Spartakus: Krew i Zdrada
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
134 reakcji
Wstęp
Na zakończenie roku GFP przygotowało dla Was sporą niespodziankę wydawniczą – polską wersję Spartakusa, jednej z najpopularniejszych gier ostatnich lat, prawdziwą legendę wśród polskich (i nie tylko) graczy, jednego z najlepiej przygotowanych friendbreakerów na rynku gier planszowych.
Powiemy więcej – w ręce polskich graczy zdecydowaliśmy się oddać pełną, ogromną wersję tej gry. Postanowiliśmy bowiem w jednej akcji przygotować dla Was zarówno wersję podstawową, jak i OBA WYDANE DO NIEJ DODATKI (dodatkowo karty Rodu Batiatusa, czyli mini-dodatek będzie celem do osiągnięcia w trakcie zbiórki). Jeżeli ufundowanie wszystkiego w czasie jednej kampanii się powiedzie, polscy gracze otrzymają od razu wersję posiadającą wszystkie dodatkowe zasady – tym samym otrzymując niejako wszystkie ulepszenia, które do gry naniesione zostały przez lata (i które ostatecznie zaowocowały oceną 7.5 na BGG!).
Tym samym w kampanii udostępniamy możliwość ufundowania zarówno wersji podstawowej, jak i obu dodatków – i tylko od Was zależeć będzie, jak wiele miejsca na półce zajmie Wam seria tych wspaniałych gier!
Dla wielu z Was tekst mógłby się skończyć w tym miejscu – dla tych jednak z Was, którzy Spartakusa w jakiś sposób ominęli lub zaczęli przygodę z planszówkami całkiem niedawno, przygotowaliśmy dalszą część.
Kilka słów na temat tego, do czego służą gry planszowe
(Uwaga! Poniższą część wstępu prosimy traktować z lekkim przymrużeniem oka
– w rzeczywistości podczas sesji gier nie ucierpieli ani ludzie, ani zwierzęta)
Rynek gier planszowych posiada swoje własne mody, a te mody zmieniają się wraz z potrzebami graczy i w ten sam sposób przez lata zmieniały się podejścia projektantów do tworzenia gier: liczba graczy, tempo rozgrywania tur, złożoność poszczególnych faz i całej rozgrywki – w tym momencie na rynku każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak jeszcze parę lat temu (a w każdym razie nam – starym gamerom – wciąż się tak wydaje) gry planszowe służyły przede wszystkim do wielogodzinnych spotkań w dużym gronie, podczas których gracze wbijali sobie noże w plecy, przeklinali się nawzajem i kłócili o każdą bzdurę. Jednym słowem – rywalizacja, rywalizacja i po trzecie: rywalizacja. Gry były długie, skomplikowane i nastawione na bezwzględną walkę, w której zawiązywanie krótkotrwałych i niepewnych sojuszy, ich podstępne wykorzystywanie do realizacji własnych celów oraz sianie chaosu (kiedy ktoś został ostatecznie „oszukany”) liczyły się w grze najbardziej. Podczas tych długich, brutalnych sesji zrywane były wieloletnie przyjaźnie, rozpadały się rodziny i umierali ludzie, a klimat bywał ciężki. Gorzej bywało tylko na weekendowych turniejach w Mario Kart – na całe szczęście mało kto, nie tylko w Polsce, ale w całej Europie posiadał konsole wielkiego N, a gry należały jeszcze do rozrywki niszowej.
Wiele gier bazujących na podstępach, licytacjach i sojuszach do dnia dzisiejszego uchodzi za gry-legendy, a duże grono graczy z utęsknieniem czeka na nowe edycje. Pod koniec tego okresu na rynku ukazała się gra Gale Force Nine bazująca na pewnym dosyć znanym serialu telewizyjnym pod tym samym tytułem, czyli właśnie Spartakus – i z miejsca stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych gier 2012 i 2013 roku. Czemu? Z prostego powodu – gra posiadała łatwe do opanowania, lecz rozbudowane zasady, które kręciły się dookoła mechaniki opartej na podstępach, przekupstwach, niepewnych sojuszach i ogólnym rozkręcaniu konfliktów wewnątrz rozgrywki – dopieszczając wszystkie elementy mechaniki do perfekcji. W efekcie otrzymaliśmy grę idealną: potężnego i rozbudowanego friendbreakera opartego na czystej rywalizacji, przeznaczonego dla dojrzałych graczy o mocnych nerwach, którzy gotowi są walczyć o najwyższe stawki w brutalnej i nieprzewidywalnej rozgrywce, w której wszyscy są dla siebie wrogami i tylko czyhają na potknięcie ze strony swoich przeciwników, by zrealizować własne plany – zdobycie punktów wpływów w liczbie zapewniającej wygraną.
Opis projektu
Spartakus jest rozbudowaną grą o podstępach i krwawych walkach gladiatorów, w której gracze wcielają się w jedną ze szkół gladiatorów, by walczyć o wpływy Rzymu i pieniądze dla swojego rodu. Aby tego dokonać gracze będą zawierać układy, stosować przekupstwa i podstępy wobec innych uczestników rozgrywki, a także toczyć krwawe bitwy na arenie – jednym słowem: chwytać się każdego sposobu, który pozwoli na zdobycie chwały i popularności w oczach Rzymu, a tym samym wygranie gry.
Zawartość gry i dodatków
Rozgrywka
Rozgrywka w Spartakusa podzielona została na trzy fazy: fazę Intryg, fazę Zakupów oraz fazę Areny, w których gracze po kolei dokonywać będą ważnych decyzji, zawierać układy z innymi graczami oraz planować własną strategię na zwycięstwo.
W fazie Intryg gracze zagrywają karty Podstępów mając nadzieję na osłabienie swoich przeciwników i pokrzyżowanie ich planów. W fazie Zakupów gracze licytują karty wzmacniające ich szkołę – broń i zbroję dla własnych gladiatorów, dodatkowych niewolników, gladiatorów oraz strażników, którzy będą chronić ich przed zamachami ze strony innych graczy. Kiedy wszystkie te fazy zostaną zakończone, gracze wejdą na Arenę, by zmierzyć się w śmiercionośnej walce – ich gladiatorzy kontra gladiatorzy przeciwnika. Jednak wiele reguł pojedynku ustalonych zostało przed walką (poprzez kolejne układy i przekupstwa) – i nikt nie może zagwarantować, że siła i popularność naszego gladiatora pomoże mu w zwycięstwie, a walka nie jest ustawioną pułapką zastawioną na naszego czempiona.
Jedną z najciekawszych cech Spartakusa jest sposób, w jaki łączy w sobie wiele rodzajów gier: grę karcianą (faza Intryg i faza Zakupów), grę licytacyjną (faza Zakupów), obstawianie wyników (faza Areny) oraz grę przygodową (lub nawet bitewną, w fazie Areny) i jak świetnie wszystkie te elementy współgrają ze sobą w czasie rozgrywki, tworząc naprawdę niesamowitą mieszankę. Wiele tak rozbudowanych gier, w których gracze muszą w czasie jednej rozgrywki planować swoje ruchy według różnych mechanik, ma poważną wadę – a jest nią brak zaangażowania graczy podczas wykonywania ruchów przez przeciwnika, zwłaszcza jeżeli czas przewidziany na rozgrywkę jest długi.
Spartakus – na pierwszy rzut oka – mógłby również posiadać tę wadę. Tym bardziej, że walka na Arenie odbywa się przy pomocy figurek, na planszy podzielonej na hexy, a biorą w niej udział jedynie dwie szkoły - reszta graczy zostaje obserwatorami. Jednak Spartakus idealnie poradził sobie z tym elementem – w grze każda przeforsowana karta intrygi, każdy kupiony przedmiot i każda walka jest elementem większej gry, w której udział biorą wszyscy gracze: gry o ostateczne zwycięstwo. Dlatego podczas każdej akcji, w której bierze udział jeden z graczy, ważą się losy wszystkich pozostałych uczestników rozgrywki: ich sojusze, ustalenia i układy. W każdym momencie gracze mogą się przekupywać przy pomocy gróźb, pieniędzy, podarków, propozycji pomocy czy sojuszu, wpływając na teraźniejszy i późniejszy przebieg rozgrywki, starając się zdobyć sojuszników, przeszkodzić własnym najpotężniejszym wrogom i zagwarantować sobie szansę na objęcie prowadzenia.
Spartakus to gra, w której emocje nie słabną nawet na sekundę – to bezwzględna gra dla dojrzałych graczy o mocnych nerwach, którzy są w stanie przetrwać za wszelką cenę przy pomocy swojego sprytu i walczyć z przeciwnościami, które piętrzą się ze wszystkich stron – w postaci pułapek zastawionych przez innych graczy, gotowych wykorzystać każdą okazaną przez nas słabość.
Z tego powodu, jesteśmy pewni, że jeszcze raz pomożecie nam w przybliżeniu graczom kolejnego wspaniałego tytułu – tym razem odrobinę starszego, jednak wyczekiwanego przez wielu graczy przez lata oraz dodatkowo wszystkich dodatków do niego – aby stworzyć pełny pakiet wszystkich dostępnych zasad, jakie do gry powstały.
Spartakus rozwijał się przez następne lata, wprowadzając do swoich zasad pewne usprawnienia – w postaci bardzo dobrze pomyślanych dodatków, rozszerzających w idealny sposób podstawowe zasady, zachowując jednak stojące za nimi podstawowe pomysły.
Pierwszy dodatek, wypuszczony na rynek w rok po wersji podstawowej, Spartakus: Węże i Wilk, wprowadził do gry (oprócz specjalnych kart Intryg, bazujących na trochę innych założeniach niż w wersji podstawowej, dwóch nowych rodów oraz wielu nowych kart) rewelacyjne rozwinięcie fazy Areny – prezentując graczom pojedynki w drużynach. Wraz z tym dodatkiem klimat staje się jeszcze bardziej przytłaczający – gracze mogą walczyć ze sobą, wystawiając po dwóch gladiatorów – i nigdy nie wiadomo czy wychodzący na arenę sojusznik pozostanie nim do końca walki.
Dodatek drugi, Cień Śmierci wprowadza do gry nowe karty i figurki najważniejszych gladiatorów w grze: Spartakusa, Crixusa i Theokolesa, zmieniając ich zasady, dostosowując je specjalnie do walk drużynowych oraz specjalne karty Świąt – udostępniających dodatkowe możliwości pojedynków ku czci bóstw Rzymu, przynoszących specjalne nagrody i jeszcze więcej miejsca na tworzenie paktów, intryg i podstępów.
Spartakus ze wszystkimi dodatkami to prawdziwie dopracowana we wszystkich szczegółach gra o przepotężnej zawartości i grywalności – stąd nasza decyzja, by za jednym zamachem dać możliwość wszystkim graczom na skompletowanie całej serii w czasie jednej akcji.
Rozgrywka
Zasady Spartakusa nie są skomplikowane – większość bazuje na kartach oraz interakcji między graczami niejako „poza grą”. Dodatkowym elementem jest walka na Arenie – rozgrywana przy pomocy kości i figurek bohaterów, na hexowej planszy. Aby zapoznać się ze wszystkimi zasadami Spartakusa polecamy poniższy film oraz instrukcję
Wybór rodu:
Na początku gry gracze wybierają jeden z rodów, którym będą grali w czasie gry. Każda z kart rodu posiada dwie umiejętności podstawowe: jedną, która służy do zdobywania w czasie gry złota (służącego do przekupstwa oraz kart w czasie fazy Zakupu) oraz drugą, która pozwala na zdobywanie wpływu – punktów gwarantujących zwycięstwo (12 punktów wpływu), ustalających limit kart na ręce oraz możliwości zagrywania kart Podstępów.
Faza Intrygi:
W czasie fazy intrygi gracze zagrywać będą karty Podstępów z ręki. Aby tego dokonać trzeba posiadać musi określoną przez kartę wartość wpływu. Zagrane karty Podstępów gwarantują bonusy dla gracza lub przeszkadzają innym graczom – tylko i aż tyle. Jednak najważniejszym elementem tej fazy jest możliwość „pomagania” sobie przez graczy, poprzez dzielenie się kosztem wpływu – najpotężniejsze karty posiadają wartość wpływu potrzebną do ich rzucenia w liczbie przekraczającej nawet 12 – czyli liczbę potrzebną do zwycięstwa!
Faza Zakupów:
W fazie zakupów gracze licytować będą trzy karty ze stosu Majątku. Po wylicytowaniu jednej, odkrywa się następną – tak więc ryzyko początkowo jest wysokie, nigdy bowiem nie wiadomo, czy następne karty będą lepsze, czy gorsze od wyłożonej w danym momencie. Licytację przeprowadza się w sposób niejawny, za pomocą złota posiadanego przez gracza. Gracz z największą liczbą złota wygrywa aukcję i otrzymuje daną kartę: broń, zbroję, dodatkowych niewolników lub gladiatorów, których wykorzystać może w innych fazach rozgrywki.
Faza Areny:
W fazie Areny jeden z graczy zostaje wyłoniony jako Gospodarz i to on zadecyduje, które rody będą musiały wziąć udział w pojedynku. Następnie dwójka graczy, którzy muszą wziąć udział w walce wystawia do walki swojego gladiatora wraz z ekwipunkiem (można także odmówić, jeżeli propozycja jest ewidentną pułapką – wiąże się to jednak ze stratą twarzy i punktów wpływów), reprezentowanego przez specjalną figurkę na planszy areny. Walkę toczy się przy użyciu trzech rodzajów kostek: walki, obrony oraz inicjatywy, w liczbie określonej przez kartę gladiatora. Gracze testować będą dany współczynnik – rozpoczynają od inicjatywy. Graczy który zwycięży w tym rzucie decyduje, kto poruszy się pierwszy – o liczbę pól równą wartości szybkości gladiatora. Jeżeli po ruchu postać będzie w stanie zaatakować przeciwnika (będzie posiadać do niego zasięg) rzuca kośćmi ataku – w liczbie określonej przez liczbę punktów na karcie postaci. Przeciwnik rzuca na obronę (tyloma kości, ile wynosi jego wartość obrony) i obaj gracze porównują wyniki: najwyższy z najwyższym, następny w kolejności najwyższy z kolejnym w kolejności najwyższym itd. Każda przewaga jednego gracza oznacza ranę (gracz atakujący) lub udaną obronę (gracz broniący się). Każda rana oznacza utratę kostki – i tak walka trwać będzie aż do rozstrzygnięcia.
Dodatkowym elementem areny jest możliwość robienia zakładów przez resztę graczy. Przed walką obstawić można wynik: prostą wygraną jednego lub drugiego gracza, ale także bardziej opłacalne i ryzykowne - odniesienie przez jednego z graczy rany lub śmierć jego gladiatora. Dodatkowym elementem jest głos Gospodarza po zakończeniu pojedynku – może on zadecydować o losie przegranego gladiatora: nagrodzić go życiem za dobrą walkę lub ukarać śmiercią, jeżeli uznał, że walka należała do wyjątkowo nudnych.
Jak widać – zasady Spartakusa są bardzo proste, jednak ich największą siłą jest możliwość układania się z innymi graczami, zastraszanie ich lub przekupywanie, by zagwarantować sobie drogę do zwycięstwa – co więcej, gra została zaprojektowana w taki sposób, że gracze nie mają możliwości uniknięcia „wielkiej gry” – samotny ród, pozbawiony sojuszników i wpływów, nie przetrwa zbyt długo w tak brutalnym świecie.
Cel projektu
Celem projektu jest wydanie gry Spartakus – rozbudowanej gry o podstępach i krwawych walkach gladiatorów, w pełni po polsku z oboma istniejącymi dodatkami.
Gra jest dobrze znana części polskich graczy, którzy zdążyli zapoznać się z nią w wersji oryginalnej i przeszła do legendy w kategorii gier skupionych na rywalizacji między graczami. Liczymy, że pomożecie Games Factory Publishing w przybliżeniu kolejnego wspaniałego tytułu polskim graczom.
Kwota: 75 000 zł pozwoli na wydrukowanie edycji polskiej
Cel jest bardzo ambitny, przyznajemy- ale w naszej ocenie możliwy do zrealizowania!
Nagrody
O autorze / Zespół
Nazywam się Piotr Sobieraj i stworzyłem wydawnictwo Games Factory Publishing. Wspólnie udało nam się wydać Dominiona i trzy dodatki do niego, Namiestnika, Roll For The Galaxy, Mistfall, Pocket Imperium, Pola Arle, Mage Wars Arena i Akademia, Odlotowy Wyścig, Najeźdźców z północy.
Moja przygoda z grami planszowymi rozpoczęła się 6 lat temu, od rozgrywki w Twilight Imperium. Od tego czasu gry stały się moim hobby. Z czasem hobby przerodziło się w pracę przy programie BoardGamesFactory jako montażysta i recenzent. Dzięki znajomości rynku i doświadczeniu udało mi się znaleźć zatrudnienie w naszej branży. Pracowałem w firmie Bard Centrum Gier - wielu z Was zna mnie właśnie na stopie zawodowej. Teraz jednak pora na nowe wyzwania w 2016 roku!
Ryzyko
Kampania Spartakus będzie naszą dwunastą kampanią na Wspieram.to. Wszystkie poprzednie zakończyły się sukcesem, a dwie – pobiciem wielu rekordów serwisu Wspieram.to (Roll For The Galaxy i Dodatki do Dominiona).
Jak do tej pory wydaliśmy (albo jesteśmy w trakcie wydawania) łącznie 14 gier i jedynym ryzykiem jakie ponosicie wspierając nasze akcje były ewentualne przesunięcia w dostawie gry, co niestety przytrafia się dość często z przyczyn raczej niezależnych od wydawcą. Prosimy uzbrójcie się w cierpliwość... ;)
DZIĘKI WAM: uzyskaliśmy łącznie ponad 800 tys zł na dotychczasowe kampanie, które wspieraliście kilka tysięcy razy. To dzięki Wam jesteśmy nie tylko największym wydawcom na wspieram.to, ale również w Polsce, a także największym autorem crowdfundingowym w kraju. DZIĘKUJEMY
Nasze poprzednie kampanie:
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
Sebastian Ziegert
Krzysztof Łojko
Pawelix
Wspieracz Anonim
Fulgrim
Bartłomiej Banasiak
Wspieracz Anonim
Dominik Trojnar
Andrzej Sieradzki
Patryk Skut
Iap
proder
Marta Okrasa
Jarosław Smoła
Aleplanszówki
kosoluk
Valdi
Orc
JasiuMela
Michał Kuśmierczak
Maciej Wójciak
Grzegorz Tomaszczuk
Dariusz Trzciński
Coldar
Wspieracz Anonim
Wspieracz Anonim
Leszek Zabłudowski
Tomasz Świderski
Tomasz Jagoda
Discman
Piechu
AM76
proszek
Floveron
Dragonus Robert Jaskuła
Pionkonauci.pl
sklep planszomania
Krzysztof Giziński
Wspieracz Anonim
8janek8
Wspieracz Anonim
Dariusz Skwarek
Wspieracz Anonim
Wojciech Drzazgowski
3Trolle.pl
Wspieracz Anonim
Maciej Szpura
Michał Sieroń
Wspieracz Anonim
Pokaż wszystkich.
Ocena 5 / 5 (6 głosów)
Komentarze
Marcin Belczyński
7 lat temuGames Factory
7 lat temuMuad'Dib
7 lat temuTaterka
7 lat temuSebastian Ziegert
7 lat temuTaterka
7 lat temuSebastian Ziegert
7 lat temuŁukasz Kiełbasa
7 lat temuMuad'Dib
7 lat temuDiscman
7 lat temuGames Factory
7 lat temuYanish
7 lat temuGames Factory
7 lat temuYanish
7 lat temuMaciej Wójciak
7 lat temu8janek8
7 lat temuApriori
7 lat temuApriori
7 lat temuMarek Celka
7 lat temuApriori
7 lat temuNidhogg
7 lat temuXanphia
7 lat temuMarek Celka
7 lat temuXanphia
7 lat temuMaciej Wójciak
7 lat temuPaweł Karolak
7 lat temuGames Factory
7 lat temuKecaj
7 lat temu8janek8
7 lat temuPaweł Karolak
7 lat temuMarcin Belczyński
7 lat temuAnonim
7 lat temuEuGene Wolfe
7 lat temuStefan Stefanowski
7 lat temuAnonim
7 lat temuAnonim
7 lat temuMarek Celka
7 lat temuSzaweł
7 lat temuRyszard Kruszyński
7 lat temuXanphia
7 lat temuPlanszowe Newsy
7 lat temuJan Marcinkowski
8 lat temuGames Factory
7 lat temuPaweł Stępniak
7 lat temuPaweł Karolak
7 lat temuZiemowit Żywiołowski
8 lat temuGames Factory
8 lat temuZiemowit Żywiołowski
8 lat temuGames Factory
8 lat temuZiemowit Żywiołowski
7 lat temuAreo
8 lat temuColdar
8 lat temuDariusz Skwarek
8 lat temuAnonim
8 lat temuGames Factory
8 lat temuMuad'Dib
8 lat temuAnonim
8 lat temupanda_09
8 lat temupanda_09
8 lat temupanda_09
8 lat temuXanphia
8 lat temuDariusz Skwarek
8 lat temuKonrad Rymczak
8 lat temuGames Factory
8 lat temuPlanszowy Dobromir
8 lat temuAnonim
8 lat temuAreo
8 lat temuhymek
8 lat temuAnonim
8 lat temuKonrad Rymczak
8 lat temuJakub Jakimiak
8 lat temuGames Factory
8 lat temuArkadiusz Deroszewski
8 lat temuJakub Jakimiak
8 lat temuBartosz Reński
8 lat temuJakub Jakimiak
8 lat temuMateusz Mroczkowski
8 lat temuAnonim
8 lat temuSzaweł
8 lat temuPaweł Karolak
8 lat temuMarek Celka
8 lat temuPaweł Karolak
8 lat temuPlanszowe Newsy
8 lat temuPaweł Karolak
8 lat temuPaweł Karolak
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuAnonim
8 lat temuAndrzej Aftarczuk
7 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuPlanszowe Newsy
8 lat temuPaweł Karolak
8 lat temuKatarzyna Bialik
8 lat temusztefyn
8 lat temuTaterka
8 lat temuMarcin Wojtasiewicz
8 lat temuJakub Jakimiak
8 lat temuGames Factory
8 lat temuGames Factory
8 lat temuFilip Niełaczny
8 lat temuGames Factory
8 lat temuPlanszowy Dobromir
8 lat temuSpartakus: Węże i Wilk
Otrzymujesz:
1. Jedną sztukę dodatku Spartakus: Węże i Wilk
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 129zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Spartakus: Widmo Śmierci
1. Jedną sztukę dodatku Spartakus: Widmo Śmierci
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 129zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Spartakus: Krew i Zdrada
1. Jedną sztukę gry Spartakus: Krew i Zdrada
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 199zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Spartakus: Węże i Wilk
1. Jedną sztukę dodatku Spartakus: Węże i wilk
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 129zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Pakiet Mecenasa lub E-mailowe podziękowanie
Jeżeli chcesz zostać MECENASEM:
Wybierając tę nagrodę wpisz sumę uzgodnioną z nami za określony pakiet gier.
Jeżeli chcesz zostać mecenasem - daj znać!
Napisz lub zadzwoń:
jmann@gamesfactory.pl
600201466
Spartakus: Widmo Śmierci
1. Jedną sztukę dodatku Spartakus: Widmo Śmierci
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 129zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Trzypak
1. Po jednej sztuce gry Spartakus: Krew i Zdrada oraz dodatków Węże i Wilk oraz Widmo Śmierci
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 457zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
4x Dodatki
1. Podziękowanie od wydawcy
2. 4x dodatek Spartakus: Węże i Wilk oraz 4x dodatek Spartakus: Widmo śmierci
3. Wszystkie odblokowane cele dotyczące wersji podstawowej
Towar trafi do Państwa równocześnie z grami ze wsparć indywidualnych: tzn na 7 dni przed oficjalną premierą u dystrybutora.
Darmowa dostawa firmą kurierską GLS.
* Pakiet daje Państwu jednostkową cenę zakupu na poziomie 60,16zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. W przypadku wszelkich pytań, zapraszamy do kontaktu: jmann@gamesfactory.pl
Istnieje możliwość wystawienia proformy oraz faktury zaliczkowej
**Możliwość zakupu pakietu przez osoby indywidualne
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
8x gra Spartakus: Krew i Zdrada
1. Podziękowanie od wydawcy
2. 8x grę Spartakus: Krew i Zdrada
3. Wszystkie odblokowane cele
Towar trafi do Państwa równocześnie z grami ze wsparć indywidualnych: tzn na 7 dni przed oficjalną premierą u dystrybutora.
Darmowa dostawa firmą kurierską GLS.
* Pakiet daje Państwu jednostkową cenę zakupu na poziomie 95,94zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. W przypadku wszelkich pytań, zapraszamy do kontaktu: jmann@gamesfactory.pl
Istnieje możliwość wystawienia proformy oraz faktury zaliczkowej
**Możliwość zakupu pakietu przez osoby indywidualne
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Spartakus: Krew i Zdrada
1. Jedną sztukę gry Spartakus: Krew i Zdrada
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 199zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Trzypak
Otrzymujesz:
1. Po jednej sztuce gry Spartakus: Krew i Zdrada oraz dodatków Węże i Wilk oraz Widmo Śmierci
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 457zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Sartakus: Węże i Wilk
Otrzymujesz:
1. Jedną sztukę dodatku Spartakus: Węże i Wilk
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 129zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Spartakus: Widmo Śmierci
Otrzymujesz:
1. Jedną sztukę dodatku Spartakus: Widmo Śmierci
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 129zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Spartacus: Krew i Zdrada
Otrzymujesz:
1. Jedną sztukę gry Spartakus: Krew i Zdrada
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 199zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
Trzypak
Otrzymujesz:
1. Po jednej sztuce gry Spartakus: Krew i Zdrada oraz dodatków Węże i Wilk oraz Widmo Śmierci
2. Podziękowanie od wydawcy
*Cena poza wspieram.to 457zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: czerwiec 2017
GLS
Zakup tego dodatku jest opcjonalny. Dodaj go do zamówienia, jeśli zamiast paczkomatem chcesz otrzymać swoją paczkę kurierem GLS.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Poczta Polska
Zakup tego dodatku jest opcjonalny. Dodaj go do zamówienia, jeśli zamiast paczkomatem chcesz otrzymać swoją paczkę kurierem GLS.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Koszulki Mayday
Jeśli chcesz zabezpieczyć:
1. Grę Podstawową
2. Dodatek Węże i Wilk
3. Dodatek Widmo Śmierci
wesprzyj odpowiednio:
1. 2 razy ten dodatek
2. 1 raz ten dodatek
3. 1 raz ten dodatek
We wszystkich wariantach, zostaną Ci wolne koszulki na zabezpieczenie Kart Czempionów Batiatusa.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Zestaw malarz: dodatek
- 3 dodatkowe farbki: Desert yellow, weapon bronze, daemonic yellow
- zestaw pędzelków
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Zestaw Malarza: Baza
- Matt Black oraz Matt White, - farbki, za pomocą których rozjaśnisz lub przyciemnisz barwy,
- 6 farb (Barbarian Flesh, Plate mail metal, Leather brown, Pure Red, Crystal Blue, Greenskin)
oraz
- Soft tone ink, farbka typu Wash, za pomocą której nadasz komorom głębi.
- Basecoating brush- pędzelek
Producentem wszystkich artykułów jest Duńska firm Army Painter.
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Festiwal Lampionów
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Namiestnik
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Roll for the Galaxy - Ambicja
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Wiertła, Skały, Minerały
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dominion
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Intryga
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dominion Złoty Wiek
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Dominion Przystań
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Pola Arle
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Roll for the Galaxy
2. Darmową dostawę paczkomatem na terenie Polski.
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł