Gra planszowa - Boże Igrzysko: Magnaci

Gra planszowa - Boże Igrzysko: Magnaci

100%
236%
58 958
z potrzebnych 25 000 zł = 236% celu
442 wpłat

Zakończono sukcesem
Typ: Crowdfunding
Model: Wszystko albo nic
Dnia 19.06.2014 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
Jeśli wspierałeś kampanię - możesz ją ocenić!
Obserwuj (5)
  • Projekt
  • Aktualizacje (46)
  • Wspierający (401)
  • Społeczność (33)

Kampania wzbudziła

24 reakcji

Udostępnij:

Opis projektu

Obejrzyj film promujący powyżej lub zapoznaj się z projektem.

 

Poniżej spis treści projektu - możesz przejrzeć cały projekt lub kliknąć na wybrany dział:

 

1. Wstęp

2. Boże Igrzysko: Magnaci    (dokładny opis gry oraz zawartości pudełka)

3. Rozgrywka                       (szczegółowy opis rozgrywki oraz zasady gry) 

4. Wspieram.to                     (dlaczego wspieram.to oraz cel projektu)

5. Pakiety wsparcia               (lista pakietów, które możesz nabyć oraz ich zawartość)

6. Cele finansowe                 (dodatkowe cele, jeśli projekt osiągnie 100% wsparcia)

7. Opinie                               (opnie graczy i znanych recenzentów)

8. Phalanx                            (o wydawnictwie, jego doświadczeniu i planach)

9. Ryzyko                             (możliwe ryzyko związane z projektem)

10. Partnerzy                        (lista partnerów, którzy nas wspierają)

11. Kontakt                          (kontakt z wydawnictwem, social media)

 

12. RECENZJE GRY                (sprawdź najnowsze recenzje)

13. DODATKI                        (dodatki do gry, które możesz dokupić)

 

 

 

Współczesne gry planszowe oferują o wiele więcej, niż siermiężne pozycje sprzed lat. Dziś gra w „planszówki” to modny sposób spędzania czasu i integracji, zarówno dla grup znajomych, jak i całych rodzin. Gra Boże Igrzysko: MAGNACI pozwoli Ci wejść do tego fascynującego świata, grając o najwyższą stawkę - Rzeczpospolitą!

 

Boże Igrzysko: MAGNACI, to nowoczesna gra planszowa dla 2 – 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i soczystej interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów od jej rozkwitu w okresie Unii Lubelskiej, aż po Targowicę i upadek państwa polsko - litewskiego.

 

Gracze wcielają się w role magnatów, którzy dążą do rozwoju potęgi własnego rodu w sprzyjającym fortunie momencie: szczytowego rozkwitu Unii Polski i Litwy. Do walki o prestiż i posiadłości ziemskie stają najznamienitsze rody: Leszczyńscy, Potoccy, Radziwiłłowie, Sapiehowie, oraz Zamoyscy.

 

Każdy z graczy dysponuje talią kart, przedstawiającą znane osobistości z jego familii. Niektóre z tych postaci to ludzie wybitni, zdolni do wielkich czynów. Ale są tam też i ludzie mali, zdolni zepsuć każde przedsięwzięcie, jakie się im powierzy… Chyba, że dzięki decyzjom gracza nawet owi mali uczynią dla jego rodu wiele.

 

Podczas rozgrywki gracze będą zarządzać talią swych postaci tak, by w konkurencji z innymi, osiągnąć jak najwięcej na każdej z płaszczyzn życia Rzeczpospolitej. Wpływy graczy ścierać się będą przy kształtowaniu polityki wewnętrznej państwa a także w odpowiedzi na zewnętrzne zagrożenia i szanse wynikające z sytuacji międzynarodowej. I tak, jak to miało miejsce w rzeczywistości, los kraju będzie wynikiem sumy działań najpotężniejszych magnackich rodów. Jeśli gracze zatracą się we wzajemnej walce o tytuły i przewagi, Rzeczpospolita upadnie pod naporem ościennych mocarstw.

 

Grającego w MAGNATÓW czeka wiele trudnych dylematów. Najznamienitsi członkowie rodu zapewnią jego familii korzystne ustawy w Sejmie i prestiżowe stanowiska w Senacie. Łatwo też zrealizują wolę Monarchy, dzięki nim ród zdobędzie majątki i potęgę.

 

Ale w jaki sposób gracz poradzi sobie z pozostałymi wyzwaniami? Kto pójdzie zdobywać Inflanty? Czy z braku innych kandydatów, na czele wojsk chroniących kraj przez tureckim najazdem staną Pierzyna, Dziecina i Łacina? Czy starczy determinacji by ruszyć na odsiecz Wiednia? Czy ktoś uratuje Ojczyznę przed zaborami? No i co pocznie z Kmicicem?

 

 

W pudełku gry znajdą się:

 

- kolorowa instrukcja z licznymi przykładami,

- gruba, kartonowa, pięknie zilustrowana plansza,

- 119 pięknie zilustrowanych kart do gry,

- 175 kartonowych znaczników posiadłości,

- 12 dużych, kartonowych znaczników królów,

- 9 kartonowych znaczników budowli i zagrożeń,

- kartonowa wypraska zabezpieczająca komponenty,

- woreczki strunowe na elementy gry.

 

 

Zasady gry nie są trudne i można je wytłumaczyć w kilka minut. Dzięki ich konstrukcji partia nie dłuży się, ponieważ większość ruchów gracze wykonują jednocześnie!

 

Każdy gracz dysponuje talią 13 kart, które przedstawiają członków jego magnackiej rodziny. Karty te mają wartości od 2 punktów (miernoty, mówiąc wprost) do 14 punktów (wybitne osobistości), symbolizujących zdolności danej osoby w osiąganiu celów rodu. Podczas każdego z czterech etapów gry, użyjesz wszystkich 13 swoich kart, by zdobywać stanowiska w Senacie, ustawy na Sejmie i by odpierać Zagrożenia godzące w Rzeczpospolitą. Zrobisz to poprzez zagrywanie kart na określone pola planszy, co symbolizuje wysłanie konkretnego człowieka do realizacji konkretnego zadania. Wszyscy gracze zagrywają karty jednocześnie, koszulkami do góry, więc nie widzą, kogo do rywalizacji kierują ich przeciwnicy. Po zagraniu kart następuje ich odsłonięcie. Przeciwnicy porównują wartości na kartach - ten kto wysłał na dane pole najzdolniejszego człowieka, wygrywa toczącą się na nim rywalizację.

 

Zwycięzca otrzymuje kartę, o którą toczyła się rywalizacja, co jest istotne, gdyż każda karta dysponuje indywidualną akcją, z której gracz będzie mógł skorzystać w dalszej rozgrywce. Np. po zdobyciu senackiej karty „Prymasa”, aż do końca etapu rozstrzygasz remisy między graczami powstałe podczas rywalizacji. Daje Ci to możliwość wpływania na działania przeciwników, którzy będą zabiegać o Twoje względy, byś remisy rozstrzygał na ich korzyść...

 

A „Kanclerz”? Otóż jeśli zdobędziesz „Kanclerza”, to będziesz mógł go dograć do swojej karty rodu, by podnieść jej wartość o 3 punkty. Robisz to dopiero w momencie rozstrzygania rywalizacji, możesz zatem blefować, bo każda Twoja karta w oczach przeciwników zyskuje 3 punkty… A „Podskarbi”, a „Hetman”? Każda senacka karta jest warta tego, by o nią zawalczyć.

 

W Sejmie nie dzieje się mniej. Na przykład karta wydarzenia „Spław zboża”. Jeśli Prusy, Wielkopolska i Małopolska są wolne od wojen, a Ty posiadasz tam posiadłości ziemskie, to solidnie się wzbogacisz! A "Kolegia", "Trybunał", "Liberum veto"? Gra prezentuje całe bogactwo ówczesnych czasów i barwnej rzeczywistości I Rzeczpospolitej.

Ale nie zapominaj o możliwościach wynikających z sytuacji międzynarodowej. Gdy pojawi się okazja, bądź gotowy by zdobyć Inflanty, Smoleńszczyznę czy Mołdawię! Zajęcie Kremla czy przyjście Wiedniowi z odsieczą przysporzy Ci chwały i bogactwa, a umiejętna obrona przed krymskimi ordami uchroni Twoje majątki przed pożogą.

 

Najważniejsze jednak na koniec, zdobywanie stanowisk w Senacie, ustaw w Sejmie i odpieranie Zagrożeń jest nagradzane nowymi posiadłościami ziemskimi, które umieszczasz w prowincjach Rzeczpospolitej. Otrzymasz ich jeszcze więcej, jeśli Twoje działania pokryją się z oczekiwaniami panującego króla i będą realizacją jego prywatnej polityki!

 

 

Pod koniec gry, posiadłości te zostaną zliczone, a ich ilość będzie miała znaczenie przy określeniu zwycięzcy. Ale nie będzie liczona wyłącznie suma posiadłości, lecz również ich rozłożenie w pięciu prowincjach Rzeczpospolitej i wynikające z niego przewagi i dominacje prowincji. Umiejętne wykładanie zdobytych posiadłości staje się więc nie lada wyzwaniem, gdyż i ono może zaważyć na wyniku gry.

 

 

W każdym etapie gry jest tak wiele do osiągnięcia… Ale zaraz, przecież Twój ród nie dysponuje samymi „czternastkami”, prawda? A co z mniej zdolnymi członkami rodziny, a co z jej zakałami?

 

Tu właśnie pojawia się wielki ciężar decyzji, który każdą partię „Bożego Igrzyska: MAGNACI” zamienia w prawdziwe przeżycie. Umiesz blefować? Potrafisz zdobyć bezcenne stanowisko w Senacie nic nie wartą kartą? Umiesz rozłożyć siły i wykorzystać zdobyte karty wydarzeń, tak by w każdej kolejnej rywalizacji o włos wyprzedzać przeciwników, a remisy wygrywać dzięki łasce „Prymasa”? Czy zdołasz tak pokierować wojnami, by Twoje posiadłości stały bezpieczne, a ziemie przeciwników zostały spustoszone przez najeźdźców?  

 

Boże Igrzysko: MAGNACI to gra o prostych zasadach, ale niezwykle zajmującym przebiegu, pełna trudnych decyzji i interakcji między graczami. Oferuje wszystko to, co sprawia, że gry planszowe to wspaniała i wartościowa rozrywka.

 

Zasady gry

Pełne zasady gry poznasz dzięki lekturze instrukcji. Pod tym linkiem znajduje się plik PDF z instrukcją MAGNATÓW.

Uwaga: Nie jest to jeszcze finalna wersja zasad gry, lecz roboczy tekst przed korektą i profesjonalnym składem!

Wszystkie zaprezentowane grafiki są prototypowe i nie przedstawiają jeszcze w pełni wyglądu finalnych komponentów gry.

 

 

Gra Boże Igrzysko: MAGNACI jest już niemalże gotowa, zatem dlaczego umieszczamy ten projekt na Wspieram.to?

 

Wydanie gry planszowej to długi proces, wymagający znacznych nakładów finansowych od samego początku jego realizacji. Są to np. koszt opracowania grafiki, jej składu, przedpłata w drukarni… Wiele elementów wymaganych do wyprodukowania gry powstaje długo przed jej wydrukowaniem – wykrojnik do kart, pudełka, drewniane znaczniki. Wszystko to wymaga znacznych inwestycji i to na długo przed pojawieniem się przychodów ze sprzedaży gry.

 

Kampania na Wspieram.to umożliwi nam sfinansowanie części powyższych wydatków, dzięki czemu będziemy mogli zapewnić najwyższą jakość wykonania gry i zrealizować projekt zgodnie z harmonogramem.

 

Co więcej, dzięki publicznej zbiórce dowiemy się więcej o Waszych preferencjach, a przecież to dla Was przygotowujemy tę grę. Każda informacja zwrotna pozwoli nam przygotować lepszy produkt, zgodny z Waszymi oczekiwaniami.

 

Jeśli zrealizujemy zawarte w akcji cele dodatkowe, otrzymacie lepiej wydaną grę za te same pieniądze. W ten sposób ziści się idea finansowania społecznościowego – jeśli zrobimy coś razem, to uzyskamy lepszy efekt, niż gdybyśmy działali osobno. Dlatego, jeśli zdecydujecie się wesprzeć akcję, poproście o to samo swoich znajomych!  

 

Osoby, które udzielą projektowi wsparcia na odpowiednim poziomie, otrzymają grę Boże Igrzysko: MAGNACI miesiąc wcześniej, nim trafi ona do normalnej sprzedaży!

 

Najważniejsze jest jednak to, że kupią ją taniej, ponieważ sugerowana cena w sprzedaży detalicznej będzie wynosić 149,95 PLN.

 

 

Cel główny - wydanie gry: 25.000 zł

Głównym celem akcji jest wydanie gry planszowej Boże Igrzysko: MAGNACI. Gra zostanie wydana do dnia 1 września 2014 r. jeśli zbierzemy w tej akcji 25.000 zł.

 

 

 

 

Dodatki, które możesz dokupić

 

Co należy zrobić, aby dokupić ? 

 

1. Zaloguj się na wspieram.to

2. Wejdź na "mój profil" i wybierz zakładkę wspierane projekty.

3. Kliknij dopłać i wybierz kwotę równą wartości dodatku (np. 15 zł - Pomocnik Historyczny Polityki).

4. Wybierz sposób płatności i dokonaj zakupu.

5. Zakupione ;).

 

 

 

 

 

Termin dostarczenia nagród i koszt dostawy

 

Jeśli cel główny zostanie zrealizowany, to każdy, kto udzielił wsparcia na poziomie uprawniającym go do nagrody, otrzyma ją nie później niż w dniu 1 września 2014 r. Koszt dostawy nagród bierzemy na siebie.

 

 

Pierwsza recenzja gry na serwisie GamesFanatic.pl

 

"Boże Igrzysko to gra wyjątkowa pod przynajmniej dwoma względami: 

 

Po pierwsze, oto Polacy zrobili naprawdę klasową, wielosobową, szybką i dobrze zaprojektowaną grę o kontroli obszarów. Moim skromnym zdaniem Magnaci naprawdę nie ustępują niczym El Grande. Mechanizm kontroli obszarów, podatnej na coraz to gwałtowniejsze szarpnięcia ze strony współgraczy, wzbogacony o naprawdę dopracowane zagrywanie kart, sprawia, że niegdy nie możemy być pewni tego, co zrobi przeciwnik, ani tego, jak wiele uda się nam w danym etapie ugrać.

 

Drugim naprawdę wspaniale funkcjonującym elementem gry jest jej tendencja do autobalansowania się. Jeśli ktoś przegrywa, to zaczyna coraz mniej zależeć mu na wygraniu konfliktów zbrojnych. Ba! Można odnieść wrażenie, że całkiem nieprzypadkowo kładzie przy nich dwójki i trójki. Oznacza to, że przodujący gracze muszą szybko zacząć zagrywać bardzo wysokie karty na konflikty… tracąc przez to w sejmie, co natychmiast wykorzystuje przegrywający… wychodząc na prostą! To naprawdę zmyślny mechanizm, który pozwala na dynamiczny rozwój sytuacji przy planszy.

 

(...)Podsumowując, Boże Igrzysko: Magnaci, to tytuł, który stanowi wspaniałą kropkę nad i w dziesięcioletnim rozwoju naszej sceny planszówkowej i mam szczerą nadzieję, że będziecie mieli okazję w niego zagrać i samemu się o tym przekonać. Bo, jak rzadko, naprawdę warto."

 

 

>>>LINK<<< do całego artykułu na gamefanatic.pl

 

Opinie 

 

"Grałem w Magnatów z dwoma graczami, którzy mieli za sobą dwie partie. (...) Gra prosta do wytłumaczenia, do tego pełno rozterek czy walczyć o przywileje czy bronić w fazie wojen. Zaczynają się analizy: gdzie kto ma więcej majątków? Kto będzie bronił regionów? Gdzie kto ma swe interesa? Pokazuje to rozczłonkowanie interesów polskiej szlachty. Każdy ciągnie do siebie, ale bronimy się razem. Przepychanie się jak i kooperacja. W drugiej grze padła propozycja ustalenia, kto chce co dostać, by nie marnować kart w senacie, czy walce o posady prymasa, podskarbiego czy kanclerza.

 

Gra pokazuje w genialny sposób politykę. Daje do myślenia. Mimo interesu narodowego, dajemy spłonąć regionom gdzie nie mamy majątków - "let it burn to the ground!". Mechanika przetargu w ciemno poprzez 3 fazy posad, ustaw i konfliktów na granicy angażuje wszystkich graczy. Regrywalność zapewniona przez losowanie kart królów, ustaw, a potem konfliktów. Gra może i trochę losowa, ale pozwala poczuć ten klimat, z barokowym klimatem oraz nieprzewidywalnością polityki. Pomimo mechaniki z wariantu wojny w kartach, zaraz zaczynają się negocjacje.

 

Czekam na 3 maja by wesprzeć na wspieram.to!"

 

Piotr "ZnadPlanszy"

 

"Pół roku później, na kolejnym Pionku, miałem przyjemność pierwszy raz spróbować BI: Magnaci. Re-we-la-cyj-ny tytuł. Godzina zabawy w przeciąganie liny podana w naprawdę klimatycznym (wyczuwalnym nawet w karteczkowym prototypie) sosie. Dużo emocji, dużo territory control, troszkę optymalizacji (mam zawsze pulę tych samych kart, muszę wydać wszystkie, gdzie wydać lepsze, gdzie wydać gorsze?) + smaczki w kartach dodatkowych.


Mam nadzieję, że uda się ten tytuł sprzedać masowemu odbiorcy, dla wielu ludzi to może być wspaniały gateway, a dla wielu wyjadaczy wspaniała, mięsista gra.

 

Brawo, Phalanxy!"

 

Kuba "Gry-planszowe"
 

 

Gra Boże Igrzysko: MAGNACI jest siódmą grą wydawnictwa PHALANX. Jesteśmy doświadczonymi projektantami i wydawcami gier, na rynku działamy od 2009 r. Grafikę MAGNATÓW opracowali profesjonalni graficy ze Studia Pi&Sigma, a druk wykona renomowana drukarnia. Daje to gwarancję najwyższej jakości komponentów i zasad gry, umożliwiających wiele godzin wspaniałej rozrywki.

 

Do tej pory wydaliśmy m.in. następujące gry planszowe:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasza praca jest doceniana przez polskie środowisko graczy planszowych. Gra "Boże Igrzysko: Dzieje Rzeczypospolitej Szlacheckiej" zdobyła prestiżowy tytuł polskiej Gry Roku 2011, a wszystkie powyższe tytuły zostały bardzo wysoko ocenione przez recenzentów (recenzja: "Aeroplany", "Boże Igrzysko", "Czas Honoru", "CLASH", "Świat Dysku", "Wiedźmy"). Naszymi partnerami są m.in. TVP S.A. i największe światowe wydawnictwa gier planszowych, takie jak KOSMOS czy Mayfair Games.

 

 

 

Jako profesjonalny wydawca wierzymy, że cały proces produkcji przeprowadzimy szybko i pomyślnie. Mamy już pięcioletnie doświadczenie w produkcji gier, wydaliśmy już z sukcesem liczne tytuły. Jednakże produkcja gry to proces skomplikowany i zależny od wielu czynników zewnętrznych (m.in. koproducentów), dlatego w trakcie jego realizacji mogą powstać pewne opóźnienia, którym nie będziemy mogli przeciwdziałać.

 

Na przykład: przez pomyłkę spedytora nakład gry zostanie wysłany w złe miejsce, co opóźni jego dostawę do odbiorców indywidualnych.

 

Każda działalność ludzka obciążona jest ryzykiem, ale jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie i kompetencje pozwolą zrealizować ten projekt w terminie i w kształcie jaki zaprezentowaliśmy powyżej.

 

 

 

POLITYKA – najchętniej czytany tygodnik opinii w Polsce. Pod  marką tygodnika ukazują się także Pomocniki Historyczne POLITYKI, cenione wśród miłośników historii.

www.polityka.pl www.polityka.pl/pomocnikhistoryczny

 

 

 

 

 

 

GamesFanatic - najstarszy serwis internetowy w Polsce poświęcony grom planszowym i karcianym. Recenzje nowości jak i starych, dobrych tytułów, wywiady, aktualności i publicystyka znanych i lubianych autorów.

www.gamesfanatic.pl

www.gamesfanatic.pl/forum

 

 

 

 

 

 

Historia.org - to jeden z największych i najpopularniejszych portali edukacyjnych w kraju, codzienna dawka historii na Twoim komputerze.

www.historia.org.pl

www.forum.historia.org.pl

 

 

 

 

Mówią wieki - magazyn historyczny o ponad 50 latniej historii, najstarsze pismo popularno - historyczne w Polsce. Popularyzuje naukę o dziejach w atrakcyjne i przystępnej formie, nie tracąc przy tym profesjonalnego i naukowego charakteru publikacji.

www.mowiawieki.pl

 

 

 

 

 

Board Times to serwis o grach planszowych i karcianych prowadzony przez pasjonatów. Na naszych stronach publikujemy recenzje bardziej i mniej znanych tytułów, zapowiedzi, felietony i newsy ze świata gier planszowych.

www.BoardTime.pl

 

 

Historykon.pl to portal poświęcony historii Polski i powszechnej. Jest jednym z najmłodszych ale zarazem najprężniej rozwijających się portali historycznych w Polsce. Jesteśmy grupą zapaleńców, a naszym celem jest zarażenie wszystkich gorączką minionych dni.

www.historykon.pl www.facebook.com/historykon

 

Bestiariusz to serwis poświęcony fantastyce i temu co z nią związane. Publikujemy zarówno recenzje najnowszych książek, filmów i gier, jak i przekrojowe artykuły o tym, czym jest fantastyka i jak się ona objawia.

www.bestiariusz.pl

 

BoardGameGirl to wyjątkowy, profesjonalny videoblog o grach planszowych. Znakiem firmowym prowadzonego przez Anię i Kubę Polkowskich portalu są krótkie, przystępne filmy prezentujące najciekawsze gry, które sprawdzą się nie tylko w gronie wyjadaczy.

 

www.boardgamegirl.pl www.facebook.com/BoardGameGirl

 

 

 

 

Adres: 

 

Wydawnictwo PHALANX

PGP Sp. z o.o.

ul. Rynek 23/7

45-015 Opole.

 

WWW

 

FACEBOOK

 

 

 

 

Zamiast zakończenia

 

Dziękujemy każdemu, kto wszedł na stronę projektu i przeczytał ten długi tekst. Mamy nadzieję, że docenicie naszą pracę i zdecydujecie się wesprzeć MAGNATÓW. Jeśli macie pytania - piszcie do nas śmiało, odpowiemy na każdą wiadomość.

 

Na koniec mamy gorącą prośbę do osób, którym choć trochę spodobał się ten projekt. Pomóżcie nam go rozpropagować! Opowiedzcie o nim swoim znajomym, opublikujcie link na portalach społecznościowych i blogach, wyślijcie go znajomemu dziennikarzowi! Poproście o sprowadzenie gry sprzedawców w sklepach, w których kupujecie gry, książki i komiksy!

 

Każda osoba, która dowie się o tym projekcie, może potencjalnie pomóc w jego ufundowaniu. Wierzymy, że wśród nas jest dostatecznie wielu ludzi, którzy chcą łączyć rozrywkę z nauką o niesamowitej historii naszej Ojczyzny - upamiętniając w ten sposób życie naszych przodków. Rzecz w tym, by do tych ludzi dotrzeć. Liczymy na Was!

 

Z serdecznymi pozdrowieniami,

Jaro Andruszkiewicz, Waldek Gumienny i Michał Ozon

Ocena

Brak ocen

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


PHALANX Vertima Sp. z o.o.

9 lat temu
Zapraszamy serdecznie na oficjalny profil gry na Facebooku: www.facebook.com/Magnaci.Boze.Igrzysko Będzie o Magnatach, po magnacku! :)

Dobromir

9 lat temu
Gra dotarła odleżała swoje i w końcu zagrałem nie bawiłem się tak dobrze od czasu Światu Dysku AM

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

9 lat temu
Rozmiar kart to 58x88 mm.

Paweł Leszczyński

9 lat temu
Otrzymałam swoją kopię.... i jest bardzo dobrze ! Dzięki i życzę powodzenia w kolejnych projektach ! :)

adam burzykowski

9 lat temu
Jaka jest wielkość (rozmiar) kart? Przydało by się zaopatrzeć w koszulki przed pierwszą grą :)

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

9 lat temu
Dziękujemy za komentarze - wyjasnimy w takim razie jak to wygląda "od kuchni". Podczas produkcji gry planszowej producent wspólnie ze zleceniodawcą przygotowują harmonogram produkcji, który określa terminy oddania poszczególnych plików, ich przygotowania do druku, sprawdzenia, wydruku, a nastepnie konfekcji i wreszcie odbioru. Pod ten harmonogram układa się termin dostawy komponentów, które nie są produkowane przez drukarnię (w tym wypadku drewienka). I to wg tego harmonogramu, a nie maksymalnych terminów umownych, produkuje się grę planszową. W konsekwencji, termin wysyłki gier również ustaliliśmy wg daty wynikającej z harmonogramu produkcji. Warto podkreslić, że ów harmonogram proponuje sama drukarnia. I to właśnie ona łamie terminy, które sama sobie wczesniej wyznaczyła - na piśmie. Maksymalny termin wykonania zlecenia, wynikający z umowy, to 25 listopada. To aż 25 dni ponad termin, który podał nam producent Magnatów - 31 października. Przy takim pisemnym zapewnieniu trudno ogłaszać jako termin odbioru nakładu maksymalny umowny termin odbioru.

Tomasz Grala

9 lat temu
Ciężko mówić o opóźnieniach skoro termin umowny nie został przekroczony. Podpisaliście niekorzystną umowę i teraz są tego skutki. Winy drukarni nie ma bo wcześniejsze dostarczenie zamówienie byłoby tylko miłym gestem z jej strony a nie obowiązkiem wynikającym z papierów.

Błażej Obremski

9 lat temu
No to juz sa jakieś totalne pierdoły. Oczywiście że ostatecznie liczy sie tylko i wyłącznie to co jest na papierze, i fakt że uważacie inaczej doprowadził Nas wszystkich do obecnej sytuacji. Skoro podpisaliscie umowę z "bardzo długim maksymalnym terminem" to teraz musicie się liczyć z tym, że dostaniecie grę w ostatni możliwy dzień. I nie ma tu mowy o zawiedzionym zaufaniu, niedotrzymywaniu słownych obietnic itp. Umowy podpisuje się właśnie po to żeby obie strony miały jasność do czego sie zobowiązują. W mojej ocenie jedyną stroną, która zawiniła jesteście Wy drogi PHALANXie. Proszę o podanie owego "maksymalnego terminu" tak aby wszyscy, którzy wsparli ten projekt wiedzieli z jakim czasem realizacji muszą sie liczyć. Wszelkie wcześniejsze terminy mogą byc ukłonem ze strony Drukarni ale ten wpisany w Umowie jest jedynym wiążącym.

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

9 lat temu
Drukarnia nie wywiązuje się z własnych obietnic, natomiast dalej mieści się w "maksymalnym umownym terminie" oddania nakładu. Ten jest bardzo długi, dlatego nie ma mowy o karach. Ale w biznesie nie chodzi tylko o papiery i umowy, ale również o wzajemny szacunek. Tutaj drukarnia zawiodła na całej linii. Miejmy nadzieję, że po raz ostatni. Nie zamierzamy upubliczniać danych drukarni, czarny PR nie jest w naszym stylu. Producenci gier wiedzą u kogo drukujemy i sami wyciągną z tego wnioski.

Kristobald

9 lat temu
A ja przy pierwszym opóźnieniu zażartowałem do znajomych, że na pewno zdążą na mikołajki i zaczynam się martwić czy przez te opóźnienie tej b. niesolidnej drukarni się wyrobicie:( Też apeluję o podanie kim jest ten niesolidny partner, którego trzeba unikać wielkim łukiem

Błażej Obremski

9 lat temu
Przychylam sie do obu powyższych. Czy macie jakieś sensowne kary wpisane w umowę? Co to za drukarnia, myślę że mamy wszelkie prawo wiedzieć komu zawdzięczamy niewywiazanie się z umowy. Co zamierzacie dalej z tym zrobić? Co jeżeli mimo zapewnień drukarnia po raz kolejny przesunie termin, a potem kolejny? Przecież tak można sie bawić do wiosny albo i dłużej.

BJK

9 lat temu
zastanawiam się jakie macie kary umowne za niedotrzymanie terminu przez drukarnię...

Paweł Leszczyński

9 lat temu
Może byście napisali co to za nierzetelna drukarnia nie wywiązuje się z umowy ??

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

9 lat temu
Gracze wspierający akcję otrzymają zarówno żetony Przewaga/Dominacja jak i drewniane walce za przekroczenie progu 55 tys. Natomiast tych ostatnich nie bedzie w pudełku gry w normalnej dystrybucji, dlatego nie wspominamy o nich w instrukcji gry.

Paweł Leszczyński

10 lat temu
Dlaczego są żetony przewag/dominacji, a nie drewniane elementy ? Przecież został osiągnięty pułap 55 k ??

Anonim

10 lat temu
A mnie tam się nie spieszy. Wolę, żeby spokojnie dopracowali grę i wyeliminowali ewentualne błędy, literówki itp. Mam w międzyczasie wiele innych gier do rozegrania.

Anonim

10 lat temu
Tydzień mija, czy cos wiadomo na temat terminu? Strasznie długo to trwa. Jak w każdym procesie produkcyjnym najważniejszy jest harmonogram, wiec chyba wiecie kiedy jakie prace beda ukończone? Niemożliwe zeby umowa z drukarnią czy innym podwykonawcą nie miała wpisanych dat. Pozdrawiam i czekam na wiążące informacje.

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

10 lat temu
Wciąż czekamy na potwierdzenie daty z drukarni. Mamy nadzieję, że w tym tygodniu uda nam się podać pewną datę wysyłki gier. Przepraszamy za ten informacyjny impas, robimy co możemy, by go zakończyć.

Błażej Obremski

10 lat temu
Przełom września i października nadchodzi wielkimi krokami. Czy można sie spodziewać wysyłki jeszcze we wrześniu czy raczej już w październiku? Myślę, że na tym etapie możecie zaprognozować chociaż w którym tygodniu to nastąpi?

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

10 lat temu
Miłosz - tak jak ogłosiliśmy w 35 aktualizacji, planujemy wysyłki na przełomie września i października.

Miłosz Ostalski

10 lat temu
Kiedy otrzymam grę?

PHALANX Vertima Sp. z o.o.

10 lat temu
Michał - grę bedzie można nabyć w sklepach z grami planszowymi już w październiku br.

Pawel Silingiewicz

10 lat temu
45 wspierających / Nagroda limitowana, zostało: -5 Kupujesz: >>>PAKIET WYPRZEDANY<<< To ile w koncu sztuk tego pakietu jest dostepnych ?

grabash4u

10 lat temu
w 25 minut 10% - gratulacje
  • Nagrody (15)

10 zł lub więcej
6 wspierających
Kupujesz:

1) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
2) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
3) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Dostawa listem zwykłym na terenie Polski w cenie.
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

15 zł lub więcej
36 wspierających
Kupujesz:

WYŁĄCZNIE DO PAKIETU Z GRĄ

Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja DRUK).

Dostawa dodatku wraz z zakupioną grą.
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

119 zł lub więcej
268 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,

2) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
3) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
4) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Sugerowana CENA GRY poza wspieram.to: 149,95 zł
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

159 zł lub więcej
4 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę CLASH: Jihad vs Mc World,

3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

169 zł lub więcej
6 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę CZAS HONORU: Operacja Most III,

3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

179 zł lub więcej
2 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę AEROPLANY: Pionierzy Lotnictwa,

3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

219 zł lub więcej
23 wspierających
Kupujesz:

PAKIET PODWÓJNY

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI (x2),

2) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI (x2),
3) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
4) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

259 zł lub więcej
13 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Ankh-Morpork,

3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

279 zł lub więcej
6 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Wiedźmy z dodatkiem SABAT CZAROWNIC,

3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

399 zł lub więcej
4 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Ankh-Morpork,
3) Grę ŚWIAT DYSKU: Wiedźmy z dodatkiem SABAT CZAROWNIC,

5) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
6) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
7) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

519 zł lub więcej
7 wspierających
Kupujesz:

PAKIET HURTOWY

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI (x5),

2) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI (x5),
3) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
4) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

2500 zł lub więcej
0 wspierających
Kupujesz:

PAKIET LIMITOWANY

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę ŚWIAT DYSKU: Ankh-Morpork,
3) Grę ŚWIAT DYSKU: Wiedźmy z dodatkiem SABAT CZAROWNIC,
4) Grę CLASH: Jihad vs. McWorld,
5) Grę AEROPLANY: Pionierzy lotnictwa,
6) Grę CZAS HONORU: Operacja Most III,
7) Grę 1944: Wyścig do Renu.

Ekstra:

8) Grę BOŻE IGRZYSKO: DZIEJE RZECZYPOSPOLITEJ SZLACHECKIEJ
-polska Gra Roku 2011,
-nowa, zafoliowana,
-instrukcja z odręcznym autografem autora gry Martina Wallace!

Dodatkowo:

9) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
10) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
11) Podziękowania na oficjalnej stronie www,
12) Zostaniesz wyróżniony w instrukcji BOŻE IGRZYSKO MAGNACI jako jej mecenas.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Nagroda limitowana. Pozostało 4/4
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

99 zł lub więcej
44 wspierających
Kupujesz:

>>>PAKIET WYPRZEDANY
Nagroda limitowana. Pozostało 0/44
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

109 zł lub więcej
13 wspierających
Kupujesz:

>>>PAKIET WYPRZEDANY
Nagroda limitowana. Pozostało 0/13
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

299 zł lub więcej
10 wspierających
Kupujesz:

1) Grę BOŻE IGRZYSKO: MAGNACI,
2) Grę 1944: Wyścig do Renu,

3) Unikatową kartę do gry Boże Igrzysko: MAGNACI,
4) Pomocnik Historyczny Polityki "RON" (wersja PDF),
5) Podziękowania na oficjalnej stronie www.

Ponadto otrzymasz wszystkie dodatki, które zostaną odblokowane podczas trwania kampanii.
Dostawa kurierem na terenie Polski w cenie.

Premiera i czas dostarczenia gry: WRZESIEŃ
Nagroda limitowana. Pozostało 0/10
Przewidywana dostawa: wrzesień 2014

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!