Laboratorium Gier 2.5 - warsztaty tworzenia gier bez prądu
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
666 reakcji
Wstęp
WEŹ UDZIAŁ W NIEZAPOMNIANYM SZKOLENIU
W towarzystwie ludzi podzielających Twoją pasję i zainteresowania.
LABORATORIUM GIER to weekendowe spotkanie, podczas którego uczestnicy biorą udział w warsztatach z tworzenia gier planszowych. Pozwolą one bliżej zapoznać się z procesem projektowania, testowania i z samym rozwojem projektu gry. Uczestnicy wezmą udział w tworzeniu prototypów, a także zdobędą wiedzę dotyczącą kreatywnego myślenia oraz zapoznają się z dostępnymi modelami tworzenia gier planszowych od podstaw. Podczas kolejnych bloków warsztatowych uczestnicy dowiedzą się:
jaki wygląda procedura druku gier planszowych;
jakie elementy prawa autorskiego dotyczą twórców gier;
jak wykorzystać i ile kosztują poszczególne elementy w grach;
jak wydać grę opartą na licencji;
jak świadomie wykorzystywać losowość w grach.
LABORATORIUM GIER skierowane jest przede wszystkim do grupy osób projektujących swoje własne gry planszowe oraz takich, które dopiero o stworzeniu takiego projektu myślą. Jednocześnie obecność na Laboratorium to także dobra zabawa i okazja do poznania nowych znajomych.
Gry można tworzyć dla siebie, do szuflady, dla znajomych, projektować specjalnie na potrzeby dla firmy, pod grant czy po to, by osiągnąć nowy rekord zbiórki na Wspieram.to. Pomimo różnych powodów, cel wciąż pozostaje identyczny - stworzenie działającej gry planszowej. Laboratorium Gier daje możliwość zarówno nabycia wielu przydatnych umiejętności praktycznych, jak i teoretycznej wiedzy związanej z tematem projektowania gier “bez prądu”.
Kliknij i zobacz jak wyglądała poprzednia edycja Laboratorium Gier.
Dlaczego Laboratorium Gier 2.5?
Jak zapewne wiesz, kampania opatrzona numerem 2 nie ufundowała się. Zdajemy sobie sprawę z tego, że prom był elementem decydującym - zarówno finansowo, jak i pod względem zdrowotnym (choroby morskie itp.). Dlatego oddajemy w Wasze ręce nowe Laboratorium Gier z tym samym terminem, niemal identycznym programem ale o niższej cenie. Mamy nadzieję, że wprowadzenie Waszych sugestii w życie sprawi, że spotkamy się już niedługo w Gdyni. Link: https://wspieram.to/laboratori...
Opis projektu
LABORATORIUM GIER TO:
52 godziny, 36 uczestników, 14 ekspertów, 9 prototypów, 6 bloków wykładowych i niezapomniane doświadczenia.
wizytacja hali produkcyjnej firmy TREFL S.A;
nocleg w hotelu Dom Marynarza w Gdyni (nocleg z piątku na sobotę i soboty na niedzielę) wraz z wyżywieniem (obiadokolacja w piątek i sobotę, śniadanie w sobotę i niedzielę).
6 bloków wykładowych prowadzonych przez ekspertów;
52 godziny nauki i praktycznego projektowania gier planszowych;.
integracja z innymi uczestnikami, trenerami i specjalistami z branży;
wzięcie udziału w gali końcowej, podczas której jest szansa, że to Twój projekt zostanie wyróżniony wydaniem w formie print and play;
materiały do realizacji prototypów wraz z nieocenioną pomocą trenerów;
materiały multimedialne po Laboratorium Gier (w tym bilety wideo z pierwszej i drugiej edycji).
DATA:
10-12 marca 2017 r.
CZAS I MIEJSCE ZBIÓRKI:
Godzina 12.00, Budynek TREFL S.A. Gdynia, ul. Kontenerowa 25, woj. pomorskie.
Nocleg: Hotel Dom Marynarza: http://www.dommarynarza.pl/
Co odróżnia dobrą grę od złej gry?
Czy chodzi o nieskomplikowane zasady?
Czy chodzi o to, by miała fajny temat?
Czy może poszukujemy jakiejś konkretnej mechaniki?
A może musi mieć wysokiej jakości figurki?
Każda z tych cech mogłaby być elementem bardzo dobrej gry planszowej. Wcale jednak nią być nie musi. Bo w projektowaniu, jak w kuchni, nie chodzi o jedną przyprawę. Chodzi o całą mieszankę, proces podania i przygotowania.
To właśnie dzięki doskonałej mieszance wszystkich przypraw, dobrej jakości składników i doświadczeniu w przygotowywaniu potraw najlepsi kucharze potrafią zrobić z paru składników danie zapewniające niezapomniane doznania.
Osoby takie jak Antoine Bauza, Bruno Cathala, Vlaada Chvatil, Jean-Louis Roubira, Frederic Moyersoen znają przepisy na dobre gry. Tworzą je nieustannie i dzięki swojemu doświadczeniu, kreują kolejne – najczęściej coraz lepsze tytuły. Wiedzą, jakie komponenty należy wybrać, rozumieją, jak dobierać mechaniki i co będzie się podobało graczom, a także to, jak należy je testować by uzyskać pożądany efekt.
Metoda prowadzenia warsztatów edukacyjnych z tworzenia gier kiełkowała od wielu lat. Swój obecny kształt zawdzięcza ponad 200 godzinom zajęć. Młodzież szkolna, nauczyciele, pracownicy działu HR, animatorzy kulturalni i, przede wszystkim, planszówkowi zapaleńcy korzystali z takich spotkań. Jest to metoda, która wciąż ewoluuje i na drugim spotkaniu w ramach Laboratorium Gier będziemy świadkami kolejnej próby jej rozwinięcia.
Kreatywne Projektowanie Gier czerpie najwięcej z treningów kreatywności. Wiedza z warsztatów wpływa na to, jak człowiek myśli i pracuje nad przyszłymi projektami. Zajęcia rozpoczynamy rozbudzenia kreatywności i utworzenia grup zadaniowych nad którymi pieczę będą sprawować nasi trenerzy. Później wybieramy elementy gier na których będziemy pracować – mowa tu zarówno o komponentach, typie gry, jak i o mechanikach. Później na zmianę projektujemy i uczymy się coraz to nowszych rzeczy. A tuż po fazie testowania przechodzimy do prezentacji swoich prototypów. W przerwach pomiędzy kolejnymi blokami projektowymi zapraszamy również na wykłady prowadzone przez osoby z branży, które przybliżają zagadnienia związane z projektowaniem gier planszowych.
PIĄTEK, 10 marca 2017 roku.
12:00 - Zbiórka pod firmą TREFL S.A., ul. Kontenerowa 25, Gdynia. Na miejscu odbędzie się wykład Sylwii Gondek Koncert Życzeń połączony z oprowadzeniem po najnowszej hali produkcji firmy TREFL.
15:00 - Przeniesienie rzeczy do hotelu Dom Marynarza, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, Gdynia.
16:00 - Wprowadzenie Kreatywne Projektowanie Gier Macieja Jesionowskiego oraz podział na grupy.
18:00 - Obiadokolacja.
19:00 - Wykład Mateusza Zaroda Jak negocjować umowy w projektowaniu gier.
SOBOTA, 11 marca 2017 roku.
9:00 - Śniadanie.
10:00 - Wykład Adama Kwapińskiego Okiełznać losowość.
16:00 - Obiadokolacja.
17:00 - Wykład Agnieszki Przychodniak O tym co wypada w świecie kostek do gier.
NIEDZIELA, 12 marca 2017 roku.
9:00 - Śniadanie.
10:00 - Wykład Michała Ozona Gra z licencją.
11:00 - Przygotowanie projektów do prezentacji.
12:00 - Prezentacja końcowa i ocena.
15:00 - Gala końcowa i zakończenie Laboratorium Gier.
#1 Blok Warsztatowy Koncert życzeń – czyli co może zrobić dla Was drukarnia - prowadząca Sylwia Gondek.
Laboratorium rozpoczniemy od wykładu wraz z oprowadzeniem po firmie Trefl. Tematem będzie to, jakie cuda może stworzyć jedna z największych drukarni w Europie. Opowiemy również o tym, jakie komponenty są najdroższe, jakie najtańsze i jak uniknąć wpadek przy wyborze materiałów.
#2 Blok Warsztatowy Kreatywne projektowanie gier – prowadzący Maciej Jesionowski.
Podczas tego warsztatu dowiecie się, jak w praktyce ułatwić sobie projektowanie gier. Opowiemy o tym, czym jest kreatywność i jak ją ukierunkować, aby pomagała nam w procesie powstawania kolejnych wersji naszego projektu.
#3 Blok Warsztatowy Jak negocjować umowy w projektowaniu gier – prowadzący Mateusz Zaród.
Prowadzący poprowadzi wykład jak może wyglądać modelowa umowa na stworzenie prototypu gry planszowej, jakich błędów się wystrzegać w jej negocjowaniu, podpisywaniu i wdrożeniu.
#4 Blok Warsztatowy Okiełznać losowość – prowadzący Adam Kwapiński.
Po co nam losowość w grach i czy zawsze jest zła? W jaki sposób nie stworzyć "głupiej losowej gry"? Czy kostki są największym złem w grach, których nie zaprojektował Feld? Na te i wiele innych pytań odpowiedź spróbujemy odpowiedzieć w trakcie warsztatów.
#5 Blok Warsztatowy O tym, co wypada w świecie kostek do gier – prowadząca Agnieszka Przychodniak.
Praktyczne informacje na temat tego, jak należy projektować kostki do gier, poparte przykładami z historii firmy Q-WORKSHOP.
#6 Blok Warsztatowy Gra z licencją – prowadzący Michał Ozon.
Czy twoja gra potrzebuje licencji? A jeśli tak, to pewnie chcesz wiedzieć jak ją zdobyć, ile to trwa i kosztuje oraz jakie przynosi efekty.
Wzięcie udziału w LABORATORIUM GIER to przede wszystkim doskonała okazja do poznania nowych ludzi, porozmawiania z praktykami z branży oraz czas na relaks w gronie osób pozytywnie zakręconych planszówkami. Elementami składowymi ceny są nie tylko warsztaty, ale także niezapomniane przeżycia i całą tona wiedzy przydatna dla każdego projektanta gier.
Podczas pierwszych Targów Gra i Zabawa (jesienna edycja Festiwalu GRAMY) powstał pomysł na zrealizowanie warsztatów skierowanych bezpośrednio do osób zainteresowanych projektowaniem gier. Każda kolejna edycja warsztatów stawała się coraz większym sukcesem. Uczestnicy zaczęli dopytywać się, dlaczego takie zajęcia nie odbywają się częściej. Powstał pomysł na stworzenie LABORATORIUM GIER - imprezy trwającej 48 godzin, która pozwoli uczestnikom skupić się na zdobywaniu wiedzy i dobrej zabawie.
Najtrudniejszymi pytaniami, jakie sobie zadawaliśmy, były: jak podczas jednego spotkania trwającego nie dłużej, niż 2-3 dni zorganizować kluczowe dla projektowania gier i przepełnione praktyczną wiedzą warsztaty? Jak w tak krótkim czasie stworzyć przy okazji całkowicie nowy projekt. Jak go potem przetestować i w jaki sposób policzyć jego koszt, zaplanować produkcję i reklamować. No i rzecz jasna, jak znaleźć dla niego wydawcę lub w jaki sposób stworzyć ciekawą kampanię społecznościową? Tak oto po wielu latach pracy opracowaliśmy pierwsze LABORATORIUM GIER :)
Pierwsza zbiórka okazała się być dużym sukcesem. W drugiej nie każdemu przypadł do gustu prom. Liczymy na to, że edycja 2.5, będzie idealnym połączeniem elementów z pierwszej i drugiej edycji.
Więcej o Pierwszym Laboratorium Gier można przeczytać na stronie kampanii a także w relacjach na portalu Znad Planszy, lub blogach poniżej:
" Z osoby, która przyjechała na Laboratorium z niskimi oczekiwaniami, głównie w celu zaspokojenia wrodzonej “ciekawskości”, stałam się osobą, która do 2 w nocy rysowała dolarowe banknoty i syreny policyjne na kartach mających trafić do prototypu"
Blog Gra Warta Świeczki
"Chciałbym bardzo podziękować wszystkim organizatorom tego wyjazdu, w szczególności Maciejowi Jesionowskiemu i Krzysztofowi Szafrańskiemu z Rebela - wyszło Wam lepiej niż super. A wszystkich innych zachęcam do wypatrywania podobnych akcji - nic tak nie motywuje do działania, jak stworzenie fajnej rzeczy w tak krótkim czasie."
Fanpage Kusi na Kulturę
Cel projektu
Stworzyliśmy tę kampanię, aby udostępnić możliwość zakupu biletów na drugie weekendowe spotkanie z LABORATORIUM GIER.
LABORATORIUM GIER koordynowane jest przez REBELATORIUM – jednostkę zajmującą się tworzeniem, wyszukiwaniem i prowadzeniem nowych projektów gier z ramienia wydawnictwa Rebel.
Przygotowanie merytoryczne zespołu i zorganizowanie wydarzenia wymagają dużych nakładów pracy. Tworzymy dla Was prezentacje multimedialne, przyniesiemy materiały do tworzenia gier i przede wszystkim opracowujemy wyjątkowy program o wysokim standardzie – przydatny zarówno osobom, które zaczynają projektować gry, jak i tym, które są już w trakcie projektowania kolejnego tytułu. Sprowadzenie, a także zapewnienie noclegu dla trenerów i wykładowców jest sporym wydatkiem, który w dużej mierze wpływa też na ostateczną kwotę projektu.
Nagrody
W sekcji „Nagrody” przygotowaliśmy listę 3 sposobów, w jakie można wesprzeć kampanię. A w tym najważniejszy – czyli jedno z 36 miejsc na LABORATORIUM GIER. W tej samej sekcji przygotowaliśmy "Dodatki" – nieobowiązkowe formy wsparcia dla tych z Was, którzy chcą docenić pomysł w dodatkowy sposób i otrzymać od nas podziękowanie. :)
Dla pracowników firm, instytucji oraz osób z własną działalnością gospodarczą informujemy, że wystawiamy faktury VAT!
Po wybraniu nagród i dodatków wystarczy zapłacić, aby wesprzeć projekt. Do wyboru są następujące nagrody:
1. Bilet wstępu na LABORATORIUM GIER odbywające się w terminie 10-12 marca 2017 roku przesyłane są na wskazany adres mailowy najpóźniej tydzień po zakończeniu kampanii. W ramach biletu wspierający otrzymuje: możliwość uczestnictwa w LABORATORIUM GIER, nocleg w hotelu (3 lub 4 os. pokoje) i 4 posiłki.
Dostawę materiałów elektronicznych zrealizujemy za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Wspieram.to adres mailowy najpóźniej 3 miesiące po zakończeniu LABORATORIUM GIER. W ich skład wchodzi Wirtualny Bilet z drugiej i pierwszej edycji.
2. Wirtualny Bilet z drugiej edycji Laboratorium Gier. Materiały multimedialne wyłącznie z drugiego Laboratorium Gier. A w nim prezentacje i filmy z wykładów będących elementem warsztatów. Realizacja najpóźniej 3 miesiące po wydarzeniu.
3. Wirtualny Bilet z pierwszej edycji Laboratorium Gier. Materiały wideo i prezentacje w sam raz dla głodnych wiedzy wyłącznie z pierwszego spotkania z projektowaniem gier. Wysyłamy pocztą w tygodniu po zakończeniu kampanii.
4. Możesz także zakupić koszulkę z unikalnym wzorem, dostępną tylko w drugiej edycji LABORATORIUM GIER. Koszulkę można odebrać na miejscu lub wysyłką pocztową na terenie kraju (na maksymalnie trzy tygodnie po imprezie).
O autorze / Zespół
Adam Kwapiński (trener, wykładowca)
Jeden z założycieli Fabryki Gier Historycznych, zawodowy projektant gier planszowych. Stara się tworzyć gry, w których mechanika jest ściśle dopasowana do tematu. Tworzył gry zarówno samodzielnie jak i z innymi autorami, zarówno na szeroki rynek jak i zamówienie klientów biznesowych. Prowadził liczne warsztaty w tym, wraz z Kubą Wasilewskim, trwające ponad pół roku zajęcia dla seminarzystów historii na UMCS, których efektem było stworzenie pierwszych w Polsce prac dyplomowych w formie gier planszowych. Jeden z pomysłodawców powstania Kuriera Planszowego – jedynego w Polsce papierowego czasopisma o grach planszowych. W wolnych chwilach, których nie poświęca na tworzenie nowych gier rozwija swoją pasję do tańca irlandzkiego.
Agnieszka Emilia Kopera (trenerka)
Projektantka gier i układów graficznych wszystkich produktów NSKN Games oraz Strawberry Studio, a także architektka kampanii reklamowych i specjalistka w dziedzinie analizy rynku gier planszowych. Po latach spędzonych na platformach wiertniczych na całym świecie, swoje doświadczenia światowej klasy inżynier łączy z wrażliwością estetyczną, umożliwiającą codzienne tworzenie tożsamości wizualnej dwóch marek wydawniczych.
Agnieszka Przychodniak (wykładowczyni)
Od 4 lat pracuje w Q-WORKSHOPie, polskiej firmie produkującej kostki do gier. Przez dłuższy czas zajmowała się działem kości na zamówienie, stąd o produkcji kostek wie sporo i chętnie podzieli się tą wiedzą. Obecnie w firmie obsługuje projekty crowdfundingowe. Po godzinach grywa w RPGi oraz gry bez prądu, najchętniej w Battlestar: Galactica i 7 Cudów Świata.
Filip Miłuński (trener)
Autor gier planszowych i karcianych. Założyciel warszawskiej grupy testerów i projektantów Monsoon Group. Na co dzień szef działów wydawniczego i B2B w Grannie. W projektowaniu najbardziej uwielbia otwarte systemy z dużą liczbą małych decyzji. Umie, choć nie lubi przegrywać. Gra fioletowym. Tata. Biegacz. Ukulelista.
Jacek Zdybel (trener)
Z zawodu socjolog, od siedmiu lat szef działu gier planszowych w firmie Trefl. Wydawca i współautor wielu gier dla dzieci. Jak dotąd największym jego sukcesem zawodowym było wprowadzenie na rynek serii gier 5 sekund. Prowadzi spotkania i warsztaty planszówkowe na terenie Trójmiasta. Pasjonat biegania na długich dystansach i oddany kibic piłki nożnej. Trener zespołu wyróżnionego na pierwszej edycji Laboratorium Gier za grę Włam.
Krzysztof Szafrański (prowadzący)
Szef biura projektowego wydawnictwa Rebel. Wcześniej: dyrektor handlowy wydawnictwa Kuźnia Gier i marketingowiec w firmach Granna i Goliath Games. Od lat zajmuje się popularyzowaniem gier planszowych, karcianych i fabularnych. Organizator Drużynowych Mistrzostw Europy i turniejów Warhammera Fantasy Battle. Współorganizator ogólnopolskich konwentów. Prowadzi szkolenia z wykorzystania gier w edukacji i biznesie oraz doradza nowym, wchodzącym do branży firmom. Fan form postteatralnych. W wolnych chwilach grywa turniejowo w Magic: the Gathering.
Maciej Jesionowski (prowadzący)
Event manager w Rebel, który, poza organizowaniem Festiwalu GRAMY, uczestniczy w akcjach promocyjnych oraz koordynuje akcję Laboratorium Gier. Prelegent i trener prowadzący zajęcia rozwoju osobistego z wykorzystaniem gier (także o ich projektowaniu). Specjalizuje się w warsztatach z zakresu wykorzystywania gier w edukacji, biznesie i rozwoju. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier, Gdańskiego Stowarzyszenia Fantastyki ALKOR, psycholog Polskiej Akademii Dzieci i założyciel Koła Naukowego Integra Uniwersytetu SWPS w Sopocie. Współzałożyciel bloga Ja Ty Gry. Fan Gry o Tron, The Walking Dead, Battlestar Galactica, gier fabularnych (larp, rpg), impro i gier z mechaniką ukrytej tożsamości.
Mateusz Zaród (wykładowca)
Radca prawny specjalizujący się w prawie nowych technologii, gospodarczym, transferu i komercjalizacji wiedzy. Na co dzień fan gier, autor gier fabularnych i planszowych, wieloletni współpracownik Wydawnictwa Portal, współautor gier z cyklu Neuroshima i Monastyr, autor książki Graj Fabułą i gier komercyjnych. Właściciel firmy znamzasady.pl dostarczającej na zamówienie rozwiązań biznesowych w oparciu o mechanizmy z gier. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci, fan szybkiej jazdy na longboardzie.
Michał Oracz (trener)
Z wykształcenia filozof oraz grafik. Autor m. in. Neuroshimy Hex, Cry Havoc, Tezeusza, korespondencyjnej De Profundis, mobilnej Earthcore Shattered Elements oraz oczekiwanego This War of Mine i The Edge Dawnfall. Wieloletni dyrektor artystyczny wydawnictwa Portal, współautor Monastyru i serii fabularnej Neuroshima. Wciąż czeka na właściwy rozwój branży planszowej, na rewolucje planszowych mechanizmów wspierających fabułę i powstanie gier, w jakie naprawdę chciałby zagrać. Uwielbia klaustrofobiczne horrory sci-fi w każdej postaci.
Michał Ozon (trener, wykładowca)
Z wykształcenia prawnik; z zawodu różnie to bywało, ale od początku 2015 pełnoetatowy wydawca planszówek. Z wydawnictwem PHALANX związany od 2009 r., odpowiada w nim za realizację procesu wydawniczego. Poza typowo geekowymi tematami interesuje się historią wojskowości i geopolityką. Najchętniej gra w gry wojenne i strategiczno-polityczne, czasem poprowadzi sesję RPG dla starych znajomych.
Przemek Wojtkowiak (trener)
Trener drużyny wyróżnionego projektu gry Kwiatek w I edycji Laboratorium Gier. Prezes "Poznańskiego Stowarzyszenia Miłośników Gier Planszowych Gramajda". Pomysłodawca i organizator wakacyjnego spotkania dla graczy z całej Polski "Grajdołek" w Hermanowie. W roku 2015 członek Kapituły "Nagroda Gra Roku". Testował przed wydaniem wiele gier, a jego nazwisko pojawia się w kilku instrukcjach i na pudełkach gier. Zaprojektował i wydał grę stworzoną na zamówienie Biblioteki Wojewódzkiej w Poznaniu "Odkrywcy internetu". Na wydanie czekają jego kolejne gry.
Sławek Wiechowski (trener)
Nauczyciel, informatyk, fotograf, a prywatnie wielki miłośnik planszówek. Propagator wykorzystania gier planszowych w edukacji dzieci i młodzieży. Założyciel klubu Pionkolandia. Autor i projektant gier planszowych. Szkoleniowiec, prowadzi szereg szkoleń i wykładów w całej Polsce z wykorzystania gier w edukacji. Jest również animatorem kultury oraz organizatorem szeregu imprez kulturalnych. Od 2014 roku członek Kapituły Nagroda Gra Roku. Pisze o grach na blogu Znadplanszy, uczestnik wielu konwentów planszówkowych.
Sylwia Gondek (wykładowczyni)
W Trefl SA realizuje razem ze swoim zespołem z fabryki gry na zamówienie – te proste i bardzo skomplikowane. Uwielbia wyzwania i niestandardowe projekty. Wielka fanka dobrego jedzenia i śpiewania.
Wojciech Rzadek (trener)
Pasjonat gier, twórca i trener. Z wykształcenia tłumacz i pedagog, magister filologii romańskiej UJ. Laureat prestiżowych konkursów związanych z grami fabularnymi w Polsce, obecnie organizator Pucharu Mistrza Mistrzów. Autor gier: Rice Wars, Abetto oraz Astro Jam. Właściciel firmy ADMONDO tworzącej szkolenia, gry szkoleniowe, eventy oparte o gry interaktywne. Od 2013 r. wprowadza planszówki na polski rynek – wcześniej jako product manager w Fabryce kart Trefl-Kraków (Joker Line), a obecnie jako Wydawca gier planszowych w firmie FoxGames.
Akcję prowadzi wydawnictwo
Ryzyko
Uczestnik LABORATORIUM GIER podejmuje pewne ryzyko związane z zaprojektowaniem w trakcie warsztatów gry, która nie wygra Spiel des Jahres. Strasznie z tego powodu ubolewamy, ale nagłego przypływu fanów na Gen Conie też nie możemy nikomu zapewnić (chociaż z Laboratorium Gier to ryzyko z roku na rok jest coraz mniejsze)!
Dzięki waszemu wsparciu dowiemy się, czy znajdą się osoby chętne na wzięcie udziału w warsztatach w stylu LABORATORIUM GIER.
Ryzyko, że warsztaty się nie odbędą, dotyczy wyłącznie wszelkich sytuacji losowych zależnych od sił wyższych, na które wpływu niestety już nie mamy.
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Wspieracz Anonim
Margot Turzyński
Mario
Łukasz Bieńkowski
Wspieracz Anonim
meercat
Bartbarian
Łukasz Smykla
Konio
Artgo
Kosternik
PS
Mirosław Wnęk
Konrad Rymczak
Wojciech Chrzan
Krystian Wierzbicki
Krzysztof Bielak
Planszowe.pl
Włodzimierz Sokół
Abasia
Rafcio
Kolos
Adam Polończyk
Dragonus Robert Jaskuła
Sławomir Uliasz
Bartek Szopka
gospode
SzySzy
Wspieracz Anonim
Jakub Radolak
Tomasch
Paweł Szklorz
Norbert Suski
EGAUDI
Olek
Błażej Rybczyński
Mateusz Jakubiuk
Sebastian Pl
Marek Zenkner
gandalfszalony
Jan Madejski
Maciej Trojniarz
Jakub Bukała
Adam Siudymak
Jakub Majchrowicz
Piotr Krzywulski
paauliska
Pokaż wszystkich.
Ocena
Komentarze
Sebastian Pl
7 lat temuMarek Zenkner
7 lat temuPaweł Karolak
7 lat temurebel
7 lat temuJan Marcinkowski
7 lat temuSymboliczne wsparcie :)
Wirtualny Bilet z pierwszej edycji
Wirtualny Bilet z drugiej edycji
Bilet wstępu na Laboratorium Gier
Przewidywana dostawa: marzec 2017
Koszulka z drugiego Laboratorium Gier
Przewidywana dostawa: marzec 2017
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 399 zł