PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy

PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy

201%
72 367
z potrzebnych 36 000 zł = 201% celu
530 wpłat

Zakończono sukcesem
Dnia 11.04.2018 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
5 / 5 (2 głosy). Zobacz opinie (2)
Obserwuj (96)
  • Projekt
  • Aktualizacje (30)
  • Wspierający (430)
  • Społeczność (164)

Wstęp


Królowa Wiktoria zaginęła. Uzbrojona po zęby, z mieczem, dwoma toporami, nożami do rzucania i pistoletem wyskoczyła przez okno Pałacu i pognała w noc. Plotki głoszą, że demoniczne siły ukradły klejnoty koronne. Inne plotki głoszą, że królowa bardzo się nudziła w pałacu i postanowiła podbić nową kolonię. Jeszcze inne plotki głoszą, że Charles Dickens tak naprawdę ma na imię Marysia, ale te plotki trochę przycichły od zniknięcia monarchini. Londyn szaleje. Grupki Brytyjczyków wylewają się na ulicę w poszukiwaniach królowej. Kto ją odnajdzie?

PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy zabierze Was do roku 1888, do wiktoriańskiej Anglii, pełnej okultyzmu, brytyjskiego humoru oraz mniej lub bardziej historycznych osób. Gracze wcielą się w jedną z dziewięciu nietypowych postaci, które – kierowane różnymi pobudkami – wyruszają na poszukiwania królowej Wiktorii.

By odnaleźć monarchinię, bohaterowie będą musieli przeszukać uliczki Londynu z czasów rewolucji industrialnej, sekretne podziemia i kanały metropolii, a w końcu i dziewięć kręgów piekielnych. W czasie podróży przyjdzie im się zmierzyć z wieloma przeciwnikami, zebrać liczne artefakty i towarzyszy oraz stoczyć potyczki między sobą.

Zwycięzcą zostanie ten bohater, który przyprowadzi Wiktorię z powrotem do Pałacu Buckingham. Może to być najsilniejszy gracz, może to być gracz najsprytniejszy; może to być gracz, który królową odnalazł, może to być gracz, który ją odbił na samym finiszu. Ale zwycięzca może być tylko jeden…

Opis projektu

PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy to gra planszowa pełna absurdalnego, montypythonowskiego humoru oraz zachwycających, ręcznie malowanych ilustracji. Karty obfitują w humorystyczne teksty, których zadaniem jest bawić, okazjonalnie uczyć (nigdy wzruszać), ale przede wszystkim – budować klimat i świat gry. Jest to gotycka gra komediowa, w której równie duży nacisk został jednak położony na narracyjną stronę rozgrywki, co na interakcje między graczami. Gracze mogą sobie pomagać, przeszkadzać, atakować się, rzucać w siebie dachówkami, okazjonalnie zmienić płeć, a nawet zmusić kogoś do zjedzenia pasywno-agresywnego kawałka ciasta.

Gra przeznaczona jest dla 2-6 graczy, a typowa rozgrywka trwa 120-180 minut (zależnie od ilości osób oraz interakcji między nimi). Proste i zrozumiałe zasady gry połączone z rozbudowaniem działania kart i możliwych interakcji sprawiają, że jest to tytuł zarówno dla graczy dopiero rozpoczynających swoją przygodę z planszówkami, jak i dla starych wyjadaczy. Ze względu na okazjonalnie pikantny humor, gra nie jest przeznaczona dla dzieci.

Co więcej, duża ilość kart, pewna losowość i nieraz nietypowe ich działanie wpływają pozytywnie na regrywalność. Założenie PENNY DREADFUN jest takie, by każdy mógł grać po swojemu – na spokojnie, kooperacyjnie, strategicznie, unikając konfliktów, biegnąc do przodu; każda taktyka i każdy styl mają sens i swoje miejsce w tym tytule. Rozgrywka jest lekka i przyjemna, a karty pięknie ilustrowane, ale to, jak będzie wyglądać przebieg gry, zależy w dużej mierze od graczy. Jest to autorska gra narracyjna, łącząca w sobie elementy gry planszowej, sesji RPG oraz deck-buildingu.

Sam tytuł inspirowany jest zjawiskiem penny dreadful – tanich magazynów, które sprzedawano w wiktoriańskiej Anglii za jednego pensa. Pełne opowiadań grozy, penny dreadful straszyły kolejne pokolenia Brytyjczyków oraz wprowadziły do kultury popularnej takie postacie jak np. Sweeney Todd. Jako że w naszych czasach mało kto kojarzy te magazyny, postanowiliśmy oddać im hołd tytułem naszej gry – ale zmieniliśmy końcówkę na FUN, bo jednak chcemy, żeby nasza gra była pełna zabawy, a nie okropności.

Podsumowując, PENNY DREADFUN znajduje się gdzieś pomiędzy Talisman: Magia i Miecz Munchkin. Tylko że jest znacznie bardziej brytyjskie, ręcznie malowane oraz pełne historycznych i literackich postaci i nawiązań. Jeden gracz spotka Charlesa Dickensa płaczącego na schodach, bo ktoś mu ukradł mleko, do drugiego będzie się zalecać Dracula, a trzeci zostanie zaatakowany przez Fallen Engels – grupę demonów-socjalistów. 



Towarzysz Anna Karenina, karta dwustronna.


Towarzysz Sweeney Todd, karta dwustronna.


Na początku gry każdy z graczy wybiera postać, którą chce grać. Następnie należy rozłożyć mapę oraz talie zdarzeń Londynu, Podziemi oraz Piekła. Karty przedmiotów, ekwipunku i towarzyszy powinny się znajdować osobno. Gracze rozpoczynają swoją przygodę na polu Pałac Buckingham. Początkowo mogą poruszać się jedynie po zewnętrznym kręgu – Londynie. Po otworzeniu przejścia – na jeden z wielu sposobów – można wejść do Podziemi, z których z kolei można się przedostać do dziewięciu kręgów Piekła. W każdej turze gracz rzuca kostką i wykonuje ruch zależny od wyniku. Może on doprowadzić do trafienia na pole oferujące kartę zdarzenia, może to być pole oferujące rozwój postaci. Gracze mogą również atakować się nawzajem, wymieniać przedmiotami, etc. Sięgając do talii zdarzeń gracze mogą trafić na kilka rodzajów kart. Mogą to być przeciwnicy, może to być quest; może to być jedzenie lub używka, a także różnego rodzaju zdarzenia pomniejsze, jak spotkanie, rozmowa, przeszkoda lub pomoc towarzysza, który się do nas może przyłączyć. Spotkania, questy i przeciwnicy prowadzą nieraz do zdobycia kart przedmiotów albo i znacznie potężniejszych kart ekwipunku. 

Zdjęcie przedstawia rozgrywkę na prototypie i nie prezentuje pełnej jakości końcowego produktu.
(Zdjęcia przedstawiają rozgrywkę na prototypie i nie prezentują pełnej jakości końcowego produktu.)

Przeciwnicy i przeszkody stanowią dwa główne utrudnienia w trakcie rozgrywki (nie licząc, oczywiście, innych graczy). Przeciwników można pokonać poprzez walkę w jednej z dwóch dostępnych na ich kartach kategorii, a zwycięstwo oznacza różnego rodzaju nagrody. Przeszkoda jest utrudnieniem mniejszym, ale wymaga jednej konkretnej statystyki na określonym poziomie, by ją ominąć. Questy to zadania, w trakcie których gracz zostaje poproszony o pokonanie konkretnego przeciwnika, odnalezienie jakiegoś przedmiotu i/lub odwiedzenie pewnej lokacji. Questy są trudne do wykonania, ale oferują bardzo dużą nagrodę – oprócz wzrostu statystyk, jest nią zazwyczaj towarzysz, nietypowy przedmiot albo silna karta ekwipunku. Jednocześnie gracze mogą sobie w questach wzajemnie przeszkadzać, a nawet czasem podbierać przedmioty powiązane zdanym zadaniem. Jedzenia i używki to karty, na które trafiamy w talii zdarzeń i które w przeciwieństwie do przedmiotów i ekwipunku mają działanie jednorazowe. Oferują niewielkie bonusy, ale bywają kluczowe w trakcie pojedynków z innymi graczami. Spotkania i rozmowy to różnego rodzaju zdarzenia, w wyniku których dzieje się, cóż – coś. Gracz może dowiedzieć się, gdzie znajduje się ukryty artefakt, może otrzymać nową turę, może ją stracić, może zyskać przedmiot; możliwości są niestety skończone, ale jest ich ich mnóstwo. Karty pomocy towarzyszy oferują graczom możliwość przyłączenia do siebie jakiegoś towarzysza, jeśli gracz spełnia odpowiednie wymogi – może to być konkretna wysokość statystyk, może to być znajdowanie się w określonym miejscu, a czasem nawet płeć postaci, którą gra.

Karty przedmiotów, ekwipunku i towarzyszy zwiększają siłę danego gracza, jak również oferują liczne dodatkowe umiejętności i możliwości rozgrywki, od podglądania następnej karty zdarzenia po teleportację do innego gracza.

Zdjęcie przedstawia rozgrywkę na prototypie i nie prezentuje pełnej jakości końcowego produktu.

Celem gry jest dotarcie do samego centrum Piekła i uratowanie królowej Wiktorii, a następnie powrócenie z nią na pole startowe. Monarchinię można danemu graczowi odbić, stąd też ostatnia część rozgrywki jest wyjątkowo emocjonująca i dynamiczna. Gracze muszą rozwijać statystyki, odblokowywać nowe umiejętności i gromadzić sprzęt i towarzyszy, by być możliwie jak najsilniejszymi – albo by wykiwać graczy w wyjątkowo sprytny, przemyślany sposób.

Gracze mogą się wyzywać na pojedynki w ramach wybranych statystyk, jak również zawierać gentlemańskie umowy – czyli dogadywać się co do z grubsza wszystkiego: pomagania sobie, przeszkadzania innym, wymieniania się przedmiotami, etc. Dodatkowo gracze mogą wykorzystywać na sobie umiejętności swoich postaci, zagrania oferowane przez przedmioty, a nawet przekazywać sobie przeklęte przypadłości i obiekty w momencie, gdy się mijają i klątwa przechodzi na innego nieszczęśnika.

Zdjęcie przedstawia rozgrywkę na prototypie i nie prezentuje pełnej jakości końcowego produktu.

Rundę rozpoczyna Jack the Ripper, czyli stary dobry Kuba Rozpruwacz. Rzuca kością i porusza się o 5 pól; ruszając z Tower of London trafia na pole Mniej mroczny zaułek, gdzie stoi już Oscar Wilde. Atakuje go, a na kategorię potyczki wybiera Okultyzm, który ma trochę większy niż słynny poeta. Na swoje szczęście, Oscar Wilde posiada znaleziony w Podziemiach Londynu kebab, którym rzuca w twarz przeciwnikowi i ucieka na sąsiednie pole. Upokorzony – albo przynajmniej przygnębiony – Kuba ciągnie następnie kartę zdarzenia (bo tak działa Mniej mroczny zaułek). Spotyka tym samym Sweeney Todda, a jako że ma Moralność na poziomie niższym niż 7, demoniczny fryzjer przyłącza się do niego. Tym samym obaj seryjni mordercy ruszają sobie ramię w ramię wesoło w świat. 

Zdjęcie przedstawia rozgrywkę na prototypie i nie prezentuje pełnej jakości końcowego produktu.

Następna w kolejce jest Alicja z Krainy Czarów (już dorosła, zaznaczmy), której rzut kostką pozwala minąć i Kubę, i Oscara. Jako że najpierw mija poetę, przekazuje mu posiadaną przez siebie przeklętą przypadłość – irytującą melodię, którą usłyszała w sklepie. Przeklęta w ten sposób osoba nie może przestać jej nucić, a wynikające z tego szaleństwo obniża graczowi wszystkie statystyki o 2 punkty. Jednocześnie gracze postanawiają i tak zawrzeć gentlemańską umowę: Alicja daje Oscarowi element ekwipunku, Ex-Excalibur, którego działanie wyrówna działanie melodii usłyszanej w sklepie, a w zamian Oscar daje Alicji butelkę whiskey, na której Alicji bardzo zależało (bo jej postać musi zjadać jedzenie od razu, ale używek może używać normalnie). Alicja obiecuje też zabrać Oscarowi przeklętą melodię, gdy odblokuje w przyszłości swoją umiejętność pozwalającą pozbywać się klątw. Następnie Alicja kontynuuje ruch i poprzez Tajemnicze wejście do podziemi trafia na pole Kanały Londynu. Losuje zdarzenie i trafia na Nastoletnie kung-fu żółwie, których pokonuje swoją uprzejmością, dzięki czemu otrzymuje bonus do statystyk. 

Zdjęcie przedstawia rozgrywkę na prototypie i nie prezentuje pełnej jakości końcowego produktu.

Następny w kolejce jest Oscar Wilde, który rzuca kostką, udaje się do Burdelu, rzuca kostką ponownie i w wyniku zrządzenia losu zostaje prostytutką na następne dwie tury...

Bardziej szczegółowy i dokładniejszy opis zasad znajduje się w instrukcji, którą można pobrać pod tym linkiem: INSTRUKCJA (format .pdf) 

Zobacz nagranie z rozgrywki, którą prowadziliśmy na żywo na naszym fanpage'u.


Zz

Cel projektu

Głównym celem tej kampanii jest zebranie 36 tysięcy złotych, co umożliwi dokończenie i wydanie PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy w możliwie najlepszej formie oraz „po naszemu” – czyli bez zewnętrznych wpływów inwestorów. Chcemy, żeby praca i pasja, które włożyliśmy i wciąż wkładamy w naszą autorską grę, były widoczne oraz żeby nasz projekt oferował zarówno wiele godzin rozrywki, śmiechu i zabawy, jak również przepiękną oprawą graficzną i wciągającą mechanikę.

Jeśli uda nam się zrealizować powyższy cel, ukończone PENNY DREADFUN: Duchy, Demony, Dickensy zostanie Wam wysłane najpóźniej na przełomie września i października 2018. Planujemy również realizację kolejnych, jeszcze ambitniejszych celów, których część prezentujemy poniżej.

Nagrody

Poniżej prezentujemy nasze Facebook challenges. Liczymy na Wasze wsparcie w mediach społecznościowych, za które podziękujemy w formie kolejnych kart towarzyszy - i nie tylko!


Poniżej prezentujemy recenzję z portalu nietylkogry.pl:

"Obok świetnych grafik najmocniejszym punktem Penny Dreadfun są teksty na kartach; lektura opisów zdarzeń i przedmiotów powodowała u graczy wybuchy niepohamowanej wesołości. Prawie każdy element gry w niegłupi sposób nawiązuje do literatury bądź historii XIX wieku oraz do współczesnej popkultury. Jest to jedna z lepiej napisanych gier, w jakie grałem...Czytaj więcej.

Recenzja z bloga Sterta Gier:

"Czy polecamy ten tytuł? Jak dla nas jest to kopalnia śmiechu, która spełnia swoją funkcję – daję radość i rozrywkę. Nam się bardzo podobało i chętnie siadamy do niej mimo długiej rozgrywki." Czytaj więcej.

Recenzja z bloga Literatka Kawy:

"Gra ma w sobie potężny ładunek edukacyjny i stanowi świetną okazję do podszkolenia się z kultury XIX-wiecznej Wielkiej Brytanii (nawet ja, absolwentka filologii angielskiej, nie byłam zaznajomiona ze wszystkimi postaciami, które się w tej grze pojawiły). Ale cóż, w końcu nauka nie jest jedynie zarezerwowana dla najmłodszych..." Czytaj więcej.

Pierwsze wrażenia na blogu Planszówki we Dwoje:

"Nie mogę odmówić Penny Dreadfun tego, że tytuł budzi spore emocje. Ekipa grająca przed nami przez pół partii stała przy stole, przekrzykiwała się i ogólnie sprawiała wrażenie mocno podekscytowanej. Końcówka naszej partii, czyli walka o kartę królowej Wiktorii, była niezłym festiwalem losowości i interakcji, jednak też podnosiła ciśnienie..." Czytaj więcej.


Recenzja na blogu Kostkarnia:

"Arcyciekawe podejście, multum cholernie dobrych tesktów którym towarzyszą seraficzne grafiki, a do tego żwawa rozgrywka i tony emocji przy stole! Penny Dreadfun to również jeden z najlepszych pomysłów na zakrapiany wieczór ze znajomymi..." Czytaj więcej.

O autorze / Zespół

 

Jesteśmy czterema członkami i członkiniami niewielkiego, dziesięcioosobowego zespołu (Redi Games), którzy w wolnych chwilach pomiędzyinnymi projektami postanowili zrobić coś zabawnego, nietypowego i autorskiego. Mamy doświadczenie w robieniu gier planszowych, gier wideo, komiksów, ilustracji do książek oraz stron internetowych, a nasze hobby obejmują wszystko od gier planszowych, przez brytyjską telewizję, aż po klasyczną, dziewiętnastowieczną literaturę.


Wszystkie pytania, sugestie i propozycje współpracy możecie kierować bezpośrednio do Michała, na adres michal@redigames.com.

Ryzyko

Jesteśmy zespołem doświadczonym, ale wyprodukowanie gry to zawsze wyzwanie; grafiki muszą być idealne, teksty przechodzą kilkakrotnie przez poprawki i korekty, do tego jeszcze skład, design, playtesty – to wszystko zajmuje czas, a nawet niewielki błąd może prowadzić do spowolnienia całej produkcji. Obiecujemy dołożyć wszelkich starań, by opóźnień nie było, ale liczymy też na wyrozumiałość, gdyby na naszej drodze zaistniała jakaś nieprzewidziana przeszkoda. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do zmiany systemu zapisu statystyk - w przyszłości zamiast znaczników statystyk może znaleźć się w PENNY DREADFUN inny system zapisu (tory, kości, itp.), jeśli okaże się on rozsądniejszy i wygodniejszy dla graczy przy ostatecznej wersji gry.

Ocena 5 / 5 (2 głosów)

raj09

3 miesiące temu
Świetna kampania. Doskonały kontakt. Zostaje czekać aż ostateczny efekt trafi do domu ;)
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Gurin Akuma

3 miesiące temu
Super zespół! Świetny kontakt !
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Anonim

tydzień temu
i dalej czekamy.

Kamil Szymichowski

3 tygodnie temu
czekamy

Sokół

miesiąc temu
Witajcie, dwa miesiące bez aktualizacji, może byście coś napisali jak sprawy się mają :)

Michał Ostapowicz

miesiąc temu
Cześć! Skupiliśmy się na doszlifowywaniu detali, ale w przyszłym tygodniu wracamy do komunikacji z Wami. Już na dniach damy Wam znać jak się sprawy mają :)

Mateusz Kaluza

3 miesiące temu
kongratulacje :D

Adam Betley

3 miesiące temu
Dzięki! :D

Shwastoo

3 miesiące temu
Zwycięstwo w ostatnich minutach :D

raj09

3 miesiące temu
72 149 zł. Piękny wynik. Gratuluję :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Dziękujemy! :)

annaroz90

3 miesiące temu
Widzę, że sprzedaż pakietu Splendid! w ciągu ostatnich dni ruszyła. Super :D. Nie zapominajcie o dodatkach. Już sam kubek może zdziałać wiele. Nie dość, że możemy osiągnąć wszystkie cele inwestując tylko 30 zł, to nawet go przekroczyć! W dodatku mam jeden pomysł, który zwiększy wygodę w toczeniu rozgrywki (wersja rozwinięta poniżej) i może być dzięki temu zrealizowany :).

annaroz90

3 miesiące temu
Biorąc pod uwagę, że pomysł na dodatek jest, a więc i będzie nowa plansza niech mapa pozostanie mapą. Myślę, że aplikacje naprawdę można zaprojektować tak aby jej używanie było bardzo wygodne i tym samym w zasadzie nie musiała przechodzić z rąk do rąk oraz jest najlepszą opcją do szybkiego orientowania się w statystykach przeciwników w dłuższej perspektywie. Oprócz przesuwania swojego znacznika po torze statystyki na planszy gracza (stanowiła by ona połączenie karty postaci, kart umiejętności specjalnych i torów statystyk postaci) dojdzie po prostu parę kliknięć w komórce :).

Adam Betley

3 miesiące temu
Taki jest plan, żeby apka była wygodna, intuicyjna i żeby od razu każdy wiedział, co i jak! :) Jako że to samo tyczy się torów, to powinno być wygodnie na wiele sposobów :D

Adam Betley

3 miesiące temu
Co do dodawania torów do kart postaci, to pomysł bardzo fajny i myśleliśmy o tym, ale byłoby to znacznie mniej czytelne przy 30 punktach statystyk niż ogólnie dostępne, duże tory :( gracz musieliby wówczas nadal pytać się "Hej, ile masz tej i tej statystyki etc." co znacznie spowalnia rozgrywkę :(

annaroz90

3 miesiące temu
Na szybkim starcie ostrzeżenie - komentarz jest trochę długi ale warty przeczytania i skierowany do was, obecnych lub przyszłych wspierających ;) [trochę niżej znajdziecie moją korespondencje z Adamem]. Na wstępie chciałabym wam podziękować za dotychczasowy udział w tej kampanii, zaś przechodząc do sedna chciałabym zainspirować do jeszcze większego wsparcia i tym samym odblokowania wszystkich celów oraz przedstawić naprawdę rewelacyjne, mam nadzieję również i dla was, rozwiązanie zastępujące kartę postaci, tory ze statystykami i karty specjalnych umiejętności. Opowiadania odnoszące się do historii i motywacji postaci napisane specjalnie dla nas nadadzą grze jeszcze większej głębi narracyjnej [kto wie, potem może nie dać nam to spokoju ;)] , zaś aplikacja ułatwi nam tak naprawdę bardzo mocno śledzenie nawzajem swoich statystyk. Wyobraźcie sobie, że mapa zostanie poszerzona o miejsce na odkładanie kart, które ciągniemy podczas rozgrywki (to akurat przyszło mi przy okazji do głowy), a co najważniejsze nasza karta postaci przyjmie postać porządnej planszy gracza (to jest właśnie to rozwiązanie) – w centralnym punkcie będziemy mieć to co znajduje się na karcie postaci, na lewo tor swoich statystyk w raz z zaznaczonymi progami odblokowywania umiejętności specjalnych, a na prawo opis umiejętności specjalnych z miejscem na umieszczenie znacznika informującym o jej odblokowaniu. Aplikacja w tym momencie stanowiłaby jej przedłużenie wyświetlając informacje o przeciwnikach oraz przechodziłaby rąk do rąk przez co każdy z graczy nanosiłby w niej na bieżąco zmiany w swoich statystykach. Same znaczniki do statystyk i te do umiejętności byłyby zrobione w stylu znaczników postaci, czyli drewniane ale dla rozróżnienia kwadratowe żetony z fajnymi grafikami. Gdyby jeszcze plansza w miejscu znaczników miała lekkie wgłębienia to doszlibyśmy w zasadzie do ideału (to akurat rzucam bardziej bez zastanowienia) :D. Pomysł poszedł już w eter i mam nadzieję, że uda się to ekipie intensywnie go przedyskutować i odnieść się do tego w aktualizacji na kilka godzin przed końcem kampanii, oczywiście pozytywnie ;). Wypowiadając się na ten temat pod moim komentarzem na pewno ułatwicie im zadanie. Najistotniejsze jest jednak to, że im bardziej ich wesprzemy [po mojej stronie są oczywiście oprócz gry dwie koszulki i kubek :)] tym bardziej wypieszczą grę, a w perspektywie długoterminowej będą w lepszej pozycji startowej biorąc się za dodatek do Penny. Mocny doping na koniec z naszej strony w postaci większego wsparcia na pewno doda im skrzydeł, więc na koniec umieszczam wam garść mobilizujących statystyk – osiągnięcie najwyższego progu 72 000 zł a nawet jego przekroczenie jest naprawdę możliwe! Grę w różnych pakietach na ten moment wsparło 385 osób. Jeśli założymy, że każda osoba wsparła dodatkowo projekt na tylko jeden sposób, a było ich 70, 315 osób ma jeszcze spore pole do popisu. Jeśli tylko te osoby zdecydują się na zakup tylko samego kubka w kwocie 30 zł, wsparcie zwiększy się o 9450 zł i tym samym uzyskamy kwotę 77 424 zł. Na koniec dzięki za lekturę i pozdrawiam :).

Adam Betley

3 miesiące temu
Wow! O.O Dziękujemy za taki komentarz i słowa wsparcia! :D Dla takich fanów warto żyć! :D No i zobaczymy, co czas przyniesie - szczególnie następne parę godzin ;)

annaroz90

3 miesiące temu
Staram się. Rozpisałam się dzisiaj porządnie więc macie co czytać i komentować ;).

Kecaj

3 miesiące temu
Kiedy wyniki na zaprojektowanie karty do gry?

Adam Betley

3 miesiące temu
Już są, w ostatniej aktualizacji! :)

raj09

3 miesiące temu
A nie mówiłem że questy się odblokują ;)

Ewa Sadowska

3 miesiące temu
To może i aplikację się uda? :)

raj09

3 miesiące temu
6 tysięcy w ostatnie 30 godzin? Nie jest to nie możliwe ;) chociaż osobiście jestem sceptyczny...

Adam Betley

3 miesiące temu
Na pewno się uda! ;) Trzeba wierzyć i doprowadzić do tego pozytywną energią :D

annaroz90

3 miesiące temu
Po pierwsze gratuluje pomysłu na gre. Ciesze się, że są ludzie którzy podzielają abstrakcyjne, brytyjskie poczucie humoru i są fanami między innymi grupy Monty Pathon. Setting waszej gry, humor który odnalazłam na zamieszczonych przez was kartach i instrukcji (ten akapit o działaniu burdelu był świetny) oraz ciekawe, oryginalne ilustracje ujęły mnie od razu. Ponieważ uwielbiam czytać książki (generalnie je pochłaniam) podoba mi się także, że mocno rozwineliście warstwe narracyjną gry. Prosta i przyjemna mechanika sprzyjająca interakcji jak i dynamicznej grze jak najbardziej tu pasuje. Aż troszeczke żałuje, że nie dowiedziałam się o waszej kampanii wcześniej i tym samym nie wykazałam się brakiem rozsądku kupując gre w limitowanym pakiecie Sir Early Bird ;). Po drugie pomysł na dodatkowe nagrody w postaci koszulek i kubków był jak dla mnie trafiony w dziesiątke. Grafiki, które zostały wybrany w 100% zgodziły się z moimi preferancjami i są naprawdę rewelacyjne :D. Co do koszulek mam nadzieję, że nie zawiedziecie i będą one naprawde dobrej jakości, co dla mnie oznacza w 100% bawełne (nie ma nic gorszego niż koszulka, która już po pierwszym używaniu i praniu robi się rozciągnięta przez co nie da jej się nosić) oraz nadruk jak najbardziej odporny na ścieranie (na pewno zakupie dwie). Jeśli chodzi o kubki to również apeluje o co najmniej jedno dodatkowe tło dobrze komponujące się z grafiką. Wtedy najprawdopodobniej kupie dwa :). Po trzecie fajnie byłoby gdybyście zamieścili jakąś aktualizacje, która pokazałaby wprowadzane przez was zmiany mające na celu ulepszyć gre pod względem bardziej mechanicznym, czyli nową planszę czy wymyślony przez was system statystyk postaci (mam lekki niedosyt informacji bardziej technicznych). Nie zaszkodziło by też zamieścić w formie aktualizacji newsu o wiktoriańskich kościach gdyby się to udało. Myśle, że byłoby to elementem mobilizującym pod koniec kampanii i jeszcze bardziej pokazałoby, że wsłuchujecie się w nasze potrzeby starając się stworzyć produkt bliski ideałowi. Tak na koniec chciałabym przekazać wam jeszcze moje osobiste spostrzeżenia o elementach gry. Cieszy mnie to, że zostaliście przy drewnianych portretach. Myślę, że są zdecydowanie atrakcyjniejsze niż tekturowe dwowymiarowe postacie i nie odczuje przy nich braku możliwości dokupienia figurek. Z kolei elementem, który najmniej pasuje do całości to właśnie plastikowe kostki. Według mnie zwykła drewniana ma o wiele atrakcyjniejszy wygląd i właśnie takie bardziej by tu pasowały. Jeśli więc zaprojektowana przez was wiktoriańskie kostki (tu zakładam, że sa czymś więcej) nie zmieszcza się ostatecznie w budżecie, zamiana kostek plastikowych na drewniane bardzo by mnie ucieszyła. Mam nadzieję, że nie napisałam tu zbyt oczywistych rzeczy i z góry dziękuje za przeczytanie mojego przydługiego komentarza ;).

Adam Betley

3 miesiące temu
A zatem, po kolei: 1. Dzięki za komentarz! :D 2. Koszulki będą na pewno najlepszej jakości - sami je chcemy nosić :D 3. Autentycznie uprzedziłeś jutrzejszą aktualizację, w której, jeśli dobrze pamiętam, planujemy zarówno przedstawić historię i zmiany w mapie, jak i jak system zliczania statystyk. 4. Aktualizacja o zmianach wprowadzonych do gry to też super pomysł! A jeśli mogę odpowiedzieć na jakieś pytania techniczne na teraz, to chętnie odpowiem :) 5. Drewniane kostki rzeczywiście bardziej by pasowały niż plastikowe, więc przyjrzymy się temu z produkcyjnego punktu widzenia - ale uwaga mega!

annaroz90

3 miesiące temu
1. Ciesze się, że mój komentarz wniósł do tematu coś nowego i przydatnego :D. W swojej wypowiedzi nie odniosłeś się do kubków ale jak na zawiłość mojej wypowiedzi i tak poszło Ci nieźle ;). 2. Zwrot "techniczny" chyba nie był odpowiedni. Chodziło mi o to, że informacje dotyczące gry dotyczyły w zasadzie tego czym się zainspirowaliście wprowadzając to jako konkretny element (oczywiście nie uważam, że zamieszczanie tego typu informacji za minus). Pozostałe przewinęły się na drugim planie jeśli założymy, że głównym źródłem newsów są aktualizacje, czyli na facebooku i w komentarzach. Oprócz kwestii mapy i systemu statystyk super byłoby też dowiedzieć się jak rozwiązaliście kwestie przydługiego postoju w burdelu oraz zbyt dużej narracyjności kart przy ich wielokrotnym korzystaniu. Bardzo mnie to ciekawi :). 3. Mam jeszcze parę przemyśleń ale zostawię je już na jutro, więc na razie nie pozdrawiam ;).

Adam Betley

3 miesiące temu
1. Starałem się :D Co do kubków, to nie odpisałem, bo musiałem się upewnić, ale na chwilę obecną nie będzie dwóch kolorów :( Może po kampanii, bo mamy trochę planów związanych z dalszymi losami Penny Dreadfun! 2. Przydługiego postoju w Burdelu nie usunęliśmy! Musi na tym polu pozostać to ryzyko, tym bardziej, że wiążą się z nim inne elementy rozgrywki, no i graczy jak na razie bawiła opcja zostania prostytutką na X czasu ;) Ale usunęliśmy za to praktycznie wszystkie inne możliwości utraty tury! 2.5. Jeśli chodzi o narracyjność, plan jest taki żeby każda karta miała jasny efekt na dole, po ścianie tekstu :) Większość kart tak ma, część wymaga przeredagowania, ale ogólnie ku temu się skłaniamy jako wygodnemu rozwiązaniu. 3. Czekam! ;)

annaroz90

3 miesiące temu
1. W porządku. Grunt, że przyślecie mi dwie koszulki i kubek, które zamówiłam wczoraj, a w zasadzie dzisiaj ;). Zupełności zgadzam się też, żeby zostawić to jak i ewentualnie inne rzeczy na następne kampanie, tym bardziej, że na livestreamie wspominałeś już o dodatku. Z tej perspektywy to nawet może i dobrze, że tak to wyszło. 2. Przekonałeś mnie :D. Myślę, że to się sprawdzi. Zresztą gdybyście całkiem to pole usunęli to bym wam tego nie darowała i jak wszyscy dobrze wiemy im więcej ryzyka tym więcej zabawy ;). 2.5 Jak najbardziej przychylam się do tego rozwiązania.

annaroz90

3 miesiące temu
Fajnie, że zamieściliście obiecane info, na marginesie mapa oczywiście wygląda przepięknie :D, nie mniej niechcący zabiliście mi ćwieka, ponieważ wpadł mi do głowy konkretny pomysł co do rozwiązania kwestii oznaczania statystyk w bardzo kompleksowy sposób ;). Przedstawiam go w następnym komentarzu (tekst ten napisałam przed info #25 i postanowiłam go nie przeredagowywać). Rozwiązanie w którym użyliście mapy to rzeczywiście ciekawy sposób. Nie wiem jednak czy w takim układzie mapy, a więc poniowym, będzie on wystarczający wygodny jeśli tory, jak mam rozumieć wspólne dla wszystkich graczy (w tym momencie pozostaje kwestia umieszczaniu kilku znaczników na raz na danej wartości punktowej), umieścicie na obrzeżach mapy. Patrząc na rozmieszczenie pól umieszczenie ich w bardziej centralnym miejscu (chodzi o to, żeby wszyscy gracze mieli je w zasięgu wzroku i ręki tak aby pytania i prośby nie były konieczne) raczej nie jest możliwe w związku z tym wolałabym przeforsować swój pomysł ;). W tym momencie mapę można by poszerzyć o miejsce na karty, które ciągnie się w trakcie rozgrywki. Jeśli natomiast umieszczenie tych torów byłoby możliwe w naprawdę wygodnych miejscach moglibyśmy spotkać się po środku – czyli cztery tory dla każdej statystyki na mapie i karta postaci rozszerzona z prawej strony o segment związany z umiejętnościami specjalnymi :). Gdyby w dodatku dodalibyście jakąś statystykę czy umiejętność specjalną w sumie moglibyście zaprojektować planszę, którą by się po prostu się dostawiało. Ale jak dla mnie najbardziej dojechaną i kuszącą opcją jest mapa poszerzona o miejsce na karty, plansze postaci mojego pomysłu i aplikacja, w której mielibyśmy aktualny podgląd na statystyki i umiejętności naszych przeciwników :D. Aż żałuje, że wpadłam na to dopiero teraz, biorąc pod uwagę ile zostało do końca kampanii :(.

annaroz90

3 miesiące temu
Wpadłam na rewelacyjny pomysł (przynajmniej tak mi się wydaje). Stworzenie karty z torami to bardzo intuicyjne rozwiązanie kwestii oznaczania i śledzenia statystyk postaci. Można by to jednak wznieść do nowego poziomu rozszerzając po prostu karty postaci. Po lewej stronie można by ją poszerzyć o tory ze statystykami, zaś w prawej o opis umiejętności z możliwością zaznaczenia ich posiadania. Jest to tym sensowniejsze, że na torach statystyk można by zaznaczyć moment odblokowania umiejętności specjalnych, co oznacza, że taka plansza wraz z kartami umiejętności ma i tak miałaby indywidualny charakter dla każdej postaci, więc połączenie tych trzech elementów jest dla mnie sensowne. Jak jeszcze znaczniki zrobilibyście w formie kwadratowych żetonów z fajnymi malowanymi symbolami, podobnie jak u postaci, wyglądało by to świetnie i dodawałoby grze w kwestii spójności wraz z drewnianymi najzwyklejszymi kostkami (te bardziej wypasione zostałyby na następną kampanie). A gdyby w miejscach oznaczania posiadanych umiejętności zrobilibyście mini wgłębienia już na poziomie produkcji takiej planszy to byłoby to wręcz genialne.

xdemolka

3 miesiące temu
Ja tak naprawdę właśnie udaję się "na żebry": czy jak nam niewiele zabraknie do następnego celu, tj. do 4 dodatkowych questów, to pomyślicie, żeby nam je dorzucić za tak fajną kampanię? :D

Adam Betley

3 miesiące temu
:D jest na to szansa ;) Ale generalnie zakładamy, że ten cel zostanie osiągnięty :)

raj09

3 miesiące temu
Ale pewnie że będzie osiągnięty :) Ja to bym bardziej obawiał się o losy aplikacji :(

Agnieszka MW

3 miesiące temu
Ja mam nadzieję, że problem znaczników zostanie rozwiązany fajnie w samej grze i aplikacja nie będzie konieczna. :) Za to questom bardzo kibicuję.

Adam Betley

3 miesiące temu
My wierzymy, że zostanie! :D Jeszcze jeden dobry boost na zakończenie i będzie ;)

Adam Betley

3 miesiące temu
Wydaje nam się, że znaleźliśmy idealne rozwiązanie znaczników i właśnie nad nim pracujemy, by sprawdzić :) Ale będzie i proste, i funkcjonalne, i możliwe, że wygodniejsze niż wszystko nad czym dotychczas myśleliśmy! :D

playerator

3 miesiące temu
A nie mówiłem, że będzie problem ;) Koń niby oczywisty, ale pozostałe grafiki również świetne. Kubek z portretami też chciałbym mieć :D Btw - wygląda, że wiktoriańskich kostek jednak nie będzie?

Adam Betley

3 miesiące temu
Jeśli chodzi o kostki to czekamy na wyceny i jeśli nie zwiększy to znacznie kosztów produkcji to je dodamy! :) tylko na razie nie możemy nic obiecać na 100 procent.

playerator

3 miesiące temu
Miło przeczytać :) Gdyby wycena nie wypadła zadowalająco, może alteratywą byłyby kostki jako niedrogi dodatek do kupienia?

xdemolka

3 miesiące temu
Pozostały 2 dni do końca kampanii. Dorzucenie takiego dodatku na ostatnią chwilę byłoby szaleństwem :D Ale my lubimy szaleńców :D

raj09

3 miesiące temu
Na facebook-u pojawiła się ankieta w sprawie wzoru kubka :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Jest już też info tutaj w aktualizacji :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Ale widzę, że uprzedzasz mnie z każdą informacją! :D Czapki z głów :D

raj09

3 miesiące temu
I mamy kart zasad. Hura! :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Tak! :D Teraz jedziemy po kolejne questy :)

Ewa Sadowska

3 miesiące temu
A jest jakaś szansa, że się pojawią torby? :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Niestety, nie było wystarczającego zainteresowania, żeby pokryć koszty :( Ale może w przyszłości...? ;)

Ewa Sadowska

3 miesiące temu
Będę trzymać kciuki :)

Blackdark

3 miesiące temu
halo halo, a cel z Like'ami nie jest już czasem osiągnięty? [:

Adam Betley

3 miesiące temu
A jest, ale na razie dumamy, jakie karty się pojawią w tych 10 dodatkowych, bo może będzie to coś specjalnego :)

xdemolka

3 miesiące temu
Hej, koniec zbliża się dużymi krokami, czy zdążycie wpakować jeszcze jakieś dodatki, np. tę koszulkę? I kiedy przeprowadzicie ankietę na temat ilustracji na kubku?

Adam Betley

3 miesiące temu
Koszulki jako dodatki pojawią się jutro :) Z kolei ankieta będzie trwała w trakcie najbliższego weekendu, żeby wszyscy zainteresowani mogli się wypowiedzieć! :)

Agnieszka MW

3 miesiące temu
Stefan jest z nami! Hurra! :D

Adam Betley

3 miesiące temu
Tak! :D Zaginione ogniwo zostało odnalezione! :D

overpower.pl

3 miesiące temu
Mam kilka pytań: *Czy jeżeli nie zostanie ufundowana aplikacja, czy istnieje prawdopodobieństwo, że znaczniki statystyk zostaną jakoś zmienione(ulepszone) ? W jednej z recenzji była mowa o tym, że łatwo je przewrócić. *Czy zostanie zmieniony system "wypadania" z gry na jedną lub więcej tur Osobiście zgadzam się z jedną z ocen że jest to bardzo przestarzałe i frustrujące. *Czy macie w planach jeszcze w jakimś stopniu poprawiać mechanikę gry ? *Czy wprowadzicie pod pełnymi opisami kart, skrócone zasady co one dokładnie powodują ?

Adam Betley

3 miesiące temu
Hej, to po kolei :) 1. Znaczniki na pewno zmieniamy, tylko dumamy na razie nad tym na co i jak. Dostaliśmy mnóstwo super sugestii ze strony Społeczności (kości, tory etc.), przyglądamy się zatem naszym możliwościom produkcyjnym :) 2. Wypadanie na turę zostało już w najnowszej wersji prototypu usunięte niemal całkowicie! :D Chcemy, żeby PENNY DREADFUN było rzeczywiście FUN, więc jeśli coś zabawę psuje, to wylatuje z gry ;) 3. Nad mechaniką gry cały czas pracujemy, a dzięki licznym recenzjom i sugestiom ze strony Społeczności lub w czasie playtestów, staje się coraz lepsza :) Na razie m.in. zdołaliśmy przyspieszyć rozgrywkę, żeby nie było opcji, żeby się dłużyła, jak również wymysliliśmy, jak ułatwić trochę rozwój postaci :) A pozostałe zmiany w drodze ;) Tylko musimy brać pod uwagę balans gry etc., więc czasem zajmują troche dłużej. 4. Co do skróconych zasad kart - dumamy, jak przeredagować karty, których EFEKT może nie być oczywisty od razu, tj. jest raczej opisowy i jest częścią narracji :)

Anonim

3 miesiące temu
Udostępnijcie maila konkursowego. Przymus udziału w konkursie tylko przez facebooka jest słaby.

Adam Betley

3 miesiące temu
Słuszna uwaga, dzięki za nią! :) Zgłoszenia można też wysyłać na adres penny@redigames.com, o czym napiszemy zaraz w aktualizacji :)

Kopiec

3 miesiące temu
Czy zdecydowaliście już jakie wymiary będzie miała plansza?

Adam Betley

3 miesiące temu
Nie mamy jeszcze ustaleń co do konkretnego rozmiaru, ale na pewno będzie dużo większa :) Jako że prawdopodobnie będzie wymagała przynajmniej częściowego redesignu, trudno nam już teraz podać konkretne rozmiary :)

Blackdark

3 miesiące temu
Ktoś wie na jakim poziomie jest obecnie facebook challange? Ile brakuje do zdobycia go?

Adam Betley

3 miesiące temu
Mamy 1090 lajków :) Liczenie zaczynaliśmy od 707 (prawie równa liczba :D), czyli jeszcze 117 i będzie odblokowane następne 10 KART!

raj09

3 miesiące temu
I glosariusz jest nasz! :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Tak! :D Zabieram się do pisania, jak tylko skończę karty powiązane z questami ;)

Agnieszka MW

3 miesiące temu
W końcu! Teraz czekam na Stefana. :D

Agnieszka MW

4 miesiące temu
Wiadomo może, kiedy pojawią się jakieś recenzje? :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Jedną można przeczytać pod tym adresem: https://nietylkogry.pl/post/recenzja-gry-penny-dreadfun-duchy-demony-dickensy/ :) Następne powinny być już na dniach, na pewno w tym tygodniu - sami nie możemy się ich doczekać! :D Będziemy o każdej informować na fanpage'u, w aktualizacjach oraz dodawać do samej treści kampanii :)

Adam Betley

3 miesiące temu
Już są! I jest ich sporo :D w Aktualizacjach znajdują się do nich linki :) (nie podaję w komentarzu, bo nie da się wstawić linka tak, by odnosił do strony).

Pomelo

4 miesiące temu
50 tys. padło ! Wspieram i czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń ;)

Adam Betley

4 miesiące temu
Dzięki! :D też czekamy! Tyle nowych kart do odblokowania! :D

Anonim

4 miesiące temu
Mam pytanie dotyczące planszy: Czy będzie ona tekturowa czy papierowa (jak na filmie w projekcie?).

raj09

4 miesiące temu
Na filmie jest pokazany prototyp. Wersja finalna będzie tekturowa. (Po cichu dalej liczę że może playmate da się nawet zrobić).

Michał Ostapowicz

4 miesiące temu
Jest dokładnie tak jak mówi raj09 - plansza będzie na grubej, mocnej tekturze. Zależy nam by wszystkie elementy gry były wytrzymałe i służyły Wam jak najdłużej :)

Mateusz Kaluza

4 miesiące temu
A nie planujecie w SG dodać powiększenia planszy? Bo ciasno będzie :P

Michał Ostapowicz

4 miesiące temu
Dużo osób sugeruje nam większą planszę, więc na pewno ją powiększymy. Nie wiemy jeszcze o ile dokładnie i czy będzie potrzeby do tego SG, ale badamy możliwości, liczymy, zastanawiamy się. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu damy znać co udało nam się ustalić :)

playerator

4 miesiące temu
Kubek z Koniem na białym rycerzu jest absolutnie oczywistą koniecznością. Bytem imperatywnym. Symbolem ówczesnego cywilizowanego świata. Naszym tajnym znakiem rozpoznawczym. Wobec czego zupełnie nie mam pojęcia, na czym miałoby polegać głosowanie?! Chyba że... chodzi o jakiś inny kubek? Czyli że będą dostępne dwa różne kubki do wyboru? Albo do kupienia w komplecie! No tak, teraz wszystko stało się jasne. To bardzo dobra i mądra decyzja, za którą jak najuprzejmiej dziękuję. ;)

Adam Betley

4 miesiące temu
"Kubek z koniem na białym rycerzu jest symbolem ówczesnego świata" <3 Hasło reklamowe, które powinno się na nim znaleźć! :D Co do ilości kubków - jeśli będziemy mogli dać wybór, to damy! A co do konia - zważywszy na popularność tego towarzysza, czuję, że wygra on wszelkie głosowania :D Mógłby nawet zostać prezydentem :D

Anonim

4 miesiące temu
Jak to jest z kubeczkami? Rozumiem, że odblokowała się możliwość ich zamówienia, a nie ich dorzucenie w ramach wszystkich odblokowanych celów kampanii? Nie chcę się zasmucić przy otwieraniu przesyłki w październiku z powodu swojego nieogaru;)

raj09

4 miesiące temu
Oczywiście że możliwość zamówienia :) Ale kosztuje niecałe 30 zł, więc warto wesprzeć twórców i sprawić że nie będzie zasmucenia przy otwieraniu przesyłki ;)

Adam Betley

4 miesiące temu
Dokładnie! Kubeczki są dostępne w zakładce "Dodatki" obok nagród :)

Marqoni

4 miesiące temu
Zaraz padnie 40 i 4! Ciekawe jak będą wyglądały kubeczki?

Agnieszka MW

4 miesiące temu
Idzie jak burza! Ja jestem bardzo ciekawa glosariusza.

Adam Betley

4 miesiące temu
Zjawiskowo - to jest pewne :D Ich design będziemy konsultować ze społecznością! :)

Adam Betley

4 miesiące temu
My również! :D Ja na pewno, bo chętnie bym coś takiego napisał - do gry zrobiliśmy mnóstwo naprawdę ciekawego researchu!

Shwastoo

4 miesiące temu
Sir Early Bird zakupiony! Liczę na pudełko pełne zawartości :D ale do października jeszcze daleko ;~;

Adam Betley

4 miesiące temu
Będzie wypełnione po brzegi! Co do wysyłki - kto wie? Październik to data najpóźniejsza, której na pewno nie przekroczymy; taka, że nawet walenie się nieba na głowę nas nie powstrzyma przed wysłaniem egzemplarzy gry! :D Samą wysyłkę planujemy zacząć dużo, dużo wcześniej :)

Shwastoo

4 miesiące temu
I to są dobre wieści :D

Anonim

4 miesiące temu
Dwa ważkie pytania o pakiet Och, blimey!: 1) Czy osoby, które wsparły pakiet Och, blimey! także otrzymają unikatowe karty, będące bonusem do Early Bird? 2) Czy w komplecie z dodatkową kartą z portretem, będzie również odpowiedni żeton postaci?

Adam Betley

4 miesiące temu
1) Definitywnie! Karty są bonusem za wsparcie nas w ciągu pierwszych 48h :) 2) Nie myśleliśmy o tym, ale nie widzimy żadnych przeciwwskazań! Tym samym dzięki za pytanie i - jak najbardziej tak :)

Anonim

4 miesiące temu
Podepnę się pod pytanie odnośnie Oh, blimey. To będą normalne, grywalne postaci (jak na przykład Alicja czy Oscar Wild), tak? Będą mieć jakieś specjalne cechy itp.? Jak będziecie je tworzyć? :) Czy to będą postaci historyczne/bohaterowie literaccy, do których jakoś dopasujecie i dostosujecie nasze portrety? Czy raczej będą to całkowicie zmyśleni przez Was bohaterowie?

Adam Betley

4 miesiące temu
Każdy, kto wybrał pakiet Oh, blimey podsyła nam zdjęcie(a), na którym będziemy bazować - oraz określa, którą z 9 postaci z naszej gry pragnie być :) Następnie otrzymuje kartę postaci ze swoim wizerunkiem przerobionym na np właśnie Oscara Wilde'a etc. Jeśli chodzi o specjalne cechy - nie planowaliśmy tego, ale można się zastanowić (pomysł bardzo fajny, tylko musimy się przyjrzeć, czy nie rozjedzie się balans gry :) ).

Anonim

4 miesiące temu
Aaa, teraz rozumiem. :) Z opisu wydawało mi się, że do gry (do każdego egzemplarza) zostanie dodanych na stałe 5 postaci - wymyślonych i opisanych przez Was, ale z naszymi portretami. Szkoda, to by było fajne. ;)

Adam Betley

4 miesiące temu
Brzmi to jak fajny pomysł, to prawda. Ale tak, ogólnie dumamy nad kolejnymi grywalnymi postaciami dodawanymi do każdego egzemplarza! Jedna taka postać już się pojawiła w celach dodatkowych :)

Marqoni

4 miesiące temu
Gratki! To teraz zbieramy na kubeczki :D

Adam Betley

4 miesiące temu
Dzięki! Do kubeczków zbliżamy się coraz bardziej :D A potem jeszcze tyle innych celów, pomysłów i sugestii społeczności...! - generalnie będzie się działo :)

Agnieszka MW

4 miesiące temu
Wielkie gratulacje! Pozostaje czekać na odblokowanie wszystkich obecnych (i przyszłych) celów kampanii. :D Wierzę, że to będzie naprawdę nieźle wypchane pudełko!

Adam Betley

4 miesiące temu
Dzięki! Też liczymy na to, że wypchamy pudełko aż po same brzegi! :D

Dariusz Milczarek

4 miesiące temu
Gratuluję! Macie mnie :) Pomysł wydaje się tak abstrakcyjny, że aż trafia w moje poczucie humoroabsurdu! :B

Adam Betley

4 miesiące temu
Dzięki :D Strasznie się cieszymy, że nasze absurdalne poczucie humoru spotkało się z tak gorącym przyjęciem! :D

playerator

4 miesiące temu
Gratuluję :) Mam nadzieję, że uda się zawalczyć o wyjątkowe, zaprojektowane specjalnie dla tej gry, wiktoriańskie kostki :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Myślimy o tym intensywnie! :D Sami byśmy takie chcieli :D

Kasia Poradzisz

4 miesiące temu
No to teraz pozostaje [nie]cierpliwe czekać na paczkę :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Przyjdzie - i będzie niesamowita! Zadbamy o to! :D

Anonim

4 miesiące temu
Szampan gotowy?

Adam Betley

4 miesiące temu
Świętujemy! :D

raj09

4 miesiące temu
To właśnie możemy śpiewać sto lat dla twórców gry ;) Gratuluję! :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Dziękujemy! Nie możemy uwierzyć, ale udało się - i to w jakim tempie! :D

Marqoni

4 miesiące temu
Poszło! 96% You have my sword! A... to nie ta gra... no trudno :D nie pójdę do Valhalli :) Padają porównania do Talizmana. Paradoksalnie, znani mi gracze podkreślali zalety Talizmana w kilku aspektach. Szczególnie chwalili swobodę klimatyczną i groteskową rywalizację typu "skuś baba na dziada". Jednak ogromną wadą jest neverending story, po 6 godzinie kończy się zaangażowanie i napoje %-owe. Z niecierpliwością czekam na wideorecenzje! Zauważyłem, że YT ma problem z frazą "Peny Deradfun"

Adam Betley

4 miesiące temu
U nas rozgrywka trwa między 2 i 3 godziny, więc raczej nie ma szans na wyczerpanie zaangażowania! :D A przykładową rozgrywkę można zobaczyć na naszym fanpage'u, bo prowadziliśmy livestream! :) Co więcej - mamy już 100%! :D

Cebs

4 miesiące temu
Czy w Glosariuszu znajdzie się opis towarzyszy i wrogów? Coś jak w instrukcji na temat grywalnych postaci.

Adam Betley

4 miesiące temu
Nie myśleliśmy o tym jak na razie, ale jako autor tekstów mogę już teraz powiedzieć, że jest to cudowny pomysł i że jestem absolutnie za! :D Musimy tylko wymyślić, jak to umieścić, czy w instrukcji, czy może w dodatkowej "książeczce" (będzie to jednak kilkadziesiąt tekstów), ile miejsca zajmie itd. - ale jestem pomysłem zachwycony i nie widzę przeszkód! :D

raj09

4 miesiące temu
Czy jest szansa żeby planszę robić wyższej jakości, np. jako mate? Nawet w płatnych dodatkach...

raj09

4 miesiące temu
A jeśli się nie da, to czy ewentualnie można by prosić o plik z grafiką z planszy, żeby samemu można było sobie w drukarni play mate zamówić?

Adam Betley

4 miesiące temu
Na chwilę obecną planujemy planszę jak najbardziej wyższej jakości, na grubej tekturze :) Przyglądamy się też możliwości zrobienia maty! Co do pliku z grafiką z planszy - trudno mi powiedzieć teraz. Ale definitywnie zależy nam na tym, by mapa była jak najlepszej jakości! :)

raj09

4 miesiące temu
Aaa... doczytałem się na Waszym Facebook-u że ma być tekturowa plansza, a nie papierowa. To spoko, bo bałem się że będzie jak w colt express. Szacun w takim razie :) Ale play mata też mogłaby być spoko. Co myślicie? :)

raj09

4 miesiące temu
Bardzo dziękuję za odpowiedz i oczywiście za dbanie o wspierających. Życzę ogromnego sukcesu (bo że sukces będzie- gra się ufunduje- to już pewne) :)

Redi Games

4 miesiące temu
Na naszym fanpage'u właśnie trwa transmisja live z rozgrywki w Penny Dreadfun. Zapraszamy serdecznie :D https://www.facebook.com/PennyDreadfun

Joanna Waszkowska

4 miesiące temu
Powodzenia! Moi uczniowie już nie mogą się doczekać :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Dzięki! My również :D

Bartłomiej Koźniewski

4 miesiące temu
Jakby was naszło na robienie wersji anglojęzycznej to wołajcie - chętnie z żoną pomożemy :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Rozmyślamy nad tą opcją intensywnie, ale najpierw sukces kampanii i samej gry w Polsce - a potem dopiero marzeniu o podboju świata! :D

Adam Betley

4 miesiące temu
*marzenia ;)

Bartłomiej Koźniewski

4 miesiące temu
W każdym razie pamietajcie o duecie tłumaczy :D

m.rodak

4 miesiące temu
Do booju!

Adam Betley

4 miesiące temu
Walczymy! :D

Agnieszka MW

4 miesiące temu
Czy będziecie jeszcze pracować nad mechaniką gry? :) Trochę się obawiam podobieństwa do Talismana, który czasem się dłuży i zejście do wewnętrznych kręgów trwa zbyt długo, a losowość jest zbyt duża. Talisman (w porównaniu np. z Runeboundem) jest pod względem mechaniki trochę przeżytkiem z lat 90, doby Monopolu i Chińczyka, gdy wszystko opierało się na turlaniu kostką. Moje obawy potwierdza też pierwsza przedpremierowa recenzja. Gorąco Wam kibicuję, bo ilustracje są fenomenalne, a poczucie humoru na odpowiednio wysokim poziomie absurdu. ;) Tylko oby mechanika dorównała tym dwóm aspektom i gra nie męczyła przez zbyt długie i mało dynamiczne rozgrywki. Trzymam za Was kciuki i czekam z niecierpliwością na swój egzemplarz! :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Będziemy pracować i cały czas pracujemy, skrupulatnie spisując wszystkie uwagi społeczności :) Czas rozgrywki w przeciwieństwie do Talizmana zamyka się w 2-3 godzinach, więc nie powinno się dłużyć - co najwyżej niektóre karty mają za długie teksty, ale pracujemy nad tym; no i też zależy od preferencji. Jeśli chodzi o zejście do wewnętrznych kręgów - nie mamy kręgów :D Mamy krąg zewnętrzny, potem wewnętrzny gąszcz uliczek i korytarzy, a potem piekielną "spiralkę" ;) Zejść do drugiego i trzeciego regionu można na wiele sposobów - może się zdarzyć ze względu na losowość kart zdarzeń, że już w 3 turze gracz będzie w ostatnim rejonie (mała szansa, ale możliwa!) - ale to, czy poradzi sobie w nim i przy powrocie z królową to już inna kwestia. Ale ogólnie kart przenoszących do wewnętrznych regionów jest dużo - niektóre są jednorazowe, niektóre otwierają przejście dla wszystkich, niektóre zabierają na konkretne pole - a niektóre do innego gracza, który może już się tam znajduje. Jednocześnie, żeby losowość nie mogła rozgrywki zniszczyć ani irytować, sam rozwój postaci umożliwia wejście do kolejnych regionów! Odblokowanie 2 dodatkowych umiejętności pozwala otworzyć Podziemia, a 3 - Piekło :) Same zdarzenia w Piekle są z kolei trochę parodią gier, w których Piekło to super wymagający region, który przedłuża grę niepotrzebnie mozolnymi wyzwaniami - tutaj są przyjemne i zabawne, a prawdziwe wyzwanie to intensywny i pełen emocji powrót z królową, gdy pozostali gracze próbują nas dorwać :)

Agnieszka MW

4 miesiące temu
Super, to brzmi lepiej. :) Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź i powodzenia!

Kopiec

4 miesiące temu
Kupiliście mnie humorem i grafikami. Brawo ! Mam nadzieję, że znajdziecie praktyczniejsze rozwiązanie dla znaczników cech postaci. Te talizmanowe jakoś się nie sprawdzały :)

Adam Betley

4 miesiące temu
Dumamy nad innymi rozwiązaniami! Jak na razie społeczność podsunęła nam mnóstwo świetnych pomysłów i każdy z nich rozważamy z punktu widzenia produkcji oraz gameplayu :)

Mateusz Kaluza

4 miesiące temu
Marzę o : - ekskluzywnej torbie bawełnianej będącej dostępną tylko w czasie trwania kampanii - epickie kubki, kieliszki, lufki z logiem i absurdalną ceną dostępnych tylko dla wspierających w ramach podziękowania - woreczki lub też worki (strunowe, bawełniane) będące ekskluzywnym dodatkiem do gry i znacznie podnoszące użyteczność gry (zawsze można w nich topić koty albo trzymać zwłoki) - wincyj worków - notes - ekskluzywny dodatek dzięki któremu Ty i pozostali gracze będą mogli rysować wiktoriańskie penisy w trakcie rozgrywki - długopis sygnowany logiem PD - ten niezwykły długopis sprawi że narysowane penisy znikną i pojawią się dopiero po podgrzaniu strony notesu! itp itd. A tak serio, game content, pracujcie, i nie dajcie się wrobić w żadne w powyższych pierdół :P

Anna Rudka

4 miesiące temu
Haha <3 Postaramy się, mimo że wspomniany długopis to super pomysł! :D Ale naturalnie pracujemy nad game contentem jak najbardziej - analizujemy i spisujemy uwagi oraz sugestie społeczności, a jednocześnie dumamy nad możliwymi dodatkowymi celami - karty questów, towarzyszy, postaci - jest tyle game contentu, który moglibyśmy i chcemy dodać! Dużo dumania, dużo pracy - ale wiemy, że warto :) A zważywszy na to ciepłe przyjęcie, które zgotowała nam społeczność - aż chce się pracować! :D - Adam

xdemolka

4 miesiące temu
Czy istnieją jakieś szanse na dodatki typu plakat, torba bawełniana, T-shirt, notes itp.? :D Te ilustracje są bombowe!

Adam Betley

4 miesiące temu
Jak najbardziej! Rozmyślamy nad licznymi dodatkami, ale chcemy też usłyszeć od społeczności, co by chciała zobaczyć, bo zaplanowanie tego to jednak czas i koszta :) Ale jesteśmy otwarci na wszystkie pomysły! (tym bardziej, że też byśmy nie pogardzili torbą bawełnianą albo t-shirtem :D)

xdemolka

4 miesiące temu
Jeśli się coś uda z t-shirtem czy torbą to błagam, weźcie coś o lepszej gramaturze, żeby z tego takie szmatki nie wyszły, bo wolę używać, a nie w antyramy wsadzać ;)

Adam Betley

4 miesiące temu
Jasna sprawa :) Zależy nam na jak najlepszej jakości, zarówno samej gry ze strony wizualnej, narracyjnej i mechanicznej, jak i wydania gry oraz właśnie dodatków :) (tym bardziej, jeśli chcemy sami ich używać :D)

Ewa Sadowska

4 miesiące temu
Tak, tak, ja jestem za torbą! Uwielbiam tematyczne torby :)

Adam Betley

4 miesiące temu
To już dwa głosy na torbę! A trzy licząc mój :D

Agnieszka MW

4 miesiące temu
A ja jestem za jak największą liczbą dodatków do samej gry (karty gry, karty pomocy, ładniejsze pionki itp.), a mniejszą liczbą gadżetów. :)

xdemolka

4 miesiące temu
Agnieszko, to jak najbardziej, priorytet :) ale chciałabym te obrazki oglądać też poza samą planszą, a przecież z pudełkiem paradować nie będę :D

Adam Betley

4 miesiące temu
Dokładnie tak - karty gry, pomocy, dodatkowe rzeczy usprawniające, rozwijające i upiększające rozgrywkę to priorytet! :) A dodatki będą się pojawiać przy okazji, wyselekcjonowane z różnych opcji, tak, by były jak najlepszej jakości :)

Bartosz Kiernicki

4 miesiące temu
Mam nadzieję że, już nie muszę wybierać formy dostawy czy pocztą czy inpostem?

Adam Betley

4 miesiące temu
Przesyłka Pocztą Polską jest darmowa dla każdego pakietu. Paczkomaty InPostu i kuriera można wybrać w dodatkach :)

Piotr Talaśka

4 miesiące temu
Hmm... 6 osób wsparło pakiet Oh, blimey! Pytanie czy się załapałem czy jestem tą 6-tą nadprogramową :P

Adam Betley

4 miesiące temu
Nikogo nie odrzucimy! :D Rzeczywiście limit Oh, blimey! został przekroczony, ale jesteśmy zbyt szczęśliwi ze wsparcia jakie otrzymujemy, żeby się tym przejmować :D Powstanie zatem 6 wspaniałych portretów zamiast 5! :)

Piotr Góra

4 miesiące temu
Prawdę mówiąc mam problem z tą kampanią. Brakuje jakichkolwiek recenzji, półtorej minuty gameplay dla gry która ma trwać 120-180 minut to trochę za mało żeby cokolwiek stwierdzić. Grafiki ciekawe, ale filmik dołączone do kampanii słabo przekonują. Kolejna kampania bez sensownego wcześniejszego naglosnienia, a szkoda bo jestem ciekawy odnośnie samej gry.

Adam Betley

4 miesiące temu
Recenzje się będą pojawiać od dziś - nie chcemy, żeby ktokolwiek czuł, że kupuje kota w worka! :) Brak nagłośnienia wynika z faktu, że jesteśmy niewielkim teamem, który skupił się przede wszystkim na zrobieniu dopracowanej, autorskiej gry. Co do gameplayu, planujemy między innymi na ten tydzień streamowanie live przykładowej rozgrywki :)

Piotr Góra

4 miesiące temu
Tak trochę się czuje jak z tym kotem w worku. Wygląda to ciekawie ale brakuje konkretniejszych informacji. Kusicie tylko early bird który jest znacznie tańszy.

Adam Betley

4 miesiące temu
Early Bird jest dostępne pierwsze 48h, czyli do środy o 12.00. W tym czasie pojawią się na pewno recenzje, więcej informacji i właśnie live stream rozgrywki, gdzie będzie można zadawać pytania i podpatrzeć, jak to wszystko wygląda - więc spokojnie można będzie się zapoznać ze wszystkim i załapać na cenę promocyjną!

Adam Betley

4 miesiące temu
Pojawiła się już pierwsza recenzja: goo.gl/dcNT6Y! :)

Piotr Góra

4 miesiące temu
Dziękuję za informację idę czytac/oglądać.

Adam Betley

3 miesiące temu
Jest już znacznie więcej recenzji! Wstawiliśmy linki w najnowszej aktualizacji, bo w komentarzach nie da się wstawić tak, by odnosiły do strony.

Kecaj

4 miesiące temu
jaki będzie rozmiar pudełka w mm?

Adam Betley

4 miesiące temu
Planujemy 320x320x80mm :)

HUMIgraj

4 miesiące temu
Kiedy pojawi się jakiś game play ?

HUMIgraj

4 miesiące temu
ok znanalazłem ;)

Adam Betley

4 miesiące temu
W razie jakichkolwiek komentarzy, sugestii albo innych pytań służymy pomocą! :D
  • Nagrody (8)
  • Dodatki (11)

Splendid!

189 zł lub więcej
50 wspierających
- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców

Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 30 zł!
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Cheers

1 zł lub więcej
6 wspierających
- oficjalne podziękowania od twórców na fanpage'u i mejlem
Przewidywana dostawa: październik 2018

Darling

10 zł lub więcej
27 wspierających
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców
Przewidywana dostawa: czerwiec 2018

Indubitably

358 zł lub więcej
2 wspierających
- 2 sztuki gry Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców

Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 438 zł. Oszczędzasz 80 zł!
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Sir Early Bird

159 zł lub więcej
258 wspierających
Pakiet dostępny w ciągu pierwszych 48h!

- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- unikatowe karty, dostępne tylko w ramach tego pakietu: questy od Early Bird i Henryka Sienkiewicza oraz powiązane z nimi karty przeciwników, przedmiotów i zdarzeń
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców

Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 60 zł!
Nagroda limitowana. Pozostało -4/254
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Not So Early Bird

169 zł lub więcej
68 wspierających
Nagroda dostępna do 26 marca, do godziny 23:59

- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców

Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 50 zł!
Nagroda limitowana. Pozostało 0/68
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Earl Grey

179 zł lub więcej
18 wspierających
Nagroda dostępna do 2 kwietnia, do godziny 23:59

- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców

Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Sugerowana cena detaliczna poza wspieram.to: 219 zł. Oszczędzasz 40 zł!
Nagroda limitowana. Pozostało 0/18
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Oh, blimey!

289 zł lub więcej
6 wspierających
- karta postaci z portretem jako jedna z grywalnych postaci na podstawie przesłanego zdjęcia
- gra Penny Dreadfun: Duchy, Demony, Dickensy
- wszystkie odblokowane cele kampanii
- zestaw 5 tapet
- oficjalne podziękowania od twórców

Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Nagroda limitowana. Pozostało -1/5
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia

Paczkomat InPostu

10 zł lub więcej
25 wspierających
Wybierz ten dodatek, jeśli zamiast przesyłki Pocztą Polską wolisz przesyłkę do paczkomatu InPostu.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Kurier DPD

18 zł lub więcej
3 wspierających
Wybierz ten dodatek, jeśli zamiast przesyłki Pocztą Polską wolisz przesyłkę kurierem DPD.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Kubek ze specjalną ilustracją

29 zł lub więcej
18 wspierających
Inspirowany wiktoriańskim tea time kubek, z ilustracją w stylu Penny Dreadfun.
Ilustracja zostanie wybrana w głosowaniu na fanpage'u Penny Dreadfun.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Koszulka Koń na białym rycerzu [męska]

49 zł lub więcej
19 wspierających
Męska koszulka z grafiką Konia na białym rycerzu, w kolorze czarnym lub białym - w niższej cenie dla osób, które zamówiły swój egzemplarz gry.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Koszulka Koń na białym rycerzu [damska]

49 zł lub więcej
10 wspierających
Damska koszulka z grafiką Konia na białym rycerzu, w kolorze czarnym lub białym - w niższej cenie dla osób, które zamówiły swój egzemplarz gry.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Koszulka Koci uśmiech [męska]

49 zł lub więcej
5 wspierających
Męska koszulka z grafiką Kociego uśmiechu, w kolorze czarnym lub białym - w niższej cenie dla osób, które zamówiły swój egzemplarz gry.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Koszulka Koci uśmiech [damska]

49 zł lub więcej
9 wspierających
Damska koszulka z grafiką Kociego uśmiechu, w kolorze czarnym lub białym - w niższej cenie dla osób, które zamówiły swój egzemplarz gry.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 159 zł

Koszulka Koń na białym rycerzu [damska]

69 zł lub więcej
0 wspierających
Damska koszulka z grafiką Konia na białym rycerzu, w kolorze czarnym lub białym - dostępna dla wszystkich Wspierających, niezależnie od kwoty wsparcia.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł

Koszulka Koń na białym rycerzu [męska]

69 zł lub więcej
0 wspierających
Męska koszulka z grafiką Konia na białym rycerzu, w kolorze czarnym lub białym - dostępna dla wszystkich Wspierających, niezależnie od kwoty wsparcia.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł

Koszulka Koci uśmiech [męska]

69 zł lub więcej
0 wspierających
Męska koszulka z grafiką Kociego uśmiechu, w kolorze czarnym lub białym - dostępna dla wszystkich Wspierających, niezależnie od kwoty wsparcia.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł

Koszulka Koci uśmiech [damska]

69 zł lub więcej
0 wspierających
Damska koszulka z grafiką Kociego uśmiechu, w kolorze czarnym lub białym - dostępna dla wszystkich Wspierających, niezależnie od kwoty wsparcia.

Po zakończeniu kampanii skontaktujemy się z Tobą mailowo, by ustalić rozmiar i kolor Twojej koszulki.
Darmowa przesyłka Pocztą Polską na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: październik 2018
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 1 zł

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!