Junktech: Duel
Zakończono sukcesem
- Projekt
- Aktualizacje (38)
- Wspierający (228)
- Społeczność (104)
Kampania wzbudziła
219 reakcji
Udostępnij:
Wstęp
Świat przyszłości nie jest przyjaznym miejscem. Ziemia zamieniła się w ogromne złomowisko, na którym rządzą brutalni Łowcy – mutanci grabiący pozostałości cywilizacji. Każdego dnia trwa walka o teren i skrawki technologii, które mogą pomóc w przetrwaniu. Brutalne pojedynki to codzienność – wygrają najlepsi...
Przedstawiamy Wam Junktech: Duel – nasz najnowszy projekt, który chcemy wydać z Waszą pomocą. Jest to dynamiczna gra karciana, w której toczymy pojedynek! Celem akcji crowdfundingowej jest zebranie brakujących środków niezbędnych na dopracowanie grafik oraz wydanie gry! Zapraszamy Was do brutalnego świata "post-apo"!
Opis projektu
Junktech: Duel to szybka karcianka, która polega na pojedynku pomiędzy graczami. To gra dająca dużo możliwości kombinowania, łączenia ciosów z posiadanym ekwipunkiem oraz pozwalająca rywalizować na kilku płaszczyznach: taktycznych i zręcznościowych (refleks!). Podczas walki, wykładanie kart jest równie ważne, jak planowanie swoich akcji oraz zarządzanie zdobytym doświadczeniem. Podstawowymi mechanikami w „Junktech: Duel” są draft, push your luck oraz kamień-nożyce-papier w mocno rozszerzonym wydaniu.
Ten tytuł powstawał wieloetapowo przez ponad 8 lat. Początkowo Junktech (jeszcze nie Duel) miał być kooperacyjną grą postnuklearną, a główny ciężar rozgrywki spoczywał na pojedynkach graczy oraz na starciach z przeciwnikami w świecie gry. Po wielu latach ewolucji, gra stała się karcianką i taką wersję Wam przedstawiamy! Gra jest zamknięta mechanicznie i została solidnie przetestowana!
Na początek wybierz jednego z czterech wojowników: Komandosa, Panopticona, Osiłka lub Inżynierkę – każdy z tych bohaterów posiada inny wachlarz umiejętności oraz indywidualne statystyki, co sprawia że ich style walki znacząco się różnią, a i taktyka oraz zagrywki będą dla każdego z nich inne.
Przygotowanie gry
Jesteście gotowi - czas na pojedynek!
W tym momencie rundy trzeba wykazać się sprytem i spostrzegawczością. Warto też mieć przygotowany plan oraz akcje na kartach w zanadrzu! Po odsłonięciu żetonów, możecie je obrócić, aby zmienić swoją akcję lub zblokować akcję przeciwnika.
Tu liczy się refleks - przeciwnik może zablokować Twój żeton swoim ruchem (obrót żetonu) lub kartą, wykonując cios i potwierdzając go użyciem karty! Możecie też dorzucić jedną kartę z ręki, aby wyprowadzić cios specjalny lub wykonać akcję specjalną. Gdy na stole wyląduje karta, walka już trwa - teraz możecie budować kolejne ataki z talii na ręce!
Gdy Wasze ruchy zostaną zakończone, następuje przeliczenie rezultatów wynikających z kart i/lub żetonów akcji. Jeżeli zdobyłeś doświadczenie za akcję z żetonu, możesz zainwestować je w Karty Doświadczenia lub wykorzystać je w następnej rundzie do akcji z kart. Doświadczenie jest mocnym zasobem, który posiada szerokie działanie w grze!
------
--- RECENZJE ---
"Jest to świetna gierka dla dwóch osób, w której wyrażenie "dać komuś w mordę" nabiera nowego znaczenia!Zapewniamy was, że ze względu na krótki czas rozgrywki i chęć rewanżu, nie skończycie przygody z tą grą po pierwszej rozgrywce".
------------------------------------
Cel projektu
Podstawowym celem kampanii jest wydanie gry. Gdy go osiągniemy, Junktech: Duel zostanie wydany, a wspierający otrzymają nagrodę w postaci pudełka z grą! Jeśli wspólnie uzbieramy większą sumę, polepszymy komponenty i zawartość pudełka, aby gra jako produkt stała się jeszcze lepsza!
Nagrody
--- DODATKI ---
O autorze / Zespół
Marzenia, pasja, gry, gry, gry – dużo grania. Bo to kochamy! Jeździmy grać, gramy w pracy, robimy gry od rana do wieczora i od dawna. Czy już pisaliśmy, że kochamy to, co robimy? No, ba! Junktech: Duel to nasz czwarty projekt i bardzo cieszymy się, że możemy Wam go zaprezentować – bo jest to gra, którą wykładamy bardzo często na stół i nie tylko, aby testować, ale również żeby się zrelaksować i poczuć fajne emocje z rywalizacji. Autorem gry jest Jarosław Biliński, a ilustratorem Radosław Jaszczuk – nasz duet, który być może mieliście okazję spotkać na różnych konwentach w całej Polsce. Imagine Realm to nasza pasja i wkładamy całe serce w pracę tego wydawnictwa!
Ryzyko
Jako wydawnictwo działamy od 2016 roku, zrealizowaliśmy dwa projekty i posiadamy niezbędne doświadczenie, aby stworzyć Junktech:Duel! Ryzyko jednak zawsze istnieje, czy to w procesach produkcyjnych, czy też w dostawach komponentów, dlatego by mieć pewność, że wszystkie założenia zostaną wykonane zgodnie z planem współpracujemy tylko z rodzimymi firmami i czuwamy nad każdym etapem produkcji.
Aktualizacja #38 10.10.2019
Przerwa w produkcji!
Witajcie po bardzo długiej i nie planowanej przerwie. Wróciłem niedawno do domu i rodziny, powoli wracam do życia i spraw wydawnictwa. A tu jak już pewnie zauważyliście, nie jest dobrze, a wręcz fatalnie, bo opóźnienie z Junktech: Duel wynosi w tej chwili 8 miesięcy i na pewno wzrośnie. Co nastąpiło: w wyniku komplikacji po zabiegu zostałem wyłączony z życia w sposób znaczący, a to z kolei spowodowało lawinę bardzo niepożądanych konsekwencji. W połowie lipca mBank zamknął nasze konto firmowe z powodu niedopełnienia obowiązku informacyjnego związanego z potwierdzeniem danych osobowych. Wiedziałem, że taki obowiązek powstanie, ponieważ w marcu takiej informacji udzielono mi bezpośrednio w oddziale banku w Opolu, z tym że zaznaczono iż czas na działanie upływa z końcem września. Jednak, wbrew temu co mi przekazano, bez zapowiedzi i jakiejkolwiek informacji mBank zamknął konto i przeniósł środki na rachunek techniczny. Reklamacja w tej sprawie jest w toku. Sytuacja jest druzgocąca, bo całkowicie powstrzymała przeprowadzenie produkcji zgodnie z powziętymi przeze mnie planami. Produkcja została zlecona, ale bez środków nie mogę jej w tej chwili przeprowadzić/odebrać. Jedyna dobra wiadomość to taka, że do biura dotarły podstawki pod karty i ulepszone znaczniki doświadczenia. Dodatkowe znaczniki, te „czaszki” także są w biurze i prezentują się zacnie.
Jestem całkowicie załamany tym, co się w tym roku dzieje ze mną i moimi planami, jest to wszystko mocno ponad moje siły i cierpi na tym wizerunek wydawnictwa. Junktech: Duel jest gotowy do druku, a druk stoi – takiego czegoś się absolutnie nie spodziewałem i niestety, nie mogłem zareagować na czas.
Co dalej? Czekam na ruch ze strony banku – mają czas do 2 listopada (sprawdzone w KNF-ie, potwierdzili procedurę). Gdy tylko otrzymam środki z powrotem, natychmiast wznawiam produkcję. Do tego czasu mam związane ręce, jeśli chodzi o dalsze kroki.
Komentarze
Anonim
11 miesięcy temuKornelito
3 lata temuRyszard Targoński
3 lata temujerz
3 lata temujerz
3 lata temujerz
3 lata temuAnonim
3 lata temuSzymon Gumiński
3 lata temuSky
3 lata temuKarek
3 lata temuKornelito
3 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temujointless
4 lata temuKornelito
4 lata temuSaladyn
4 lata temuKornelito
4 lata temuKornelito
4 lata temuSky
4 lata temuKornelito
4 lata temufuturistka
4 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temuKornelito
4 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temuKornelito
4 lata temuKornelito
4 lata temuSky
4 lata temuPiotr Kozłowski
4 lata temuAnonim
4 lata temuPatryk Łapiński
4 lata temuŁukasz Jachacy
4 lata temuMikołaj Matusiak
4 lata temuThorgen
4 lata temuRobo
4 lata temuBartłomiej Chrobak
4 lata temuAnonim
4 lata temuKamil Rogulski (wspieram.to)
4 lata temuAnonim
4 lata temuDenverZgr
4 lata temuAnonim
4 lata temuDenverZgr
4 lata temunerevarine
4 lata temuŁukasz Jachacy
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temunerevarine
4 lata temuAnonim
4 lata temupolwac
4 lata temuPiotr Front
4 lata temuPatryk Łapiński
4 lata temunerevarine
4 lata temuBuckhay
4 lata temuUrbansky
4 lata temuAnonim
4 lata temuUrbansky
4 lata temuAronowsky
4 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temuMariusz Basaj
4 lata temunerevarine
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuJacek Szulc
4 lata temujointless
4 lata temuAronowsky
4 lata temuKornelito
4 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temuPatryk Łapiński
4 lata temuAnonim
4 lata temunerevarine
4 lata temuAnonim
4 lata temunerevarine
4 lata temuPatryk Łapiński
4 lata temunerevarine
4 lata temuAnonim
4 lata temunerevarine
4 lata temuPiotr Front
4 lata temuZdzi Hou
4 lata temupolwac
4 lata temuAnonim
4 lata temuAnonim
4 lata temunerevarine
4 lata temunerevarine
4 lata temuCogitosum
4 lata temuAjemajo
4 lata temuImagine Realm
4 lata temupolwac
4 lata temuZdzi Hou
4 lata temuImagine Realm
4 lata temuUrbansky
4 lata temuJarosław Biliński
4 lata temuFilip Łupiński
4 lata temuAktualizacja #37 28.06.2019
Produkcja w toku!!!
Witajcie!
Dzisiaj długo oczekiwana i zarazem mocno zaległa aktualizacja! Zacznę od tego, że produkcja już jest rozpoczęta i to jest dobra wiadomość, na którą czekacie. Zła jest taka, że opóźnienia są znacznie większe, niż zakładałem.
Z końcem maja zamknąłem grę i zleciłem ją do produkcji. Pojawiły się dwa duże problemy: techniczny i z samą grą. Jak już wielokrotnie informowałem Was, przerabiałem ikony oraz zawartość kart i o ile ten proces udało mi się ogarnąć dobrze (w mojej ocenie) tak podczas przygotowywania instrukcji zaczęły pojawiać się solidne problemy, które miały swoją genezę w grze. Aby nie owijać w bawełnę: zrobiłem grę, wszystko działa, ale działa gdy ja tłumaczę, ponieważ z samych kart i instrukcji nie da się zagrać (wiem co piszę, bo testowałem to na „świeżych” graczach i wyszło niedobrze). Na szczęście znalazłem rozwiązanie i cały proces nie zajął zbyt wiele czasu, choć to był bardzo intensywne dwa tygodnie pracy. Instrukcję załączam w dzisiejszej aktualizacji – gdybyście byli zainteresowani, gdzie był problem to podpowiem: priorytety kart (w pierwotnych zasadach ich nie było, a same karty działały raczej luźno – stąd masa błędów w rozgrywkach).
INSTRUKCJA: KLIKNIJ TEN LINK
Problem techniczny, o którym nie pomyślałem że może się pojawić to pudełko. Makieta i prototyp, i oczywiście produkcja, były ukierunkowane na konkretny rodzaj pudełka od konkretnego producenta – po złożeniu gry, wrzuceniu dodatków i grubych kart bohaterów oraz dodatkowe żetony dla trybu multi, okazało się, że nie ma opcji aby je w ogóle tak spakować (że o wyprasce nie ma co pisać...) i musiałem wyszukać nowe pudełko. W trakcie kampanii dochodziły kolejne cele, natomiast kilka z nich wymagało solidnego rozbudowania zawartości (np. dodatkowe żetony punktów życia). Takowego nie znalazłem (zbliżonego do założonych wymiarów) więc pozostała opcja zagraniczna. A ponieważ od ponad dwóch lat współpracujemy z producentem z Chin, część produkcji przenieśliśmy właśnie tam (producent odpowiadał także za elementy do Strażników Xobos, więc jest sprawdzony). Zdaję sobie sprawę, co deklarowałem w trakcie kampanii – pozostałe elementy wykonamy w Polsce (aczkolwiek kostki jako znaczniki Punktów Doświadczenia pochodzą z Anglii). Już dotarły do mnie czaszki – znaczniki doświadczenia (dodatek), karty pomocy są w druku, nad instrukcją zamierzam jeszcze popracować (Wasz feedback będzie jak zawsze, pomocny). Ale to wszystko wygenerowało dodatkowe opóźnienie – wiem, że spadnie na mnie krytyka, wszak należy mi się, bo wszystkie decyzje i pracę wykonuję ja, ale zapewniam, że daję z siebie wszystko, aby tę grę móc Wam wysłać. Aby uściślić o jakim opóźnieniu mowa, to czas produkcji kart i oczekiwania na Steel Boxy to w tej chwili 60-80 dni (choć te elementy są już zamówione od połowy maja). Ponad pół roku opóźnienia to dużo, jestem świadomy tego i wiem, że wielu z Was będzie złych na mnie i Imagine Realm.
Odnośnie braku aktualizacji i w ogóle, naszej aktywności. Ostatnie wydarzenia w moim życiu rodzinnym były – delikatnie rzecz ujmując – bardzo burzliwe, a ja sam chorowałem (w zasadzie to mam chore płuca i bardzo ciężkie infekcje od ponad roku – jestem w trakcie kolejnych badań, ale zmęczenie jakie mnie dopadało w ostatnim czasie bywało nie do zniesienia). Dzisiaj jest dobrze, i oby taki stan rzeczy się utrzymał. Jak pewnie zauważyliście, często piszę „Ja” a nie my – a to dlatego, że aktualnie całe Imagine Realm to właśnie tylko ja, a ponieważ produkcja i projektowanie Junktech: Duel było pierwszym projektem bez outsourcingu, cała praca spoczywała na moich barkach. Jak dodacie do tego kampanie i opóźnienia wysyłki Strażników Xobos, zrozumiecie, że pewne rzeczy są po prostu ponad wszelkie siły i chęci. Zapewne niektórzy z Was zauważyli także, że w tym roku ominąłem wszystkie wyjazdy z grami (i prototypami), nawet Gratislavię, na której pojawiałem się zawsze – teraz znacie przyczynę.
Wróciłem do „żywych” po 3 tygodniowej nieobecności, i powrót do „sieci” oraz spraw firmowych nie był łatwy.
Nie chcę tylko się tłumaczyć, bo takie opóźnienie jest nie do obronienia – chcę Was zapewnić, że wyciągnąłem wiele wniosków na przyszłość, które usprawnią pracę nie tylko moją, ale wydawnictwa. Otrzymałem też kilka niezbyt miłych wiadomości od wspierających, w których zarzucają mi to, że całą „parę” ruszyłem w wersję angielską Strażników Xobos – otóż, chcę zapewnić, że jeszcze w trakcie pierwszej kampanii wszystkie moje siły rzuciłem na przygotowanie Junktech: Duel i tak jest do teraz. Po prostu wiele rzeczy idzie nie tak jakbym chciał i nie tak, jak powinno iść.
Za zaistniałe opóźnienia i brak wieści najmocniej przepraszam.
Pozdrawiam serdecznie,
Jarosław Biliński
Komentarze
Kamil Rogulski (wspieram.to)
4 lata temuUrbansky
4 lata temuKornelito
4 lata temuAnonim
4 lata temuSirZik
4 lata temuKamil Rogulski (wspieram.to)
4 lata temupolwac
4 lata temuKamil Rogulski (wspieram.to)
4 lata temuUrbansky
4 lata temuBuckhay
4 lata temuAronowsky
4 lata temuAnonim
4 lata temuBuckhay
4 lata temuZdzi Hou
4 lata temuŁukasz Jachacy
5 lat temuKruczefix
5 lat temuUrbansky
5 lat temuKruczefix
5 lat temuKornelito
5 lat temuŁukasz Jachacy
5 lat temuKornelito
5 lat temuAnonim
5 lat temuUrbansky
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuShade
5 lat temuSirZik
5 lat temuPatryk Łapiński
5 lat temuAjemajo
5 lat temuSirZik
5 lat temuJacek Szulc
5 lat temuUrbansky
5 lat temuAronowsky
5 lat temuAnonim
5 lat temusebokra
5 lat temuKornelito
5 lat temuKornelito
5 lat temuAnonim
5 lat temunerevarine
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temuZdzi Hou
5 lat temuSirZik
5 lat temuAdam Pastuła
5 lat temuJakub Bujnowicz
5 lat temunerevarine
5 lat temuAronowsky
5 lat temuJakub Bujnowicz
5 lat temuEmil Zubrzycki
5 lat temuAronowsky
5 lat temuBanzey
5 lat temuAnonim
5 lat temuBuckhay
5 lat temuAnonim
5 lat temuAnonim
5 lat temupolwac
5 lat temuAnonim
5 lat temupolwac
5 lat temuUrbansky
5 lat temusebokra
5 lat temuZdzi Hou
5 lat temuAnonim
5 lat temuQartas
5 lat temuDawid Sieruga
5 lat temuDawid Sieruga
5 lat temuUrbansky
5 lat temupolwac
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temupolwac
5 lat temuAktualizacja #36 14.05.2019
Duży postęp w przygotowaniach!
Witajcie – maj w połowie, a u mnie końca pracy nie widać..., a w sumie widać, widać! Przez ostatni czas dużo grałem w „Junktech: Duel” może nawet za dużo, bo wpadłem w rutynę obsługi kart co może osłabić czujność. A tej potrzeba. Zacznę od początku.
Jak widzicie na załączonym zdjęciu karty wyglądają zupełnie inaczej od tego, co pokazywaliśmy w trakcie kampanii. Gra przeszła metamorfozę tak dużą, że mogę śmiało powiedzieć, iż została zrobiona od nowa. Pisałem, że to wymaga czasu i pracy – ta praca już dobiega końca i na szczęście pozostała kosmetyka. Te ostatnie intensywne rozgrywki miały na celu testy kart – bo na nich się dużo dzieje, a źle ustawiona ikona czy wartość mogą zepsuć balans. Wykonałem przeszło 300 rozgrywek i powiem Wam, że nie tylko bawiłem się doskonale, ale bardzo starannie dopracowałem wszystkie elementy gry. Karty ze zdjęcia to próbne wydruki w celu spasowania kolorów – tutaj jest dużo pracy technicznej, jako że każda ilustracja musi być sprawdzona. Ale serio, to niemal finish!
Instrukcja też jest niemal ukończona. Czy będzie dobra? Dam ją do oceny Wam w ciągu kilku dni! (Nowy layout możecie zobaczyć także na zdjęciu!
Pozdrawiam,
Jarosław Biliński
Komentarze
Urbansky
5 lat temunerevarine
5 lat temuUrbansky
5 lat temuSirZik
5 lat temuFilip Łupiński
5 lat temuAnonim
5 lat temupolwac
5 lat temusebokra
5 lat temuAnonim
5 lat temuShade
5 lat temuKamil Stanowski
5 lat temunerevarine
5 lat temunerevarine
5 lat temuKrzysztof Misio
5 lat temuFilip Łupiński
5 lat temuKornelito
5 lat temuAnonim
5 lat temuUrbansky
5 lat temusebokra
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temupolwac
5 lat temuAktualizacja #35 16.04.2019
Przygotowania do produkcji cd.
Witajcie!
Dzisiaj aktualizacja, którą z radością przekazuję ale nie jest to tak dobra informacja, jaką chciałbym Wam przedstawić. Prace trwają – zajmuje mi to więcej czasu, niż bym chciał, i niż przewidywałem. Jest postęp – to pewne. W ostatnim czasie prowadziłem kampanię innej gry na Kickstarterze – jej przygotowanie, restart i nadzór zajęły mi ogromną ilość czasu. To spowodowało obsunięcia prac nad Junktech: Duel. Do tego doszła choroba, która wyłączyła mnie z życia na niemal 3 tygodnie. Teraz, gdy mogę siedzieć przed komputerem, nadrabiam zaległości.
Jak pisałem poprzednio, przygotowałem nową wersję gry. Mamy nowe karty, nowe grafiki, nowe ikony. Teraz gra jest niemal poskładana: zostały ostatnie poprawki, sprawdzenie każdej karty, wyeliminowanie ewentualnych błędów i mogę to wszystko montować. Te prace, mimo że brzmią banalnie prosto, i tak zajmą sporo czasu. I nie chodzi o samo zmontowanie kart, ale wystarczy jedna pomyłka i szablony trzeba zmienić. Tak było przed ostatnią aktualizacją, w której miałem pokazać karty, a okazało się, że żadna z nich nie ma oznaczenia związanego z wielokrotnością użycia (czyli gra byłaby dla Was niegrywalna). Takich błędów, a najlepiej żadnych, po prostu nie może być - a przy ilości wersji kart, którą przez ostatnie 6 miesięcy przerobiłem/zmieniłem dość łatwo o pomyłkę.
Podsumowując tę aktualizację - prace idą do przodu, choć już ze sporym opóźnieniem. W ciągu najbliższych 2 tygodni wszystko będzie gotowe do produkcji i możemy takową zlecić. Oczekuję, że do końca czerwca gra do Was trafi, i że będziecie zadowoleni z tego, jak wygląda i jak działa!
W najbliższym czasie chcę wprowadzić Junktech: Duel na Kickstarter. Jako, że aktualnie cały czas pracuję nad grą, od razu przygotowuję karty anglojęzyczne. Mam nadzieję, że akcja się uda – dla wspierających to ważna wiadomość, bo zapewne pojawia się pytania o stretch gole i dodatki, i tutaj Was zaskoczę, bo wiele rzeczy na 100% nie pojawi się na KSie (na pewno nie będzie maty, kubków i „czaszek doświadczenia”).
Jarosław Biliński
Komentarze
polwac
5 lat temuDani
5 lat temuPiotr Front
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temuAnonim
5 lat temuUrbansky
5 lat temuAnonim
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temuFilip Łupiński
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temuAnonim
5 lat temuPi0L
5 lat temuAktualizacja #34 25.03.2019
Nowy etap!
Witajcie!
Prace nad Junktech: Duel trwają! Wchodzimy w nowy etap, czyli przygotowanie gry do produkcji! W ostatnim czasie testowaliśmy nową wersję kart – zmieniliśmy ponownie ikonografię, a ponieważ zrezygnowaliśmy z systemu bazującego wyłącznie na ikonach to nad kilkoma kartami trzeba było popracować na nowo. Końcowy efekt będzie taki, że niektóre karty ataków i akcji specjalnych oraz narzędzi będą posiadały ikony, i w razie potrzeby tekst pomocniczy, co dana karta robi. To jest system bardzo podobny do pierwotnego z prototypu, który prezentowaliśmy przed i w trakcie kampanii, lecz jest tam sporo zmian, które go usprawniają. Testy wykazały, że jest dobrze!
Teraz przygotowujemy produkcję. Na pierwszy ogień idzie skład kart oraz instrukcja. Gdy tylko otrzymamy materiały z tego procesu, pochwalimy się!
Najmocniej przepraszamy za opóźnienie, wiemy że czekacie na grę. Jednocześnie dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość!
Pozdrawiamy,
Imagine Realm
Komentarze
nerevarine
5 lat temusebokra
5 lat temuShade
5 lat temuImagine Realm
5 lat temusebokra
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temuAktualizacja #33 20.02.2019
Duże opóźnienie!
Witajcie!
Dzisiaj wiadomość, którą niechętnie przekazujemy. Jest duże opóźnienie!
Pod koniec stycznia poskładaliśmy nowy prototyp gry i efekt był bardzo niezadowalający: nowe ikony były problematyczne a zmiana w wielu miejscach tekstu na ikony sprawiła, że czytelność kart (zwłaszcza w pierwszych rozgrywkach) zrobiła się problematyczna. Jakby tego było mało kilka pierwotnych grafik już tak bardzo odstawało od tych nowszych, że musieliśmy je zmienić.
Sprawa wygląda tak, że zamówiliśmy na początku lutego nowe grafiki (łącznie 11 nowych ilustracji), nową ikonografię i będziemy składać nową wersję dopiero za dwa tygodnie. Więc gdy wszystko tym razem wyjdzie, Junktech: Duel trafi do produkcji najwcześniej w połowie marca, więc termin dostarczenia przesunie się na kwiecień (i będzie to raczej koniec miesiąca).
Bardzo przepraszamy za brak wcześniejszego info oraz takie opóźnienie: wahaliśmy się z decyzjami, ale ostatecznie postawiliśmy na jakość – stąd dopiero teraz pojawia się aktualizacja.
Pozdrawiamy serdecznie!
Komentarze
Piotr Front
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuPiotr Front
5 lat temuJarosław Biliński
5 lat temupolwac
5 lat temuPi0L
5 lat temuAktualizacja #32 17.01.2019
Postęp prac!
Prace nad grą postępują – pozostało do stworzenia kilka nowych grafik oraz sprawdzenie funkcjonalności nowych ikon. Testy potrwają do końca stycznia. Gdy te elementy zostaną dopięte, przygotowujemy grę do produkcji (skład do drukarni) i na początku lutego gra zostanie wysłana do producenta. Niebawem zaprezentujemy nowe karty oraz ilustracje!
Pozdrawiamy!
Komentarze
Imagine Realm
5 lat temuUrbansky
5 lat temupolwac
5 lat temuAktualizacja #31 14.12.2018
Działamy!
Dobre wieści – prace idą do przodu! Zakończyliśmy przygotowanie wyglądu nowej karty oraz ikonografię. Teraz czas na nowe grafiki. Zmiana kart wymusiła pewne zmiany (na lepsze, a jak!) w formacie ilustracji, a nowe odblokowane cele sprawiły, że przygotowujemy więcej treści na karty. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, do 20 stycznia będziemy mieć przygotowane wstępnie wszystkie karty, a na początku lutego przetestowany nowy prototyp. Następna aktualizacja pojawi się po Nowym Roku!
Pozdrawiamy,
załoga Imagine Realm
Komentarze
Aktualizacja #30 13.11.2018
Start przygotowań!
Witajcie!
Praca na chwilę stanęła, ale bez obaw - jest to zgodne z planem :) W tej chwili jesteśmy na etapie tworzenia nowego layoutu kart: zmiana jest z jednej strony podyktowana tym, że karty będą spadowe (więcej miejsca na grafiki), a z drugiej tym, że prototyp był dość chaotycznie skomponowany, a nam zależy, aby wszystko było intuicyjne i czytelne.
Gdy zakończymy ten etap to będziemy mogli Wam przedstawić nowy wygląd gry, co powinno nastąpić na początku grudnia!
Pozdrawiamy,
zespół Imagine Realm
Komentarze
Aktualizacja #29 28.10.2018
Sukces!
Kampania dla gry Junktech: Duel zakończyła się sukcesem! Dziękujemy Wam za ogromne wsparcie, zaufanie i udział w tej akcji! Ślemy także gorące podziękowania testerom, którzy spędzili z nami nad stołem setki godzin i kłaniamy się nisko patronom i bloggerom za zaangażowanie w informowanie Was o projekcie.
Teraz jedziemy do lokalnej hurtowni kawy i siadamy do pracy, abyście w lutym 2019 roku mogli stoczyć prawdziwy duel!
Pozdrawiamy,
zespół Imagine Realm
Komentarze
Aronowsky
5 lat temuAktualizacja #28 27.10.2018
Ostatni dzień kampanii!
Witajcie! Dzisiaj ostatni dzień kampanii Junktech: Duel i ostatni cel do odblokowania! To także ostatnia szansa, aby dobrać klimatyczne dodatki: Kapsle (znaczniki HP), Czaszki (znaczniki doświadczenia) i matę!
Komentarze
Thorgen
5 lat temuAktualizacja #27 25.10.2018
Cel nr15 odblokowany!
Nie zwalniacie tempa - właśnie odblokowaliście Cel nr15 - czyli totalną zadymę! Dziękujemy wszystkim Wspierającym! Teraz walczymy o ostatni cel!!!
Komentarze
Aktualizacja #26 25.10.2018
Nowy Cel w kampanii - Case Box!
W kampanii pojawił się Cel Nr16 - CASE box (dla zwykłych pudełek i dla Steelboxów), który będzie zawierał dwie alternatywne okładki: w pionie i w poziomie! Ten cel jest przeznaczony TYLKO dla w
Komentarze
Thorgen
5 lat temuThorgen
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuAnonim
5 lat temuAktualizacja #25 24.10.2018
Akcja "Łowcy"!
Witajcie! Kampania dobiega końca - specjalnie dla Was, drodzy Wspierający, przygotowaliśmy kolejną zabawę, w której będzie można zdobyć:
Steelboxy x5 / Znaczniki Życia Kapsle + Znaczniki Doświadczenia Czaszki / Koszulki x3 i...
Zabawa zacznie się punktualnie o 18:00 w Piątek na naszym profilu FB Imagine Realm i potrwa 4 godziny! W tej zabawie wygrywają najszybsi, którzy upolują prawidłowo wybranego Łowcę! Zapraszamy Was do wzięcia udziału w akcji!
Osoby, które wesprą nasz projekt i kupią grę Junktech: Duel w trakcie zabawy także mogą wziąć udział i próbować zdobyć wybrane gadżety!
Komentarze
Aktualizacja #24 23.10.2018
Cel Nr14 odblokowany!
Dzisiaj daliście czadu! Odblokowaliście kolejny cel - tym razem jest to nowa funkcja w grze! Wszystkie karty złomowiska, czyli bronie i narzędzia oraz tarcze możecie ulepszyć, jeśli dobierzecie na starcie "Plecak z narzędziami" - karta ta posiada swoją wartość punktową. Nowa funkcjonalność kart jeszcze bardziej podnosi regrywalność i otwiera zupełnie nowe możliwości prowadzenia walki i doboru taktyk!
Komentarze
Urbansky
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuAktualizacja #23 23.10.2018
Nowy dodatek - Czaszki Doświadczenia!
Teraz możecie podkręcić klimat Junktech: Duel dobierając mega super odlotowe znaczniki doświadczenia w formie czaszek!!! Dodatek dostępny TYLKO w trakcie kampanii!!!
Komentarze
Jadwiga Świlak
5 lat temuKamil Szymichowski
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuAktualizacja #22 22.10.2018
Pierwsze wrażenia z gry na Poltergeist!
Witamy w poniedziałkowy, mroźny poranek! I mamy gorący tekst związany z Junktech: Duel! Na portalu Poltergeist pojawił się artykuł opisujący bardzo dokładnie pierwsze wrażenia z rozgrywki - zapraszamy do lektury, bo jest co czytać!
LINK: http://polter.pl/planszowki/Junktech-Duel-c30715
Komentarze
Aktualizacja #21 20.10.2018
Akcja "Trupia Czacha"!
Dzisiaj (sobota) o godzinie 18:00 na profilu Facebook naszego wydawnictwa Imagine Realm Studio organizujemy akcję, w której wspierający Junktech: Duel mogą zdobyć totalnie unikalne, odjechane i klimatyczne znaczniki doświadczenia w kształcie czaszek! Bądźcie z nami!
Komentarze
Cogitosum
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuThorgen
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuImagine Realm
5 lat temuLichu
5 lat temuKrzysztof Misio
5 lat temuAktualizacja #20 18.10.2018
Nowe cele przed nami!
Witajcie!
Dodaliśmy dwa nowe cele w kampanii i jeśli je odblokujecie, rozgrywka w Junktech: Duel zyska świetne elementy! :D Najbliższy cel do odblokowania to tryb rozgrywki "King of the Hill", w którym gracz prowadzi swój gang do walki z jednym przeciwnikiem. Kolejne cele (14 i 15) dodadzą do gry nowe funkcje kart Złomowiska oraz tryb wieloosobowy!
Komentarze
Imagine Realm
5 lat temuAktualizacja #19 16.10.2018
Cel Nr12 odblokowany!
Odblokowaliście Cel Nr12 - nową postać dostępną tylko na wspieram.to w trakcie kampanii! W grze będziecie mieć dostępnego Mutanta: bohatera, który posiada zdolność przejmowania umiejętności dwóch bohaterów... ale to nie wszystko - dodatkowo posiada wbudowaną piłę mechaniczną, którą niszczy zbroję przeciwnika!
Komentarze
Aktualizacja #18 12.10.2018
Recenzje!
Dzień obrodził w recenzje Junktech: Duel! Poniżej obszerna videorecenzja od HUMIGRAJ oraz recenzja Damiana Jaksika na blogu Sterta Gier Zapraszamy Was do zapoznania się z ich opiniami!
Oraz
Komentarze
Aktualizacja #17 12.10.2018
Nowy dodatek - Kapsle: znaczniki życia!
W kampanii pojawił się nowy dodatek dostępny tylko dla wspierających! Teraz możecie zwiększyć klimat gry dobierając 28 kapsli - znaczników życia!
Komentarze
Jacek Szulc
5 lat temuAktualizacja #16 10.10.2018
Cel Nr 10 odblokowany!
Witamy z rana! Dopiero co pisaliśmy o nowych celach, a Wy odblokowaliście jeden z ważniejszych - Cel Nr10!!! Jego odblokowanie umożliwia rozbudowę gry, a następną opcją będzie cel Nr12! Warto wspierać :)
Każdy wspierający otrzyma dodatkowe Kafle z wizerunkami postaci - kartami bohatera!
Komentarze
Mariusz Basaj
5 lat temuAktualizacja #15 10.10.2018
Dwa nowe cele!
Odblokowaliście do tej pory 9 celów i to dzięki Wam i Waszemu wsparciu możemy ulepszyć grę i dodać nową zawartość! Dodaliśmy dwa nowe cele!
Cel Nr 12 zadziała jak micro-dodatek - będzie składać się z dodatkowej karty dostępnej TYLKO dla wspierających, małej instrukcji i będzie zawierał pewien twist...
Komentarze
Aktualizacja #14 08.10.2018
Akcja początkowa - wyniki rozdania!
Drodzy wspierający - jak obiecaliśmy, tak robimy. Oto lista osób, które otrzymają od nas gadżety i gry!
Grę "Wyścig Odkrywców" otrzymają:
Robert T. / Jakub H. / Anna G.
Laleczkę Voodoo otrzymają:
Paweł S./ Jacek K. / Aleksandra R.
Pierwsze 10 osób, które wsparły projekt nagradzamy koszulkami Sloyca:
Robert T.
Mateusz K.
Rafał Ch.
Łukasz S.
Tobiasz Ś.
Kornel B.
Daniel D.
Wiesław K.
Ryszard T.
Tomasz M.
Gratulujemy! Będziemy kontaktować się z Wami! :D
Komentarze
Aktualizacja #13 05.10.2018
Cel Nr 9 odblokowany - Mirage!
Stało się - odblokowaliście Cel Nr 9 - w grze pojawi się piąta postać - zjawa - Mirage i jej okrutne sztuczki! Dziękujemy! :)
Komentarze
Imagine Realm
5 lat temuAktualizacja #12 04.10.2018
Wizualizacja gry z matą!
Cześć! Przedstawiamy Wam wizualizację gry z matą :) Mata jest wykonana z eko-skóry, wymiary 40x30cm. Na wizualizacji znajdują się karty spadowe (bez ramki) oraz akrylowe znaczniki doświadczenia - zgodnie z odblokowaną zawartością kampanii!
Komentarze
Imagine Realm
5 lat temuRadosław Goławski
5 lat temuAktualizacja #11 03.10.2018
Cel Nr8 odblokowany!
Odblokowaliście kolejny cel - 3 nowe karty Złomowiska znajdą się w grze! Jesteście niesamowici - dziękujemy! Przed nami nowa postać, Mirage (Zjawa) i Bohaterowie na kaflach!!!