Mage Wars Arena i Academy

Mage Wars Arena i Academy

Obserwuj (31)
Pamiętaj, udostępnianie to też wspieranie. Spraw, by o projekcie dowiedziało się jak najwięcej osób.
152%
68 535
z potrzebnych 45 000 zł = 152% celu
434 wpłat

Zakończono sukcesem
Dnia 13.06.2016 projekt zakończył się sukcesem, gdyż uzyskał pełne finansowanie.
1.62 / 5 (26 głosy). Zobacz opinie (26)
  • Projekt
  • Aktualizacje (30)
  • Wspierający (241)
  • Społeczność (355)

Wstęp

Hype w naszym wydawnictwie jest duży. Przy poprzedniej kampanii informowaliśmy was o tym, że idzie nam świetnie i gry, które wydajemy z całą pewnością trafiają nie tylko w nasze, ale także w wasze gusta. Z tego powodu nie pozostaje nam w tej chwili nic innego, jak kolejny raz powtórzyć: przygotowaliśmy dla was prawdziwą bombę. Bardzo cieszymy się, że wciąż i wciąż możemy przybliżać polskim graczom wybitne zagraniczne tytuły w pełnej polskiej wersji językowej, których jakość wydania nie tylko nie odbiega od standardowej, ale czasami wręcz ją przewyższa – tak było w przypadku np. Roll For The Galaxy!

Przejdźmy jednak do konkretów – przed państwem dwie gry z serii Mage Wars: Arena – świetna taktyczna gra karciana z elementami zaczerpniętymi wprost z gier bitewnych  oraz jej „lżejszy” odpowiednik – Mage Wars: Akademia.

Od paru już lat kolekcjonerskie gry karciane przeżywają poniekąd swój zmierzch (uwaga, teraz będziemy ukrywać nazwy): 

przygoda z popularną grą na podstawie jeszcze bardziej popularnego MMO skończyła się przeniesieniem do internetu, gra fantasy o samurajach czeka na odnowienie w zupełnie innym wariancie, na rynku pozostała tylko najstarsza i najpopularniejsza gra o magach (prawda jak to dziwnie brzmi?), w której finansowo pewnie czuje się tylko grupa zapaleńców oraz arabscy szejkowie. Wiele firm próbowało wypuścić własne rozbudowane gry karciane, których głównym założeniem miało być przełożenie grywalności  karcianek kolekcjonerskich na bardziej „jednorazowy” system, przypominający bardziej grę planszową. 

Udało się to z różnym skutkiem. W tym samym czasie na rynku pojawiła się gra Mage Wars – który dziś znany jest pod nazwą Mage Wars: Arena (nazwę zmieniono w 2015 roku, aby łatwo było odróżnić go od Akademii). Gra, o której Tom Vasel powiedział – „jeżeli miałbym zagrać w Magica, a tę grę – chyba wolałbym Mage Wars”.

Sądzimy to samo: gra jest świetna, bardzo rozbudowana, mnóstwo w niej strategii (nie tylko zagrywamy karty, ale mamy też planszę podzieloną na 12 pól!) – zarówno przed, jak i w trakcie gry (przed grą musimy stworzyć własną „księgę czarów” i to naprawdę księgę, nie talię!), a oprócz sprawdzonych już, dobrze znanych rozwiązań z karcianek, które oczywiście w Mage Wars znajdziemy, wprowadza szereg bardzo fajnych zmian, które kojarzylibyśmy raczej z grami planszowymi i/lub bitewnymi (np. kości i planszę), ożywiając stare powiewem nowości. 

Jesteśmy w Games Factory Publishing także graczami, więc wiemy, co mówimy – Mage Wars to gra, która miażdży konkurencję w swojej klasie i zadowoli każdego fana karcianek oraz która powinna przekonać wszystkich, którzy są nieprzekonani do niekolekcjonerskich gier karcianych, że właśnie w tym pomyśle tkwi przyszłość. O tym wszystkim jednak za chwilę.

Dlaczego dwa tytuły w jednej kampanii?

Ostatnie słowo wyjaśnienia należy się rozróżnieniu między Mage Wars: Arena i Mage Wars: Akademia oraz temu, dlaczego ostatecznie zdecydowaliśmy się w GFP na start jednej kampanii dla tych dwóch gier. 

Wyjaśniając w prosty sposób – Mage Wars: Arena to podstawowa gra osadzona w magicznym świecie Etherii, produkt większy, bardziej rozbudowany, przeznaczony dla graczy, którzy chcą zagrać w pełną, rozbudowaną grę karciano-planszową i mają na to czas;) Mage Wars: Akademia to z kolei wersja mniejsza, zaprojektowana trochę w stylu popularnych w tym roku „pojedynków” – gra dla dwójki graczy, przeznaczona do rozgrywania szybszych partii (czas gry to jedynie około 30 minut!). 

Gry posiadają tę samą bazową mechanikę – która jest po prostu mechaniką Mage Wars, jednak lekko różnią się między sobą stopniem rozbudowania. W jaki sposób? Mage Wars: Akademia nie posiada planszy oraz (jeżeli wierzyć osobom mocno siedzącym w klimacie) odrobinę słabsze karty. Z tego powodu wielu graczy uważa, że  -- jakkolwiek obie gry można ze sobą łączyć -- karty Akademii bardziej pasują jako wsparcie do Mage Wars: Areny, niż na odwrót, z tego powodu, że karty z Areny są potężniejsze. I to wszystkie różnice!

Zdecydowaliśmy się jednak ostatecznie na wspólną kampanię. Zrobiliśmy to przede wszystkim z tego powodu, że niczemu to nie przeszkadza – będzie istnieć opcja kupienia tylko jednego tytułu, jeżeli jedna z gier bardziej was przekonuje. Obie gry są przepiękne, wydania są bogate, obie zawierają „wszystko w jednym pudle”: znaczniki, karty, kości itd. Jednak Mage Wars to gra, która wciąga – kto raz wejdzie w świat pojedynku magów, nie będzie chciał szybko go opuścić. Z tego powodu doradzamy: fajnym pomysłem jest kupienie obu gier – będziecie mieli wersję „dużą” i wersję „małą”, w które gra się trochę inaczej, z których karty możecie łączyć, by stworzyć własne magiczne księgi oraz w których na rozgrywkę potrzeba więcej lub mniej czasu.

Sumując: zarówno Mage Wars: Arena, jak i Mage Wars: Akademia to pełnoprawne, oddzielne produkty, zawierające wszystko, czego gracze potrzebuję do rozgrywki. Wam pozostawiamy decyzję , czy potraktujecie obie gry jako dwa oddzielne tytuły – jako wersję „dużą” i szybszą wersję „duel”, aby zdecydować się na jedną, czy kupicie obie, traktując je jako wersję podstawową i dodatek, z dodatkową wersją rozgrywania „małej partii”. Wydaje nam się to ze wszech miar uczciwe;)

Opis projektu

Wkrocz na Arenę!

Potraficie wyobrazić sobie, co ujrzelibyśmy, gdyby Magowie reprezentujący zupełnie odmienne magiczne szkoły i posiadający różne spojrzenia na naturę magii, wkroczyli na arenę, aby zmierzyć się ze sobą w walce na śmierć i życie? Jak działałyby przeciw sobie ich zaklęcia? W jaki sposób Druid próbowałby pokonać Iluzjonistę, Paladyn – Szamana, a Władca Bestii – Czarnoksiężnika? Ciekawi? Czas przekonać się na własne oczy.



Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry.


Przyzywajcie potężne bestie i potwory, by walczyły w waszym imieniu. Zagrywajcie śmiercionośne zaklęcia, by zmieść przeciwnika w pył lub pokrzyżować jego plany. Używajcie magicznych wzmocnień, aby zmienić zasady i  losy całego pojedynku. Wykorzystajcie starożytne artefakty, zaklęte bronie i zbroje, by wzmocnić swój atak i obronę. Zróbcie wszystko, aby przetrwać w Mage Wars: Arena!


Mage Wars: Arena łączy w sobie wszystkie zalety gier karcianych, dodając do tego zalety gier bitewnych, by stworzyć zupełnie nową jakość – rozbudowaną, taktyczną grę planszową. 


Pojedynek rozgrywany jest na specjalnej arenie, podzielonej na 12 segmentów – regulujących ruchy oraz możliwości zagrywania kart. Każdy z graczy używa własnej księgi czarów, przygotowanej przed grą z dostępnych, najbardziej odpowiadających graczowi kart. W czasie gry przeciwnicy zagrywają przeciw sobie karty czarów, dobywając je prosto z księgi, dostosowując strategię do aktualnej sytuacji na stole. Specjalny system punktowy pozwala na stworzenie odpowiadających sobie talii – każdy rodzaj maga posiada biegłość w określonych szkołach magii, jednak nie jest przez nie ograniczony – za podwójny koszt można dobrać karty pochodzące z innych szkół, aby zaskoczyć przeciwnika! W ten sposób gra nie jest ograniczona przez losowe dobieranie kart z talii – dostarczając wielu taktycznych rozwiązań oraz zapewniając pełną kontrolę nad własną strategią. Wiele rodzajów zaklęć – takich jak potwory, przedmioty czy wzmocnienia – pojawiają się na planszy, aby działać w następnych kolejkach. Potężne magiczne ataki służą nie tylko do zadawania obrażeń wrogim bestiom oraz magom, lecz powodują także szereg dodatkowych efektów: podpalają, ogłuszają, przesuwają, unieruchamiają czy paraliżują przeciwnika. Mage Wars: Arena stawia przed graczami niezliczone możliwości prowadzenia rozgrywki!

Mage Was: Arena zawiera wszystko, czego gracze potrzebują do gry: księgę czarów z miejscem na karty, podstawowe talie przypisane do postaci oraz dodatkową pulę zaklęć (której można użyć do stworzenia własnej księgi), planszę do gry, specjalne kości oraz znaczniki.

Witaj w Akademii!

Mage Wars: Akademia zapewnia graczom rozgrywkę bardzo zbliżoną do Mage Wars: Areny, w której dwóch magów staje naprzeciw siebie, aby stoczyć bój na śmierć i życie przy użyciu potężnych zaklęć.

Akademia zawiera wszystko, czego gracze potrzebują, aby zagrać pełną rozgrywkę w Mage Wars – jednak gra zaprojektowana została, jako przenośna, szybsza wersja Mage Wars: Areny, nie używa się w niej przede wszystkim planszy. Wszystkie karty wchodzące w skład Mage Wars: Akademii można łączyć z Mage Wars: Areną.



Wybierz maga

Mage Wars: Arena zawiera czterech magów: Czarnoksiężnika, Władcę Bestii, Kapłankę oraz Maga. Każdy z nich posiada unikalne zalety oraz preferowaną strategię. Przywołujący demony Czarnoksiężnik poświęca karty, w zamian za siłę oraz inne korzyści; Władca Bestii próbuje przy pomocy sił natury sprowadzić jak najwięcej potężnych zwierząt – wzmacniając je dodatkowo za pomocą czarów; Kapłanka prowadzi do walki rycerzy oraz zastępy aniołów – jej czary zapewniają sojusznikom leczenie oraz ochronę; Mag manipuluje, odbija, przekierowuje oraz kradnie czary swoich wrogów – wykorzystując ich własne zagrania przeciw nim. Ponadto posiada wiele starożytnych artefaktów, gotowych zmieść wrogów w ciągu jednej chwili.

Wkrocz na Arenę

Pojedynek w Mage Wars: Arena rozgrywany jest na specjalnej planszy podzielonej na 12 segmentów, regulujących możliwości poruszania się oraz zasięg. Gracze startują w przeciwległych rogach, uzbrojeni jedynie we własną księgę czarów. W czasie rozgrywki gracze zagrywają na planszę szereg elementów: między innymi potwory, blokady, magiczne pułapki i wzmocnienia, tworząc unikalne ustawienie.


Księga Czarów

Gracze zagrywają zaklęcia prosto z magicznej księgi. Należy zapomnieć o talii – na której bazują inne gry karciane. Przez całą rozgrywkę magowie mają dostęp do wszystkich wybranych przez siebie czarów, nie muszą liczyć na łut szczęścia. Potrzebujesz tylko jednej potężnej hydry? Proszę bardzo – w Mage Wars: Arena masz pełną kontrolę nad własnymi posunięciami. Od ciebie zależy kiedy i którego czaru użyjesz.

Przed rozgrywką gracze mogą dostosować własną księgę do ulubionej strategii, wybierając karty z puli 322 dostępnych w podstawowej wersji gry. W ten sposób tworzą się niezliczone możliwości układania zestawów – jedyne co was ogranicza to specjalny system punktowy, zapewniający zbalansowanie rozgrywki.

Księgi Czarów przygotowane są specjalnie dla Mage Wars: Areny – 20 stron i 80 kieszeni to znacznie więcej, niż potrzebujesz, by mieć w czasie gry cała księgę przed sobą.


Zagrywanie zaklęć

Kontrolowani przez graczy magowie używają specjalnej energii, aby zagrywać zaklęcia. Każdy z magów ma określoną pulę punktów, której może użyć w czasie tury – co turę otrzymuję wartość określoną przez jego możliwości przyzywania magii. Używając zaklęcia należy zapłacić koszt zagrania i wyjąć określony czar ze swojej księgi. W zależności od rodzaju, czary mają natychmiastowe działanie lub pozostają na planszy, aby działać także w następnych turach. W Mage Wars: Arenie istnieje 6 rodzajów zaklęć: Ataki, Inkantacje, Potwory, Wzmocnienia, Przedmioty oraz Zaklęcia.

Walka

Ataki w Mage Wars: Arenie rozgrywa się za pomocą rzutów kośćmi sześciościennymi, w wartości określonej przez zagrane karty. Po rzucie na obrażenia należy odjąć wartość pancerza przeciwnika, aby określić ile punktów życia straci w czasie trwania akcji. Trafienia krytyczne przebijają pancerz. Obrażenia należy zaznaczać znacznikami – prawda jakie to proste?

Jednak niektóre ataki zapewniają dodatkowe efekty, które zaznaczać należy za pomocą znaczników stanu. Przykładowo, ataki oparte na ogniu potrafią podpalić przeciwnika, pioruny ogłuszyć, magia wiatru pozwoli na przesuwanie elementów na planszy, a trucizny – zatruć, aby zadać obrażenia w późniejszym czasie.

Dodatkowo niektóre potwory posiadają umiejętności pozwalające na unikanie lub blokowanie ataków, aby uniknąć obrażeń.


Rozgrywka

Rozgrywka w Mage Wars: Arena jest wyjątkowo intensywna. Gra przebiega płynnie, przez cały czas wymuszając na graczach podejmowanie trudnych wyborów – kiedy, który czar i w jaki sposób zagrać. W czasie jednej tury gracze grają na zmianę – zasady kart angażują obu graczy, aby kontrowali i przeszkadzali przeciwnikowi w wykonywaniu ruchów. Każde posunięcie przeciwnika powoduje, że taktykę należy cały czas dostosowywać do aktualnej sytuacji na stole – aby wygrać w Mage Wars, należy naprawdę dobrze zaplanować własne posunięcia. Dostęp do wszystkich czarów, które gracze wybrali przed grą, nie jest niczym ograniczony – to od aktualnej potrzeby zależy czy danego zaklęcia użyje się teraz, czy w następnej turze. Wszystko zależy od tego, jak dobrze rozgryzie się przeciwnika – co postanowi zrobić w ciągu swojego następnego ruchu? Dzięki temu Mage Wars jest wymagająca, ekscytująca i nieprzewidywalna – od pierwszego do ostatniego ruchu!


Akademia

Mage Wars: Akademia wprowadza szybszy system prowadzenia starcia – wszystkie elementy, które w Mage Wars: Arena umieszcza się na planszy i które mają ograniczony zasięg, w Akademii znajdują się „w tym samym miejscu” – wszystkie walki, wybory i inne elementy gry zagrywa się oraz rozpatruje jako działające na całą strefę gry.

RECENZJE:



Cel projektu

Celem projektu jest wydanie gier Mage Wars: Arena oraz Mage Wars: Akademia, w pełni po polsku, w najlepszej możliwej jakości, nie odbiegającej od wspaniałego oryginału. Gra jest świetna – według nas to jedna z najlepszych niekolekcjonerskich karcianek, w jakie graliśmy (o ile nie najlepsza).


Żeby to zrobić potrzebujemy:


Nagrody

O autorze / Zespół

Nazywam się Piotr Sobieraj i stworzyłem wydawnictwo Games Factory Publishing. Wspólnie udało nam się wydać Dominiona i trzy dodatki do niego, Namiestnika, Roll For The Galaxy, Mistfall, Pocket Imperium oraz Pola Arle. Teraz pora na dziewiąty i dziesiąty produkt – Mage Wars Arena i Academy. 

Moja przygoda z grami planszowymi rozpoczęła się 5 lat temu, od rozgrywki w Twilight Imperium. Od tego czasu gry stały się moim hobby. Z czasem hobby przerodziło się w pracę przy programie BoardGamesFactory jako montażysta i recenzent. Dzięki znajomości rynku i doświadczeniu udało mi się znaleźć zatrudnienie w naszej branży. Pracowałem w firmie Bard Centrum Gier - wielu z Was zna mnie właśnie na stopie zawodowej. Teraz jednak pora na nowe wyzwania w 2016 roku!


Ryzyko

Kampania Mage Wars będzie naszą dziewiątą kampanią – wszystkie poprzednie zakończyły się sukcesem, a dwie – pobiciem wielu rekordów serwisu Wspieram.to (Roll For The Galaxy i Dodatki do Dominiona).

Łącznie nasze kampanie wsparło blisko 2 500 graczy oraz ponad 24 sklepy na kwotę ponad 570 tyś zł. Dziękujęmy!

                                               Nasze poprzednie kampanie


Ocena 1.62 / 5 (26 głosów)

Michał Żułtaszek

miesiąc temu
Rozumiem wszystkich sfrustrowanych. Jednak dla mnie sprawą oczywistą jest fakt, że tego typu projekty niosą ze sobą ryzyko pewnych komplikacji. Dlatego też, pomimo wręcz kosmicznego czasu oczekiwania, jestem zadowolony ze wsparcia jakiego udzieliłem. Pozdrawiam Serdecznie i mam nadzieję, że w przyszłości uda się Państwu uniknąć podobnych błędów przy realizacji projektów :)
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Maciek Czarniak

5 miesięcy temu
Komunikacja DNO i metr mułu.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Apriori

5 miesięcy temu
Robią czarny PR świetnej grze...
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Łukasz Szczygło

6 miesięcy temu
Ponad rok czekania zero komunikacji
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Kacper Goc

6 miesięcy temu
No niestety. Minął już prawie rok (bez jednego miesiąca) od ufundowania projektu, a gry nie widać na horyzoncie.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Wiktor Gil

7 miesięcy temu
Komunikacja i dostawa nie zasługują nawet na 1.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Dawid Pawlica

9 miesięcy temu
Opóźnienia, brak jakichkolwiek informacji dla wspierających - bardzo źle Panowie, bardzo źle...
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Michał Pawelski

9 miesięcy temu
Kpina nie kampania. Wstępne terminy realizacji listopad 2016, mamy aktualnie marzec 2017 i ani widu, ani słychu... Nie polecam, nigdy nie wesprę już żadnej kampanii tej firmy. Rozumiem, że są problemy, ale ta firma ma ewidentnie problem z komunikacją z klientami.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Marek Krokosinski

9 miesięcy temu
Gra miala byc w pazdzierniku, jest luty a ludzie z gfp wrzucaja wpisy co miesiac ze cos tam, ze juz zaraz. Komunikacja to dno, szczerosc tych ludzi to dno, mam nadzieje ze chociaz jakosc gry bedzie ok, jesli ta gra sie pojawi.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Hantusz

9 miesięcy temu
Gigantyczne opóźnienie.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Michał Kodź

11 miesięcy temu
nadal nic nie wiadomo, informacji w projekcie jak pies napłakał. Uczucie, że skoro już zapłaciłem to mają mnie gdzieś
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Krzysztof Żywociński

rok temu
Co za kompletny brak profesjonalizmu... Pierwsze i ostatnie wsparcie jakie udzieliłem, szczególnie temu wydawnictwu.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Paweł Piotrowski

rok temu
Żałosne podejście do wspierających. Wsparłem też Spartacusa, ale zaczynam żałować. Jedno jest jednak pewne - nigdy więcej gier z GFP.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Paweł Mral

rok temu
Straszne opóźnienie i brak jakiejkolwiek komunikacji..
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Radosław Lewandowski

rok temu
Opóźnienia jak opóźnienia - zdarzają się. Natomiast brak informacji na temat stanu kampanii i zbyt późne informowanie o aktualizacjach w realizacji uważam za niepoważne. Najwyraźniej najbardziej liczą się te kampanie, które jeszcze trwają, a dopiero potem priorytet mają te, które "zebrały już kasę"
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Maciej Karlak

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

DziuniO

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

hymek

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Xanphia

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Szyszko76

rok temu
Żałosne wydawnictwo
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Ryszard Kruszyński

rok temu
Jako że zwrot środków po rezygnacji był szybki (poniżej 3 dni), podobnie jak bezproblemowy kontakt przez PW - podniosłem ocenę komunikacji :D
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Tomasz Osiadacz

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Nemo

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Leon

rok temu
Kampania poprowadzona profesjonalnie. Niestety brak regularnych informacji na temat postępów zmniejsza moją ocenę. Reszta ocen gdy grę otrzymam.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Dawid Sprycha

rok temu
.
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Marcin Wojtasiewicz

rok temu
---
Komunikacja
Projekt
Dostawa
Nagroda

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.


Rafał Maksymiuk

2 miesiące temu
2 emaile o zwrot pieniędzy i zero odzewu

Jowik

4 miesiące temu
Pytanie do tych, którzy prosili ostatnio o zwrot - czy wpłynął? u mnie dzisiaj minął dokładnie miesiąc, środki miały wpłynąć w ciągu 14 dni. Przypominałam się, co prawda niedawno, bo w sobotę, ale jak na razie nawet odpowiedzi brak. Wakacje, wiadomo, więc sprawdzam, jak jest u innych ze zwrotami.

Apriori

4 miesiące temu
Ja poprosiłem już dawno o zwrot środków jednak śledzę kampanię, bo jestem ambasadorem Mage Wars. Smuci mnie strasznie jak bardzo ta kampania robi czarny PR grze jaką jest Mage Wars. Fantastycznej przecież grze, którą faktycznie wielką blokadą wśród graczy jest język. Tak więc nie nastawiajcie się negatywnie do produktu z powodu tak żałosnych kampanii!! I jedyne co mogę powiedzieć za Games Factory to: PRZEPRASZAM WAS.

Jowik

9 miesięcy temu
Wikingowie zakonczeni, a tutaj cisza. Gra jest warta swieczki, zaisnwestowalam ponad 300zl i,cierpliwoe czekam, ale brak akyualizacji przez miesiac uwazam za gruba przesade. Halo?

Xanphia

10 miesięcy temu
Znów to samo. Aktualizacja, ktora nic nie wnosi i brak konkretów i kontaktu

Michał Kodź

11 miesięcy temu
To kiedy druk wysylka czy cos? miesiac bylo info ze ARENE wysylacie do druku? Wnioskuje, ze TERAZ powinniscie miec chociaz info kiedy ten druk bedzie?

Anonim

11 miesięcy temu
przecież mówił jeden misiek tam od nich że linia family to dla nich teraz priorytet. no i jest, kingdomino i takie tam. tam trzeba grę sprzedać a tu już zapłacone...

Adam Bednarek

11 miesięcy temu
Brak informacji i statusie postępów na pewno skłania mnie do rozważania zwrotu wsparcia a szkoda że nawet nie napiszą uczciwie np że w lutym albo w marcu będzie szkoda że nikt nie ma odwagi przekazać info pozostaje narazie grać w wersję ang

Tomasz Osiadacz

11 miesięcy temu
Jakieś info będzie w tym miesiącu? :)

Adam Bednarek

11 miesięcy temu
I co jak tam z postępem mija 1 mc od ostatniego info

Apriori

rok temu
u mnie jest o tyle problem, że wróciłem z Holandii i myślałem, że będę mógł grę zabrać tam w lutym gdy będę wracał do pracy za granicą. A przyjdzie mi czekać chyba do czerwca aż znowu zjade do Polski :(

Ryszard Kruszyński

rok temu
Jako że zwrot środków po rezygnacji był szybki (poniżej 3 dni), podobnie jak bezproblemowy kontakt przez PW - podniosłem ocenę komunikacji :D

Anonim

rok temu
Kolejne opóźnienia i ciągle nie wiadomo kiedy będzie realizacja. Wygląda na to, że poślizg będzie co najmniej półroczny. Ja dziękuję - wysiadam.

Anonim

rok temu
A najśmieszniejsze jest to, że jak uczy doświadczenie, gdy gra się już w końcu ukaże to można ją kupić taniej niż kosztowało wsparcie i to z wszystkimi unikalnymi dodatkami.

fitzcarraldo

rok temu
Pod koniec października (i nieco później - na początku listopada) pisaliście: "Pliki są już właściwe gotowe do wysłania do drukarni. Czekamy na ewentualne Wasze sugestie. W najbliższym czasie to samo zrobimy z Akademią!" a tu w najnowszej aktualizacji (4 grudzień) praktycznie identyczna informacja... Poważnie zastanówcie się nad ilością projektów, które prowadzicie. Pisze to bez złośliwości, bo generalnie jestem cierpliwy. Niestety jednak każda gra, którą wsparłem w Waszym wydawnictwie miała (lub ma) spore opóźnienia.

Paweł Roszak

rok temu
A ja to już prawię zdążyłem zapomnieć że coś zamawiałem. Tak poza tym popieram Jakuba, za taką obsuwę to powinna być rekompensata bo obstawiam że akademii to szybciej jak w połowie lutego nie zobaczę.

Apriori

rok temu
Myślę że ze względu na opóźnienia ostatni cel kampanii powinien być dodany w ramach rekompensaty. Tak całkiem serio.

Anonim

rok temu
jaka jest realna data otrzymania gry? wiadomo coś nowgo....??

hymek

rok temu
Gdzie trzeba napisać, żeby odzyskać pieniądze? Tutaj, czy na jakiegoś maila?

Ryszard Kruszyński

rok temu
Wystarczy wiadomość do organizatorów tutaj przez priva z informacjami: dane i numer konta do przelewu oraz kwota wsparcia. Ja jeszcze dodałem informację na temat daty wsparcia, dla ewentualnej wygody osoby zajmującej się zwrotami. Kwotę wsparcia odzyskałem w ciągu niespełna 3 dni roboczych, nawet z kontaktem nie było problemu ;)

Kacper Goc

rok temu
Zaufaliśmy wam i daliśmy wam swoje pieniądze. Te pieniądze, gdyby leżały na koncie, dały by jakieś odsetki. Może chociaż w ramach "przepraszam" dajcie ludziom jakiś bonus, tak jak zrobiło Czacha Games w ramach przeprosin za błędy w kartach do Impulsu dosłali za darmo poprawione karty (to wydaje się oczywiste) i dodali w bonusie kartę z nie osiągniętego celu.

Maciej Karlak

rok temu
zniechęciliście mnie do wspieram.to bo to w ogólności i w szczególności do swojego wydawnictwa bo był to mój 1 wspierany projekt i zamiast zachwytu (gra miała być prezentem na urodziny) spotkał mnie zawód. sam fakt opóźnień można zrozumieć (w rozsądnych granicach) jeśli jest to uzasadnione zdarzeniami losowymi na które nie mieliście wpływu, ale mam silne odczucie graniczące z pewnością, że waszym przypadku jest to chyba złe planowanie i chęć złapania zbyt wielu srok za ogon, bo jako wydawnictwo powinniście przewidzieć konieczność dodatkowych korekt i uwzględniać to w przewidywanym harmonogramie prac można by nawet i to tłumaczyć powiedzmy brakiem doświadczenia ale to odpada bo to nie wasz 1. projekt. Tytułem dopowiedzenia dodam, że wasze milczenie do ostatniej chwili, poprzeplatane kolejnymi ofertami wsparcia innych projektów, posługiwanie się osobami bliżej powiązanymi z wydawnictwem a występujących jako niezależni komentatorzy dla zbijania słusznych argumentów innych wspierających patrz Leon, czy używanie zwrotów w aktualizacjach w stylu "Pliki są już właściwe gotowe do wysłania do drukarni" tj. nieoznaczających nic tak naprawdę jest zachowaniem karygodnym i dalekim od profesjonalizmu, którego należy spodziewać się (i wymagać) od wydawnictwa, które chce być poważnie traktowane na rynku. Ps nie mówię tego z żalu/wnerwa bo sprawa dotyczy gry co w mojej ocenie czyni ta sprawę błahą ale ku przestrodze, bo z dobrze zapowiadającego się wydawnictwa za które was miałem, po utracie wiarygodności może nic nie pozostać. A wystąpienie tego skutku, z uwagi na trafność dotychczasowych selekcji gier do wydania na rynku pl, oznacza zmianę na gorsze dla całej sceny. Pozdrawiam.

Ryszard Kruszyński

rok temu
"Nawiązując jeszcze do komentarzy, nie robimy, wbrew pozorom "skoku na kasę" przez rozpoczynanie nowej kampanii - Spartakusa. Prace nad realizacją poprzednich, jak i tej, trwają i są w różnym stopniu zaawansowania. Nigdy nie jest tak, że o kampanii zapominamy." Ale nie róbcie z ludzi głupków odwracając kota ogonem. Nikt Wam nie zarzucał samego faktu, ze rozpoczęliście inną kampanię przed zakończeniem obecnej. Problemem był fakt, że w międzyczasie nie byliście łaskawi POINFORMOWAĆ wspierających tutaj o BARDZO DUŻYCH OPÓŹNIENIACH aż do momentu, kiedy było to absolutnie konieczne, bo ludzie już by zaczęli wypatrywać w skrzynce awizo od listonosza. A tu informacja, że drukarnia nawet plików do druku nie dostała. A jakby nie patrzeć to nie jest jednorazowa rzecz. Wystarczy sobie przejrzeć komentarze pod innym Waszym projektem: https://wspieram.to/mistfall Również komentarze odnośnie opóźnień, problemów z kontaktem, olewanie pytań, itp. Wypisz-wymaluj: mamy powtórkę. W sumie wszystkich wspierających tutaj postraszę, bo w przypadku Mistfalla oprócz opóźnień były jeszcze problemy z błędami w grze, które utrudniały rozgrywkę. Późniejsza errata kart również była obarczona błędami i wymagała poprawek. Kolorystyka kart pierwszej wersji i poprawionej się różni, dodatkowo nie wszystkie błędy są wyeliminowane. Także wspierający tutaj - warto zachować odrobinę spokoju, bo tak naprawdę najgorsze być może dopiero przed nami ;]

Leon

rok temu
Mogli faktycznie wcześniej tu o tym napisać, i co mam się rozpłakać? Informacje o opóźnieniach były dostępne i ktoś kto uważnie śledzi temat Mage Wars pl nie jest zaskoczony tym faktem. Jak byś poświęcił tyle energii w przejrzenie udostępnionej instrukcji, co na obronę wdów i sierot wypatrujących z utęsknieniem opóźniającej się gry, to może pozwoliło by to uniknąć "najgorszego". Jak coś ci nie pasuje w związku z tą kampanią to możesz zawsze zrezygnować ze wsparcia, dostaniesz zwrot kasy, oszczędzisz sobie nerwów oraz innym wątpliwej przyjemności czytania swoich nic nie wnoszących komentarzy.

hymek

rok temu
Skoro Tobie wszystko pasuje to idąc Twoim tokiem myślenia też nie powinieneś się wypowiadać. Nie wiem o jakim śledzeniu tematu mówisz? Informacja o opóźnieniach powinna być podana tutaj, a nie wewnątrz firmy, czy na jakimś innym forum... Nie rozumiem, dlaczego miał przeglądać instrukcje skoro ktoś inny bierze za to pieniądze. Jak dla mnie ta pożyczka powinna być "oprocentowana". Cieszę się, że Ty masz taką robotę, w której możesz wszystko zawalić i oddać projekt z jakimś opóźnieniem, albo Tobie mogą inni go tak oddać. Erraty, wysyłki, korekty, druki itd. można oszacować i podać termin, który się nie opóźni.

Leon

rok temu
W którym miejscu zabraniam się wypowiadać? Jak mi nie pasuje to rezygnuję i wtedy siłą rzeczy nie zajmuję się sprawą i nie muszę nikogo męczyć własnymi żalami. Każdy ma prawo ocenić publiczny komentarz i to zrobiłem. To wszystko. Instrukcji nikt nie musi czytać, wspierać też nie. Masz odmienne zdanie na temat tego projektu i jak widzę crowdfundingu w ogóle? Ok. Jednak ktoś kto chce wydać ponad 200zł zwykle szuka informacji na temat gry a jak już wyda kasę to ciężko uwierzyć by nie potrafił odezwać się do wydawcy na PW czy też nie zagląda na forum o grach. Tak, mam taką pracę w której mogę, i wolę, zawalić termin niż oddać niepełnowartościowy produkt. Zazdroszczę że masz taką w której można wszystko oszacować i być pewnym każdego terminu, elementu projektu bądź kooperanta. Niestety prekognicja to rzadkość ;) A grę oceniać będę dopiero gdy otrzymam nagrodę i tu a nie w wątku np Spartakusa.

Jakub Kwarciński

rok temu
Pisałem do wydawcy na facebooku 9 listopada i niestety nie dostałem, żadnej konkretnej odpowiedzi. Zapewniali, że wszelkie aktualizacje będą wrzucać tutaj. Od tamtego czasu cisza... No "lekki" niesmak jednak jest. Listopad się kończy a my w zasadzie nie wiemy czy wysyłka gry rozpocznie się za 2 tygodnie czy za 2 miesiące.

Paweł Piotrowski

rok temu
"Nasz DTPowiec, otrzymał wczoraj ostateczną wersję poprawek. Możemy śmiało założyć, że w ciągu kilku najbliższych dni, będziemy w stanie zaprezentować Wam taką wersję instrukcji, która będzie taką, pod jaką sami chcielibyśmy się podpisać." Od tej aktualizacji minęły 2 tygodnie. Gdzie można zapoznać się z instrukcją? Czy pliki poszły już do druku?

Tomasz Osiadacz

rok temu
Jest instrukcja, ale do druku to jeszcze nie pójdzie :) Czekamy na wstępną datę wysyłek. Pewnie koło lutego, znając życie. A tak chciałem z narzeczoną na święta popykać :)

hymek

rok temu
No czekamy... bo co innego mamy robić?

Adam Bednarek

rok temu
No cóż czekamy i jeszcze się nagramy Panowie i Panie mniej nerwów :)

Adam Bednarek

rok temu
No cóż czekamy i jeszcze się nagramy Panowie i Panie mniej nerwów :)

Dawid Sprycha

rok temu
Ja przyjmuje wyjaśnienie GFP. Fakt mogło być te info opublikowane z 2-3 tygodnie wcześniej, mimo to osobiście wolę produkt w pełni dopracowany i wolny bez błędów. Miło w tej sytuacji by było, jak byście w ramach rekompensaty i dłuższego oczekiwania dorzucili jakąś promkę, bądź dwie :P Akurat tą sytuację jestem w stanie zrozumieć. Następnym razem myślę, że odpowiedniejszym określaniem terminu będzie przedział jakiś, np. listopad-styczeń. W tej kampanii staje po stronie wydawnictwa i na razie wciąż opinia pozytywna. Offtopic: Żeby jednak nie było za dobrze, w kampanii Steampunk Rally minus za brak zębatek metalowych, i czekam jeszcze by zaopiniować kolorystykę kostek przezroczystych. Również minus za sytuację z Spartacusem. Suma sumarum, na razie jestem z Wami, i macie moje zaufanie.

Tomasz Osiadacz

rok temu
A ja przyjmuję argument Anonima. Nie pomyślałem o tym wcześniej. Ale szczytem bezczelności jest proszenie o kasę na inną grę, gdy wiadomo, że inna bardzo się opóźni i ludzie będą wkurzeni, bo produkcja opóźni się o miesiąc. (to co do cholery robili te pół roku?!_. Także tyle. Mam gdzieś GFP i ich nie dopracowane projekty. Sam mam firmę jednoosobową i jeśli zrobiłbym coś źle, to połowa osób by do mnie nie przyszła. A tutaj odwalają żebry na inny projekt mając świadomość zawalenia innego ;) Także tak :D

Anonim

rok temu
Zero wstydu - zapierniczyli z jednym i jeszcze biorą kasę na kolejny projekt...

Michał Kudła

rok temu
Ja tylko wkleję cytat: "Projektodawca zobowiązany jest także podać przybliżony termin dostarczenia Nagrody, wynoszący nie więcej niż 6 (sześć) miesięcy kalendarzowych. Termin dostawy Nagrody liczony jest od dnia zakończenia czasu na zebranie środków wspierających realizację Projektu pod warunkiem zebrania co najmniej kwoty deklarowanej określonej w ust. 5 lit. d). Za dostarczenie oraz terminowość dostarczenia Nagród odpowiada wyłącznie Projektodawca." Par. 4 pkt g Regulaminu Życzę GFP aby wśród wspierających nie było żadnego wk....onego prawnika ;) Ale "rekord" opóźnienia ustanowiony przez Mare Nostrum chyba nie zostanie pobity?.....

Anonim

rok temu
Czy to oznacza że nie wydanie i dostarczenie do wspierających gry do 14 grudnia pozwala nam żądać zwrotu pieniędzy?

Games Factory

rok temu
Oczywiście- możesz, zrobić to w każdej chwili zgodnie prawem w PL.

Szyszko76

rok temu
skoro jest taka możliwość to chciałbym odstąpić od finansowania projektu. Wasze podejście uważam za niepoważne, opinie z realizacji innych projektów źle wróżą, mi to przeszkadza. Do kogo mam się zwrócić żeby dostać zwrot pieniędzy i zakończyć temat?

Games Factory

rok temu
Użyj opcji "Napisz wiadomość" i tam ustalimy szczegóły.

PapaSzlumpf

rok temu
Wstyd. Swój brak profesjonalizmu pokazaliście już przy "Spartakusie". Tak ważne sprawy załatwiacie e-mailem i odwołujecie kampanię na kilka godzin przed jej rozpoczęciem.Podpisuje się pod "przedmówcami" to była ostatnia kampania jaką wsparłem. Dziękuję opatrzności, że nie wsparłem "Dominiona".Ps A strony jak nie było tak nie ma.

Szyszko76

rok temu
Zgadzam się z poprzednimi postami. Więcej nie wesprę projektów GFP, będę odradzał wsparcie innym,. Ze wstępnych wyliczeń wygląda na to że Mage Wars nie zobaczymy w tym roku. Szkoda słów :(

Anonim

rok temu
Od dlugiego czasu wiecie, że ta gra się opóźni. Od przynajmniej kilku tygodni wiecie, że opóźni się sporo. A mimo wszystko najświeższą informacją jest wrześniowa (!) prośba o wsparcie innej waszej gry (!!). Słowem: mamy w czterech literach tych, co już zapłacili - byle nie zniechęcić rzetelnymi informacjami tych, którzy dopiero mogą nam zapłacić. Niepoważne i bezczelne zachowanie! Jako że jestem zwolennikiem 'głosowania' portfelem - od teraz każdy produkt, w którym to wydawnictwo będzie maczało palce, będę omijał szerokim łukiem. Jest wystarczająco dużo dobrych gier, żebym miał co kupować i w co grać bez nich. I podkreślę raz jeszcze - nie jest problemem samo opóźnienie (zdarza się) ani nawet jego skala (choć wygląda na dużą), ale podejście wydawnictwa do osób, które wydały pieniądze na grę i mają prawo wiedzieć co się dalej dzieje.

Tomasz Osiadacz

rok temu
Ostatni raz wsparłem projekt planszówki na wspieram. Ciągłe opóźnienia, błędy, milion kampanii naraz i akurat dwie jakie wsparłem - niedopracowane. Nie lepiej dodać miesiąc/dwa do czasu wysyłek i sprawić ewentualną niespodziankę, że coś jest wcześniej, niż potem ciągle ludziom mówić, że dojdzie później bo 'cośtam'? Po cholerę dwadzieścia rzeczy naraz, skoro można trzy w roku a dobrze? Najbardziej to nie ogarniam tego, że autor Mistfalla jest polakiem i mógł sprawdzić chociaż te durne karty, czy wszystko jest jak być powinno. Nawet tego nie można było zrobić (tak tak, wiem, złe pliki od głównego wydawnictwa, ale mimio to hejt). Wolę kupić już grę w sklepie - dobrą, dopracowaną. Tutaj mamy po prostu loterię i to z nagrodą opóźnioną. A jak już nagroda dociera, to z błędami. Jeśli daję komuś kupę kasy to liczę, że projekt, który robi będzie dopracowany i rzetelny i że tylko pomoc pieniężna jest potrzebna, bo wszystko inne jest już genialnie zaplanowane. Bardzo się myliłem. A szkoda, bo gry dobre. I chyba tylko to ratuje wydawnictwo, że nikt inny tego nie wyda. Tyle.

Wojtek Kamusella

rok temu
Czy będziemy mieli wgląd do kart przed wydrukiem? Na 100% znajdą się błędy, które możemy wspólnie poprawić.

Games Factory

rok temu
Dobry pomysł, ale zanim odpowiem na 100% pprawnie, skontaktuję się z oryginalnym wydawcą- generalnie umowa MW to bardzo gruby dokument- przy tej linii musimy postępować bardzo ostrożnie.

Michał Kodź

rok temu
kurde ale słabe jest to, że praktycznie w "przeddzień" wysyłki pojawia się dopiero info, że nic z tego nie będzie - musieliście wiedzieć od długiego czasu, że tak się skończy. Rozumiem opóźnienie ale brak informacji jest nie fair. W szczególności, że cała idea "wspieram.to" polega na zaufaniu. A tak mamy nawet luty, jeśli chodzi o czas dostania gry.

Xanphia

rok temu
Znow kolejne opoznienie kolejnego projektu...dostaniemy gre w tym roku czy nie ma na to szans?

Ryszard Kruszyński

rok temu
Zgadnij. Drukarnie w Chinach nie mają jeszcze czego drukować, a ma im to zająć 6-7 tygodni. Kolejne 3 tygodnie na przesyłkę do Polski. Później już tylko ogarnąć i porozsyłać w Polsce wszystko. Ja bym się obawiał czy i w styczniu się wyrobią. Osobiście bym na to nie postawił.

Piotr Majewski

rok temu
Ostatni raz ktokolwiek z wydawnictwa zajrzałtu 4 miesiące temu. Możemy się nie doczekać tutaj odpowiedzi. Proponuję dla urozmaicenia odliczać i zobaczymy po ilu naszych postach od tego momentu ktoś się pofatyguje napisać jedno zdanie jak wygląda sprawa projektu. 1

Games Factory

rok temu
Ostatnia aktualizacja dotycząca procesu, była tutaj 15.09. Nijak nie są to cztery miesiące. :) Jutro napiszemy dużą aktualizację- musimy pozbierać wszystkie dane do kupy.

Piotr Majewski

rok temu
Spojrzałem na komentarze więc faktycznie mój błąd. Przepraszam. Dziękuję za odpowiedź mimo niejakiej złośliwości z mojej strony.

Tomasz Osiadacz

rok temu
Co się dzieje z projektem? :)

Paweł Dyrdoń

rok temu
Cześć, jak tam wygląda sytuacja?

Anonim

rok temu
Listopad się zbliża, a instrukcji nie ma!

Dawid Pawlica

rok temu
Panowie co dalej z projektem? Kiedy będą wysyłane paczki?

Sławek Nowicki

rok temu
Już nie mogę się doczekać:) Może jest tu ktoś z okolic Katowic chętny do pogrania?? :)

Anonim

rok temu
fajnie za miesiąc już wyjdzie, nie mogę się doczekać:)

Radosław Majkowski

rok temu
Korekt powinno sie przeprowadzać kilka. Kiedys w procesie wydawniczym było przewidziane chyba 6 kortekt. Mam nadzieję że zrobiliście przynajmniej 2 byle skutecznie.

Leon

rok temu
Korekt będzie zapewne więcej niż 2 ;) Choć jak na tak dużą ilość tekstu to byłby cud gdyby czegoś się nie przeoczyło.

Tomasz Osiadacz

rok temu
A możecie też udostępnić przetłumaczone karty? Jest tam zwykle trochę tekstu (a na niektórych całe ściany), więc może tak przyjmiecie drobną pomoc od zainteresowanych przy tłumaczeniu? :) Oczywiście na zasadzie wyłapania błędów, literówek itd. ;)

Leon

rok temu
Kart nikt nie udostępni bo to naruszenie umów licencyjnych. Trzeba liczyć na fachową pracę tłumaczy i korektorów. A korektorzy, z tego co wiem, są przy okazji fanami tej gry więc raczej będzie dobrze.

Szyszko76

rok temu
Też chciałbym wiedzieć jak idą prace, wsparłem dwa inne projekty w podobnym czasie. Tam co jakiś czas pojawiają się aktualizacje, informacje i właściwie już mamy potwierdzenie że wydawcy dotrzymają terminu. A tu echo, nikt nic nie pisze, zero informacji, zero aktualizacji. Słabo to wygląda.

Anonim

rok temu
do listopada coraz bliżej, dajcie znać na jakim etapie są prace nad grą

Apriori

rok temu
Piotr Sobieraj Czy jest szansa na Oddech smoka? Czy jednak wersja, że art siły niedźwiedzia i tyle.

Games Factory

rok temu
Wybór określonych wzorów koszulek i mat będzie możliwy bezpośrednio przed wysyłką gier :)

Kamil Majkowski

rok temu
A jak ma wyglądać sprawa wyboru ksiąg zaklęć? Spodziewać się maila, napisać maila bo nie wiem?

Anonim

rok temu
Ale czy ktoś mówi, że sklepy mają nie wiadomo ile sztuk kupować ? Wystarczy chęć mecenatu i wsparcie pod postacią zakupu paru sztuk i ewentualnie pomoc w rozreklamowaniu kampanii. To nie są koty w worku tylko, w większości produkty które w języku angielskim owe sklepy mają na stanie.

Anonim

rok temu
sklepy cóż będą zarabiać bo to nie akcja na ufundowanie gry tylko zwykły pre order gry którą i tak mieli zamiar wydać ale dzięki craufandingowi nie trzeba wykładać kasy z własnej kieszeni... Ale najważniejsze że gra się ukaże a ostatnia karta cóż będzie dostępna to fajnie nie będzie jej nic się nie stanie i tak jej miało nie być normalnie w grze.

Robert Bliszczak

rok temu
możemy nawet po 5 lub 10 :) niech GFP poda nr konta i lecimy. Ktoś tu wcześniej pisał że sklepy to nie mają obowiązku wspierać, ano nie mają, ale nie mają też obowiązku potem zarabiać na grze którą ufundowali gracze i w ten właśnie sposób dali sklepom możliwość zarobku. A koledze jeszcze jednemu napisze że jak ktoś te 500zł dołożyłby to z zastrzeżeniem że ci którym tak te dołożenie przeszkadza nie powinni tej ostatniej karty dostać.

Dawid Sprycha

rok temu
A może zrzutę zrobimy po 2-3 zł jak zabraknie ? :D

Maciek Czarniak

rok temu
Ano, jeszcze ze 3 wpłaty i może pyknie to 69k :) Oby były banki które mają wielkie obsuwy w księgowaniu :)

Adam Rechnio

rok temu
@Dariuszu, o ile dobrze pamietam i dobrze zrozumialem - karty promo beda do dokupienia w zestawach po kampanii aby nikt nie czul sie poszkodowany ;) Pieniadze jak widac wciaz splywaja! ;D

Dariusz Milczarek

rok temu
@Anonim, nie mam w zwyczaju dyskutować o gustach, ani tym bardziej o moich finansach z anonimowym slupem! Kto powiedział, że w gry gram sam? A jeśli chodzi o promki, bardziej myślałem o ewentualnym dokupieniu lub dodaniu do kolejnej akcji w dodatkach niż rozdawaniu, o którym nie wspomniałem nawet słowem. A jeśli już się tak interesujesz kto co wspiera i chcesz dyskutować, pisz z imienia prosze!

Anonim

rok temu
Nie wiemy jeszcze czy ostatnia karta nie została odblokowana, będzie wiadomo jak na pewno wszystkie wpłaty zostaną zaksięgowane za 1-2 dni

Anonim

rok temu
Planszomania została mecenasem jeszcze podczas trwania kampanii ? Bo nie zwróciłem uwagi.

Anonim

rok temu
Nie widze powodu dla ktorego GFP mialoby odblokowywac kolejny SG bo "malo brakowalo". To dzieki ludzia wspierajacych oblokowuja sie SG i niech tak pozostanie. Obawialbym sie, ze przy nastepnej kampani GFP odbiloby im sie czkawka - ludzie by mowili "Przy MW dolozyli ostatni nieodblokowany SG to tutaj tez MUSZA". Dariusz, widze tak wszystkie planszowki na w.to wspierasz, ciekawi mnie tak bardzo zroznicowany gust. Widocznie do biednych nie nalezysz wiec sam mozesz dorzucic te 500+ i zainwestowac w kilka nadmiarowych kopii ;) A reszta by Ci podziekowala za odblokowanie ostatniego SG.

Dariusz Milczarek

rok temu
Gratulacje! Kolejna udana solidna kampania. Zabrakło 500+ do ostatniej promki, ale myślę, że to nie problem dla GFP :).

Anonim

rok temu
@Anonim - a co, duze sklepy maja obowiazek wspierania akcji CF? Ostatnio bylo bardzo duzo kampani, nie wszystkie sklepy maja taki kapital, ze moga sobie pozwolic zamrozic pieniadze na kilka miesiecy. Sklepy gre i tak kupia, ze po kampani to dla nich zaden problem. Cena jednostkowa dla nich nie bedzie pewnie o wiele wieksza. SG w postaci kart z tego co zrozumialem bedzie mozna dokupic osobno wiec nikt nic nie straci. Wsparlismy w ilosci 372 pudelek z grami. Jak dla mnie to calkiem dobry wynik.

Apriori

rok temu
Myślę, że graczom zamiast na alternatywnym Bear Strength zależałoby na Dragon Breath o ile jest to możliwe. Przydałyby się inne głosy w tej sprawie :D Pozdrawiam!

Games Factory

rok temu
@Paweł Ziółkowski Bezpośrednio przed wysyłką będzie ankieta w celu potwierdzenia adresu wysyłki. @Patryk Dąbrowski napisz maila w sprawie koszulek na bsamel@gamesfactory.pl :)

Anonim

rok temu
Ale trzeba przyznać, że w tej kampanii duże sklepy dały po prostu du... a już oczami wyobraźni widzę, jak ten tytuł będą sprzedawać w swoich sklepach w grudniu+. Duży minus, głównie dla Rebela.