PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
2157 reakcji
Wstęp
Królowa Wiktoria zaginęła. Uzbrojona po zęby, z mieczem, dwoma toporami, nożami do rzucania i pistoletem wyskoczyła przez okno Pałacu i pognała w noc. Plotki głoszą, że demoniczne siły ukradły klejnoty koronne. Inne plotki głoszą, że królowa bardzo się nudziła w pałacu i postanowiła podbić nową kolonię. Jeszcze inne plotki głoszą, że Charles Dickens tak naprawdę ma na imię Marysia, ale te plotki trochę przycichły od zniknięcia monarchini. Londyn szaleje. Grupki Brytyjczyków wylewają się na ulicę w poszukiwaniach królowej. Kto ją odnajdzie?
PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy zabierze Was do roku 1888, do wiktoriańskiej Anglii, pełnej okultyzmu, brytyjskiego humoru oraz mniej lub bardziej historycznych osób. Gracze wcielą się w jedną z dziewięciu nietypowych postaci, które – kierowane różnymi pobudkami – wyruszają na poszukiwania królowej Wiktorii.
By odnaleźć monarchinię, bohaterowie będą musieli przeszukać uliczki Londynu z czasów rewolucji industrialnej, sekretne podziemia i kanały metropolii, a w końcu i dziewięć kręgów piekielnych. W czasie podróży przyjdzie im się zmierzyć z wieloma przeciwnikami, zebrać liczne artefakty i towarzyszy oraz stoczyć potyczki między sobą.
Zwycięzcą zostanie ten bohater, który przyprowadzi Wiktorię z powrotem do Pałacu Buckingham. Może to być najsilniejszy gracz, może to być gracz najsprytniejszy; może to być gracz, który królową odnalazł, może to być gracz, który ją odbił na samym finiszu. Ale zwycięzca może być tylko jeden…
Opis projektu
PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy to gra planszowa pełna absurdalnego, montypythonowskiego humoru oraz zachwycających, ręcznie malowanych ilustracji. Karty obfitują w humorystyczne teksty, których zadaniem jest bawić, okazjonalnie uczyć (nigdy wzruszać), ale przede wszystkim – budować klimat i świat gry. Jest to gotycka gra komediowa, w której równie duży nacisk został jednak położony na narracyjną stronę rozgrywki, co na interakcje między graczami. Gracze mogą sobie pomagać, przeszkadzać, atakować się, rzucać w siebie dachówkami, okazjonalnie zmienić płeć, a nawet zmusić kogoś do zjedzenia pasywno-agresywnego kawałka ciasta.
Gra przeznaczona jest dla 2-6 graczy, a typowa rozgrywka trwa 120-180 minut (zależnie od ilości osób oraz interakcji między nimi). Proste i zrozumiałe zasady gry połączone z rozbudowaniem działania kart i możliwych interakcji sprawiają, że jest to tytuł zarówno dla graczy dopiero rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, jak i dla starych wyjadaczy. Ze względu na okazjonalnie pikantny humor, gra nie jest przeznaczona dla dzieci.
Co więcej, duża ilość kart, pewna losowość i nieraz nietypowe ich działanie wpływają pozytywnie na regrywalność. Założenie PENNY DREADFUN jest takie, by każdy mógł grać po swojemu – na spokojnie, kooperacyjnie, strategicznie, unikając konfliktów, biegnąc do przodu; każda taktyka i każdy styl mają sens i swoje miejsce w tym tytule. Rozgrywka jest lekka i przyjemna, a karty pięknie ilustrowane, ale to, jak będzie wyglądać przebieg gry, zależy w dużej mierze od graczy. Jest to autorska gra narracyjna, łącząca w sobie elementy gry planszowej, sesji RPG oraz deck-buildingu.
Sam tytuł inspirowany jest zjawiskiem penny dreadful – tanich magazynów, które sprzedawano w wiktoriańskiej Anglii za jednego pensa. Pełne opowiadań grozy, penny dreadful straszyły kolejne pokolenia Brytyjczyków oraz wprowadziły do kultury popularnej takie postacie jak np. Sweeney Todd. Jako że w naszych czasach mało kto kojarzy te magazyny, postanowiliśmy oddać im hołd tytułem naszej gry – ale zmieniliśmy końcówkę na FUN, bo jednak chcemy, żeby nasza gra była pełna zabawy, a nie okropności.
Podsumowując, PENNY DREADFUN znajduje się gdzieś pomiędzy Talisman: Magia i Miecz a Munchkin. Tylko że jest znacznie bardziej brytyjskie, ręcznie malowane oraz pełne historycznych i literackich postaci i nawiązań. Jeden gracz spotka Charlesa Dickensa płaczącego na schodach, bo ktoś mu ukradł mleko, do drugiego będzie się zalecać Dracula, a trzeci zostanie zaatakowany przez Fallen Engels – grupę demonów-socjalistów.
Na początku gry każdy z graczy wybiera postać, którą chce grać. Następnie należy rozłożyć mapę oraz talie zdarzeń Londynu, Podziemi oraz Piekła. Karty przedmiotów, ekwipunku i towarzyszy powinny się znajdować osobno. Gracze rozpoczynają swoją przygodę na polu Pałac Buckingham. Początkowo mogą poruszać się jedynie po zewnętrznym kręgu – Londynie. Po otworzeniu przejścia – na jeden z wielu sposobów – można wejść do Podziemi, z których z kolei można się przedostać do dziewięciu kręgów Piekła. W każdej turze gracz rzuca kostką i wykonuje ruch zależny od wyniku. Może on doprowadzić do trafienia na pole oferujące kartę zdarzenia, może to być pole oferujące rozwój postaci. Gracze mogą również atakować się nawzajem, wymieniać przedmiotami, etc. Sięgając do talii zdarzeń gracze mogą trafić na kilka rodzajów kart. Mogą to być przeciwnicy, może to być quest; może to być jedzenie lub używka, a także różnego rodzaju zdarzenia pomniejsze, jak spotkanie, rozmowa, przeszkoda lub pomoc towarzysza, który się do nas może przyłączyć. Spotkania, questy i przeciwnicy prowadzą nieraz do zdobycia kart przedmiotów albo i znacznie potężniejszych kart ekwipunku.
Przeciwnicy i przeszkody stanowią dwa główne utrudnienia w trakcie rozgrywki (nie licząc, oczywiście, innych graczy). Przeciwników można pokonać poprzez walkę w jednej z dwóch dostępnych na ich kartach kategorii, a zwycięstwo oznacza różnego rodzaju nagrody. Przeszkoda jest utrudnieniem mniejszym, ale wymaga jednej konkretnej statystyki na określonym poziomie, by ją ominąć. Questy to zadania, w trakcie których gracz zostaje poproszony o pokonanie konkretnego przeciwnika, odnalezienie jakiegoś przedmiotu i/lub odwiedzenie pewnej lokacji. Questy są trudne do wykonania, ale oferują bardzo dużą nagrodę – oprócz wzrostu statystyk, jest nią zazwyczaj towarzysz, nietypowy przedmiot albo silna karta ekwipunku. Jednocześnie gracze mogą sobie w questach wzajemnie przeszkadzać, a nawet czasem podbierać przedmioty powiązane zdanym zadaniem. Jedzenia i używki to karty, na które trafiamy w talii zdarzeń i które w przeciwieństwie do przedmiotów i ekwipunku mają działanie jednorazowe. Oferują niewielkie bonusy, ale bywają kluczowe w trakcie pojedynków z innymi graczami. Spotkania i rozmowy to różnego rodzaju zdarzenia, w wyniku których dzieje się, cóż – coś. Gracz może dowiedzieć się, gdzie znajduje się ukryty artefakt, może otrzymać nową turę, może ją stracić, może zyskać przedmiot; możliwości są niestety skończone, ale jest ich ich mnóstwo. Karty pomocy towarzyszy oferują graczom możliwość przyłączenia do siebie jakiegoś towarzysza, jeśli gracz spełnia odpowiednie wymogi – może to być konkretna wysokość statystyk, może to być znajdowanie się w określonym miejscu, a czasem nawet płeć postaci, którą gra.
Karty przedmiotów, ekwipunku i towarzyszy zwiększają siłę danego gracza, jak również oferują liczne dodatkowe umiejętności i możliwości rozgrywki, od podglądania następnej karty zdarzenia po teleportację do innego gracza.
Celem gry jest dotarcie do samego centrum Piekła i uratowanie królowej Wiktorii, a następnie powrócenie z nią na pole startowe. Monarchinię można danemu graczowi odbić, stąd też ostatnia część rozgrywki jest wyjątkowo emocjonująca i dynamiczna. Gracze muszą rozwijać statystyki, odblokowywać nowe umiejętności i gromadzić sprzęt i towarzyszy, by być możliwie jak najsilniejszymi – albo by wykiwać graczy w wyjątkowo sprytny, przemyślany sposób.
Gracze mogą się wyzywać na pojedynki w ramach wybranych statystyk, jak również zawierać gentlemańskie umowy – czyli dogadywać się co do z grubsza wszystkiego: pomagania sobie, przeszkadzania innym, wymieniania się przedmiotami, etc. Dodatkowo gracze mogą wykorzystywać na sobie umiejętności swoich postaci, zagrania oferowane przez przedmioty, a nawet przekazywać sobie przeklęte przypadłości i obiekty w momencie, gdy się mijają i klątwa przechodzi na innego nieszczęśnika.
Rundę rozpoczyna Jack the Ripper, czyli stary dobry Kuba Rozpruwacz. Rzuca kością i porusza się o 5 pól; ruszając z Tower of London trafia na pole Mniej mroczny zaułek, gdzie stoi już Oscar Wilde. Atakuje go, a na kategorię potyczki wybiera Okultyzm, który ma trochę większy niż słynny poeta. Na swoje szczęście, Oscar Wilde posiada znaleziony w Podziemiach Londynu kebab, którym rzuca w twarz przeciwnikowi i ucieka na sąsiednie pole. Upokorzony – albo przynajmniej przygnębiony – Kuba ciągnie następnie kartę zdarzenia (bo tak działa Mniej mroczny zaułek). Spotyka tym samym Sweeney Todda, a jako że ma Moralność na poziomie niższym niż 7, demoniczny fryzjer przyłącza się do niego. Tym samym obaj seryjni mordercy ruszają sobie ramię w ramię wesoło w świat.
Następna w kolejce jest Alicja z Krainy Czarów (już dorosła, zaznaczmy), której rzut kostką pozwala minąć i Kubę, i Oscara. Jako że najpierw mija poetę, przekazuje mu posiadaną przez siebie przeklętą przypadłość – irytującą melodię, którą usłyszała w sklepie. Przeklęta w ten sposób osoba nie może przestać jej nucić, a wynikające z tego szaleństwo obniża graczowi wszystkie statystyki o 2 punkty. Jednocześnie gracze postanawiają i tak zawrzeć gentlemańską umowę: Alicja daje Oscarowi element ekwipunku, Ex-Excalibur, którego działanie wyrówna działanie melodii usłyszanej w sklepie, a w zamian Oscar daje Alicji butelkę whiskey, na której Alicji bardzo zależało (bo jej postać musi zjadać jedzenie od razu, ale używek może używać normalnie). Alicja obiecuje też zabrać Oscarowi przeklętą melodię, gdy odblokuje w przyszłości swoją umiejętność pozwalającą pozbywać się klątw. Następnie Alicja kontynuuje ruch i poprzez Tajemnicze wejście do podziemi trafia na pole Kanały Londynu. Losuje zdarzenie i trafia na Nastoletnie kung-fu żółwie, których pokonuje swoją uprzejmością, dzięki czemu otrzymuje bonus do statystyk.
Następny w kolejce jest Oscar Wilde, który rzuca kostką, udaje się do Burdelu, rzuca kostką ponownie i w wyniku zrządzenia losu zostaje prostytutką na następne dwie tury...
Bardziej szczegółowy i dokładniejszy opis zasad znajduje się w instrukcji, którą można pobrać pod tym linkiem: INSTRUKCJA (format .pdf)
Zobacz nagranie z rozgrywki, którą prowadziliśmy na żywo na naszym fanpage'u.
Cel projektu
Głównym celem tej kampanii jest zebranie 36 tysięcy złotych, co umożliwi dokończenie i wydanie PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy w możliwie najlepszej formie oraz „po naszemu” – czyli bez zewnętrznych wpływów inwestorów. Chcemy, żeby praca i pasja, które włożyliśmy i wciąż wkładamy w naszą autorską grę, były widoczne oraz żeby nasz projekt oferował zarówno wiele godzin rozrywki, śmiechu i zabawy, jak również przepiękną oprawą graficzną i wciągającą mechanikę.
Jeśli uda nam się zrealizować powyższy cel, ukończone PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy zostanie Wam wysłane najpóźniej na przełomie września i października 2018. Planujemy również realizację kolejnych, jeszcze ambitniejszych celów, których część prezentujemy poniżej.
Nagrody
Poniżej prezentujemy nasze Facebook challenges. Liczymy na Wasze wsparcie w mediach społecznościowych, za które podziękujemy w formie kolejnych kart towarzyszy - i nie tylko!
Poniżej prezentujemy recenzję z portalu nietylkogry.pl:
"Obok świetnych grafik najmocniejszym punktem Penny Dreadfun są teksty na kartach; lektura opisów zdarzeń i przedmiotów powodowała u graczy wybuchy niepohamowanej wesołości. Prawie każdy element gry w niegłupi sposób nawiązuje do literatury bądź historii XIX wieku oraz do współczesnej popkultury. Jest to jedna z lepiej napisanych gier, w jakie grałem..." Czytaj więcej.
Recenzja z bloga Sterta Gier:
"Czy polecamy ten tytuł? Jak dla nas jest to kopalnia śmiechu, która spełnia swoją funkcję – daję radość i rozrywkę. Nam się bardzo podobało i chętnie siadamy do niej mimo długiej rozgrywki." Czytaj więcej.
Recenzja z bloga Literatka Kawy:
"Gra ma w sobie potężny ładunek edukacyjny i stanowi świetną okazję do podszkolenia się z kultury XIX-wiecznej Wielkiej Brytanii (nawet ja, absolwentka filologii angielskiej, nie byłam zaznajomiona ze wszystkimi postaciami, które się w tej grze pojawiły). Ale cóż, w końcu nauka nie jest jedynie zarezerwowana dla najmłodszych..." Czytaj więcej.
Pierwsze wrażenia na blogu Planszówki we Dwoje:
"Nie mogę odmówić Penny Dreadfun tego, że tytuł budzi spore emocje. Ekipa grająca przed nami przez pół partii stała przy stole, przekrzykiwała się i ogólnie sprawiała wrażenie mocno podekscytowanej. Końcówka naszej partii, czyli walka o kartę królowej Wiktorii, była niezłym festiwalem losowości i interakcji, jednak też podnosiła ciśnienie..." Czytaj więcej.
Recenzja na blogu Kostkarnia:
"Arcyciekawe podejście, multum cholernie dobrych tesktów którym towarzyszą seraficzne grafiki, a do tego żwawa rozgrywka i tony emocji przy stole! Penny Dreadfun to również jeden z najlepszych pomysłów na zakrapiany wieczór ze znajomymi..." Czytaj więcej.
O autorze / Zespół
Jesteśmy czterema członkami i członkiniami niewielkiego, dziesięcioosobowego zespołu (Redi Games), którzy w wolnych chwilach pomiędzyinnymi projektami postanowili zrobić coś zabawnego, nietypowego i autorskiego. Mamy doświadczenie w robieniu gier planszowych, gier wideo, komiksów, ilustracji do książek oraz stron internetowych, a nasze hobby obejmują wszystko od gier planszowych, przez brytyjską telewizję, aż po klasyczną, dziewiętnastowieczną literaturę.
Wszystkie pytania, sugestie i propozycje współpracy możecie kierować bezpośrednio do Michała, na adres michal@redigames.com.
Ryzyko
Jesteśmy zespołem doświadczonym, ale wyprodukowanie gry to zawsze wyzwanie; grafiki muszą być idealne, teksty przechodzą kilkakrotnie przez poprawki i korekty, do tego jeszcze skład, design, playtesty – to wszystko zajmuje czas, a nawet niewielki błąd może prowadzić do spowolnienia całej produkcji. Obiecujemy dołożyć wszelkich starań, by opóźnień nie było, ale liczymy też na wyrozumiałość, gdyby na naszej drodze zaistniała jakaś nieprzewidziana przeszkoda. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do zmiany systemu zapisu statystyk - w przyszłości zamiast znaczników statystyk może znaleźć się w PENNY DREADFUN inny system zapisu (tory, kości, itp.), jeśli okaże się on rozsądniejszy i wygodniejszy dla graczy przy ostatecznej wersji gry.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Katarzyna Kasa-Leśkiewicz
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Michał Cz
MDK291
Fulgrim
Krystian Kokora
Robert Grygoruk
Shadow
malhefq
Wspieracz Anonim
Mamut
MroznaJanina
Adam Piskorz
exePATexe
almevirian
overpower.pl
Adam Gajewski
KociuKS
Ives
reqv
Marcin Czarnecki
Grzegorz MULARSKI
jan szypulinski
Krzysztof Sznigier
Krystian Piasny
Mitsu
nikt_ciekawy
Artur Zakalski
pampooszka
aleksander głuski
Nattie
Tomasz Śledź
Darek Walczy-Antkowicz
szatanita
Nymeria
Robson
Marcin Woźniak - Jakubiec
Katarzyna Szostek
Kamil Walo
Mikihashi
brzozek
Jakub Typiński
Daria
Łukasz Grobelny
annaroz90
Klaudia Urbańska
Pokaż wszystkich.
Ocena 4.65 / 5 (17 głosów)
Ryuriku
5 lat temuRedi Games
Komentarze
Gurin Akuma
5 lat temuMaciej Jankowski
5 lat temuannaroz90
5 lat temuSelvan
6 lat temuSelvan
6 lat temuSadafi
6 lat temuRedi Games
6 lat temuMateusz Piela
6 lat temuRedi Games
6 lat temuannaroz90
6 lat temuRedi Games
6 lat temuRedi Games
6 lat temuSokół
6 lat temuMichał Ostapowicz
6 lat temuannaroz90
6 lat temuannaroz90
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuannaroz90
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuannaroz90
6 lat temuraj09
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuannaroz90
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuannaroz90
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuannaroz90
6 lat temuannaroz90
6 lat temuannaroz90
6 lat temuxdemolka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuraj09
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuWspieracz Anonim
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuWspieracz Anonim
6 lat temuxdemolka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuxdemolka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuoverpower.pl
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAnonim
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAnonim
6 lat temuraj09
6 lat temuMichał Ostapowicz
6 lat temuMichał Ostapowicz
6 lat temuWspieracz Anonim
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAnonim
6 lat temuraj09
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuShwastoo
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAnonim
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuDariusz Milczarek
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuWspieracz Anonim
6 lat temuBrontos
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuCebs
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuraj09
6 lat temuraj09
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuraj09
6 lat temuraj09
6 lat temuRedi Games
6 lat temuBartłomiej Koźniewski
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuKopiec
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuMateusz Kaluza
6 lat temuAnna Rudka
6 lat temuxdemolka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuxdemolka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuxdemolka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuBartosz Kiernicki
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuPiotr Talaśka
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuPiotr Góra
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuPiotr Góra
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuAdam Betley
6 lat temuSplendid!
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 30 zł!
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Cheers
Darling
- oficjalne podziękowania od twórców
Indubitably
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 438 zł. Oszczędzasz 80 zł!
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Sir Early Bird
- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- unikatowe karty, dostępne tylko w ramach tego pakietu: questy od Early Bird i Henryka Sienkiewicza oraz powiązane z nimi karty przeciwników, przedmiotów i zdarzeń
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 60 zł!
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Not So Early Bird
- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 50 zł!
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Earl Grey
- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 40 zł!
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Oh, blimey!
- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Paczkomat InPostu
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Kurier DPD
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Kubek ze specjalną ilustracją
Ilustracja zostanie wybrana w głosowaniu na fanpage'u Penny Dreadfun.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Koszulka Koń na białym rycerzu [męska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Koszulka Koń na białym rycerzu [damska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Koszulka Koci uśmiech [męska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Koszulka Koci uśmiech [damska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł
Koszulka Koń na białym rycerzu [damska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Koszulka Koń na białym rycerzu [męska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Koszulka Koci uśmiech [męska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł
Koszulka Koci uśmiech [damska]
Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł