Akeya RPG - Gra fabularna
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
649 reakcji
Wstęp
WAŻNE! Prosimy zwrócić uwagę, że Zestaw za 125 złotych jest ULEPSZENIEM Zestawu Valnira. Nie można go samego kupować, jest on dla osób które kupiły Zestaw Valnira (ten za 75 złotych) i chcą go ULEPSZYĆ!
Akeya to świat, którego liczni bogowie, Tavini, okazali się nieudolnymi stwórcami. Jako gracz wcielasz się w mieszkańca Akeyi, czyli w jedno z Dzieci Akeyskich – istot, które żyją pomimo wad tego świata i toczą nieustanną walkę z konsekwencjami wynikającymi z błędów Tavinów.
Akeya to także system RPG, który kategoryzuje się jako sandbox. Pozwala na elastyczne modyfikowanie zasad na potrzeby narracji i wizji Game Mastera oraz graczy. Głównym aspektem mechaniki jest zastosowanie Tabelki Nagród i Kar Narracyjnych, dzięki której, na podstawie opowieści przedstawionej przez gracza, zmieniają się kostki rzucane przy zdawaniu konkretnego, opisywanego testu.
Akeya to gra fabularna osadzona w settingu hard i dark fantasy.
Przy pomocy kampanii na wspieram.to chcemy wykonać i wydać podręcznik, który będzie miał w sobie wszystkie elementy potrzebne do wejścia w uniwersum i system. W skład wchodzą także trzy wciągające przygody, które przystępnie i w ciekawy sposób pokazują uniwersum Akeyi.
Już teraz można pobrać Zestaw Startowy:
W starterze obecne są dwa scenariusze:
„Dzieci Meemosa” oraz „Cavruny na polach”
Pierwszy scenariusz z epicką przygodą, wymaga zapoznania się z uniwersum, ale także ukazuje w pełni klimat świata. Drugi, to prosta przygoda, niewymagająca zapoznawania się z uniwersum przed rozegraniem.
Głównym scenariuszem startera jest definitywnie „Dzieci Meemosa”. Przygoda opiera się o jedno z największych zagrożeń Akeyi, czyli Cavruny oraz Puszcze Cavruńskie.Gracze wcielą się w członków wyznania Mapaar, poszukującego Meemosa - jednego z bogów, zaklętego w wieczny sen. Badając najnowsze ślady obecności stwórcy, zagłębią się w przerażającą głuszę Cavruńskich terenów.
Scenariusz „Cavruny na polach” pozwala skupić się na mechanice, jednakże nie oferuje zbyt głębokiego klimatu, ani tła fabularnego. Jest alternatywą dla osób, które nie chcą inwestować zbyt wiele czasu na poznawanie świata Akeyi, są natomiast zainteresowane przetestowaniem samego systemu. Ta przygoda jest także łatwiejsza do poprowadzenia i jest zalecana dla początkujących Mistrzów Gry.
Poniżej krótki materiał wideo na temat zawartości startera:
Oprócz podręcznika chcemy wydać także kilka unikatowych elementów, które powiązane są z autorskim systemem Akeya RPG:
Opis projektu
Pozostawimy opowiedzenie o tym Przeciętnemu Człowiekowi
Najlepiej jest przeczytać opinie osób, które grały w Akeyę oraz obejrzeć nasze sesje pokazowe!
Poniżej nasza sesja pokazowa przy stole:
Krew Apostackich Błędów - pierwsza sesja do zagrania w podręczniku do Akeya RPG.
Gracze wcielają się w rolę "hien kanałowych" i po upadłym powstaniu apostatów szukają skarbów w ich dawnych kryjówkach. Rozpoczyna się wielki wyścig szczurów o to kto zdobędzie Ynniv - pradawne narkotyki i kanałowe złoto apostatów!
Polecamy też obejrzenie naszej sesji pokazowej online, rozegranej z Karczmarzem, Aine i Dredem z Oni On i Gry:
Przybytek Dwie Cegły - Gracze wcielają się w grupę najemników, którzy szukają zleceń w obleganym przez Gwyndzkich uchodźców mieście - Ralwyth. Tam spotykają Fernara, właściciela Przybytku Dwie Cegły, który ma problem z niechcianymi gośćmi w jego lokalu.
Opinie z innych źródeł:
System Argumentów Narracyjnych jest główną mechaniką ułatwiania lub utrudniania testów na podstawie narracji, zmieniając rzucane kostki i tym samym skuteczność rzutu.
System progresji w Akeyi nie jest połączony z tym ilu wrogów się zabiło, ile zadań się wykonało czy ile doświadczenia udało się nazbierać w trakcie sesji; jest bezpośrednio związany z odgrywaniem postaci przez graczy.
Na koniec każdej sesji wykonuje się tak zwany Rachunek Sumienia, gdzie przed graczem prezentowana jest Lista Przyświecień Tavinów. Działania jego postaci podczas sesji są wtedy porównywane z cechami charakteru Bogów Stwórców, oferując 14 wyborów. Każdy z nich oferuje swój własny sposób rozwoju statyk oraz unikatowy aspekt Przyświecenia, a także posiada swój własny cennik Rozwoju o wartościach odmiennych od innych dróg rozwoju. Gracz może wybrać dowolne Przyświecenie, jednak to Game Master określa które z nich najbardziej pasuje do jego drużyny, a następnie postaci. Wybranie pasującego Przyświecenia daje graczowi dodatkowe bonusy przy tym konkretnym Rachunku Sumienia.
System Szczęścia wykorzystuje listę cytatów, które interpretowane są zależnie od kontekstu sytuacji narracyjnej. To kolejny przykład tego jak narracja w Akeyi RPG komplementuje mechanikę.
Poniżej filmik z naszej sesji pokazowej, który szczegółowo tłumaczy Szczęście:
System posiada rozwiązania na tworzenie każdego możliwego oręża, dając broniom unikatowe właściwości i statystyki.
Poprzez mechanikę Argumentów Narracyjnych, system pozwala na stworzenie względem narracji gracza dowolnego talentu, czy nawet rodzaju craftingu.
W systemie Akeya RPG, rzuty na inicjatywę zastąpione zostały licytacją inicjatywy przed rozpoczęciem każdej tury. Umożliwia to graczowi podjęcie decyzji odnośnie taktyki, jaką chce obrać w czasie walki, a także na dynamiczną adaptację do sytuacji narracyjnej.
W Akeya RPG została zaimplementowana plansza, która umożliwia dostosowanie się do każdej sytuacji, bez potrzeby planowania każdej pojedynczej potyczki przez Game Mastera.
Akeya to świat, którego liczni bogowie, Tavini, okazali się nieudolnymi stwórcami. Jako gracz wcielasz się w mieszkańca Akeyi, czyli w jedno z Dzieci Akeyskich – istot, które żyją pomimo wad tego świata i toczą nieustanną walkę z konsekwencjami wynikającymi z błędów Tavinów.
Ponieważ Dzieci Akeyskie są w pełni świadomi tego, kto je stworzył, w ich społeczeństwach nie zakrzewiła się idea wiary. Jednakże, przyczyna stworzenia życia i motywacje konkretnych bogów stwórców są nadal w dużym stopniu owiane tajemnicą. Dlaczego Amin w ogóle pojawił się w Akeyi tworząc swoją siedzibę w górach Alundvoret? Dlaczego Mawrtani rzuceni zostali w przepastne, śnieżne pustkowia Dranvi? W jakim celu losy Gwyndów i Dutvyli zostały splecione przez Karnifa?
Akeya to gra fabularna o walce z błędami bogów stwórców, osadzona w settingu hard i dark fantasy. Uniwersum jest rozbudowane i tym samym posiada wiele motywów oraz miejsc na których podstawie można pisać i prowadzić swoje własne przygody.
Świat zostanie opisany w podręczniku w taki sposób, aby jak najlepiej wykreować tło fabularne i zainspirować do tworzenia scenariuszy opartych na możliwie jak najrzetelniej przedstawionej wiedzy o uniwersum.
W podręczniku będą dostępne wszystkie informacje na temat ras: genezy ich powstania, ich różnorodne kultury i nawet historia ich migracji przez kontynenty. Zawrzemy także opisy poszczególnych państw i ich kultur, podając nawet takie szczegóły liczbę ludności każdego największego miasta i pochodzenie ich nazw.
Dzięki mnogości różnorodnej treści, bardzo łatwo jest opowiedzieć historię stworzonej przez siebie osoby. Akeya oferuje 80 pochodzeń i 8 ras, które, podobnie jak tło fabularne, wpływają także na statystyki i umiejętności kreowanej postaci. Na postać wpływa także wybór wieku, miejsce jej urodzenia oraz fabuła, którą wymyśla sam gracz - dobierając limity statystyk, talenty i umiejętność unikatową w pełni względem narracji.
Aby ułatwić nowym graczom przyswojenie treści, jaką oferuje podręcznik, chcemy kontynuować tworzenie kolejnych przystępnych materiałów. Jedną z takich inicjatyw są animowane słuchowiska na temat mitologii Akeyi, które wypuszczamy na naszym kanale na YouTubie. Taka forma pozwala na przystępne poznanie podstaw uniwersum.
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi materiałami, aby uzyskać więcej informacji!
Karnif stworzył Gwyndów jako istoty wiecznie piękne, nie starzejące się pod upływem lat. Napiętnował ich także jedną, poważną wadą: Gwyndów nie mogło być więcej niż stworzył ich na początku Karnif. Gdy populacja tej rasy osiąga swój limit, zamiast Gwynda rodzi się Dutvyll - krótkowieczna istota zdająca się być jedynie żałosną imitacją Gwynda. Dopiero śmierć jednego z długowiecznych Gwyndów robi miejsce dla narodzin nowego, przez co wybucha wiele konfliktów mających na celu przetrzebienie populacji rodów rywali. Pośród Dutvylli także może narodzić się Gwynd, który zazwyczaj ściąga na siebie zawistne spojrzenia i staje się celem prześladowań. Te dwie połączone przez ciekawość Karnifa rasy zmuszone są do pełnej napięć, niezdrowej współegzystencji.
Kovanowie pokryci są twardą i bardzo grubą warstwą skóry, która wedle inspiracji Meemosa miała stać się nieprzenikalną barierą. Do tego zostali pobłogosławieni długowiecznością, siłą oraz wigorem.
Jednowymiarowe myślenie Meemosa i brak rozwagi w jego sztuce okazały się katastrofalne w skutkach dla Kovanów. Ich forma, przygotowana naprędce, otrzymała obraz pokurcza, wzrostem dorównując jedynie Uvhraddom. Dodatkowo, Kovanowie starzeją się szybko i w bardzo wczesnym etapie życia ich tęgie i twarde ciała zaczynają się powoli i boleśnie rozpadać. Najstarsi członkowie ich społeczeństwa mają odsłonięte kości i mięśnie, a ich ciała są wychudzone i kruche. Dni tych Kovanów, którzy dożyją sędziwego wieku, przepełnione są cierpieniem, a ich jedyną ucieczką od bólu jest śmierć.
Przekleństwem Efelliadów, pierwszego pełnego tworu Meemosa, była bliźniaczość ich wyglądu. Każdy z nich, zgodnie z przekornym zamysłem Meemosa, dobitnie różnił się od Dzieci Karnifa poprzez swoją ciemną skórę i białe włosy. W ich rasie istniał jednak tylko jeden obraz kobiety i mężczyzny, bowiem każdy Efelliad w swojej płci był jednakowy pod względem oblicza. Identycznych niczym krople wody Efelliadów nie sposób było rozróżnić. Aby działać poprawnie jako społeczeństwo, musieli odnaleźć metody umożliwiające każdemu z nich wyróżnienie swojego wizerunku.
Amin, bóg z obsesją na punkcie piękna i perfekcji, nieumyślnie stworzył klątwę, która według jego wizji miała na celu podkreślać piękne dusze tego świata. Dzikie Piękno działa w sposób nieprzewidywalny, wykrzywiając percepcję dotkniętych nim osób nawet do tego stopnia, że widzi ona jedynie projekcję swojego przekleństwa, które następnie krzywdzi ludzi wokół.
Niektóre z wytworów Dzikiego Piękna potrafią rozmawiać ze swoimi nosicielami, czasem dbając o nich na swój dziwaczny sposób, a czasem przejmując nad nimi kontrolę.
Walka z Dzikim Pięknem trudna, niebezpieczna i kompletnie nieprzewidywalna. Jedyne osoby, które mogą stawić im czoła, to Amdyffowie - osoby, które latami kultywowały sztukę przeciwdziałania Dzikiemu Pięknu.
W tych czasach Amdyffowie budują najwyższą warstwę społeczną i to oni, wyzwalając Akeyę z władzy Dzikiego Piękna, rządzą światem.
Meemos, w swojej bezsilności w tworzeniu dzieła przewyższającego wszystkie inne Dzieci Akeyskie, stworzył swoje ostatnie dzieło. Cavrun to nieprzewidywalny w walce potwór o poteżnym cielsku pokrytym grubą skórą, którą niezwykle ciężko przebić. Jednakże, przez ich stworzoną naprędce formę, Cavruny bardzo szybko umierają ze starości. Skondensowana w nich moc tworzenia powoduje cud rozkwitu wokół ich momentalnie rozkładających się zwłok, doprowadzając do niesamowicie szybkiego porostu roślinności.
Z upływem czasu, w wyniku tej cechy powstała wielka Puszcza Cavruńska, która spowija ogromną część Gyntafu, gdzie niewiele osób śmie wchodzić.
Świat przystawiony do Akeyi, który Akeyą nie jest. Świat pusty i nieudany. Dzieci Gwellharu to istoty nieśmiertelne, które nie muszą jeść, nie muszą pić, nie muszą pracować, a nawet rodzić i dbać o potomstwo.
Miejsce stworzone przez zbuntowanych Tavinów, za które ostatecznie oddali swoje życie. Wszystkie istoty żyjące w tym miejscu nie wiedzą po co powstały i co mają robić ze swoją egzystencją. Ich pokraczne ciała nie pozwalają na osiągnięcie czegokolwiek, a zniszczony, pusty świat nie daje żadnych możliwości.
Jednak, Dzieci Gwellharu odkryły Akeyę i stawiają zazdrość jako swój sztandar. Chcą zabrać Akeyę tym, którzy jej nie doceniają, zagarnąć ją dla siebie. Poza błędami Tavinów w Akeyi, Dzieci Akeyskie muszą także borykać się z błędami Tavinów, którzy zbuntowali się i stworzyli nowy, pokraczny świat, mszczący się na jego pierwszej wersji.
Jako najemnik-handlarz zwiedzasz cały świat Akeyi, poznając jego różne kultury i powiększając swój majątek przy rozwiązywaniu najróżniejszych problemów tych społeczeństw. Na południowym kontynencie, Gyntafie, zapotrzebowanie na siły najemne jest tak duże, że miasta często organizują dzielnice przeznaczone dla przyjezdnych kompanii lub nawet przeznaczają budynki na rzecz całych domów najemnych.
Jak poprowadzisz swoją kompanię przez świat Akeyi?
Dzikie Piękno urodziło się w twojej duszy. Przestajesz rozumieć rozpościerający się przed tobą świat i tracisz kontrolę nad zjawiskami wokół siebie. Widzisz jak całe twoje ciało krwawi i od razu się goi, czujesz, że ludzie wokół ciebie znikają, ale nie możesz ich zobaczyć.
Czy uda ci się opanować Dzikie Piękno w twojej duszy?
Tradycyjna szlachta złożona z potomków antymagów, Amdyffów, wchodzi w konflikt z nową szlachtą która nie ma korzeni antymagicznych. Jako zaściankowy szlachcic jesteś wciągnięty w intrygę pomiędzy Amdyffami, a nową szlachtą. Musisz wybierać, czy chcesz pozostać przy tradycji, czy raczej chcesz stworzyć nowy porządek, w świecie gdzie magią nie musi już zajmować się szlachta.
Po której stronie staniesz?
Cel projektu
Nagrody
Tutaj możesz zobaczyć tabelkę, na której jest skrótowo wypisane jakie nagrody otrzymuje dany zestaw.
O autorze / Zespół
Poniżej parę zdjęć pokazujących eventy, w których Akeya prezentowała się w formie testów czy atrakcji.
Ryzyko
Przedsięwzięcie wydania wysokiej jakości podręcznika wymaga czasu. Nie kupujemy licencji do gotowego podręcznika, ani stockowych obrazków, a wszystkie elementy są robione lokalnie albo bezpośrednio przez nas. Chcemy podkreślić, że będziemy potrzebować więcej czasu by dokończyć projekt i wysłać paczki niż w przypadku kupowania i lokalizowania zagranicznej licencji w Polsce. Jest dla nas bardzo ważne, aby każdy zdawał sobie sprawę, że musimy jeszcze ten produkt dokończyć i to wymaga czasu oraz funduszy, które mamy nadzieję uzyskać z tej kampanii. Trzeba będzie uzbroić się w cierpliwość i zaufanie do nas.
Dlatego też dla bezpieczeństwa podaliśmy Maj 2022 jako oczekiwany plan dostawy, jeśli uda się wcześniej to wyślemy wszystkie paczki wcześniej. PDFy roześlemy wspierającym jak tylko będą gotowe, żeby mogli przeżywać przygody w Akeyi jeszcze przed otrzymaniem fizycznych produktów.
Jak widzieliście po naszych materiałach, każdy element jest tworzony z przykładaniem dużej wagi do szczegółów. Staraliśmy się być jak najbardziej transparentni w naszych zmaganiach i po zbiórce chcemy to utrzymać. Chcieliśmy aby nasze materiały prezentujące Akeyę w każdym aspekcie oraz sposób w jaki prezentujemy nasze treści pokazał, że mamy pełne kwalifikacje oraz ogromny zapał do wydania najlepszej wersji tej gry.
Pragniemy doprowadzić każdy element do możliwie najlepszej wersji, ale nasze postępy mogą opóźnić czynniki, na które nie mamy wpływu, takie jak problemy z drukiem, czy ograniczenia związane z COVID-19.
Pokładamy zaufanie w naszych podwykonawców, takich jak RPGildia czy Rare Printed Gear, którzy są dobrym przykładem tego jak udało nam się zaprzyjaźnić jako wydawca z osobami z branży, które są równie zaangażowane w projekt jak my.
Zagrożeń jest kilka, ale są typowe dla wydawania tak dużego produktu. Nie owijamy w bawełnę i chcemy, żeby każdy wiedział jak jest. Jeśli wystąpią jakiekolwiek komplikacje, będziemy o wszystkim na bieżąco informować ludzi, którzy zainwestowali w nasz projekt.
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie Akeyą, szczególnie że jesteśmy nowym wydawcą na rynku.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
daniel.wieckowski Więckowski
edi
jerzy_galewski
zaviany
Muzz
Wspieracz Anonim
Andrzej Krakowian
Namasza
Wspieracz Anonim
Arkadiusz Mielczarek
churskijakub
Sebastian Tyda
Irvan
soberszt
JaMB
Tomasz Kilan
Jakub Nowakowski
Kaja Banaszak
karolina9906
Adj
Weremir
Wspieracz Anonim
Zed1
Karol Orenkiewicz
Dawid Kozak
bartosz.fluder
Rami
Kotova
PIOTR WOJNAROWICZ
Tomasz Proć
Jankoś
Tomasz Baranski
Kamil Ślusarczyk
Artur Kończalski
Łukasz Kobylański
Don Corleone
T-rex
Dredu
Jeans
Baranek
Wspieracz Anonim
katarzyna.wenkert
MACIEK MACIOWY
Wspieracz Anonim
Zuzanna Kokot
Adrian Jaszczur
artman
jagodek
hesawo
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (20 głosów)
FiloZKZ
11 miesięcy temuFochsi
2 lata temuDawid Kasza
2 lata temuBartosz Skrzypek
2 lata temuJakub Łukaszewski
2 lata temuKonrad Pezler
2 lata temuŁukasz Banach
2 lata temuKomentarze
Flack
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuFlack
3 lata temuFlack
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuFlack
3 lata temuFlack
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuFlack
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuDon Corleone
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuPrzemysław Wajda
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuPrzemysław Wajda
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuFlack
3 lata temuJaroczaro
3 lata temuMinneur Games
3 lata temuCashis
3 lata temuPiotr Hoffmann
3 lata temuCashis
3 lata temuZestaw Valnira
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeyi na portalu Roll20
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Valnira
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Ulepszenie Zestawu Valnira
- Podręcznik Akeya RPG w twardej oprawie z limitowaną okładką + PDF
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeyi na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Farkmira
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Farkmira
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeyi na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Farkmira
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Prelisa
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami i rekwizytami do sesji oraz drukowanymi elementami mechaniki
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku, razem z kartami z elementami mechaniki w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeya RPG na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Prelisa
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Meemosa
- Drewniana, uniwersalna i suchościeralna plansza do Akeya RPG (w tym 56 żetonów w 7 kolorach)
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami i rekwizytami do sesji oraz drukowanymi elementami mechaniki
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku, razem z kartami z elementami mechaniki w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeya RPG na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Meemosa
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Karnifa
- Drewniana, uniwersalna i suchościeralna plansza do Akeya RPG (w tym 56 żetonów w 7 kolorach)
- Weshlandzka Gra Rozgrzewkowa - 250 kart (z darmową przygodą "Sława Honoru Rybaka" w formie PDF)
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami, rekwizytami do sesji i drukowanymi elementami mechaniki
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku, razem z kartami z elementami mechaniki w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeya RPG na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
- Przygoda grozy "Gdzie Jestem" wydruk i PDF (jeśli zostanie sfinansowana)
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Karnifa
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Amina
- Drewniana, uniwersalna i suchościeralna plansza do Akeya RPG (w tym 56 żetonów w 7 kolorach)
- Weshlandzka Gra Rozgrzewkowa - 250 kart (z darmową przygodą "Sława Honoru Rybaka" w formie PDF)
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami, rekwizytami do sesji i drukowanymi elementami mechaniki
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku, razem z kartami z elementami mechaniki w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeya RPG na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
- Przygoda grozy "Gdzie Jestem" wydruk i PDF (jeśli zostanie sfinansowana)
- Jeden zestaw kości do wyboru: akeyskie lub arabskie (2K20, 2K12, 2K10, 2K8)
- Mapa Akeyi na płótnie 140x100cm
- Plakat ilustracji 50x70 (do wyboru z trzech podanych w dodatkach)
+ Wszystkie odblokowane progi z symbolem Zestawu Amina
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Oferta Wielu Podręczników
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Akeya
- Drewniana, uniwersalna i suchościeralna plansza do Akeya RPG (w tym 56 żetonów w 7 kolorach)
- Weshlandzka Gra Rozgrzewkowa - 250 kart (z darmową przygodą "Sława Honoru Rybaka" w formie PDF)
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami, rekwizytami do sesji i drukowanymi elementami mechaniki
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku, razem z kartami z elementami mechaniki w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeya RPG na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
- Przygoda grozy "Gdzie Jestem" wydruk i PDF (jeśli zostanie sfinansowana)
- Obydwa zestawy kości: akeyskie i arabskie (2K20, 2K12, 2K10, 2K8)
- Mapa Akeyi na płótnie 140x100cm
- Akeya Artbook w twardej okładce (jeśli zostanie sfinansowany)
- Koszulka z nadrukiem
- Spersonalizowane podziękowania w formie pieczętowanego listu (+ nagranie audio)
- Dostęp do materiałów jako tester (Podręcznik, Akantur - aplikacja, Weslandzka Gra Rozgrzewkowa)
- Plakat ilustracji 50x70 (do wyboru z trzech podanych w dodatkach)
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Akeya
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zestaw Farkmira EARLY BIRD
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeyi na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
GRATIS: Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami i rekwizytami do sesji oraz drukowanymi elementami mechaniki
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Farkmira
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI W DODATKACH
Przewidywana dostawa: maj 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 3 lata temu
Zestaw Akeya EARLY BIRD
- Drewniana, uniwersalna i suchościeralna plansza do Akeya RPG (w tym 56 żetonów w 7 kolorach)
- Weshlandzka Gra Rozgrzewkowa - 250 kart (z darmową przygodą "Sława Honoru Rybaka" w formie PDF)
- Uzupełnialne karty postaci i NPC w formie PDF
- Unikatowa teczka z wydrukowanymi mapami, rekwizytami do sesji i drukowanymi elementami mechaniki
- Mapy i rekwizyty do przygód w podręczniku, razem z kartami z elementami mechaniki w formie PDF
- Instrukcja i materiały do implementacji Akeya RPG na portalu Roll20
- 2 zakładki i 4 naklejki 8x12 cm z ilustracjami z uniwersum Akeya
- Przygoda grozy "Gdzie Jestem" wydruk i PDF (jeśli zostanie sfinansowana)
- Obydwa zestawy kości: akeyskie i arabskie (2K20, 2K12, 2K10, 2K8)
- Mapa Akeyi na płótnie 140x100cm
- Akeya Artbook w twardej okładce (jeśli zostanie sfinansowany)
- Koszulka z nadrukiem
- Spersonalizowane podziękowania w formie pieczętowanego listu (+ nagranie audio)
- Dostęp do materiałów jako tester (Podręcznik, Akantur - aplikacja, Weslandzka Gra Rozgrzewkowa)
- Plakat ilustracji 50x70 (do wyboru z trzech podanych w dodatkach)
+ Wszystkie odblokowane progi dodatkowe z symbolem Zestawu Akeya
PRZYPOMINAMY O ZAKUPIE WYSYŁKI
Przewidywana dostawa: maj 2022
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Zakończenie sprzedaży: 3 lata temu
Odbiór osobisty
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dodatkowe akeyskie naklejki
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Paczkomat INPOST
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Kurier UPS
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Kostki akeyskie
- 2K20, 2K12, 2K10, 2K8
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Kostki akeyskie z liczbami arabskimi
- 2K20, 2K12, 2K10, 2K8
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Unikatowa teczka z elementami do sesji
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat Mapy Akeyi 100x70cm
Osobna wysyłka plakatu w tubie kurierem jest wliczona w cenę.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat "Marsz Amdyffów" 50x70cm
Osobna wysyłka plakatu w tubie kurierem jest wliczona w cenę.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat "Wojny z Cavrunami 50x70cm
Osobna wysyłka plakatu w tubie kurierem jest wliczona w cenę.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Plakat "Dar Amina" 50x70cm
Osobna wysyłka plakatu w tubie kurierem jest wliczona w cenę.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Koszulka Starych Amdyffów
Prosimy o podanie rozmiaru, rozkład rozmiarów mieści się pod wysyłką.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Mapa Akeyi Plakat 140x100cm
Osobna wysyłka plakatu w tubie kurierem jest wliczona w cenę.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Weshlandzka Gra Rozgrzewkowa
- Przygoda "Sława Honoru Rybaka" w formie PDF
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Mapa Akeyi na płótnie
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Uniwersalna plansza do Akeya RPG
W zestawie 56 drewnianych żetonów w 7 kolorach.
Plansza ma w środku miejsce na przechowywanie, na kształt szachownicy.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł