Gra planszowa - Boże Igrzysko: Magnaci
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
1046 reakcji
Opis projektu
Obejrzyj film promujący powyżej lub zapoznaj się z projektem.
Poniżej spis treści projektu - możesz przejrzeć cały projekt lub kliknąć na wybrany dział:
1. Wstęp
2. Boże Igrzysko: Magnaci (dokładny opis gry oraz zawartości pudełka)
3. Rozgrywka (szczegółowy opis rozgrywki oraz zasady gry)
4. Wspieram.to (dlaczego wspieram.to oraz cel projektu)
5. Pakiety wsparcia (lista pakietów, które możesz nabyć oraz ich zawartość)
6. Cele finansowe (dodatkowe cele, jeśli projekt osiągnie 100% wsparcia)
7. Opinie (opnie graczy i znanych recenzentów)
8. Phalanx (o wydawnictwie, jego doświadczeniu i planach)
9. Ryzyko (możliwe ryzyko związane z projektem)
10. Partnerzy (lista partnerów, którzy nas wspierają)
11. Kontakt (kontakt z wydawnictwem, social media)
12. RECENZJE GRY (sprawdź najnowsze recenzje)
13. DODATKI (dodatki do gry, które możesz dokupić)
Współczesne gry planszowe oferują o wiele więcej, niż siermiężne pozycje sprzed lat. Dziś gra w „planszówki” to modny sposób spędzania czasu i integracji, zarówno dla grup znajomych, jak i całych rodzin. Gra Boże Igrzysko: MAGNACI pozwoli Ci wejść do tego fascynującego świata, grając o najwyższą stawkę - Rzeczpospolitą!
Boże Igrzysko: MAGNACI, to nowoczesna gra planszowa dla 2 – 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i soczystej interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko - litewskiego.
Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze rody: Leszczyńscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie, oraz Zamoyscy.
Każdy z graczy dysponuje talią kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni do wielkich czynów. Ale są tam też i ludzie mali, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie się im powierzy… Chyba, że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali uczynią dla jego rodu wiele.
Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi, osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak, jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich rodów. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw.
Grającego w MAGNATÓW czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie rodu zapewnią jego familii korzystne ustawy w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim ród zdobędzie majątki i potęgę.
Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto pójdzie zdobywać Inflanty? Czy z braku innych kandydatów, na czele wojsk chroniących kraj przez tureckim najazdem staną Pierzyna, Dziecina i Łacina? Czy starczy determinacji by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami? No i co pocznie z Kmicicem?
W pudełku gry znajdą się:
- kolorowa instrukcja z licznymi przykładami,
- gruba, kartonowa, pięknie zilustrowana plansza,
- 119 pięknie zilustrowanych kart do gry,
- 175 kartonowych znaczników posiadłości,
- 12 dużych, kartonowych znaczników królów,
- 9 kartonowych znaczników budowli i zagrożeń,
- kartonowa wypraska zabezpieczająca komponenty,
- woreczki strunowe na elementy gry.
Zasady gry nie są trudne i można je wytłumaczyć w kilka minut. Dzięki ich konstrukcji partia nie dłuży się, ponieważ większość ruchów gracze wykonują jednocześnie!
Każdy gracz dysponuje talią 13 kart, które przedstawiają członków jego magnackiej rodziny. Karty te mają wartości od 2 punktów (miernoty, mówiąc wprost) do 14 punktów (wybitne osobistości), symbolizujących zdolności danej osoby w osiąganiu celów rodu. Podczas każdego z czterech etapów gry, użyjesz wszystkich 13 swoich kart, by zdobywać stanowiska w Senacie, ustawy na Sejmie i by odpierać Zagrożenia godzące w Rzeczpospolitą. Zrobisz to poprzez zagrywanie kart na określone pola planszy, co symbolizuje wysłanie konkretnego człowieka do realizacji konkretnego zadania. Wszyscy gracze zagrywają karty jednocześnie, koszulkami do góry, więc nie widzą, kogo do rywalizacji kierują ich przeciwnicy. Po zagraniu kart następuje ich odsłonięcie. Przeciwnicy porównują wartości na kartach - ten kto wysłał na dane pole najzdolniejszego człowieka, wygrywa toczącą się na nim rywalizację.
Zwycięzca otrzymuje kartę, o którą toczyła się rywalizacja, co jest istotne, gdyż każda karta dysponuje indywidualną akcją, z której gracz będzie mógł skorzystać w dalszej rozgrywce. Np. po zdobyciu senackiej karty „Prymasa”, aż do końca etapu rozstrzygasz remisy między graczami powstałe podczas rywalizacji. Daje Ci to możliwość wpływania na działania przeciwników, którzy będą zabiegać o Twoje względy, byś remisy rozstrzygał na ich korzyść...
A „Kanclerz”? Otóż jeśli zdobędziesz „Kanclerza”, to będziesz mógł go dograć do swojej karty rodu, by podnieść jej wartość o 3 punkty. Robisz to dopiero w momencie rozstrzygania rywalizacji, możesz zatem blefować, bo każda Twoja karta w oczach przeciwników zyskuje 3 punkty… A „Podskarbi”, a „Hetman”? Każda senacka karta jest warta tego, by o nią zawalczyć.
W Sejmie nie dzieje się mniej. Na przykład karta wydarzenia „Spław zboża”. Jeśli Prusy, Wielkopolska i Małopolska są wolne od wojen, a Ty posiadasz tam posiadłości ziemskie, to solidnie się wzbogacisz! A "Kolegia", "Trybunał", "Liberum veto"? Gra prezentuje całe bogactwo ówczesnych czasów i barwnej rzeczywistości I Rzeczpospolitej.
Ale nie zapominaj o możliwościach wynikających z sytuacji międzynarodowej. Gdy pojawi się okazja, bądź gotowy by zdobyć Inflanty, Smoleńszczyznę czy Mołdawię! Zajęcie Kremla czy przyjście Wiedniowi z odsieczą przysporzy Ci chwały i bogactwa, a umiejętna obrona przed krymskimi ordami uchroni Twoje majątki przed pożogą.
Najważniejsze jednak na koniec, zdobywanie stanowisk w Senacie, ustaw w Sejmie i odpieranie Zagrożeń jest nagradzane nowymi posiadłościami ziemskimi, które umieszczasz w prowincjach Rzeczpospolitej. Otrzymasz ich jeszcze więcej, jeśli Twoje działania pokryją się z oczekiwaniami panującego króla i będą realizacją jego prywatnej polityki!
Pod koniec gry, posiadłości te zostaną zliczone, a ich ilość będzie miała znaczenie przy określeniu zwycięzcy. Ale nie będzie liczona wyłącznie suma posiadłości, lecz również ich rozłożenie w pięciu prowincjach Rzeczpospolitej i wynikające z niego przewagi i dominacje prowincji. Umiejętne wykładanie zdobytych posiadłości staje się więc nie lada wyzwaniem, gdyż i ono może zaważyć na wyniku gry.
W każdym etapie gry jest tak wiele do osiągnięcia… Ale zaraz, przecież Twój ród nie dysponuje samymi „czternastkami”, prawda? A co z mniej zdolnymi członkami rodziny, a co z jej zakałami?
Tu właśnie pojawia się wielki ciężar decyzji, który każdą partię „Bożego Igrzyska: MAGNACI” zamienia w prawdziwe przeżycie. Umiesz blefować? Potrafisz zdobyć bezcenne stanowisko w Senacie nic nie wartą kartą? Umiesz rozłożyć siły i wykorzystać zdobyte karty wydarzeń, tak by w każdej kolejnej rywalizacji o włos wyprzedzać przeciwników, a remisy wygrywać dzięki łasce „Prymasa”? Czy zdołasz tak pokierować wojnami, by Twoje posiadłości stały bezpieczne, a ziemie przeciwników zostały spustoszone przez najeźdźców?
Boże Igrzysko: MAGNACI to gra o prostych zasadach, ale niezwykle zajmującym przebiegu, pełna trudnych decyzji i interakcji między graczami. Oferuje wszystko to, co sprawia, że gry planszowe to wspaniała i wartościowa rozrywka.
Zasady gry
Pełne zasady gry poznasz dzięki lekturze instrukcji. Pod tym linkiem znajduje się plik PDF z instrukcją MAGNATÓW.
Uwaga: Nie jest to jeszcze finalna wersja zasad gry, lecz roboczy tekst przed korektą i profesjonalnym składem!
Wszystkie zaprezentowane grafiki są prototypowe i nie przedstawiają jeszcze w pełni wyglądu finalnych komponentów gry.
Gra Boże Igrzysko: MAGNACI jest już niemalże gotowa, zatem dlaczego umieszczamy ten projekt na Wspieram.to?
Wydanie gry planszowej to długi proces, wymagający znacznych nakładów finansowych od samego początku jego realizacji. Są to np. koszt opracowania grafiki, jej składu, przedpłata w drukarni… Wiele elementów wymaganych do wyprodukowania gry powstaje długo przed jej wydrukowaniem – wykrojnik do kart, pudełka, drewniane znaczniki. Wszystko to wymaga znacznych inwestycji i to na długo przed pojawieniem się przychodów ze sprzedaży gry.
Kampania na Wspieram.to umożliwi nam sfinansowanie części powyższych wydatków, dzięki czemu będziemy mogli zapewnić najwyższą jakość wykonania gry i zrealizować projekt zgodnie z harmonogramem.
Co więcej, dzięki publicznej zbiórce dowiemy się więcej o Waszych preferencjach, a przecież to dla Was przygotowujemy tę grę. Każda informacja zwrotna pozwoli nam przygotować lepszy produkt, zgodny z Waszymi oczekiwaniami.
Jeśli zrealizujemy zawarte w akcji cele dodatkowe, otrzymacie lepiej wydaną grę za te same pieniądze. W ten sposób ziści się idea finansowania społecznościowego – jeśli zrobimy coś razem, to uzyskamy lepszy efekt, niż gdybyśmy działali osobno. Dlatego, jeśli zdecydujecie się wesprzeć akcję, poproście o to samo swoich znajomych!
Osoby, które udzielą projektowi wsparcia na odpowiednim poziomie, otrzymają grę Boże Igrzysko: MAGNACI miesiąc wcześniej, nim trafi ona do normalnej sprzedaży!
Najważniejsze jest jednak to, że kupią ją taniej, ponieważ sugerowana cena w sprzedaży detalicznej będzie wynosić 149,95 PLN.
Cel główny - wydanie gry: 25.000 zł
Głównym celem akcji jest wydanie gry planszowej Boże Igrzysko: MAGNACI. Gra zostanie wydana do dnia 1 września 2014 r. jeśli zbierzemy w tej akcji 25.000 zł.
Dodatki, które możesz dokupić
Co należy zrobić, aby dokupić ?
1. Zaloguj się na wspieram.to
2. Wejdź na "mój profil" i wybierz zakładkę wspierane projekty.
3. Kliknij dopłać i wybierz kwotę równą wartości dodatku (np. 15 zł - Pomocnik Historyczny Polityki).
4. Wybierz sposób płatności i dokonaj zakupu.
5. Zakupione ;).
Termin dostarczenia nagród i koszt dostawy
Jeśli cel główny zostanie zrealizowany, to każdy, kto udzielił wsparcia na poziomie uprawniającym go do nagrody, otrzyma ją nie później niż w dniu 1 września 2014 r. Koszt dostawy nagród bierzemy na siebie.
Pierwsza recenzja gry na serwisie GamesFanatic.pl
"Boże Igrzysko to gra wyjątkowa pod przynajmniej dwoma względami:
Po pierwsze, oto Polacy zrobili naprawdę klasową, wielosobową, szybką i dobrze zaprojektowaną grę o kontroli obszarów. Moim skromnym zdaniem Magnaci naprawdę nie ustępują niczym El Grande. Mechanizm kontroli obszarów, podatnej na coraz to gwałtowniejsze szarpnięcia ze strony współgraczy, wzbogacony o naprawdę dopracowane zagrywanie kart, sprawia, że niegdy nie możemy być pewni tego, co zrobi przeciwnik, ani tego, jak wiele uda się nam w danym etapie ugrać.
Drugim naprawdę wspaniale funkcjonującym elementem gry jest jej tendencja do autobalansowania się. Jeśli ktoś przegrywa, to zaczyna coraz mniej zależeć mu na wygraniu konfliktów zbrojnych. Ba! Można odnieść wrażenie, że całkiem nieprzypadkowo kładzie przy nich dwójki i trójki. Oznacza to, że przodujący gracze muszą szybko zacząć zagrywać bardzo wysokie karty na konflikty… tracąc przez to w sejmie, co natychmiast wykorzystuje przegrywający… wychodząc na prostą! To naprawdę zmyślny mechanizm, który pozwala na dynamiczny rozwój sytuacji przy planszy.
(...)Podsumowując, Boże Igrzysko: Magnaci, to tytuł, który stanowi wspaniałą kropkę nad i w dziesięcioletnim rozwoju naszej sceny planszówkowej i mam szczerą nadzieję, że będziecie mieli okazję w niego zagrać i samemu się o tym przekonać. Bo, jak rzadko, naprawdę warto."
>>>LINK<<< do całego artykułu na gamefanatic.pl
Opinie
"Grałem w Magnatów z dwoma graczami, którzy mieli za sobą dwie partie. (...) Gra prosta do wytłumaczenia, do tego pełno rozterek czy walczyć o przywileje czy bronić w fazie wojen. Zaczynają się analizy: gdzie kto ma więcej majątków? Kto będzie bronił regionów? Gdzie kto ma swe interesa? Pokazuje to rozczłonkowanie interesów polskiej szlachty. Każdy ciągnie do siebie, ale bronimy się razem. Przepychanie się jak i kooperacja. W drugiej grze padła propozycja ustalenia, kto chce co dostać, by nie marnować kart w senacie, czy walce o posady prymasa, podskarbiego czy kanclerza.
Gra pokazuje w genialny sposób politykę. Daje do myślenia. Mimo interesu narodowego, dajemy spłonąć regionom gdzie nie mamy majątków - "let it burn to the ground!". Mechanika przetargu w ciemno poprzez 3 fazy posad, ustaw i konfliktów na granicy angażuje wszystkich graczy. Regrywalność zapewniona przez losowanie kart królów, ustaw, a potem konfliktów. Gra może i trochę losowa, ale pozwala poczuć ten klimat, z barokowym klimatem oraz nieprzewidywalnością polityki. Pomimo mechaniki z wariantu wojny w kartach, zaraz zaczynają się negocjacje.
Czekam na 3 maja by wesprzeć na wspieram.to!"
"Pół roku później, na kolejnym Pionku, miałem przyjemność pierwszy raz spróbować BI: Magnaci. Re-we-la-cyj-ny tytuł. Godzina zabawy w przeciąganie liny podana w naprawdę klimatycznym (wyczuwalnym nawet w karteczkowym prototypie) sosie. Dużo emocji, dużo territory control, troszkę optymalizacji (mam zawsze pulę tych samych kart, muszę wydać wszystkie, gdzie wydać lepsze, gdzie wydać gorsze?) + smaczki w kartach dodatkowych.
Mam nadzieję, że uda się ten tytuł sprzedać masowemu odbiorcy, dla wielu ludzi to może być wspaniały gateway, a dla wielu wyjadaczy wspaniała, mięsista gra.
Brawo, Phalanxy!"
Gra Boże Igrzysko: MAGNACI jest siódmą grą wydawnictwa PHALANX. Jesteśmy doświadczonymi projektantami i wydawcami gier, na rynku działamy od 2009 r. Grafikę MAGNATÓW opracowali profesjonalni graficy ze Studia Pi&Sigma, a druk wykona renomowana drukarnia. Daje to gwarancję najwyższej jakości komponentów i zasad gry, umożliwiających wiele godzin wspaniałej rozrywki.
Do tej pory wydaliśmy m.in. następujące gry planszowe:
-
Świat Dysku: Wiedźmy z dodatkiem Sabat Czarownic.
Nasza praca jest doceniana przez polskie środowisko graczy planszowych. Gra "Boże Igrzysko: Dzieje Rzeczypospolitej Szlacheckiej" zdobyła prestiżowy tytuł polskiej Gry Roku 2011, a wszystkie powyższe tytuły zostały bardzo wysoko ocenione przez recenzentów (recenzja: "Aeroplany", "Boże Igrzysko", "Czas Honoru", "CLASH", "Świat Dysku", "Wiedźmy"). Naszymi partnerami są m.in. TVP S.A. i największe światowe wydawnictwa gier planszowych, takie jak KOSMOS czy Mayfair Games.
Jako profesjonalny wydawca wierzymy, że cały proces produkcji przeprowadzimy szybko i pomyślnie. Mamy już pięcioletnie doświadczenie w produkcji gier, wydaliśmy już z sukcesem liczne tytuły. Jednakże produkcja gry to proces skomplikowany i zależny od wielu czynników zewnętrznych (m.in. koproducentów), dlatego w trakcie jego realizacji mogą powstać pewne opóźnienia, którym nie będziemy mogli przeciwdziałać.
Na przykład: przez pomyłkę spedytora nakład gry zostanie wysłany w złe miejsce, co opóźni jego dostawę do odbiorców indywidualnych.
Każda działalność ludzka obciążona jest ryzykiem, ale jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie i kompetencje pozwolą zrealizować ten projekt w terminie i w kształcie jaki zaprezentowaliśmy powyżej.
POLITYKA – najchętniej czytany tygodnik opinii w Polsce. Pod marką tygodnika ukazują się także Pomocniki Historyczne POLITYKI, cenione wśród miłośników historii.
www.polityka.pl www.polityka.pl/pomocnikhistoryczny
GamesFanatic - najstarszy serwis internetowy w Polsce poświęcony grom planszowym i karcianym. Recenzje nowości jak i starych, dobrych tytułów, wywiady, aktualności i publicystyka znanych i lubianych autorów.
Historia.org - to jeden z największych i najpopularniejszych portali edukacyjnych w kraju, codzienna dawka historii na Twoim komputerze.
Mówią wieki - magazyn historyczny o ponad 50 latniej historii, najstarsze pismo popularno - historyczne w Polsce. Popularyzuje naukę o dziejach w atrakcyjne i przystępnej formie, nie tracąc przy tym profesjonalnego i naukowego charakteru publikacji.
Board Times to serwis o grach planszowych i karcianych prowadzony przez pasjonatów. Na naszych stronach publikujemy recenzje bardziej i mniej znanych tytułów, zapowiedzi, felietony i newsy ze świata gier planszowych.
Historykon.pl to portal poświęcony historii Polski i powszechnej. Jest jednym z najmłodszych ale zarazem najprężniej rozwijających się portali historycznych w Polsce. Jesteśmy grupą zapaleńców, a naszym celem jest zarażenie wszystkich gorączką minionych dni.
www.historykon.pl www.facebook.com/historykon
Bestiariusz to serwis poświęcony fantastyce i temu co z nią związane. Publikujemy zarówno recenzje najnowszych książek, filmów i gier, jak i przekrojowe artykuły o tym, czym jest fantastyka i jak się ona objawia.
BoardGameGirl to wyjątkowy, profesjonalny videoblog o grach planszowych. Znakiem firmowym prowadzonego przez Anię i Kubę Polkowskich portalu są krótkie, przystępne filmy prezentujące najciekawsze gry, które sprawdzą się nie tylko w gronie wyjadaczy.
www.boardgamegirl.pl www.facebook.com/BoardGameGirl
Adres:
Wydawnictwo PHALANX
PGP Sp. z o.o.
ul. Rynek 23/7
45-015 Opole.
WWW
Zamiast zakończenia
Dziękujemy każdemu, kto wszedł na stronę projektu i przeczytał ten długi tekst. Mamy nadzieję, że docenicie naszą pracę i zdecydujecie się wesprzeć MAGNATÓW. Jeśli macie pytania - piszcie do nas śmiało, odpowiemy na każdą wiadomość.
Na koniec mamy gorącą prośbę do osób, którym choć trochę spodobał się ten projekt. Pomóżcie nam go rozpropagować! Opowiedzcie o nim swoim znajomym, opublikujcie link na portalach społecznościowych i blogach, wyślijcie go znajomemu dziennikarzowi! Poproście o sprowadzenie gry sprzedawców w sklepach, w których kupujecie gry, książki i komiksy!
Każda osoba, która dowie się o tym projekcie, może potencjalnie pomóc w jego ufundowaniu. Wierzymy, że wśród nas jest dostatecznie wielu ludzi, którzy chcą łączyć rozrywkę z nauką o niesamowitej historii naszej Ojczyzny - upamiętniając w ten sposób życie naszych przodków. Rzecz w tym, by do tych ludzi dotrzeć. Liczymy na Was!
Z serdecznymi pozdrowieniami,
Jaro Andruszkiewicz, Waldek Gumienny i Michał Ozon
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
lewander
Michał Stachyra
Wspieracz Anonim
mauserem
Emilia Krajewska
panda_09
Artur Konefal
Grzegorz Wolny
Michał Rosołek
Janek Kozak
Patryk Dąbrowski
Wspieracz Anonim
Sebastian Marek
Julian Sobala
Szymon Kalczyński
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Bartosz Pytlarz
Adrian Lesiczko
Krzysztof Niziołek
Marcin Stepaniak
Wspieracz Anonim
Rafał Łapać
Robert Świsłocki
Tomasz Lesner
Weronika Sosnowska
Kurczu
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Wojciech Radomski
Iga Szymkowicz
Łukasz Gierszal
Michał Pielczyk
Mirosław Borowiecki
Andrzej Suszek
Aure
Wspieracz Anonim
Piotr Sowiński
Jakub Majewski
Konrad Pawlak
Jan Oko
Wspieracz Anonim
Paweł Swaczyna
hamanu
Chimerian
Jakub Kosicki
Marcin Szrama
Tomasz Rzepkowski
Pokaż wszystkich.
Ocena
Komentarze
PHALANX Vertima Sp. z o.o.
9 lat temuDobromir
9 lat temuPaweł Leszczyński
9 lat temuadam burzykowski
9 lat temuPHALANX Vertima Sp. z o.o.
10 lat temuTomasz Grala
10 lat temuBłażej Obremski
10 lat temuPHALANX Vertima Sp. z o.o.
10 lat temuKristobald
10 lat temuBłażej Obremski
10 lat temuBJK
10 lat temuPaweł Leszczyński
10 lat temuPHALANX Vertima Sp. z o.o.
10 lat temuPaweł Leszczyński
10 lat temuAnonim
10 lat temuAnonim
10 lat temuPHALANX Vertima Sp. z o.o.
10 lat temuBłażej Obremski
10 lat temuPHALANX Vertima Sp. z o.o.
10 lat temuPHALANX Vertima Sp. z o.o.
10 lat temuPawel Silingiewicz
10 lat temu1) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
2) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
3) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Dostawa listem zwykłym na terenie Polski w cenie.
WYŁĄCZNIE DO PAKIETU Z GRĄ
Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja DRUK).
Dostawa dodatku wraz z zakupioną grą.
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
3) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
4) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Sugerowana CENA GRY poza wspieram.to: 149,95 zł
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę CLASH: Jihad vs Mc World,
3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę CZAS HONORU: Operacja Most III,
3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę AEROPLANY: Pionierzy Lotnictwa,
3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
PAKIET PODWÓJNY
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI (x2),
2) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI (x2),
3) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
4) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Ankh-Morpork,
3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Wiedźmy z dodatkiem SABAT CZAROWNIC,
3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Ankh-Morpork,
3) Grę ŚWIAT DYSKU: Wiedźmy z dodatkiem SABAT CZAROWNIC,
5) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
6) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
7) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
PAKIET HURTOWY
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI (x5),
2) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI (x5),
3) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
4) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
PAKIET LIMITOWANY
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Ankh-Morpork,
3) Grę ŚWIAT DYSKU: Wiedźmy z dodatkiem SABAT CZAROWNIC,
4) Grę CLASH: Jihad vs. McWorld,
5) Grę AEROPLANY: Pionierzy lotnictwa,
6) Grę CZAS HONORU: Operacja Most III,
7) Grę 1944: Wyścig do Renu.
Ekstra:
8) Grę BOŻE IGRZYSKO: DZIEJE RZECZYPOSPOLITEJ SZLACHECKIEJ
-polska Gra Roku 2011,
-nowa, zafoliowana,
-instrukcja z odręcznym autografem autora gry Martina Wallace!
Dodatkowo:
9) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
10) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
11) Podziękowania na oficjalnej stronie www,
12) Zostaniesz wyróżniony w instrukcji BOŻE IGRZYSKO MAGNACI jako jej mecenas.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014
>>>PAKIET WYPRZEDANY
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014
>>>PAKIET WYPRZEDANY
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014
1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę 1944: Wyścig do Renu,
3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.
Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.
Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014