Najeźdźcy z północy
Zakończono sukcesem
Kampania wzbudziła
100 reakcji
Wstęp
Często wydawać się może, że praca wikinga jest zajęciem bardzo prostym. Wystarczy wsiąść do drakkara, popłynąć na przeciwległy brzeg i brać, co się komu niesłusznie należy, zdobywając prestiż i chwałę. A jednak – nikt nie wie jakie umiejętności posiadać musi wódz drużyny, aby wszystko odpowiednio zorganizować: srebro, odpowiedni ekwipunek i zapasy, odpowiedni oddział, w którym każdy wojownik będzie posiadał przydatne umiejętności oraz wiele innych elementów potrzebnych w wyprawie. A do tego, niestety, każdy wódz drużyny ma nad sobą własnego wodza, któremu należy potem zdać relację, zapłacić w prezentach, podzielić się chwałą… ciężka sprawa. Prawie tak ciężka jak wydawanie gier!:)
Łatwo w ostatnim czasie zaobserwować pewien trend: gracze otrzymali bowiem aż trzy wspaniałe gry o wikingach, łamiące konwencję, w której zazwyczaj gry o tej tematyce były tworzone. Rozgrywka w grach o tej tematyce dzieliła się na dwie podstawowe kategorie: gier logicznych oraz gier przygodowych. Wydany niedawno, także po polsku, Blood Rage oraz Champions of Midgard (niestety bez rodzimej wersji... ) stanowiły powiew świeżości – łączyły w luźny sposób elementy gry ekonomicznej i tak zwanego „ameritrashu” (gier z mocnym elementem losowości, skupionych na otoczce fabularnej i bohaterach z ich specyficznymi umiejętnościami, ze sporą ilością negatywnej interakcji). Games Factory Publishing postawił na trzeci tytuł z tej wielkiej trójcy – Riders of the North Sea, skupiający się przede wszystkim na ekonomii – w którym element losowy jest zdecydowanie na niskim poziomie, najwięcej zaś zależy od umiejętności rozplanowania przez graczy akcji oraz wypracowaniu własnego, dostosowanego do sytuacji na planszy stylu gry.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą kampanią – przed państwem Riders of the North Sea – świetna (i przepiękna!) gra ekonomiczna o wyprawach wikingów, z pewnym innowacyjnym elementem, który zmienia zupełnie jakość rozgrywki, wprowadzając powiew świeżości do kategorii gier z mechaniką przydzielania robotników (worker-placement) oraz w pomysłowy sposób klimatycznie łączy w jedno grę ekonomiczną z grą wojenną (w końcu będziemy tutaj także napadać i plądrować zamorskie miasta, klasztory i zdobywać warownie).
Ważne:
wszystkie zdjęcia przedstawiają wersję Kickstarterową gry - nasza może mieć podobną zawartość, jeśli osiągniemy przygotowane cele. Srebrniki w podstawowej wersji gry będą jedynie żetonami, monety będzie można dokupić jako dodatek.
Opis projektu
Raiders of the North Sea przeniesie was w złoty wiek panowania północnych plemion nad okolicznymi morzami, w czasie, gdy mieszkańcy każdej nadmorskiej osady drżeli przed niespodziewanym atakiem przerażających i nieustraszonych wikingów. Gracze wcielają się w jednego z tych wielkich wojowników i będą starali się zaimponować wodzowi wioski, poprzez przeprowadzenie jak największej ilości udanych zamorskich wypraw. W tym celu będą musieli zebrać drużynę, przygotować prowiant i wyposażenie, aby wyruszyć na pełną chwały i bogactw przygodę. Ich nagrodą będzie srebro, żelazo i żywy inwentarz oraz – o ile dopisze im szczęście – chwalebna śmierć w bitwie, a być może nawet spotkanie z samą Walkirią. Topory w dłoń, nadchodzi czas wyprawy!
UWAGA: Pamiętajcie – przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę!
Raiders of the North Sea to fantastyczna gra ekonomiczna z unikalnym systemem przydzielania robotników do zadań dla 2-4 graczy w wieku 12+, w której gracze najpierw odpowiednio przygotować muszą zamorską wyprawę we własnej wiosce, aby później wypuścić swoją drużynę dzielnych wikingów na pełne morze po chwałę i łupy!
Aby osiągnąć sukces gracze korzystać będą ze specjalnego systemu przydzielania robotników do zadań w wiosce: od wykuwania broni i zbroi, przez pracę w młynie lub u srebrnika, aż po wizytę w barakach, patrolowanie bramy i składanie darów wodzowi wioski. Do dyspozycji gracza jest tylko jeden robotnik – po umieszczeniu go na odpowiednim polu wykonujemy przypisaną do pola akcję, a następnie zdecydować musimy, którego robotnika wziąć z planszy z powrotem do siebie – wykonując w ten sposób dodatkową akcję!
Kiedy przygotowania dobiegną końca i gracze będą gotowi wyruszyć na wyprawę, wybierają cel swojego napadu i rozgrywają go: otrzymując w zamian punkty zwycięstwa, srebro, żelazo lub żywy inwentarz. Czasami, któregoś z członków drużyny spotka chwalebna śmierć w bitwie – zabrany przez Walkirię do Valhalli zdobywa dodatkowe punkty. Po skończonej wyprawie na graczy czeka powrót do domu – i od razu przygotowania do kolejnego podboju, być może bardziej wymagającego, lecz przynoszącego także większe profity.
Riders of the North to rozbudowana gra ekonomiczna, która przedstawia zupełnie unikalne spojrzenie na życie wioski wikingów – w której ciężar rozgrywki spoczywa nie na samych wojennych czynach, ale przede wszystkim na odpowiednim zarządzaniu dostępnymi zasobami i odpowiednim przygotowaniu zamorskich wypraw. To właśnie przed wyruszeniem drakkarów od decyzji graczy zależą nie tylko losy poszczególnych wypraw, ale także ogólna szansa na wygraną – zwycięży bowiem osoba, która na koniec posiadać będzie najwięcej punktów zwycięstwa. Aby tego dokonać wykazać się będzie trzeba umiejętnościami odpowiedniego planowania i zmysłem ekonomicznym. Jak w każdej tego typu grze, ścieżek, które można obrać i różnych ich wariantów jest bardzo dużo: wszystko zależy od gracza i jego decyzji oraz posiadanych aktualnie członków drużyny (tak naprawdę jest to jedyny losowy element gry), zdobytych łupów, chwalebnych śmierci (żetonów Walkirii) oraz sytuacji innych graczy.
Gra dodatkowo świetnie wypada na różną liczbę graczy – zmieniając odrobinę sposób, w jaki należy planować swoje ruchy. Według opinii wielu graczy Riders of the North Sea to najlepsza gra z systemem worker placement na dwóch graczy. To właśnie w takim wypadku można bez problemu rozplanować swoje ruchy w czasie fazy przygotowań (wioski) – ponieważ przeciwnik nie będzie miał możliwości „namieszania” w układzie, który się tam znajduje. Trochę inaczej wygląda gra dla czwórki graczy – trzeba znacznie mocniej uważać na możliwości plądrowania innych drużyn, za to wioska staje się dużo bardziej nieprzewidywalna. Gra we trójkę stanowi jakby wypadkową obu tych sytuacji. Oba opisywane warianty strategiczne wprowadzają do gry także mnóstwo interakcji między graczami – dodajmy dla porządku, że każde miejsce może być plądrowane przez graczy TYLKO RAZ – tak więc trzeba mocno śledzić poczynania innych graczy, aby nie zagapić się w kluczowym momencie i nie stracić punktów. Dodatkowo w grze istnieją umiejętności postaci, które wpływają na innych graczy – zazwyczaj pozwalając na „kradnięcie” im pewnych zasobów.
W Riders of the North Sea jednak najwięcej zależy od temperamentu graczy – czy będą chcieli opracować perfekcyjną ekonomicznie rozgrywkę, czy może postawić na przeszkadzanie innym lub zdać się na łut szczęścia – angażując się po prostu w „życie wioski”, traktując rozgrywkę jak specyficzną grę przygodową? W tej krótkiej pod względem czasu rozgrywki (ok. 90 minut) grze gracze otrzymują mnóstwo możliwości!
Riders of the North Sea to także bardzo bogate wydanie pod względem komponentów (jak każda szanująca się euro-gra ma w zwyczaju). A jeszcze więcej czeka na was w czasie kampanii – Games Factory Publishing udostępnia polskim graczom wszystkie bonusy, które zdobyć można było w czasie kampanii zagranicznej: od dodatkowych możliwości zdobywania punktów, aż po specjalne grafiki, elementy i karty bohaterów! Poniżej znajdziecie więcej informacji na ten temat.
Skrócony opis rozgrywki:
Podobnie jak w przypadku jednej z naszych poprzednich kampanii – Pól Arle – nie jesteśmy w stanie opisać w bardzo szczegółowy sposób całej rozgrywki: gra posiada zbyt dużo możliwości punktowania, byśmy mogli streścić zasady w paru zdaniach. Jednak, aby dać wam przybliżony obraz, postaramy się omówić w ogólnych słowach parę najważniejszych elementów gry.
Akcje podstawowe i poboczne. Robotnicy w wiosce.
W Riders of the North Sea gracze mogą w swojej turze wykonać dwie podstawowe akcje: wysłać do pracy swojego robotnika lub wybrać się na wyprawę.
Jeżeli postanowią poświęcić turę na potrzebne do wyprawy przygotowania wolno im postawić swojego robotnika (gracze dysponują tylko jednym robotnikiem) na jednym z 8 odmiennych budynków znajdujących się w wiosce i wykonać przypisaną do niego akcję. W ten sposób gracze zbierają drużynę oraz gromadzą zapasy potrzebne do wybrania się na wyprawę.
Innowacyjność mechaniki Riders of the North Sea polega na dodatkowej możliwości wykonania akcji: po postawieniu swojego robotnika na danym polu i wykonaniu akcji, gracze mogą wybrać jednego z robotników, którzy już znajdują się na innym polu i wykonać jedną akcję poboczną! Nie brzmi jak wielka zmiana w stosunku do innych gier tego typu, ale uwierzcie nam – ten element jest kluczowy w radości, jaką dają Riders of the North Sea.
Wyprawa!
W momencie, w którym gracze będą gotowi, by wybrać się na wyprawę – to znaczy będą posiadać odpowiednią drużynę oraz zapasy, mogą wybrać jedno z pól znajdujących się na górze planszy (przystań, strażnicę, klasztor lub twierdzę), aby je splądrować. Każde z pól posiada własne wymagania, aby wyprawa zakończyła się sukcesem (odpowiednia załoga, odpowiednie zaopatrzenie + złoto w wypadku klasztoru i twierdzy oraz określony kolor robotnika). Splądrowanie danego terenu (każde pole może być napadnięte tylko raz) daje określone profity: punkty zwycięstwa, siłę militarną, Walkirię itp. Gracze mogą też otrzymać w zamian potężniejsze szare i białe pionki, który będą mogli używać do wykonywania dodatkowych akcji w wiosce.
Karty drużyny
Każdy z graczy dysponuje ponadto specjalnymi kartami członków swojej drużyny, których może używać na parę sposobów. Po pierwsze – gracze mogą wcielić wikingów do swojej drużyny, zapewniając sobie stały bonus (oraz określoną ilość siły militarnej). Karty można jednak także zamieniać na złoto i srebro, gdyby była taka potrzeba lub używać ich w określonych budynkach wioski, aby odrzucić je w zamian za wywarcie potężnego jednorazowego efektu.
Podarki
W czasie gry gracze zdobywać będą pewne dobra: złoto, rudę, trzodę oraz czarne czaszki (Walkirie). Wszystkie te rzeczy (nie licząc Walkirii) w późniejszych turach można przeznaczyć na podarki dla szefa wioski na jednym z pól wioski, zdobywając w ten sposób kafelek z odpowiednią ilością punktów (wszystkie elementy gry dostarczają punktów – jednak przelicznik dla każdego z elementów jest inny). Kafelki te są dostępne w ograniczonej ilości (patrz: koniec gry).
Walkirie
Niektóre z wypraw pozwalają graczom zdobyć żeton czarnej czaszki – symbolizujący Walkirię i bardzo potężnego wroga. Zdobywając go jeden z twoich wojowników osiąga chwałę ginąc po ciężkiej i zażartej walce (gracz wybiera który) – dostarczając specjalnych punktów oraz pozwalając na przesunięcie znacznika chwały na specjalnym torze.
Koniec gry
Gra skończyć może się na trzy sposoby:
1. Tylko jedna z 6 twierdz nie zostanie splądrowana
2. Skończy się stos podarków
3. Z planszy zostaną zabrane wszystkie Walkirie.
Cel projektu
Celem projektu jest wydanie gry Riders of the North Sea – rozbudowanej gry ekonomicznej o wyprawach wikingów, w pełni po polsku, w najlepszej możliwej jakości.
Gra jest naprawdę piękna i naprawdę olbrzymia – dzięki waszemu wsparciu może być także jeszcze lepsza, osiągając jakość zagranicznej wersji kickstarterowej. Bardzo mocno liczymy na wasze wsparcie – gra z pewnością jest tego warta i w tegorocznej kategorii gier o wikingach (z których często mamy do czynienia z hybrydą gry ekonomicznej) stanowi zdecydowanie najciekawszy wybór!
Kwota: 15 000 zł pozwoli na wydrukowanie edycji w najlepszej jakości i jak najbogatszej zawartości. Szykujemy dla was też kilka niespodzianek!
Nagrody
O autorze / Zespół
Nazywam się Piotr Sobieraj i stworzyłem wydawnictwo Games Factory Publishing. Wspólnie udało nam się wydać Dominiona i trzy dodatki do niego, Namiestnika, Roll For The Galaxy, Mistfall, Pocket Imperium, Pola Arle oraz Mage Wars Arena i Akademia.
Moja przygoda z grami planszowymi rozpoczęła się 6 lat temu, od rozgrywki w Twilight Imperium. Od tego czasu gry stały się moim hobby. Z czasem hobby przerodziło się w pracę przy programie BoardGamesFactory jako montażysta i recenzent. Dzięki znajomości rynku i doświadczeniu udało mi się znaleźć zatrudnienie w naszej branży. Pracowałem w firmie Bard Centrum Gier - wielu z Was zna mnie właśnie na stopie zawodowej. Teraz jednak pora na nowe wyzwania w 2016 roku!
Ryzyko
Kampania Najeźdźców z Północy będzie jedenastą kampanią na Wspieram.to. Wszystkie poprzednie zakończyły się sukcesem, a dwie – pobiciem wielu rekordów serwisu Wspieram.to (Roll For The Galaxy i Dodatki do Dominiona).
Jak do tej pory wydaliśmy (albo jesteśmy w trakcie wydawania) łącznie 13 gier i jedynym ryzykiem jakie ponosicie wspierając nasze akcje były ewentualne przesunięcia w dostawie gry, co niestety zdaża się dość często z przyczyn raczej niezależnych od wydawcy. Prosimy uzbrójcie się w cierpliwość... ;)
Nasze poprzednie kampanie:
WŁAŚNIE TRWA:
wsparli tylko ten projekt
wsparli więcej projektów
condrad
Krzysztof Więcek
Jabberwocky
Michał Niciński
Tomasz Kowalik
Wspieracz Anonim
Turulf Grorinul
przemyslaw heczko
Bunkier Gier
Paweł Wasielewski
Adam Rechnio
AM76
Maciej Adamczak
Wspieracz Anonim
Zbigniew Majer
Bartłomiej Hałys
Mikołaj Kojdecki
Avenilla gry planszowe
Maniek
Tomasz Fałek
EuGene Wolfe
Jan Marcinkowski
Wspieracz Anonim
Patryk Skut
Michał Szydłowski
Wojciech Pietrzyk
Wspieracz Anonim
Grzegorz Guzik
Floveron
Strefa Gry
Dragonus Robert Jaskuła
Wspieracz Anonim
Shky
RadSpy
Bartłomiej Kudyba
Lizard
Wspieracz Anonim
Michał Mazur
Insaniss
Łukasz Derlecki
pioks
Malko
Wspieracz Anonim
W ojtek
Tomasz Chanek
hamanu
Mateusz Lisiecki
Pokaż wszystkich.
Ocena 4.93 / 5 (21 głosów)
Marek Ssss
7 lat temuJan Marcinkowski
7 lat temuBunkier Gier
7 lat temuDziuniO
7 lat temuArkadiusz Szwed
7 lat temuKomentarze
sztefyn
7 lat temuGames Factory
7 lat temuMarek Ssss
7 lat temuMarek Ssss
7 lat temuMarek Ssss
7 lat temuGames Factory
7 lat temuWojciech Pietrzyk
7 lat temuSkiborg
7 lat temukali
7 lat temuKarolina Batorska
7 lat temuPiotr Sipa
7 lat temuMariusz Staniak
7 lat temuGames Factory
7 lat temuGames Factory
7 lat temusztefyn
7 lat temuGames Factory
7 lat temuManiek
7 lat temuManiek
7 lat temuMarta Walczak
7 lat temuMarta Walczak
7 lat temuManiek
7 lat temuManiek
7 lat temuGames Factory
7 lat temuPlanszowe Newsy
7 lat temuPlanszowe Newsy
7 lat temuMariusz Żułma
7 lat temuGetler Gritesberg
7 lat temuPlanszowe Newsy
7 lat temuJakub Woźniak
7 lat temuPawel Zawadzki
7 lat temuKrzysztof Sadowski
7 lat temuPiotr Sipa
7 lat temuSomeone Else
7 lat temuMichał Marciniak
7 lat temuGames Factory
7 lat temuMichał Pruchnicki
7 lat temuRadosław Kurek
7 lat temuJanusz Smoła
7 lat temuBartek Karczewski
7 lat temuKamil Sikorski
7 lat temuKamil Sikorski
7 lat temuKarol Nadolny
8 lat temuKarol Nadolny
8 lat temuGetler Gritesberg
8 lat temukali
8 lat temuGetler Gritesberg
8 lat temuBartek Karczewski
8 lat temuGames Factory
8 lat temuBartek Karczewski
8 lat temuMarcin Belczyński
8 lat temuTomasz Płecha
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuJakub Woźniak
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuJacek Kupski
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuJakub Woźniak
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuDariusz Milczarek
8 lat temuArkadiusz Deroszewski
8 lat temuGames Factory
8 lat temuJacek Kupski
8 lat temuAnonim
8 lat temuTomek Pozimski
8 lat temuKonrad Rymczak
8 lat temuJacek Kupski
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Szkołut
8 lat temuMikołaj Mrozik
8 lat temuMikołaj Mrozik
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuSzymon Burak
8 lat temukali
8 lat temuMichał Marciniak
8 lat temuGames Factory
8 lat temuGames Factory
8 lat temuGames Factory
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuPlanszowe Newsy
8 lat temuKonrad Rymczak
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Marciniak
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Marciniak
8 lat temuAnonim
8 lat temuPiotr Sipa
8 lat temuKonrad Rymczak
8 lat temuPiotr Sipa
8 lat temuMichał Marciniak
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuGames Factory
8 lat temuSzymon Burak
8 lat temuAnonim
8 lat temuMarcin Belczyński
8 lat temuKrzysztof Sadowski
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuAnonim
8 lat temuAnonim
8 lat temuGames Factory
8 lat temuGames Factory
8 lat temuKuba Nieścierow
8 lat temuproszek
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuGames Factory
8 lat temuKamil Rogulski
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuGames Factory
8 lat temuMaciej Borchardt
8 lat temuGames Factory
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuSebastian Ziegert
8 lat temuAdam Reliszko
8 lat temuAbramsPl
8 lat temuWydawnictwo Baldar
8 lat temuGames Factory
8 lat temuAnonim
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuGames Factory
8 lat temuAnonim
8 lat temuGames Factory
8 lat temuPaweł Mazik
8 lat temuSzymon Gumiński
8 lat temuGames Factory
8 lat temuMarek Ssss
8 lat temuAndrzej Gil
8 lat temuGames Factory
8 lat temuMichał Szymczyk
8 lat temuJeden z wielu
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 139,90zł. Oszczędzasz do 39,90zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dwu z wielu
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 279,80zł. Oszczędzasz do 84,90zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Podziękowania
Obóz wikingów
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 839,40zł. Oszczędzasz do 299,4zł
Darmowa dostawa kurierem GLS na terenie Polski.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Drużyna wikingów
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 1 678,80 zł. Oszczędzasz do 708,80zł
Darmowa dostawa kurierem GLS na terenie Polski.
UWAGA!
Pakiet dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych, które zajmują się sprzedażą gier planszowych.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Drakkar pełen wikingów!
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 3 357,60 zł. Oszczędzasz do 1 477,60 zł
Darmowa dostawa kurierem GLS na terenie Polski.
UWAGA!
Pakiet dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych podmiotów gospodarczych, które zajmują się sprzedażą gier planszowych.
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Wczesny Wiking
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 139,90zł. Oszczędzasz do 54,90zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
UWAGA! Pakiet jest limitowany CZASOWO. Najeźdźców z Północy możecie wesprzeć kwotą 85zł od startu kampanii: 05.08 od godziny 15:00 aż do 08.08 do godziny 23:59
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Jeden z piętnastu
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 139,90zł. Oszczędzasz do 47,90zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Podwójny Wczesny Wiking
2. Wszystkie odblokowane cele kampanii
3. Podziękowanie mailowe
*Cena poza wspieram.to 279,80zł. Oszczędzasz do 114,80zł
Darmowa dostawa Paczkomatem na terenie Polski.
(jeśli nie masz w okolicy żadnego Paczkomatu i preferujesz przesyłki kurierskie, dodaj do swojego zamówienia dodatek Kurier lub Poczta Polska)
UWAGA! Pakiet jest limitowany CZASOWO. Najeźdźców z Północy możecie wesprzeć kwotą165zł od startu kampanii: 05.08 od godziny 15:00 aż do 08.08 do godziny 23:59
Przewidywana dostawa: grudzień 2016
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Koszulki x2
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Koszulki
Zakup wymaga podania adresu dostarczenia
Dodatek dostępny od sumy wsparcia projektu minimum 0 zł
Kurier
Z