AI SPACE PUZZLE
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
585 reakcji
Wstęp
Kosmonauci prowadzeni przez sztuczną inteligencję muszą zresetować reaktor albo nastąpi wybuch!
AI Space Puzzle to kooperacyjna gra dedukcyjna. Gracze dążą do stworzenia systemu komunikacji i zastosowania go do rozwiązania zagadki. Otóż w konkretnych pomieszczeniach na statku muszą zostać użyte konkretne klucze bezpieczeństwa. Tylko prawidłowa kombinacja uruchomi procedurę awaryjną, która uchroni statek przed wybuchem.
Jeśli szukasz:
- małej, sprytnej, poręcznej gry dla kilku osób
- gry kooperacyjnej, dedukcyjnej o różnych poziomach trudności
- gry wymagającej kreatywności i nieszablonowego myślenia
- gry dla całej rodziny, w którą zagra zarówno dziecko od ok. 8 lat i zaawansowany gracz
- gry, która się nie nudzi i ciągle stawia nowe wyzwania
AI SPACE PUZZLE jest grą dla Ciebie!
Jesteśmy małym studiem twórczym, wydającym autorskie gry planszowe. Wspieramy polskich twórców gier, prowadzimy proces od pomysłu do wydania, bądź angażujemy się w wybrany etap.
Koncentrujemy się na dwóch kategoriach gier:
- Familijne + Gry dla całej rodziny, w których radość odnajdzie każdy – zarówno dziecko, osoba nie grająca, jak też osoba wybierająca na co dzień zaawansowane tytuły.
- Gry zaawansowane Gry logiczne, euro bądź strategiczne dedykowane tym graczom, którzy nie boją się dłuższej instrukcji bądź rozgrywki.
Wspiera nas zespół praktyków - ekspertów od testowania gier, crowdfundingu, ilustracji, marketingu oraz produkcji i procesu wydawniczego.
Jak dotąd możecie nas kojarzyć z trzech gier: Plażing - parawany w dłoń, Plażing roll&write, a także ETER.
Wydaliśmy je również poprzez kampanie tu na wspieram.to. Obie kampanie zostały docenione w Planszowym Gram Prix w kategorii crowdfunding! Każdą z gier wspierający dostali w 2-3 miesiące od kampanii.
Opis projektu
Wcielacie się w Kosmonautów oraz pokładową sztuczną inteligencję – w skrócie AI (ang. artificial inteligence). Grający Kosmonautami dążą do ustawienia się z odpowiednimi kluczami bezpieczeństwa we właściwych pomieszczeniach.
Podczas rozgrywki budujecie wspólny system komunikacji. AI za pomocą żetonów z różnymi symbolami próbuje przekazać Kosmonautom, jaki układ z kolorów i pionków mają odtworzyć. Macie dowolność w zastosowaniu żetonów podpowiedzi i nadawaniu im własnych interpretacji.
Każda rozgrywka jest inna, dzięki księdze scenariuszy. W miarę jak uczycie się swojego systemu komunikacji, możecie podejmować się coraz trudniejszych wyzwań. Na waszej drodze staną wszelkie możliwe utrudnienia.
Księga scenariuszy zawiera:
- 32 unikatowe scenariusze (+8 ODBLOKOWANYCH!)
- 3 poziomy trudności + samouczek
- różnorodne utrudnienia (Wyciek tlenu, Wyssanie w próżnię...)
Każdy z 32 scenariuszy wprowadza inne wyzwanie. Określa ile rund macie do wykorzystania, z ilu żetonów może składać się komunikat AI, ile ruchów mogą wykonać Kosmonauci oraz jakie żetony są w puli AI. Scenariusze wprowadzają także zasady specjalne.
Gracz wcielający się w AI prezentuje graczom komunikat, wykładając określoną w scenariuszu liczbę kafelków spośród tych, które ma dostępne. Celem komunikatu jest nakierować graczy wcielających się w role Kosmonautów, tak aby ustawili pionki na właściwych polach.
O tym, które pola są właściwe decyduje Karta Układu Docelowego, którą AI trzyma cały czas za zasłonką. AI może tylko wykładać kafelki co rundę, jej moduły syntezy głosu zostały uszkodzone w wyniku awarii statku.
Ponieważ macie ograniczoną liczbę rund na wykonanie zadania, AI stara się przekazać więcej niż jedną informację w komunikacie i to stanowi nie lada wyzwanie. Również maksymalna liczba kafelków w komunikacie, brak kafelków z pewnymi symbolami jak i inne utrudnienia scenariuszy skłaniają Was do ryzykownych i kreatywnych zagrywek.
Poza wysłaniem Kosmonautów do właściwych pomieszczeń na statku, musicie jeszcze przypisać im właściwe Klucze bezpieczeństwa. 4 Klucze muszą otrzymać odpowiedni znacznik koloru zgodny z kartą Układu Docelowego. W ten sposób ustalicie, który Kosmonauta niesie dany Klucz.
Znaczniki neutralne (półprzezroczyste na ilustracji) używacie do zaznaczania cząstkowych informacji o położeniu i sekwencji klucza (niektóre scenariusze wymagają przypisania do Klucza odpowiedniej wartości liczbowej reprezentującej ile razy klucz musi zostać przekręcony przez Kosmonautę).
Oto przykład komunikatów AI:
Zasady gry oraz Gameplay możecie obejrzeć na kanale Planszowych Bestii:
Więcej na temat zasad i przebiegu gry zobaczycie w materiałach video w sekcji RECENZJE. Polecamy filmy od Asi z OnTable, ZAKU Board Games oraz Planszowych Bestii.
Zobaczcie co znajdziecie w pudełku!
Unikalne, dedykowane meeple, których celem jest również wesprzeć w grze osoby niewidzące pełnej palety barw
Karty Układów - dwustronne i układane w dowolnym z 4 ułożeń
Gruuuuba księga zawierająca na ten moment 32 scenariusze gry z rosnącym poziomem trudności
Karty kluczy, stanowiące swoisty notatnik dla Was podczas gry. Możecie na nich zaznaczać to co już wiecie oraz to co Wam się wydaje, że wiecie ;)
Licznik Tur
Niemal 30 żetonów służących do tworzenia komunikatów - użyjcie kreatywności i stwórzcie za ich pomocą swój język komunikacji!
16 kart planszy, odwzorowujących pomieszczenia statku kosmicznego - każdorazowo układanych w innym ułożeniu, co wraz z kartami układu i scenariuszami zapewnia kosmiczną regrywalność!!!
Dopasowane kosmiczne kostki
Gra przyjazna osobom niepostrzegającym barw:
Blog na wolny czas (link do recenzji)
"Bardzo podoba nam się ta asymetria w grze. Być SI a być kosmonautami to dwa kompletnie różne odczucia. Ani jedna ani druga strona wcale nie ma łatwiej. Dla każdej to prawdziwe umysłowe wyzwanie – dla SI, żeby wysłać pewien kod, a dla kosmonautów – właściwie go zinterpretować.
Generalnie strona podpowiadacza w wielu grach niekoniecznie jest lubiana, bo często omija nas sporo dobrej zabawy. Tutaj tak nie jest i możecie mi wierzyć, że naprawdę fajnie jest być SI, bo musimy się naprawdę nagłowić, żeby udzielić dobrych podpowiedzi, a nie jest to wcale takie proste.
Tutaj należą się brawa dla autorów gry, który włożył mnóstwo pracy przy opracowywaniu scenariuszy. Początkowe są proste, służą w zasadzie dla rozgrzewki, żeby nauczyć się gry, żeby podszkolić komunikację między nami. Późniejsze stają się zdecydowanie trudniejsze i nie raz i nie dwa łapaliśmy się na tym, że do udzielenia wskazówki przydałby się dokładnie taki żeton, którego akurat w tym scenariuszu nie ma."
Gryf Gra (link do recenzji)
“Jeżeli komuś kołacze nazwa Mastermind, to tak, ogólna mechanika rozgrywki jest podobna. Zarazem jednak nie — bo gra daje dużo, dużo więcej i jest tak rozbudowana, że krzywdzące byłoby przyrównywanie do niego.”
“To jest właśnie silna strona tej gry — trochę przypominając Tajniaków, choć klimat gry, jak i charakter dedukcji różnią się diametralnie — wszyscy gracze są silnie zaangażowani od początku do końca.”
“Graliśmy z synem w wieku 9 lat i sprawdzał się jako współgracz po obu stronach rozgrywki.”
“Gra angażuje wszystkich uczestników i nie ma miejsca na nudę. Dla nas w czołówce gier w tej kategorii. Polecamy. :) “
Dama Gier (link do recenzji)
"O ile w klasycznym Mastermindzie podpowiedzi mają jeden, stały język (system biało-czarnych wskaźników), tak w „AI Space Puzzle” najwięcej wysiłku należy włożyć właśnie w opracowanie takiego systemu komunikacji, by był on zrozumiały dla kosmonautów.
Przy „AI Space Puzzle” można się doskonale bawić przez wiele, wiele wieczorów. To nie jest gra, w której przelecicie wszystkie scenariusze i odłożycie na półkę. Zmiana karty układu w tym samym scenariuszu, ba!, nawet niekoniecznie zmiana, lecz ułożenie jej na innym boku daje wystarczająco dużo różnorodności, by chciało się zaliczyć nową próbę.
W ogólnym rozrachunku uważam, że „AI Space Puzzle” jest świetnie zaprojektowaną grą dedukcyjną, na tyle świeżą, że wszyscy fani Masterminda, łamania szyfrów i logicznych wyzwań zdecydowanie powinni dać jej szansę."
Bab Jaga gra i czyta (link do strony)
“Tu, w AI Space Puzzle jest oczywiście dużo więcej zabawy, myślenia i frajdy! “
“Jest to gra, która w pierwszej myśli przywołuje nam starego dobrego Master Minda, tylko na sterydach”
“gra jest świetnie opracowana graficznie. Wszystko tu ze sobą gra - barwy, symbole, nawet kostki są dopasowane kolorystycznie.”
“...na pierwszy rzut oka największe wrażenie robią oczywiście drewniane pionki kosmonautów! Bardzo ważne jest to, że każdy z nich nie dość, że ma inny kolor, to także inny wzór z tyłu na plecaku, co jest rewelacyjnym ułatwieniem dla osób nie odróżniających kolory. To bardzo cieszy, bo to taki drobiazg, a tak dużo znaczy.”
“Jest to gra rodzinna, ale także gracze, którzy lubią trudniejsze tytuły pewnie chętnie przysiądą nad AI.”
Boardgamerka (link do strony)
"AI Space Puzzle" od Smart flamingo to bardzo sprytna i będąca wyzwaniem kooperacja”
“Jest to gra nie tylko dedukcyjna,ale również komunikacyjna, która uczy przełamywania schematów myślowych i tego,że każdy może rozumieć pewne kody inaczej”
“Jest tu więc dużo dobrej zabawy, główkowania,adrenalina i regrywalność"
“gorąco polecam tym bardziej, że nie jestem wielką fanką kooperacji, a tutaj bawiłam się świetnie”
Games Fanatic (link do recenzji)
"Q żadnym momencie gra nie jest schematyczna – mam za sobą ponad 20 rozgrywek a wciąż poziom żółty potrafi mnie zaskoczyć (nie wspominając nawet o czerwonym, który jawi się w moich oczach jako terra incognita – mimo rozegrania na nim już kilku partii)."
"Bardzo dobrze działa zarówno w dwie jak i trzy osoby. W większym gronie nie grałam, ale powinno być podobnie do rozgrywki trzyosobowej – wszystko tak naprawdę zależy od umiejętności prowadzenia dyskusji w danym zespole."
"Burza mózgów gwarantowana (w tym bardzo przypomina Tajniaków)"
Pokój Geeka (link do recenzji)
"Podsumowując, AI Space Puzzle to wciągająca gra dedukcyjna, która przenosi graczy w fascynujący świat kosmicznych zagadek. Współpraca między graczami oraz mnogość scenariuszy i poziomów trudności zapewniają długotrwałą zabawę, a sama gra stanowi doskonały sposób na spędzenie czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Jeśli jesteś fanem gier dedukcyjnych, kooperacyjnych lub interesujesz się tematyką kosmiczną, AI Space Puzzle z pewnością przypadnie Ci do gustu."
Gdzie mogliście zobaczyć grę:
- Na Wrocław Games Week 2022
- Na Festiwalu AleGramy 2022
- Na Warszawskich Targach Fantastyki 2022 i 2023
- Na Kostce
- Na Zjawie
- Na Nocnym Graniu w Arenie Gliwice
- Na 4 Festiwalu Gier Planszowych Ostro w Planszę
- Na festiwalu gier w Libero Katowice
- Na One More Game - Wrocławskim Festiwalu Gier 2023
- Podczas Niedzieli z grami planszowymi w Galerii Młociny #34 - Fani Gier
Gra jest też / będzie wkrótce dostępna:
- 22.04 na Festiwalu Gier 3k6 w Lublinie (https://www.facebook.com/3k6festiwal)
- Ludiversum - planszówkowa kawiarnia w lokalu, a w poniedziałek 03.04 nauka gry - https://www.facebook.com/events/207462408580703/?ref=newsfeed
- Stowarzyszenie Miłośników Gier Planszowych Kości na ich eventach
- na spotkaniach @Pamper - grupa testerska (https://tinyurl.com/38r5awyh)
- na spotkaniach @PortoTypy (https://www.facebook.com/PortoTypy)
- na spotkaniach GRYdułtowy (https://www.facebook.com/GRYdultowy)
- na spotkaniach Pionkolandia (https://www.facebook.com/Pionkolandia)
- na spotkaniach OSTROwPLANSZE
- na spotkaniach Klub Gier Fantastycznych
- na spotkaniachFani gier
Zaku Boardgames
Board Game Shot
Bielikart
Dama Gier
Cel projektu
Pomagając nam wydać grę zyskujecie:
Przede wszystkim niższą cenę gry - pierwsze 3 dni kampanii cena jest niższa aż o 40% względem SCD (Sugerowanej Ceny Detalicznej), przez kolejne dni kampanii cena będzie niższa o 35% względem SCD.
Bogatszą zawartość - dzięki Wam, w ramach stretch goli dodamy jeszcze więcej zabawy do pudełka!
Darmowy dostęp do wybranych stretch goli - ale więcej dowiecie się podczas kampanii ;)
Pierwsza kosmiczna bariera do pokonania, aby wnieść się na orbitę na pokładzie naszego statku.
Po dodaniu 8 kolejnych scenariuszy ich liczba wzrośnie do 40! Zwiększamy ilość zabawy aż o 25% :)
Jeszcze więcej kombinacji. Liczba układów docelowych wyniesie 20 przy czym każdy z nich możecie użyć w dowolnym obróceniu, czyli w grze będziecie ich mieli 80.
Myśleliście, ze dobrze Wam idzie? A - A ......
Rozegrajcie scenariusze w trybie Sabotażysty lub Wyścigu z czasem.
Możecie ich użyć w istniejących scenariuszach jeszcze bardziej zwiększając regrywalność!!!
Aż 10 kolejnych, specjalnych scenariuszy dla pionierów kosmicznych wojaży. Zagrajcie z pożarami na statku - czy będziecie mieli dość sprytu, aby poradzić sobie z nowymi utrudnieniami nakładanymi przez scenariusze? Dodatek tylko dla wspierających, rozsyłany w formie PDF.
Każdy wspierający otrzyma wcześniej odblokowany dodatek scenariuszowy POŻARY w formie drukowanej!
Te specjalne układy docelowe postawią przed Wami nowe wyzwania, których dotąd się nie spodziewaliście. Używajcie z rozwagą!
Ozdobny, drewniany meeple do zaznaczania nieubłaganego upływu czasu.
Sensory naszego statku są zbyt słabe! Musimy zbliżyć się, do tego sektora, aby dojrzeć co się w nim znajduje. Więcej mocy!
Nagrody
Szacunkowy termin dostawy gry to wrzesień/październik 2023r. Dłuższy niż standardowy u nas dotąd termin dostawy (2-3 miesiące od końca kampanii) wynika z konieczności skompletowania elementów do gry. Musimy zamówić produkcję meepli, a także zamówić i sprowadzić kości z USA. Znacie nas (a przynajmniej część z Was zna) - jeśli tylko uda nam się skompletować gry wcześniej - dostaniecie je najszybciej jak to jest możliwe,
Pierwsze 10 sztuk maty będzie w promocyjnej cenie EARLY BIRD i będzie zawierać dodatkowe, podłużne kartonowe pudełko do przechowywania maty.
Szczegóły na temat PLAYMATY znajdziecie w Aktualizacji nr. 5
Sama playmata pakowana w rękaw foliowy (zrollowana) bądź woreczek strunowy (złożona na kilka części). Wg. deklaracji producenta mata się nie gniecie / trwale nie odkształca w wyniku składania.
Playmata zrollowana, w rękawie foliowym wraz z dodatkowym podłużnym pudełkiem kartonowym chroniącym matę w transporcie i podczas przechowywania.
CZARNA SERIA: Pakiet 20 ekstremalnych scenariuszy - tylko dla śmiałków!!! Nagroda dostępna jako PDF lub wersja DRUKOWANA w korzystnej cenie podczas kampanii. Docelowo będzie dostępna w sprzedaży w wyższej cenie.
Chcecie przeżyć więcej? Trudne to za mało? Czas na ekstremalne zatem! Jeśli uda się odblokować cel za 29 000 zł. - czyli pożary będące celem wyłącznie dla wspierających - wspierający dostaną cel + tę nagrodę połączone w formie jednego pliku zawierającego aż 30 scenariuszy! :)
Pamiętajcie - koszty transportu wliczają się w kwotę zbiórki - ich opłacenie przez wszystkich przyśpieszy fundowanie kolejnych celów! :)
O autorze / Zespół
Autorzy
Wojciech Wiśniewski. Z wykształcenia matematyk, z zawodu analityk danych, gracz od dziecka. Współautor gier: PARTYtura, Gutenberg i Księga Smoków. Współzałożyciel grupy testowej Pamper w Poznaniu. Wielbicielk testów i prototypów. Lubi książki, artykuły i przemyślenia na temat projektowania gier.
Katarzyna Cioch. Inicjatorka i miłośniczka robienia fajnych rzeczy z ludźmi, którym się chce. Współautorka gier: PARTYtura, Gutenberg. Członkini trójmiejskiej grupy testerskiej Portotypy. Prezeska Fundacji Rozwoju Bombonierka. Trenerka i edukatorka. Liderka projektów i innowacji społecznych. Matematyczka.
Sylwia Smolińska. Omija eurogry szerokim łukiem, choć dla kilku tytułów zrobiła wyjątek. Całkowicie oddana grom z klimatem, choć jej zdaniem planszówka musi bronić się mechaniką. Lubi podejmować kooperacyjne wyzwania i rozwiązywać karciane dylematy, nie narzeka na nadmiar plastiku w grach.
Mateusz Wolski. Matematyk ze szczyptą artysty i głową pełną pomysłów. Wieloletni uczestnik oraz trener w programie Odyseja Umysłu z osiągnięciami na skalę Polski i Świata. Z chęcią zagra w każdą grę, co najwyżej pierwszy i ostatni raz. Pracował nad polską edycją gry Tsukuyumi Full Moon Down oraz dodatku do tej gry Sunrise Kingdom.
Posłuchaj wywiadu z twórcami!
Ilustracje
Tomasz Bolik. Z wykształcenia grafik komputerowy, miłośnik pracy w drewnie. Twórca i ilustrator gry Stwory z Obory. Tkwi w przeświadczeniu, że ilustrowanie gier to najlepsza droga do sławy i bogactwa.
Wydawca
Łukasz Makuch. Autor Plażing - parawany w dłoń, Plażing roll&write oraz gier menedżerskich i symulacyjnych. Odpowiedzialny za development gry ETER. Twórca studia Smart Flamingo. Prywatnie eurogracz, miłośnik podróży małych i dużych posiadający 10 pomysłów na minutę ;)
Krzysztof Głośnicki. Projektant i developer gier planszowych. Autor Elekta, Kurzołaków, współautor ZONY: Sekretu Czarnobyla. Trener warsztatów projektowania gier i wykorzystania ich w edukacji. Organizator zbiórek crowdfundingowych, zafascynowany grami fabularnymi (obecnie redaktor naczelny systemu Klanarchia 2.0). Programista i pomocnik na Farmie Motyli.
SIERPIEŃ 2018
Powstaje prototyp Cyrku Ostatecznego na „Laboratorium Gier”. Zanim wyruszyliśmy w podróż kosmiczną, pomagaliśmy dzieciakom w ucieczce przez las z nawiedzonego cyrku. Ola, Staś, Henio i Zosia – tak brzmiały imiona bohaterów, którzy towarzyszyli nam w rozgrywce.
PAŹDZIERNIK-LISTOPAD 2018
Tytuł przechodzi metamorfozę. Pozostajemy w klimatach „leśnych”, ale pożegnaliśmy się z grozą i survivalem. Bohaterzy pozostali ci sami, ale tym razem przemierzają krainę fantasy. „Baśniową ucieczkę” mogliście poznać na Festiwalu Gramy.
ROK 2019
Upłynął pod znakiem testów - na dużych i małych graczach. Analizowaliśmy feedback, wprowadzaliśmy kolejne zmiany. Pożegnaliśmy magiczne krainy i poznaliśmy nowych mieszkańców lasu: drwala, lisa… Dodaliśmy nowe elementy do gry, aby umożliwić lepsze zarządzanie informacją.
KWIECIEŃ 2022
Powróciliśmy do pracy nad tytułem. Założyliśmy kaski i skafandry - tak przygotowani wyruszyliśmy na podbój kosmosu. Gra była wielokrotnie testowana na grupach testerskich, w szczególności Pamper oraz Portotypy.
KWIECIEŃ 2023
I oto AI Space Puzzle pod skrzydłami Smart Flamingo czeka na Wasze wsparcie.
Ryzyko
W projekcie takim jakim jest wydanie gry ryzyk jest wiele.
Począwszy od nie zbalansowania gry i słabych punktów w mechanice - tym zarządziliśmy testując grę przez lata, na wiele sposobów, na dużej grupie graczy - zarówno w ramach grup testerskich, jak też podczas konwentów i spotkań planszówkowych.
Poprzez sprzedanie Wam "wyobrażenia" o grze, a w pudełku będzie co innego... Jasno i klarownie mówimy (i przytaczamy recenzje, które to potwierdzają) - jakiego rodzaju jest to gra i do kogo jest skierowana.
Kończąc na procesie wydawniczym gdzie trzeba skoordynować wiele wątków, zarządzić opóźnieniami i finalnie dostarczyć Wam gry na czas. Tu niech odpowiedzią będzie nasza poprzednia kampania - gry ETER i Plażing - parawany w dłoń. Pierwsi wspierający swoje kopie gry dostali już w dwa miesiące od końca kampanii :)
Grę produkujemy w Polsce, mając pełną kontrolę nad procesem i będąc w ciągłym kontakcie z wykonawcą.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Kamila Niedziałek
Dariusz Bierc
Krzysztof Piątek
Wspieracz Anonim
Krzysztof Więcek
nik.rafi
nikt_ciekawy
Wspieracz Anonim
Pionkolandia
Krzysztof Tarka
Diana
k-ppa
pXIX
Damian Klimek
Mateusz Pająk
Marta Krajewska
sebokra
Łukasz Guzik
Zentherion
Wspieracz Anonim
Koblik
Bartosz Jaworski
Kamil Herrmann
Piotr Musielski
Anna Sobich-Kamińska
Wyszemir
Kamila Róża Korta-czaja
Zbigniew Kisły
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Gabcia
toloboom
Wspieracz Anonim
Kamil Nowak
Olia M
Patrycja Świerzewska
Michał Iwański
Hanna Puchta
Agnieszka Leśny
Mery_Hen
Łukasz Makowczyński
Beata Tokarz
Maciej Mikołajczak
Brzytwa
Marcin Pazdyga
Treivon
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
rifnis.st
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (1 głosów)
Komentarze
Goskar
rok temuKrzysztof Wieczorek
rok temusmartflamingo
rok temuMateusz Bartoszewski
rok temuArtur Florczyk
rok temuGoskar
rok temuDamian Bojarowski
rok temusulanik
rok temuKrzysztof Piątek
rok temuArtur Florczyk
rok temusmartflamingo
rok temuArtur Florczyk
rok temuDamian Bojarowski
rok temusmartflamingo
rok temuMichał Lewandowski
rok temusmartflamingo
rok temuMichał Lewandowski
rok temusmartflamingo
rok temuArtur Florczyk
rok temuAnonim
rok temusmartflamingo
rok temuMariusz Migda
rok temuAnonim
rok temusmartflamingo
rok temuKrzysztof Głośnicki
rok temuMateusz Winiarski
rok temusmartflamingo
rok temuCZARNA SERIA: zamiana wersji PDF na DRUKOWANĄ
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw 2x AI SPACE PUZZLE
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
CZARNA SERIA DODATEK 20 SCENARIUSZY wersja DRUKOWANA
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
CZARNA SERIA_DODATEK 20 SCENARIUSZY_PDF
Nagroda dostępna w formie PDF
Gra AI SPACE PUZZLE
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Koszulki na karty (50szt.)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Koszulki na karty (100szt.)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Gra Plażing: roll&write wersja print&play
Gra Plażing: roll&write
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Gra ETER
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAYMATA
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
PLAYMATA + DEDYKOWANY KARTON
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw 2 gier: AI SPACE PUZZLE + ETER
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Gra Plażing: Parawany w dłoń
Przewidywana dostawa: październik 2023
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Gra Plażing: Parawany w dłoń
Przewidywana dostawa: październik 2023
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Gra Plażing: Parawany w dłoń
Przewidywana dostawa: październik 2023
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw 2x AI Space Puzzle (EARLY BIRD)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: rok temu
Gra AI Space Puzzle (EARLY BIRD)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: rok temu
PLAYMATA + DEDYKOWANY KARTON
Mata z podłużnym kartonem do przechowywania.
Przewidywana dostawa: październik 2023
PACZKOMAT INPOST
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 18 zł
KURIER INPOST
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 21 zł