Laboratorium Gier - warsztaty tworzenia gier bez prądu
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
115 reakcji
Wstęp
LABORATORIUM GIER to weekendowe spotkanie, podczas którego uczestnicy wezmą udział w warsztatach tworzenia gier planszowych. Pozwolą one bliżej zapoznać się z procesem projektowania, testowania i rozwoju projektu gry. Uczestnicy wezmą udział w tworzeniu prototypów, zdobędą wiedzę dotyczącą kreatywnego myślenia oraz zapoznają się z dostępnymi modelami tworzenia gier planszowych od podstaw. Podczas kolejnych bloków warsztatowych uczestnicy dowiedzą się:
jak testować swoje projekty,
jak zarządzać projektem gry,
jak policzyć koszty produkcji,
poznają metody sfinansowania projektu.
LABORATORIUM GIER skierowane jest przede wszystkim do grupy osób projektujących swoje własne gry planszowe oraz takich, które dopiero o stworzeniu takiego projektu myślą.
Gry można tworzyć dla samego siebie, do szuflady, dla znajomych, tworzyć dla firmy, pod projekty unijne czy po to, by osiągnąć nowy rekord zbiórki na Wspieram.to. Pomimo różnych powodów, cel wciąż pozostaje identyczny - stworzenie działającej gry planszowej. Laboratorium Gier daje możliwość nabycia wielu przydatnych umiejętności oraz wiedzy związanej z tematem projektowania gier “bez prądu”.
Opis projektu
LABORATORIUM GIER TO:
48 godzin, 24 (już 28!) uczestników, 7 (9!) trenerów, 6 (7!) prototypów, 4 bloki warsztatowe i niezapomniane doświadczenie.
Warsztaty trwają 2 doby i odbędą się w ośrodku “Przystanek Alaska” (strona internetowa ranczo "Przystanek Alaska") nad jeziorem Kamieniczno. Uczestnicy zostaną zakwaterowani w czteroosobowych domkach. Na terenie ośrodka znajduje się także duża sala spotkań. Zapewniamy również wyżywienie (2x śniadanie, 2x obiadokolacja).
Okolica jest bardzo urokliwa, to doskonałe miejsce, aby "pod chmurką", w otoczeniu przyrody zrelaksować się i zdystansować od codzienności.
W ramach zbiórki udostępniamy 24 bilety wstępu na LABORATORIUM GIER (w pakiecie z prezentem w postaci pudełka komponentów do tworzenia własnych gier w domowym zaciszu).
MIEJSCE:
Przystanek Alaska (Gliśno Wielkie 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie).
CZAS:
23-25 września 2016 r.
Przystanek Alaska to miejsce stworzone parę lat temu przez pana Jacka Chroboczka (zwanego popularnie “Czifem” lub “Masterem”). Nasz gospodarz, zafascynowany serialem “Przystanek Alaska”, postanowił stworzyć coś na wzór filmowego pierwowzoru. Na 40-hektarowym gospodarstwie, tuż nad jeziorem Kamieniczno, wśród pięknych lasów Kaszubszczyzny powstało wypełnione klimatem ranczo. Pan Jacek zwykł mawiać, że jest to “czasoprzestrzeń” do realizacji różnych pomysłów, idei, zamierzeń, zwierzeń oraz działań twórczych. Dla przyjeżdżających zostają oddane:
- umywalnie z bieżącą zimną wodą;
- prysznice z wodą ogrzewaną kolektorem słonecznym i "prysznic bezprzewodowy®";
- standardowe toalety spłukiwane wodą;
- kuchnia z piecem na drewno i przylegająca do niej jadalnia;
- strych starej drewutni;
Oprócz powyższych, standardowych elementów, stworzono również miejsca inspirowane serialem "Przystanek Alaska":
- Bar u Hollinga - wspomniane już wyżej poddasze starej obory z drewnianymi stołami i ławami, miejsce spotkań towarzyskich o każdej porze dnia i nocy;
- Tańczący Morty - stylizowany, nocny klub taneczny w stodole;
- Sklepik Ruth-Anne - z chlebem, nabiałem, słodyczami, piwem itp.;
- Chris o Poranku - skomputeryzowany miniradiowęzeł;
- Ed i jego przyjaciele - filmoteka wideo (wszystkie odcinki "Przystanku Alaska"!).
Poza atrakcjami dostępnymi na miejscu, nie można nie wspomnieć o otaczającej Przystanek Alaska przyrodzie. Miejsce ciche i spokojnie pośród kaszubskich lasów znanych z naprawdę smacznych grzybów. Bliskość jeziora stanowi dodatkową atrakcję, która sprzyja wypoczynkowi. Wieczorami zaplanowano ognisko z kiełbaskami, przy którym będzie okazja by się zrelaksować i dużo lepiej poznać.
Dojazd z Gdańska (około 1,5 godziny). Wyjeżdżając z Gdańska, kierujemy się w stronę Bytowa przez Kościerzynę (trasa DK20). Później podróżujemy na południe, aż dotrzemy do miejscowości Tuchomie, z której odbijamy do Gliśna Wielkiego, gdzie bez problemu odnajdziemy Przystanek Alaska.
https://goo.gl/maps/SNDwUzpCGY...
Dojazd z Bydgoszczy (około 2 godzin). Wyjeżdżając z Bydgoszczy, kierujemy się na północ w kierunku Chojnic (Trasa DK25). Później trasą 212 jedziemy aż do Lipnicy, za którą skręcamy w lewo do Gliśna Wielkiego, gdzie bez problemu odnajdziemy Przystanek Alaska.
https://goo.gl/maps/msUUmnU2XdA2
Dojazd z Poznania (około 4 godzin). Wyjeżdżając z Poznania, kierujemy się na północ do miejscowości Wągrowiec (DK196). Później kontynuujemy podróż trasą 241 przez Nakło nad Notecią aż do miejscowości Sępólno Krajeńskie. Tam wjeżdżamy na trasę 25 do Chojnic. Później trasą 212 jedziemy aż do Lipnicy, za którą skręcamy w lewo do Gliśna Wielkiego, gdzie bez problemu odnajdziemy Przystanek Alaska.
https://goo.gl/maps/FyocX9RPsuC2
Uwaga! Istnieje możliwość dojazdu na Przystanek Alaska wynajętym samochodem prosto z Gdańska Głównego (tam i z powrotem) jako opcja w dodatkach!
Co odróżnia dobrą grę od złej gry?
Czy chodzi o nieskomplikowane zasady?
Czy chodzi o to, by miała fajny temat?
Czy może poszukujemy jakiejś konkretnej mechaniki?
A może musi mieć wysokiej jakości figurki?
Każda z tych cech mogłaby być elementem bardzo dobrej gry planszowej. Wcale jednak nią być nie musi. Bo w projektowaniu, jak w kuchni, nie chodzi o jedną przyprawę. Chodzi o całą mieszankę, proces podania i przygotowania.
To właśnie dzięki doskonałej mieszance wszystkich przypraw, dobrej jakości składników i doświadczeniu w przygotowywaniu potraw najlepsi kucharze potrafią zrobić z paru składników danie zapewniające niezapomniane doznania.
Osoby takie jak Antoine Bauza, Bruno Cathala, Vlaada Chvatil, Jean-Louis Roubira, Frederic Moyersoen znają przepisy na dobre gry. Tworzą je nieustannie i dzięki swojemu doświadczeniu, kreują kolejne – najczęściej coraz lepsze tytuły. Wiedzą, jakie komponenty należy wybrać, rozumieją, jak dobierać mechaniki i co będzie się podobało graczom, a także to, jak należy je testować by uzyskać pożądany efekt.
Metoda prowadzenia warsztatów edukacyjnych z tworzenia gier kiełkowała od wielu lat. Swój obecny kształt zawdzięcza ponad 200 godzinom zajęć. Młodzież szkolna, nauczyciele, pracownicy działu HR, animatorzy kulturalni i, przede wszystkim, planszówkowi zapaleńcy korzystali z takich spotkań.
Kreatywne Projektowanie Gier czerpie najwięcej z treningów kreatywności. Wiedza z warsztatów wpływa na to, jak człowiek myśli i pracuje nad przyszłymi projektami. Zajęcia rozpoczynamy od integracji, rozbudzenia kreatywności i utworzenia grup zadaniowych nad którymi pieczę będą sprawować nasi trenerzy. Później wybieramy elementy gier na których będziemy pracować – mowa tu zarówno o komponentach, typie gry, jak i o mechanikach. Później na zmianę projektujemy i uczymy się coraz to nowszych rzeczy. A tuż po fazie testowania przechodzimy do prezentacji swoich prototypów.
#1 Blok Warsztatowy "Kreatywne projektowanie gier" – prowadzący Maciej Jesionowski
Podczas tego warsztatu dowiecie się, jak w praktyce ułatwić sobie projektowanie gier. Opowiemy o tym, czym jest kreatywność i jak ją ukierunkować, aby pomagała nam w procesie powstawania kolejnych wersji naszego projektu.
#2 Blok Warsztatowy "Testowanie" – prowadzący Przemysław Wojtkowiak
Jeden z najważniejszych elementów, który bardzo często nie jest traktowany z należytym szacunkiem. Prowadzący opowie na czym polega dobrze przeprowadzone testowanie gry, na czym należy się skupić i jak z testów wyciągać odpowiednie wnioski.
#3 Blok Warsztatowy "Prowadzenie projektu gry" – prowadzący Krzysztof Szafrański.
Gra to jeden wielki projekt. W trakcie tworzenia naszego dzieła często pomijamy fazę planowania albo brakuje nam po prostu świadomości tego, jak zorganizować sobie pracę, aby była efektywniejsza. Na warsztacie dowiecie się zatem o planowaniu projektowym w planszówkach.
#4 Blok Warsztatowy "Finansowanie" – prowadzący Kamil Rogulski.
Gdy skończymy już naszą grę, następuje moment, w którym chcielibyśmy sprzedać nasz tytuł. Nie ważne czy myśleliśmy o ufundowaniu społecznościowym, własnym druku, czy liczymy na pomoc dużych wydawnictw – istnieją pewne fundamenty postępowania, o których trzeba wiedzieć. Na ostatnim warsztacie dowiecie się, jak wyglądają "kwestie finansowe" w tworzeniu gier.
Wzięcie udziału w LABORATORIUM GIER to przede wszystkim doskonała okazja do poznania nowych ludzi, porozmawiania z praktykami z branży oraz czas na relaks w gronie osób pozytywnie zakręconych planszówkami. Elementami składowymi ceny są nie tylko nocleg, wyżywienie i komponenty, ale także niezapomniane przeżycia i całą tona wiedzy przydatna dla każdego projektanta gier.
Cel projektu
Stworzyliśmy tę kampanię, aby udostępnić możliwość zakupu biletów na pierwsze weekendowe spotkanie z LABORATORIUM GIER. LABORATORIUM GIER koordynowane jest przez REBELATORIUM – jednostkę zajmującą się tworzeniem, wyszukiwaniem i prowadzeniem nowych projektów gier z ramienia wydawnictwa Rebel.
Przygotowanie merytoryczne zespołu i zorganizowanie wydarzenia wymagają dużych nakładów pracy. Tworzymy dla Was prezentacje multimedialne (a być może nawet wideo!), przyniesiemy materiały do tworzenia gier i przede wszystkim opracowujemy wyjątkowy program o wysokim standardzie – przydatny zarówno osobom, które zaczynają projektować gry, jak i tym, które są już w trakcie projektowania kolejnego tytułu.
Podczas pierwszych Targów Gra i Zabawa (jesienna edycja Festiwalu GRAMY) powstał pomysł na zrealizowanie warsztatów skierowanych bezpośrednio do osób zainteresowanych projektowaniem gier. Każda kolejna edycja warsztatów stawała się coraz większym sukcesem. Uczestnicy zaczęli dopytywać się, dlaczego takie zajęcia nie odbywają się częściej. Powstał pomysł na stworzenie LABORATORIUM GIER - imprezy trwającej 48 godzin, która pozwoli uczestnikom skupić się na zdobywaniu wiedzy i dobrej zabawie.
Najtrudniejszymi pytaniami, jakie sobie zadawaliśmy, były: jak podczas jednego spotkania trwającego 48 godzin zorganizować kluczowe dla projektowania gier i przepełnione praktyczną wiedzą warsztaty? Jak w tak krótkim czasie stworzyć przy okazji całkowicie nowy projekt. Jak go potem przetestować i w jaki sposób policzyć jego koszt, zaplanować produkcję i reklamować. No i rzecz jasna, jak znaleźć dla niego wydawcę lub w jaki sposób stworzyć ciekawą kampanię społecznościową? Tak oto po wielu latach pracy opracowaliśmy pierwsze LABORATORIUM GIER, będące celem tej zbiórki :)
- O tym, jak wesprzeć kampanię, piszemy w sekcji „Nagrody”.
- Akcję prowadzi wydawnictwo Rebel za pośrednictwem zespołu REBELATORIUM (https://www.facebook.com/rebel...)
- Więcej o samych prowadzących znajdziesz w sekcji "Zespół/Autor".
Nagrody
W sekcji „Nagrody” przygotowaliśmy listę 4 sposobów, w jakie można wesprzeć kampanię. A w tym najważniejszy – czyli jedno z 24 miejsc na LABORATORIUM GIER. W tej samej sekcji przygotowaliśmy "Dodatki" – nieobowiązkowe formy wsparcia dla tych z Was, którzy chcą docenić pomysł w dodatkowy sposób i otrzymać od nas nietypowe podziękowanie. :)
Po wybraniu nagród i dodatków wystarczy zapłacić, aby wesprzeć projekt.
1. Bilet wstępu na LABORATORIUM GIER odbywające się w ośrodku Przystanek Alaska (woj. Pomorskie) przesyłane są na wskazany adres mailowy najpóźniej tydzień po zakończeniu kampanii. W ramach biletu wspierający otrzymuje: możliwość uczestnictwa w LABORATORIUM GIER, miejsce w domku czteroosobowym na cały okres trwania imprezy, podstawowe wyżywienie (2x obiadokolacja i 2x śniadanie) i dostęp do materiałów z warsztatów. Uczestnicy otrzymają również prezent w postaci pudełka komponentów do tworzenia własnych gier w domowym zaciszu.
2. Jeżeli nie jesteś w stanie dojechać własnymi siłami do Przystanku Alaska, w sekcji "dodatki" jest możliwość wykupienia transportu w cenie 50 zł za osobę. Pojazd podstawiony jest o godzinie 17.00 w Gdańsku Głównym, tuż przy PKP. Transport dotyczy też powrotu z LABORATORIUM GIER do Gdańska (około 19.00).
Dostawę materiałów elektronicznych zrealizujemy za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Wspieram.to adres mailowy najpóźniej 2 miesiące po po zakończeniu LABORATORIUM GIER.
3. Jeżeli jesteś fanem filmów ze świata Gwiezdnych Wojen, zawsze możesz dokupić bilet wstępu na seans zamknięty filmu "Rogue One" (2D, napisy) organizowany dla firmy REBEL przez kino Helios w Gdańsku. Data i godzina seansu zostanie potwierdzona mailowo ok. 2-3 tygodnie przed premierą filmu (okolice grudnia 2016 roku).
4. Możesz także zakupić koszulkę z unikalnym wzorem, dostępną tylko w pierwszej edycji LABORATORIUM GIER. Koszulkę wysyłamy pocztą/paczkomatem trzy tygodnie po imprezie.
5. Dodatkowo w miarę wzrostu zgromadzonych funduszy będziemy odblokowywać kolejne Cele kampanii – relację video z warsztatów oraz nagrodzenie jednego z prototypów wydaniem go w profesjonalnej formie “print and play” przygotowywane przez wydawnictwo Rebel!
O autorze / Zespół
Event manager w REBEL.pl, który, poza organizowaniem Festiwalu GRAMY, uczestniczy w akcjach promocyjnych oraz koordynuje akcję Laboratorium Gier. Prelegent i trener prowadzący zajęcia rozwoju osobistego z wykorzystaniem gier (także o ich projektowaniu). Specjalizuje się w warsztatach z zakresu wykorzystywania gier w edukacji, biznesie i rozwoju. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier, Gdańskiego Stowarzyszenia Fantastyki ALKOR, psycholog Polskiej Akademii Dzieci i założyciel Koła Naukowego Integra Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Współzałożyciel bloga Ja Ty Gry. Fan Gry o Tron, The Walking Dead, gier fabularnych (larp, rpg), impro i gier z mechaniką ukrytej tożsamości.
Szef biura projektowego wydawnictwa Rebel. Wcześniej: dyrektor handlowy wydawnictwa Kuźnia Gier i marketingowiec w firmach Granna i Goliath Games. Od lat zajmuje się popularyzowaniem gier planszowych, karcianych i fabularnych. Organizator Drużynowych Mistrzostw Europy i turniejów Warhammera Fantasy Battle. Współorganizator ogólnopolskich konwentów. Prowadzi szkolenia z wykorzystania gier w edukacji i biznesie oraz doradza nowym, wchodzącym do branży firmom. Fan form postteatralnych. W wolnych chwilach grywa turniejowo w Magic: the Gathering.
Zawodowo i po godzinach projektant gier planszowych (wydane: Kingpin, Alcatraz, 1984: Animal Farm) oraz komputerowe (wydane: Clockwork Tales, Grim Legends 2, Grim Legends 3). Obecnie w ramach crowdfundingu wydaje grę karcianą „Zaklinacze”. Miewa romanse z komiksami i anime. Słucha post-rocka i electro. Jest zapalonym fantastą ze skrzywieniem na punkcie hard-SF.
Autor kilkudziesięciu gier planszowych dla dzieci. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży wydawniczej i produkcyjnej gier planszowych zdobyte w firmie Trefl SA. Przez jego ręce przeszło ponad 300 projektów gier wdrożonych do produkcji. Współpracował z wieloma autorami (m.in. Reinerem Knizią czy Karolem Madajem) oraz licencjodawcami (m.in. Disney, Warner Bros, LucasFilm).
Gra w gry odkąd pamięta. Na początku głównie z dziadkiem w gry karciane i szachy. Trochę później z kolegami w “Talizman” i “Gwiezdnego Kupca”. Kiedy w 2008 roku odkrył współczesne gry planszowe, stało się to jego pasją i wciągnęło do tego stopnia, że dzisiaj swoją kolekcje ponad 500 gier ma upchniętą w każdej szafie w swoim pokoju (a końca nie widać). Od wielu lat Prezes Poznańskiego Stowarzyszenia Miłośników Gier Planszowych Gramajda. Pomysłodawca i organizator wakacyjnego spotkania dla graczy z całej Polski Grajdołek w Hermanowie. W roku 2015 członek Kapituły Nagroda Gra Roku. Najbliżej mu do eurogier i gier logicznych, choć w zagranych ponad 1500 różnych grach odnaleźć można wielu przedstawicieli innych gatunków. Ma w szufladach wiele prototypów, które co jakiś czas pokazuje i ogrywa ze znajomymi, a część z nich ciągle krąży po wydawcach, szukając swojej okazji. Zaprojektował i wydał grę stworzoną na zamówienie Biblioteki Wojewódzkiej w Poznaniu “Odkrywcy Internetu”. Testował przed wydaniem wiele tytułów, a jego nazwisko pojawia się w kilku instrukcjach i na pudełkach gier. Od 2008 roku pisze o grach na blogu ciekawegry.wordpress.com, uczestniczy w wielu konwentach krajowych i zagranicznych i ciągle jest mu mało. Dlatego niedawno dołączył do zespołu Rebela, łącząc pasję i pracę.
Marcin Wełnicki - z wykształcenia prawnik i socjolog, z zawodu wszechstronny fantasta: pisarz (Śmiertelny bóg, Testament Damoklesa), scenarzysta (Brawl, Layers of Fear, In Pale Lamplight, Observer), twórca gier planszowych (Zagłada Atlantydy, Slavika, Slavika: Równonoc), tłumacz (gier i filmów dokumentalnych, z ponad dziesięcioletnim stażem), publicysta i podróżnik.
Kamil Rogulski - „Lord Dowódca” we wspieram.to odpowiedzialny m.in. za pracę zespołu projektowego. Od ponad 3 lat, czyli od początku wspieram.to współtworzy crowdfunding w Polsce, a także osobiście opiekuje się działem gier bez prądu i kieruje jego rozwojem. Pomaga w przygotowaniu każdego projektu planszówkowego od samego początku, aby przed startem zrobić jeszcze ostatnie szlify w jego wyglądzie kończąc na ceremonii ostatniego scrollowania. Prywatnie bardziej związany z grami PC, a z tymi nie wymagającymi prądu bez prądu zaledwie od 3 lat - nie ukrywa, że ma ogromne braki w tytułach gier bez prądu, stara się nadrabiać na tyle na ile może. W 99% gra tylko w dwie osoby, ulubione wspólne gry to Osadnicy Narodziny Imperium oraz Zamki Szalonego Króla Ludwika.
Jacek Zdybel - Kierownik działu Badań i Rozwoju w firmie TREFL S.A. - wiodącego producenta puzzli i gier w Europie Centralnej oraz dystrybutor zabawek światowych marek. Jego doświadczenie dotyczy wielu setek tytułów lokalizowanych i tworzonych na polski rynek planszówkowy. Jacka możemy gościć na warsztatach Laboratorium Gier dzięki uprzejmości firmy Trefl - naszego mecenasa.
Adam Kwapiński - Od kiedy jako 6 latek odpakował Gwiezdnego Kupca miłośnik gier wszelakich - w tym również planszówek, które w pewnym momencie ustąpiły miejsca papierowym grom fabularnym. Do gier planszowych powrócił mniej więcej dekadę temu i dość szybko zaczął próbować swoich sił w projektowaniu własnych tytułów. W 2012 roku wraz z kolegami zakłada Fabrykę Gier Historycznych. Od tego czasu stworzył ponad 10 tytułów, których większość ukazała się nakładem FGH. Do najbardziej znanych należy Sigismundus Augustus (wspólnie z Michałem Sieńko), Teomachia (wraz z Jakubem Wasilewskim i Tomaszem Byliną) oraz Herosi. Tworzy gry o najróżniejszej tematyce starając się szukać nowych rozwiązań i tworzyć mechanikę wpasowującą się w klimat danego tytułu.
Ryzyko
Uczestniczący w LABORATORIUM GIER podejmuje pewne ryzyko związane z niezaprojektowaniem w trakcie warsztatów gry, która wygra Spiel des Jahres. Strasznie z tego powodu ubolewamy, ale nagłego przypływu fanów na Gen Conie też nie możemy nikomu zapewnić (chociaż z Laboratorium Gier to ryzyko z roku na rok jest coraz mniejsze)!
Dzięki waszemu wsparciu dowiemy się, czy są znajdą się osoby chętne na wzięcie udziału w warsztatach w stylu LABORATORIUM GIER.
Ryzyko, że warsztaty się nie odbędą, dotyczy wyłącznie wszelkich sytuacji losowych zależnych od sił wyższych, na które wpływu niestety już nie mamy.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Marcin Oszajca
Getler Gritesberg
MareK
Bartłomiej Cieślak
Kamil Jóźwicki
Mateusz Deszert-Kłosowski
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Paweł Karolak
Maksymilian Nowicki
Piotr Romanowski
Wspieracz Anonim
Ola Szyszło
Grzegorz R.
Michal Zarod
Mikolaj Sobocinski
Amadeusz
Cason
Dariusz Skwarek
Łukasz Smykla
Aleksandra Kamińska
Dominik Jabs
Paweł Ruszel
gospode
Wspieracz Anonim
Marcin Jankowski
stikman
Łukasz Juszczak
Kamil Rogala
Konrad Rymczak
Michał Suchanek
Pionkolandia
Wspieracz Anonim
Rafał Pieczyński
Ifurito
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Kajetan Kusina
slajerski
Nob Owens
Maciej Komarnicki
EGAUDI
Michał Obszarski
Piotr Jagielski
Artur Efemberg
Przemek Fornal
Naro
Tomasz Sierakowski
Wspieracz Anonim
Michał Krzywicki
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (1 głosów)
Komentarze
Dariusz Skwarek
6 lat temurebel
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temurebel
8 lat temuMichał Obszarski
8 lat temurebel
8 lat temuTomasz Stępień
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temugospode
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temuMateusz Tomczak
8 lat temurebel
8 lat temuNob Owens
8 lat temuIfurito
8 lat temuRafał Pieczyński
8 lat temurebel
8 lat temunight knight
8 lat temuMichał Obszarski
8 lat temuMichał Obszarski
8 lat temuMichał Obszarski
8 lat temurebel
8 lat temurebel
8 lat temuLubię to!
W ramach wdzięczności po warsztatach wyślemy Ci niespodziankę e-mailem :)
Wirtualny Bilet
Trzy miesiące po Laboratorium Gier otrzymasz materiały w formacie prezentacji multimedialnych z warsztatów.
Bilet wstępu na Laboratorium Gier
Jedno miejsce na trzydniowych warsztatach Laboratorium Gier w terminie 23-25 września. W tej kwocie wsparcia znajdują się również wszystkie poniższe nagrody, a także zakwaterowanie i wyżywienie na Przystanku Alaska oraz zestaw projektanta w którym znajdziemy masę elementów do projektowania gier.
Przewidywana dostawa: wrzesień 2016
Bilety na ostatnią chwilę
Przewidywana dostawa: wrzesień 2016
Seans filmu "Gwiezdne Wojny: Łotr I" z Rebelem
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Koszulka Laboratorium Gier
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 40 zł
Transport z Gdańska (tam i z powrotem)
Przewidywana dostawa: wrzesień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 40 zł