Laboratorium Gier 5 - warsztaty tworzenia gier bez prądu

Laboratorium Gier 5 - warsztaty tworzenia gier bez prądu

  Gry bez prądu    Gliśno Wielkie, Polska
131%
12 505
z potrzebnych 9 500 zł = 131% celu
51 wpłat

Zakończono sukcesem
Dnia 18.06.2018 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
Jeśli wspierałeś kampanię - możesz ją ocenić!
Obserwuj (9)
  • Projekt
  • Aktualizacje (8)
  • Wspierający (36)
  • Społeczność (4)

Wstęp

WEŹ UDZIAŁ W PIĄTEJ EDYCJI NIEZAPOMNIANYCH WARSZTATÓW!

W towarzystwie ludzi podzielających Twoją pasję i zainteresowania.

LABORATORIUM GIER #5 to czterodniowe warsztaty, podczas których uczestnicy biorą udział w warsztatach z tworzenia gier planszowych. Pozwolą one bliżej zapoznać się z procesem projektowania, testowania i z samym rozwojem projektu gry. Uczestnicy wezmą udział w tworzeniu prototypów, a także zdobędą wiedzę dotyczącą kreatywnego myślenia oraz zapoznają się z dostępnymi modelami tworzenia gier planszowych od podstaw. Podczas kolejnych bloków warsztatowych uczestnicy będą brać udział w wykładach prowadzonych przez ekspertów z branży gier planszowych.

LABORATORIUM GIER skierowane jest przede wszystkim do osób projektujących swoje własne gry planszowe oraz takich, które dopiero o stworzeniu takiego projektu myślą. Obecność na Laboratorium to także dobra zabawa, okazja do poznania nowych znajomych i relaksu w magicznej, niespotykanej atmosferze.

Gry można tworzyć dla siebie, do szuflady, dla znajomych, projektować specjalnie na potrzeby dla firmy, pod grant, czy po to, by osiągnąć nowy rekord zbiórki na Wspieram.to. Pomimo różnych powodów, cel wciąż pozostaje identyczny – stworzenie działającej gry planszowej. Laboratorium Gier daje możliwość zarówno nabycia wielu przydatnych umiejętności praktycznych, jak i teoretycznej wiedzy związanej z tematem projektowania gier “bez prądu”.


LABORATORIUM GIER #5

DATA: 16 - 19 sierpnia 2018 r.

Rozpoczynamy w czwartek o godzinie 15.00

MIEJSCE: Przystanek Alaska (Gliśno Wielkie 3, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie).


Kliknij i zobacz jak wyglądały poprzednie edycje Laboratorium Gier: 

Opis projektu

LABORATORIUM GIER TO:

70 godzin, 28 uczestników, 12 ekspertów, 7 prototypów, 5 bloków wykładowych i niezapomniane doświadczenia.

W ramach zbiórki udostępniamy 28 biletów wstępu na LABORATORIUM GIER, w skład którego wchodzą:

  • 3 noclegi na Przystanku Alaska wraz z wyżywieniem (śniadania w piątek, sobotę i niedzielę, obiadokolacje w piątek i sobotę).
  • 4 bloki wykładowe prowadzone przez ekspertów z branży.
  • 70 godzin programu skoncentrowanego na integracji, nauce i praktycznego projektowania gier planszowych.
  • wzięcie udziału w gali końcowej, podczas której rozdawane są wyróżnienia.
  • materiały do realizacji prototypów wraz z nieocenioną pomocą trenerów.
  • 3 zaplanowane ogniska integracyjne.
  • materiały multimedialne po Laboratorium Gier.


PRZYSTANEK ALASKA

Przystanek Alaska to miejsce stworzone parę lat temu przez pana Jacka Chroboczka (zwanego popularnie “Czifem” lub “Masterem”). Nasz gospodarz, zafascynowany serialem “Przystanek Alaska”, postanowił stworzyć coś na wzór filmowego pierwowzoru. Na 40-hektarowym gospodarstwie, tuż nad jeziorem Kamieniczno, wśród pięknych lasów Kaszubszczyzny powstało wypełnione klimatem ranczo. Pan Jacek zwykł mawiać, że jest to “czasoprzestrzeń” do realizacji różnych pomysłów, idei, zamierzeń, zwierzeń oraz działań twórczych. Dla przyjeżdżających zostają oddane:

  • umywalnie z bieżącą zimną wodą;
  • prysznice z wodą ogrzewaną kolektorem słonecznym i "prysznic bezprzewodowy®";
  • standardowe toalety-wychodki spłukiwane wodą;
  • kuchnia z piecem na drewno i przylegająca do niej jadalnia;
  • strych starej drewutni;

Poza atrakcjami dostępnymi na miejscu, nie można nie wspomnieć o otaczającej Przystanek Alaska przyrodzie. Miejsce ciche i spokojnie pośród kaszubskich lasów znanych z naprawdę smacznych grzybów. Bliskość jeziora stanowi dodatkową atrakcję, która sprzyja wypoczynkowi. Pierwszego wieczoru zaplanowano ognisko z kiełbaskami, przy którym będzie okazja by się zrelaksować i dużo lepiej poznać.


Co odróżnia dobrą grę od złej gry?

  • Czy chodzi o nieskomplikowane zasady?
  • Czy chodzi o to, by miała fajny temat?
  • Czy może poszukujemy jakiejś konkretnej mechaniki?
  • A może musi mieć wysokiej jakości figurki?

Każda z tych cech mogłaby być elementem bardzo dobrej gry planszowej. Wcale jednak nią być nie musi. Bo w projektowaniu, jak w kuchni, nie chodzi o jedną przyprawę. Chodzi o całą mieszankę, proces podania i przygotowania.

To właśnie dzięki doskonałej mieszance wszystkich przypraw, dobrej jakości składników i doświadczeniu w przygotowywaniu potraw najlepsi kucharze potrafią zrobić z paru składników danie zapewniające niezapomniane doznania.

Osoby takie jak Antoine Bauza, Bruno Cathala, Vlaada Chvatil, Jean-Louis Roubira, Frederic Moyersoen znają przepisy na dobre gry. Tworzą je nieustannie i dzięki swojemu doświadczeniu, kreują kolejne – najczęściej coraz lepsze tytuły. Wiedzą, jakie komponenty należy wybrać, rozumieją, jak dobierać mechaniki i co będzie się podobało graczom, a także to, jak należy je testować by uzyskać pożądany efekt.

Metoda prowadzenia warsztatów edukacyjnych z tworzenia gier kiełkowała od wielu lat. Swój obecny kształt zawdzięcza ponad 200 godzinom zajęć. Młodzież szkolna, nauczyciele, pracownicy działu HR, animatorzy kulturalni i, przede wszystkim, planszówkowi zapaleńcy korzystali z takich spotkań. Jest to metoda, która wciąż ewoluuje i na drugim spotkaniu w ramach Laboratorium Gier będziemy świadkami kolejnej próby jej rozwinięcia.

Kreatywne Projektowanie Gier czerpie najwięcej z treningów kreatywności. Wiedza z warsztatów wpływa na to, jak człowiek myśli i pracuje nad przyszłymi projektami. Zajęcia rozpoczynamy rozbudzenia kreatywności i utworzenia grup zadaniowych nad którymi pieczę będą sprawować nasi trenerzy. Później wybieramy elementy gier na których będziemy pracować – mowa tu zarówno o komponentach, typie gry, jak i o mechanikach, tematyce czy emocjach. Później na zmianę projektujemy i uczymy się coraz to nowszych rzeczy. A tuż po fazie testowania przechodzimy do prezentacji swoich prototypów. W przerwach pomiędzy kolejnymi blokami projektowymi zapraszamy również na wykłady prowadzone przez osoby z branży, które przybliżają zagadnienia związane z projektowaniem gier planszowych. Jedną z najbardziej wartościowych rzeczy samego warsztatu jest możliwość wspólnej, opartej na teorii przepływu, niezakłócanej pracy zdala od codzienności wraz z innymi młodymi projektantami i osobami z branży.

Oficjalna grupa Laboratorium Gier - uczestnicy

W celach integracyjnych i wymiany doświadczeń powstała grupa na platformie Facebook "Laboratorium Gier - uczestnicy", którą można odwiedzić pod tym linkiem: https://www.facebook.com/group... 

Wspólne dojazdy

Dojazd na Przystanek Alaska może być utrudniony dla osób nie posiadających własnego samochodu. Poza oczywistymi metodami jak dojazd pociągiem/pks a potem zamówienie taksówki, polecamy także umówić się na wspólną podróż z innym uczestnikiem. Dzięki temu zintegrujecie się już w drodze, a wasze koszta spadną. 

Polecamy: Blablacar.pl, zakładkę Społeczność w tym projekcie, albo grupę Laboratorium Gier - uczestnicy na Facebooku.

Przydział do grup

Przydział do grup odbywa się na bazie Waszych wcześniejszych wizyt na Laboratorium Gier oraz preferencji podanych w ankiecie. Dla nas najważniejszy jest efekt edukacyjny, dlatego staramy się, aby grupa nie była zbyt jednolita w zainteresowaniach i doświadczeniu. Wszyscy jesteśmy równie odpowiedzialni za atmosferę jaka panuje na Laboratorium Gier.

Czy będzie czas na porozmawianie z innymi trenerami niż ten, do którego zostałem przydzielony. Np. po to by zaprezentować swój prototyp?

Każda grupa na 5-tej edycji Laboratorium Gier będzie mieć dwóch trenerów. Każdy trener ma dwie grupy. Dzięki temu uzyskujemy świeże spojrzenie i sposobność do wielu rozmów. Trenerzy to jednak ludzie z krwi i kości a do tego nie gryzą - można spokojnie umówić się na rozmowę przy obiedzie albo podczas wieczoru testerskiego. Staramy się, aby atmosfera na Laboratoriach była jak najbardziej otwarta. Mamy nadzieję, że na razie udawało się to nam z nawiązką. Nie przewidujemy jednak w harmonogramie specjalnego czasu na testowanie własnych - przywiezionych z domu - prototypów :)

Zmiany względem poprzednich edycji.

Każdorazowo po Laboratorium Gier zadajemy wszystkim uczestnikom pytania o to, co im się podobało i co można by było poprawić podczas tych spotkań. Wszystkie uwagi bierzemy bardzo serio. Piąta edycja będzie najdłuższą do tej pory. Wracamy też na Przystanek Alaska, który dzięki dość surowym warunkom, bliskości natury, odległości od cywilizacji i małemu zasięgowi zbiera najlepsze opinie od uczestników. Znajdzie się też czas na integrację jak i swobodne granie w wytworzone prototypy. I znowu zbliżamy się terminem ku cieplejszym dniom :-)

Akcję prowadzi wydawnictwo Rebel za pośrednictwem zespołu REBELatorium.

CZWARTEK, 16 sierpnia 2018 roku.

15:00 - Oficjalne otwarcie Piątego Laboratorium Gier.

17:00 - Wprowadzenie Kreatywne Projektowanie Gier Macieja Jesionowskiego oraz podział na grupy.

19:00 - Integracja "Wielki Konkurs Wiedzy" - prowadzący Przemysław Wojtkowiak. 

20:00 - Ognisko!

PIĄTEK, 17 sierpnia 2018 roku.

10:00 - Śniadanie.

11:00 - Pierwszy wykład.

12:00 - Ogłoszenie tematu i zadań Czwartego Laboratorium Gier.

16:00 - Obiadokolacja.

17:00 - Drugi wykład.

20:00 - Ognisko!

SOBOTA, 18 sierpnia 2018 roku.

10:00 - Śniadanie.

11:00 - Trzeci wykład.

16:00 - Obiadokolacja.

17:00 - Czwarty wykład.

20:00 - Ognisko!

NIEDZIELA, 19 sierpnia 2018 roku.

9:00 - Śniadanie.

10:00 - Prezentacja projektów.

12:00 - Wręczenie wyróżnień.

13:00 - Zakończenie Piątego Laboratorium Gier.

Podczas pierwszych Targów Gra i Zabawa (jesienna edycja Festiwalu GRAMY) powstał pomysł na zrealizowanie warsztatów skierowanych bezpośrednio do osób zainteresowanych projektowaniem gier. Każda kolejna edycja warsztatów stawała się coraz większym sukcesem. Uczestnicy zaczęli dopytywać się, dlaczego takie zajęcia nie odbywają się częściej. Powstał pomysł na stworzenie LABORATORIUM GIER - imprezy trwającej 48 godzin, która pozwoli uczestnikom skupić się na zdobywaniu wiedzy i dobrej zabawie.

Najtrudniejszymi pytaniami, jakie sobie zadawaliśmy, były: jak podczas jednego spotkania trwającego nie dłużej, niż 2-3 dni zorganizować kluczowe dla projektowania gier i przepełnione praktyczną wiedzą warsztaty? Jak w tak krótkim czasie stworzyć przy okazji całkowicie nowy projekt. Jak go potem przetestować i w jaki sposób policzyć jego koszt, zaplanować produkcję i reklamować. No i rzecz jasna, jak znaleźć dla niego wydawcę lub w jaki sposób stworzyć ciekawą kampanię społecznościową? Tak oto po wielu latach pracy opracowaliśmy pierwsze LABORATORIUM GIER :)

Pierwsza zbiórka okazała się być dużym sukcesem. W drugiej nie każdemu przypadł do gustu prom, ale po zmianie priorytetów po raz kolejny mogliśmy usiąść do projektowania. Trzecia to powrót na Przystanek Alaska, a czwarta najbliższa standardowego spotkania szkoleniowego. 

Liczymy na to, że obecna - piąta edycja - będzie najlepszą do tej pory :-)

Więcej o Pierwszym Laboratorium Gier można przeczytać na stronie kampanii a także w relacjach na portalu Znad Planszy, lub blogach poniżej:

"Z osoby, która przyjechała na Laboratorium z niskimi oczekiwaniami, głównie w celu zaspokojenia wrodzonej “ciekawskości”, stałam się osobą, która do 2 w nocy rysowała dolarowe banknoty i syreny policyjne na kartach mających trafić do prototypu"
Blog Gra Warta Świeczki
"Chciałbym bardzo podziękować wszystkim organizatorom tego wyjazdu, w szczególności Maciejowi Jesionowskiemu i Krzysztofowi Szafrańskiemu z Rebela - wyszło Wam lepiej niż super. A wszystkich innych zachęcam do wypatrywania podobnych akcji - nic tak nie motywuje do działania, jak stworzenie fajnej rzeczy w tak krótkim czasie."
Fanpage Kusi na Kulturę

Cel projektu

Stworzyliśmy tę kampanię, aby udostępnić możliwość zakupu biletów na piąte spotkanie z LABORATORIUM GIER.

LABORATORIUM GIER koordynowane jest przez REBELATORIUM – jednostkę zajmującą się tworzeniem, wyszukiwaniem i prowadzeniem nowych projektów gier z ramienia wydawnictwa Rebel.

Przygotowanie merytoryczne zespołu i zorganizowanie wydarzenia wymagają dużych nakładów pracy. Tworzymy dla Was prezentacje multimedialne, przyniesiemy materiały do tworzenia gier i przede wszystkim opracowujemy wyjątkowy program o wysokim standardzie – przydatny zarówno osobom, które zaczynają projektować gry, jak i tym, które są już w trakcie projektowania kolejnego tytułu. Sprowadzenie, a także zapewnienie noclegu dla trenerów i wykładowców jest sporym wydatkiem, który w dużej mierze wpływa też na ostateczną kwotę projektu.

Naszym głównym celem jest edukacja na wysokim poziomie z tematyki projektowania gier planszowych. Uważamy, że taka sytuacja jest niemożliwa, gdy realizuje się tego typu projekty w pojedynkę bądź w małej grupie. Najlepszy efekt osiągniemy dzięki wspólnej pracy ponad podziałami, otwartej dyskusji i na skupieniu na głównym celu - nauce przy dobrej zabawie. 

Tak całkowicie przy okazji może okazać się, że Wasz pomysł kiedyś trafi w gusta jakiegoś wydawcy i powstaną takie, dla przykładu, Kwiatki :-)

Nagrody

W sekcji „Nagrody” przygotowaliśmy listę 4 sposobów, w jakie można wesprzeć kampanię, a w tym najważniejszy, czyli jedno z 28 miejsc na LABORATORIUM GIER. Ponadto, jeżeli nie planujesz przyjeżdżać na Laboratorium, możesz zainwestować w Bilety Wideo. W tej samej sekcji przygotowaliśmy "Dodatki" – oficjalne koszulki Laboratorium Gier na 2018 rok.

Dla pracowników firm, instytucji oraz osób z własną działalnością gospodarczą informujemy, że wystawiamy faktury VAT! Prosimy o nią pytać najwcześniej w sierpniu!

Po wybraniu nagród i dodatków wystarczy zapłacić, aby wesprzeć projekt. Do wyboru są następujące nagrody:

1. Bilet wstępu na piątą edycję LABORATORIUM GIER, które przesyłane są na wskazany adres mailowy najpóźniej dwa tygodnie po zakończeniu kampanii. W ramach biletu wspierający otrzymuje możliwość uczestnictwa w LABORATORIUM GIER, w tym rzeczy wymienione wcześniej w opisie kampanii.

Dostawę materiałów elektronicznych zrealizujemy za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Wspieram.to adres mailowy najpóźniej 3 miesiące po zakończeniu LABORATORIUM GIER. 

Ukończenie Laboratorium Gier każdorazowo kończy się imiennym certyfikatem.

2. Wirtualny Bilet z piątej edycji Laboratorium Gier. Materiały multimedialne wyłącznie z piątego Laboratorium Gier, a w nich prezentacje i filmy z wykładów będących elementem warsztatów. Realizacja na 3 miesiące po wydarzeniu.

Tematy wykładów będą odkrywane w trakcie trwania kampanii :-)

3. Wirtualny Bilet z pierwszych czterech edycji Laboratorium Gier. Materiały wideo i prezentacje w sam raz dla głodnych wiedzy wyłącznie z pierwszych spotkań z projektowaniem gier. Wysyłamy pocztą w dwa tygodnie po zakończeniu kampanii.

4. Możesz także zakupić oficjalną koszulkę Laboratorium Gier. Koszulkę można odebrać na miejscu, podczas warsztatów.

O autorze / Zespół

Andrzej Aftarczuk 

Od dziesięciu lat aktywnie wspiera rozwój branży gier planszowych oraz bitewnych. Zawsze fascynowały go zasady gier planszowych i uzyskiwanie najwyższych wyników. Aktualnie zajmuje się organizacją imprez masowych związanych z grami planszowymi oraz developmentem gier w firmie Rebel. Z wykształcenia jest prawnikiem, który uwielbia eksploatować do granic możliwości zasady gier oraz optymalizować mechanikę, aby umożliwiała kilka ścieżek rozgrywki. Fan gier opartych na zarządzaniu kostkami oraz typowych euro bez elementów losowych. Na co dzień testuje jednak większość tytułów każdego gatunku jakie pojawiają się na rynku w poszukiwaniu „prawdziwych innowacji”.

Michał Gołębiowski

Ma na koncie już dwie wydane gry: Spaghetti oraz Campowe Tropy, a kolejnych 6 nadchodzi planami kilku wydawnictw. Z wykształcenia matematyk, w tygodniu pracuje jako programista analityk - ale tylko przez cztery dni. W środy zajmuje się tworzeniem gier planszowych - rano tworzy nowe prototypy i nanosi zmiany na te już istniejące, a po południu spotyka się z grupą Monsoon - warszawskim kolektywem twórców i testerów gier planszowych. W weekendy wykłada jak tworzyć gry planszowe na Uniwersytecie Dzieci. Po godzinach gra w ultimate frisbee w warszawskiej drużynie 4hands.

Filip Głowacz 

Co-owner w wydawnictwie Board&Dice. Na codzień fan retro gier oraz kreatywnego marketingu. Krejzol i wariat z natury. W wydawnictwie odpowiada za dobór, development, marketing i produkcje gier.

Ireneusz Huszcza

Co-owner w wydawnictwie Board&Dice. Na codzień fan Wiedźmina, gier RPG oraz sportu (w szczególności biegania). Lubię wyzwania i nietuzinkowe pomysły. W wydawnictwie odpowiada za sprzedaż, szeroko rozumianą operację oraz logistykę.

Maciej Jesionowski 

Event manager w Rebel, który, poza organizowaniem Festiwalu GRAMY pracuje w marketingu i R&D. Prelegent i trener prowadzący zajęcia rozwoju osobistego z wykorzystaniem gier (także o ich projektowaniu). Specjalizuje się w warsztatach z zakresu wykorzystywania gier w edukacji, biznesie i rozwoju. Członek Polskiego Towarzystwa Badania Gier, Gdańskiego Stowarzyszenia Fantastyki ALKOR i Polskiej Akademii Dzieci. Z wykształcenia psycholog. Fan Gry o Tron, The Walking Dead, Battlestar Galactica, gier fabularnych (larp, rpg), impro i gier z mechaniką ukrytej tożsamości.

Violetta Kijowska 

Pracownik naukowy z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów naukowo-badawczych, pasjonat z zacięciem do gier miejskich i nowoczesnych gier planszowych. Współtwórca Grupy MV, której misja promowania i organizowania gier miejskich, terenowych, questingów oraz tworzenia gier planszowych ciągle nabiera na sile. Współtwórca ponad 20 gier szkoleniowych, integracyjnych, miejskich i terenowych oraz projektant gier planszowych. Współautor takich gier planszowych jak: Twoja Kolej (Take a Train), Polskie Smaki (Taste of Poland) i Artefakty Obcych (Alien Artifacts). Tester prototypów gier rodzimych autorów działająca w strukturach krakowskiej grupy testerów TnT (Trochę Nałogowi Testerzy), której jest współtwórcą. Współpracownik kilku większych polskich wydawnictw gier planszowych, w zakresie tłumaczenia, redakcji i korekty tekstów (ponad 30 gier). Aktywnie działa w społeczności fanów gier planszowych, udzielając się na festiwalach gier i fantastyki, które licznie goszczą w kalendarzu wydarzeń kulturalnych. Rowerzystka z urodzenia i stylu życia.

Filip Miłuński 

Autor gier planszowych i karcianych. Założyciel warszawskiej grupy testerów i projektantów Monsoon Group. Na co dzień Creative Director w Lucky Duck Games. Wcześniej szef działu wydawniczego i B2B w Grannie. W projektowaniu najbardziej uwielbia otwarte systemy z dużą liczbą małych decyzji. Umie, choć nie lubi przegrywać. Gra fioletowym. Tata. Biegacz. Ukulelista.

Marcin Ropka 

Socjolog, pasjonat i miłośnik gier. Gracz z natury i z profesji. Uwielbia rywalizację, zwłaszcza zdrową i produktywną. Mistrz gry bardzo starej daty i miłośnik literatury nie tylko fantastycznej. Wieloletni instruktor w Centrum Kultury i Sportu. Współtwórca Grupy MV – inicjatywy, której misją jest promowanie i organizacja gier miejskich/terenowych, questingów oraz gier planszowych. Pomysłodawca i współtwórca krakowskiej grupy testerów TnT (Trochę Nałogowi Testerzy), skupiającej osoby, pasją których jest tworzenie gier i pomaganie innym w procesie testowania prototypów. Sam kolekcjonuje nowoczesne gry planszowe. Posiadacz kilkuset gier i dodatków z różnych stron świata, w tym z Chin, Tajlandii czy Somalii. Były przedstawiciel handlowy Fabryki art. Trefl-Kraków i Portal Games. Obecnie Product manager w Games Factory, gdzie odpowiada za wdrażanie produktów spod szyldu Games Factory na rynek międzynarodowy (w tym na plaformę kickstarter.com). Współautor gier planszowych: Twoja Kolej (Take a Train), Polskie Smaki (Taste of Poland) i Artefakty Obcych (Alien Artifacts) i kilku gier na zlecenie. Bezlitosny tester prototypów gier. Przedkłada zdecydowanie mechanikę nad klimat.

Krzysztof Szafrański

Szef biura projektowego wydawnictwa Rebel. Wcześniej: dyrektor handlowy wydawnictwa Kuźnia Gier i marketingowiec w firmach Granna i Goliath Games. Od lat zajmuje się popularyzowaniem gier planszowych, karcianych i fabularnych. Organizator Drużynowych Mistrzostw Europy i turniejów Warhammera Fantasy Battle. Współorganizator ogólnopolskich konwentów. Prowadzi szkolenia z wykorzystania gier w edukacji i biznesie oraz doradza nowym, wchodzącym do branży firmom. Fan form postteatralnych. W wolnych chwilach grywa turniejowo w Magic: the Gathering.

Przemek Wojtkowiak 

Posiada kolekcję blisko 800 gier. Prezes Poznańskiego Stowarzyszenia Miłośników Gier Planszowych Gramajda. W roku 2015 członek Kapituły Nagroda Gra Roku. Najbliżej mu do eurogier i gier logicznych, choć w zagranych  ponad 1900 różnych grach odnaleźć można wielu przedstawicieli innych gatunków. Ma w szufladach wiele prototypów, które co jakiś czas pokazuje i ogrywa ze znajomymi, a część z nich ciągle krąży po wydawcach. Autor gier “Odkrywcy Internetu”, "Azyl: Zagrożone gatunki", "Hrabia". Trener wszystkich dotychczasowych edycji Laboratorium Gier w tym drużyny wyróżnionego projektu gry Kwiatek.

Mateusz Zaród 

Radca prawny specjalizujący się w prawie nowych technologii, gospodarczym, transferu i komercjalizacji wiedzy. Na co dzień fan gier, autor gier fabularnych i planszowych, wieloletni współpracownik Wydawnictwa Portal, współautor gier z cyklu Neuroshima Monastyr, autor książki Graj Fabułą i gier komercyjnych. Właściciel firmy znamzasady.pl dostarczającej na zamówienie rozwiązań biznesowych w oparciu o mechanizmy z gier. Prywatnie mąż, ojciec dwójki dzieci, fan szybkiej jazdy na longboardzie.

Ryzyko

Uczestnik LABORATORIUM GIER podejmuje pewne ryzyko związane z zaprojektowaniem w trakcie warsztatów gry, która nie wygra Spiel des Jahres. Strasznie z tego powodu ubolewamy, ale nagłego przypływu fanów na Gen Conie też nie możemy nikomu zapewnić (chociaż z Laboratorium Gier to ryzyko z roku na rok jest coraz mniejsze)!

Dzięki waszemu wsparciu dowiemy się, czy znajdą się osoby chętne na wzięcie udziału w warsztatach w stylu LABORATORIUM GIER.

Ryzyko, że warsztaty się nie odbędą, dotyczy wyłącznie wszelkich sytuacji losowych zależnych od sił wyższych, na które wpływu niestety już nie mamy.

Ocena

Brak ocen

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Jan Marcinkowski

tydzień temu
Cześć! Zastanawiam się nad kupnem wideobiletów z poprzednich edycji oraz z tej nadchodzącej. Czy pojawią się informacje o tytułach wykładów przed zakończeniem kampanii?

rebel

tydzień temu
Zdecydowanie tak! Jeszcze w tym tygodniu poznamy pierwsze tematy wykładów podczas #5 Laboratorium Gier :-)

Jan Marcinkowski

tydzień temu
Dzięki za odpowiedź - będę czekał ;)

Łosiu

2 tygodnie temu
Dobra, to kto jedzie z Poznania lub przez Poznań? :)
  • Nagrody (4)
  • Dodatki (1)

Wideobilet z piątej edycji Laboratorium Gier

45 zł lub więcej
10 wspierających
Na trzy miesiące po piątym Laboratorium Gier otrzymasz materiały w formacie prezentacji wideo z warsztatów.
Przewidywana dostawa: listopad 2018

Wideobilet z pierwszych czterech edycji Laboratorium Gier

150 zł lub więcej
5 wspierających
Na miesiąc po kampanii otrzymasz na swojego maila wideobilet do wszystkich wykładów mających miejsce na pierwszych czterech Laboratoriach Gier.
Przewidywana dostawa: lipiec 2018

Bilet wstępu na piąte Laboratorium Gier

395 zł lub więcej
19 wspierających
Jedno miejsce na czterodniowych warsztatach Laboratorium Gier wraz z biletem wideo z filmami z tej edycji. Opcja dostępna wyłącznie dla pierwszych 20 osób!
Nagroda limitowana. Pozostało 0/19
Przewidywana dostawa: sierpień 2018

Bilet wstępu na piąte Laboratorium Gier

440 zł lub więcej
8 wspierających
Jedno miejsce na czterodniowych warsztatach Laboratorium Gier wraz z biletem wideo z filmami z tej edycji. To jedyna opcja na zakup biletu, po wyczerpaniu się pierwsze puli 20 miejsc.
Nagroda limitowana. Pozostało 0/8
Przewidywana dostawa: sierpień 2018

Koszulka z piątego Laboratorium Gier

40 zł lub więcej
7 wspierających
Koszulka z piątego Laboratorium Gier z ksywką na plecach i frontem "tak wygląda projektant gier planszowych". Dostępna wyłącznie dla uczestników warsztatów. Odbiór na warsztatach.
Przewidywana dostawa: sierpień 2018
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 350 zł

Mecenas projektu

Q-Workshop

Q-workshop jest największym na świecie producentem niezwykłych kości do gier RPG i planszowych. Mimo, że siedziba firmy nadal mieści się w Polsce, Q-workshop może pochwalić się ciągle rozwijającą się ogólnoświatową siecią sprzedaży sięgającą daleko poza granice Europy, w tym doskonałą współpracą z firmami działającymi na rynku północno amerykańskim

Mecenas projektu

Trefl

Firma Trefl wspiera warsztaty przekazując olbrzymią liczbę komponentów do projektowania gier. Dziękujemy!

Projekt w sieci

Czego szukasz?

  • Wszystkie
  • Udane
  • Trwające
Pytania? Pisz śmiało!