Valeria
Zakończono sukcesem
- Projekt
- Aktualizacje (48)
- Wspierający (297)
- Społeczność (92)
Kampania wzbudziła
120 reakcji
Udostępnij:
Wstęp
Łatwo można zaobserwować, że w Games Factory lubimy ładnie wyglądające, ciekawe gry karciane – tak się akurat złożyło, że prawie cała ekipa gustuje głównie w tego typu produkcjach – a przynajmniej je najczęściej wyciąga na stół. Pewnie, wszyscy lubimy czasami usiąść do wielkich, trudnych gier planszowych, w których rozłożenie gry trwa godzinę, opowiedzenie instrukcji dłużej niż jej przeczytanie, a tura gracza ciągnie się w nieskończoność – ponieważ zanim rozważymy wszystkie opcje oraz przeliczymy na kalkulatorze co opłaca się nam najbardziej, trochę czasu musi minąć. Prawda? Jednak nie zawsze. Czasami lubimy usiąść do gry, której rozłożenie początkowe jest najdłuższym etapem, a zasad nie warto opowiadać, ponieważ po jednej turze już będzie wszystko wiadomo. Większość karcianek działa właśnie w ten sposób, nie inaczej jest z Valerią.
Tym bardziej cieszymy się, że nasza najnowsza kampania dotyczy nie jednej fantastycznej gry karcianej, lecz aż trzech! Valeria Karciane Królestwa, Valeria Wioski oraz Valeria Wyprawy to trzy gry z jednej serii – i właśnie tak, nie gra podstawowa i dodatki do niej, a trzy zupełnie odmienne gry, dziejące się jednak w jednym świecie – Valerii, a nawet połączone ze sobą fabularnie. W Karcianych Królestwach mamy do czynienia z najazdem potworów na tytułową krainę, który gracze muszą odeprzeć. Następnie – we Wioskach następuje faza odbudowy tego, co zostało zniszczone w czasie najazdu (w tym stolicę państwa), zaś w Wyprawach wcielamy się w Mistrza Gildii i wynajmujemy poszukiwaczy przygód, aby pomagali w stabilizacji królestwa na przestrzeni wydarzeń z obu poprzednich części.
Wszystkie trzy gry cechuje szybkość rozgrywki (około 45 minut) oraz przejrzystość zasad. Dynamika – to słowo klucz.
Każdy z tytułów posiada odrębne, własne zasady, odmienne od pozostałych tytułów, jednak wszystkie można opisać w skrócie w ten sam sposób. Po zbudowaniu królestwa (rozłożeniu odpowiednich kart na środku stołu w stosach – czyli przygotowaniu gry) przystępujemy do rozgrywki, która wygląda w każdej części w podobny sposób: do wykonania mamy parę prosty akcji, nim przekażemy turę następnemu graczowi. W Karcianych Królestwach rzucamy kośćmi, sprawdzamy, które karty się aktywowały, zbieramy surowce, kupujemy nowe karty i dodajemy do wcześniej posiadanych, przekazujemy kości następnemu graczowi. I tyle! We Wioskach – wykonujemy jedną z akcji jako gracz główny korzystając z trochę lepszy niż reszta graczy możliwości, po czym tę samą akcję mogą wykorzystać inni gracze, na trochę gorszych warunkach niż gracz główny. W Wyprawach natomiast – w Karczmie rekrutujemy poszukiwaczy przygód i wykonujemy specjalne zadania.
Rozgrywka w każdą część serii jest szybka, lekka i dynamiczna oraz bazując na zaletach gier o budowaniu talii (deckbuildingów) rozszerza ich zasady na swój własny, odrębny od reszty sposób. Każda z trzech gier posiada proste i przejrzyste zasady (dodatkowo podkreślane przez prostą i łatwo przyswajalną ikonografię – taką samą w przypadku każdego tytułu), jednak gracze muszą cały czas czuwać nad własną strategią zakupową, aby na koniec zdobyć jak najwięcej punktów. Gry zmuszają nas do ciągłego śledzenia tego, co dzieje się na stole – ponieważ nasze karty aktywują się także poza naszą turą (Valeria Karciane Królestwa) i trzeba mieć na uwadze karty, które kupują inni gracze (we wszystkich trzech grach) oraz domyślać się, którą kartę specjalną wybrali na początku rozgrywki –w kluczowy sposób podpowiada nam ona styl rozgrywki oraz pozwala na zdobycie mocnego bonusu punktowego na koniec gry.
Partia w każdą z gier z serii jest naprawdę szybka – trwa około pół godziny do godziny i w każdą z gier może zagrać aż 5 osób. To idealne rozwiązanie na szybkie posiadówki - losowość, którą należy trzymać pod kontrolą (jak we wszystkich grach karcianych) oraz lekkość rozgrywki czynią z tych gier idealną rozrywkę dla wszystkich typów graczy – zarówno tych, którzy traktować będą ją jako przyjemną odskocznię od bardziej skomplikowanych gier planszowych, jak i graczy początkujących lub średnio-zaawansowanych.
No i wreszcie – fenomenalne wydanie. W pudełkach z Karcianymi Królestwami, Wyprawami oraz Wioskami gracze znajdą mnóstwo, przedstawiających bohaterów, lokacje oraz potwory z grafikami znanego już polskim graczom Mihajlo Dimitrievskiego – twórcy grafik do jednej z najładniejszych gier wydanych przez nasze wydawnictwo: Najeźdźców z Północy. Zainteresowanie, które budził ten tytuł oraz dodatki do niego, mówi samo za siebie: ten młody, łatwo rozpoznawalny grafik staje się powoli marką samą w sobie. Spójrzcie na przykładowe karty:
Tak, Valeria jest jedną z najładniejszych serii jakie widzieliśmy ostatnimi czasy.
W wypadku Valerii Karcianych Królestw dodamy do tego należy olbrzymie pudło zawierające miejsce nie tylko na wersję podstawową, ale także na dodatki do niej, dwie kości oraz ponad 150 grubych, kartonowych znaczników surowców (many, złota oraz punktów walki) otrzymamy produkt na najwyższym poziomie pod względem jakości wydania. Każda z części serii stoi na tym samym poziomie wydawniczym, który ocenić możecie sami na poglądowych grafikach.
O każdej z gier przeczytać możecie poniżej (zarówno skrótowy opis zasad, jak i setting). Zapraszamy do wsparcia!
Opis projektu
Po paru latach relatywnego spokoju Królestwo Valerii znów musi stawić czoła hordom nieumarłych, goblinów i innych stworów z koszmarów. Król jest już zbyt stary, aby stanąć naprzeciw niebezpieczeństw jak za dawnych, bohaterskich czasów… i nigdy nie narodził się młody następca tronu, by zająć jego miejsce. Ludność Valerii powoli traci ducha, szepcząc o potrzebie wybrania nowego władcy…
Jako jeden z diuków, posiadasz wszystko, czego potrzeba, aby zasiąść na tronie – władzę, poszanowanie i zasoby. Urodziłeś się pod szczęśliwą gwiazdą i tron już od dawna chodził ci po głowie. Zdobyć poparcie mniejszych władców i ludności nie nastręczy kłopotów. Gorzej jeżeli zostaną zjedzeni przez potwory – siła ich poparcia zmniejszy się, naturalnie. Musisz więc umocnić granice, nająć bohaterów i przegonić wszelkie plugastwo! A potem – elekcja!
(Zdjęcia, dzięki uprzejmości custodianofmecatolrex.znadplanszy.pl)
Valeria Karciane Królestwa to szybka i lekka gra karciana dla 1-4 graczy o budowaniu własnego królestwa i walce z potworami, oparta na zasadach gier o budowaniu talii. W swojej turze gracze kupują karty za zdobyte wcześniej surowce (bohaterów i lokacje) oraz walczą z potworami . Przy pomocy rzutu kośćmi uruchamiają karty dodane wcześniej do swoich zasobów – zdobywając dodatkowe surowce oraz punkty zwycięstwa (dla siebie oraz – jeżeli gracze posiadają odpowiednich bohaterów, także dla przeciwników!). Po wykonaniu rzutu kości otrzymuje następny gracz – i rozgrywa swoją turę w ten sam sposób!
(Zdjęcia, dzięki uprzejmości custodianofmecatolrex.znadplanszy.pl)
Wygląd kości, po odblokowaniu wszystkich celów dot. kości.
Gra skończy się, gdy odpowiednia (zależna od liczby graczy) ilość stosów z kartami wyczerpie się – należy podliczyć ostateczny wynik oraz dodać specjalny bonus z karty diuka, którego każdy gracz otrzymał na początku rozgrywki, aby wyłonić ostatecznego zwycięzcę – nowego króla Valerii!
(Zdjęcia, dzięki uprzejmości custodianofmecatolrex.znadplanszy.pl)
Tym razem nie będzie ściany tekstu: Valeria Karciane Królestwa to gra prosta i szybka. Przyjrzyjmy się po kolei wszystkim fazom rozgrywki:
- 1.Stworzenie królestwa.
- 2.Tura…
- 3.Koniec gry.
Na samym początku stworzymy krainę, w której przyjdzie nam grać. Tworzą ją cztery rzędy po pięć stosów kart – dwa rzędy bohaterów, których będziemy rekrutować, rząd 5 losowych stosów potworów oraz rząd z 5 stosami kart lokacji. Spójrzcie jak to wygląda:
Dodatkowo każdy z graczy otrzymuje 2 karty diuków, z których zatrzyma jednego (w sekrecie). Karta ta zawiera specjalny mnożnik punktów, które gracz zliczy na końcu rozgrywki. Tak więc wybierając kartę, gracz wybierze specjalny cel, do którego dążyć będzie w czasie partii.
Każdy gracz otrzymuje następujący zestaw startowy: kartę Rycerza, kartę Chłopa oraz dwa żetony złota i jeden żeton magii (surowca, który zastępuje każdy inny surowiec).
I już. Można turlać!
Tura zawiera cztery fazy:
- Rzucenie kośćmi.
- Zbiory.
- Dwie akcje:
- Zakończenie tury.
Aktywny gracz rzuca dwoma specjalnymi kostkami. Sprawdza wynik na jednej kości, na drugiej kości oraz liczby stanowiącej sumę wyników obu kości – bohaterowie o tych numerach ulegną aktywacji w czasie akcji numer 2 (zarówno nasi, jak i przeciwników).
Zbieramy wszystkie surowce, których dostarczają nam aktywowani bohaterowie. Karty mają dwie wartości – surowców, które otrzymujemy podczas naszej tury oraz podczas tury innych graczy. Surowców są trzy rodzaje: punkty walki, złoto oraz magia. Proste? Proste!
Gracz wybiera dwie akcje możliwe do wykonania i wykonuje je (w dowolnej kolejności). Akcje tłumaczą się same: Zabij potwora, Rekrutuj Postać, Kup Lokację, Weź jeden z surowców.
Przekazujemy kości graczowi po lewej. On rzuca.
Gracze po kolei wykonują wszystkie wyżej wymienione elementy tury, aż do momentu w którym albo zabite zostaną wszystkie potwory, albo kupiona zostanie każda lokacja, albo skończą się stosy królestwa w ilości równej liczbie graczy razy dwa (dwie w grze dwuosobowej).
Każdy z uczestników rozgrywki zlicza punkty za potwory, lokacje i znaczniki Punktów Zwycięstwa, które zgromadził w czasie gry oraz zlicza bonus pochodzący z karty diuka, którego wybrał na początku rozgrywki. Gracz, który ma łącznie najwięcej punktów zostaje zwycięzcą.
(Zdjęcia, dzięki uprzejmości custodianofmecatolrex.znadplanszy.pl)
Opis Projektu:
Po wielu latach walki z potworami Król Valerii i jego dzielni wojownicy wypędzili ostatecznie zło z krainy. Jednak długoletnie walki pozostawiły jedynie ruiny i zniszczenie, które dotknęło zwłaszcza stolicę królestwa –Shilinę.
Oto nastaje nowa era – era pokoju i urodzaju. Ludność Valerii przystępuje do odbudowy, by na zgliszczach stworzyć nowe, lepsze państwo. Do stolicy ściągają najlepsi architekci i projektanci zwabieni wyzwaniem. Jako jeden z diuków musisz zebrać swoich ludzi oraz surowce, by odtworzyć zniszczone wioski wokół zamku. Pokaż na co cię stać, stwórz najwspanialszą zabudowę, aby to do ciebie ściągali wszyscy słynni bohaterowie – prześcignij wszystkich innych diuków i zostań jednym z architektów stolicy.
Villages of Valeria to szybka i lekka gra karciana dla 2-4 graczy o budowaniu własnego królestwa, oparta na zasadach gier o budowaniu talii. W swojej turze gracze wykonują jedną z pięciu akcji jako gracz główny – pozostali gracze mogą skorzystać z tej samej akcji, płacąc troszeczkę wyższy koszt. Kupuj budynki, bohaterów oraz surowce, aby zdobywać punkty zwycięstwa, nim skończy się czas – przechytrz innych diuków i zapewnij sobie tytuł wielkiego architekta królestwa Valerii!
- 1.Stworzenie królestwa.
- 2.Tury graczy.
- 3.Koniec gry
Każdy z graczy otrzymuje zamek w swoim kolorze jako pierwszą kartę w swojej wiosce. Pierwszy gracz otrzymuje ponadto Kartę Wyboru Akcji oraz znacznik aktywnego gracza. Liczba złota, którego będziemy używać w rozgrywce zależna jest od ilości graczy. Następnie tworzymy dwa stosy kart: karty Poszukiwaczy Przygód oraz Budynki.
Każdy z graczy otrzymuje 6 kart Budynków, które stworzą jego rękę startową. Dodatkowo 5 kart ułożonych na środku stołu utworzy rząd Budynków, które dostępne będą jako odkryte w czasie rozgrywki. W ten sam sposób układamy odkrytych Poszukiwaczy Przygód.
Każdy z graczy wybiera następnie jeden budynek jako swoje Surowce (ponieważ karty mogą być zarówno Budynkami – dając nam akcje oraz Surowcami).
W swojej turze gracze najpierw odświeżają Budynki – pobierając z nich złoto, które wcześniej się tam znalazło oraz wykonują jedną z poniższych akcji (po wybraniu jednej akcji każdy z pozostałych graczy może wykonać jej słabszą wersję):
- a)Zbiory
- b)Rozbudowa
- c)Budowa
- d)Rekrutacja
- e)Podatek
1 gracz bierze 3 Budynki do ręki. Reszta graczy bierze jeden budynek do ręki.
1 gracz odrzuca kartę z ręki, aby dodać jedną kartę z ręki do swojej wioski jako Surowiec. Reszta graczy może zrobić to samo odrzucając 2 karty z ręki.
1 gracz płaci koszt Budynku z ręki i dodaje do swojej wioski jako Budynek i dobiera kartę na rękę. Reszta graczy może zrobić to samo, ale nie dobiera karty.
1 gracz płaci 1 złota do banku i dodaje Poszukiwacza Przygód do swojej wioski. Reszta graczy może zapłacić 2 złota i dodać Poszukiwacza Przygód do swojej wioski.
1 gracz dobiera 1 złota z banku i 1 Budynek na rękę. Reszta graczy może dobiera jedynie Budynek na rękę.
W ten sposób gracze rozgrywają swoje tury do momentu, w którym będą posiadali w wiosce określoną przez liczbę osób liczbę kart Budynków i Poszukiwaczy Przygód. Wtedy nastąpi koniec gry i podliczanie punktów – symbolizowanych przez specjalną ikonę na kartach zdobywanych podczas gry.
Opis Projektu:
W czasie, gdy toczy się wojna z niedobitkami potworów oraz trwa obudowa królestwa, Mistrzowie Gildii z Nowej Shiliny prowadzą zakulisowe działania, by zapewnić powodzenie wszystkim operacjom. Tak graczu, dobrze się domyślasz – jesteś jednym z Mistrzów i to właśnie ty prowadzisz interesy w słynnej tawernie znanej jako Bebechy. Wykorzystaj własną przebiegłość i doświadczenie w „tych sprawach”, aby rekrutować tylko najpotrzebniejszych i najlepszych z poszukiwaczy przygód, którzy staną na wysokości zadania i zaprowadzą porządek w królestwie.
Pokonaj innych Mistrzów – zapewnij sławę własnej gildii, zdobądź szacunek Króla oraz wszystkich poddanych Valerii, by zapisać się w annałach historii!
Quests of Valeria to szybka i lekka gra karciana dla 2-4 graczy o wykonywaniu zadań i rekrutowaniu poszukiwaczy przygód, oparta na zasadach gier o budowaniu talii. W swojej turze gracze wykonują dwie z kilku akcji – tworzą najlepszą rękę, rekrutują bohaterów i wykonują lub rezerwują zadania, by zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa. Wszystko dla chwały Valerii i dla bezpieczeństwa jej mieszkańców! … oraz własnych korzyści, oczywiście.
- 1.Stworzenie królestwa.
- 2. Tury graczy:
- 3.Koniec gry:
Każdy z graczy otrzymuje kartę Mistrza Gildii, która jest jego sekretną rolą w grze (nr 1 na ilustracji) . Na środku stołu układamy żetony kosztu (nr 2) kart (0,1,1,2,2,3 i żeton kosztu zagrania karty z ręki: 2). Tasujemy talię Mieszkańców i rozdajemy każdemu z graczy po 3 jako startową rękę (nr 3). Następnie losujemy 6 Mieszkańców z talii i układamy po żetonami kosztu - w ten sposób tworzymy Tawernę (nr 4).
Tasujemy talię Zadań i wyciągamy 6, tworząc początkową pulę aktywnych zadań (nr 5). Każdy z graczy otrzymuje także 2 żetony akcji – tyle akcji będzie mógł wykonać w turze (nr 6).
W swojej turze gracze mogą wykonać dwie z następujących akcji:
- a)Dobranie karty: dobierz 1 kartę z talii Mieszkańców.
- b)Zatrudnienie: Zatrudnij 1 Mieszkańca z Tawerny płacąc jego koszt.
- c)Rezerwacja: Zarezerwuj 1 aktywne zadanie i połóż je przed sobą.
- d)Wykonaj Zadanie: Wykonaj 1 aktywne zadanie z Tawerny lub te, które wcześniej zarezerwowałeś.
Następnie uzupełniamy puste pola i turę rozgrywa następny gracz.
Koniec gry następuje, kiedy któryś z graczy wykona swoje 5 Zadanie. Gracze dogrywają swoje tury tak, aby każdy rozegrał taką samą ich ilość i następuje podliczanie punktów – znajdujących się na kartach wykonanych Zadań. Następnie gracze odsłaniają swoją kartę Mistrza Gildii i dodają bonus, który zawiera.
Gracz z najwyższą liczbą punktów zostaje zwycięzcą!
"przyjemne, satysfakcjonujące i wciągające"
"Valeria jest porządnie wykonaną, dobrze wyglądającą, lekką karcianką. Gra bawi i trwa dość krótko, dzięki czemu niewielka głębia strategiczna nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, staje się zaletą tytułu."
"W założeniach bardzo prosty, ale genialny w swej prostocie"
"Tytuł świetnie sprawdza się, gdy osobom niewtajemniczonym w świat planszówek chcemy pokazać naprawdę łatwą grę ze sporą dawką emocji. "
"Gra idealnie nadaje się na rodzinne spotkania lub do pogrania ze znajomymi jako przerywnik pomiędzy cięższymi tytułami."
Cel projektu
Celem projektu jest wydanie polskiej edycji serii gier z królestwa Valerii: Valeria Card Kingdoms, Villages of Valeria oraz Quests of Valeria!
Nasz najnowszy projekt jest serią przepięknych, świetnie wydanych lekkich i dynamicznych gier z elementami deck buildingu i zarządzania surowcami, dla 1-5 graczy, które idealnie sprawdzają się jako szybkie gry karciane dla początkujących i zaawansowanych graczy.
Każda z części oferuje zupełnie inną formułę rozgrywki, łączy je jedno: dynamiczna i szybka rozgrywka, prostota zasad i krótki czas gry: wahający się w okolicach 45 minut.
- Rzuć kośćmi!
- Zbierz surowce!
- Wykonaj dwie akcje!
- Przekaż kości następnemu graczowi…
… i zostań nowym władcą Valerii!
- Pobierz z budynków złoto zarobione w poprzedniej turze!
- Wykonają jedną akcję na preferencyjnych warunkach!
- Niech inni gracze skorzystają z wybranej przez ciebie akcji na trochę gorszych warunkach!
- Przekaż turę następnemu graczowi…
… i zostań najlepszym architektem Valerii!
- Odwiedź słynną tawernę znaną jako Bebechy!
- Wykonaj dwie z dostępnych akcji: rekrutuj bohaterów i wykonuj zadania!
- Uzupełnij puste pola w tawernie i przekaż turę następnemu graczowi…
… i zostań najpotężniejszym Mistrzem Gildii w całej Valerii!
.
.
.
Nagrody
O autorze / Zespół
Nazywam się Piotr Sobieraj i stworzyłem wydawnictwo Games Factory. Wspólnie udało nam się wydać Dominiona i cztery dodatki do niego (Imperium, Intryga, Złoty wiek i Przystań), Namiestnika, Roll For The Galaxy, Mistfall, Pocket Imperium, Pola Arle, Mage Wars Arena i Akademia, Odlotowy Wyścig, Najeźdźców z północy, Spartakusa wraz z dodatkami, Vikings Gone Wild oraz Dodatki do Najeźdźców z Północy
Moja przygoda z grami planszowymi rozpoczęła się 6 lat temu, od rozgrywki w Twilight Imperium. Od tego czasu gry stały się moim hobby. Z czasem hobby przerodziło się w pracę przy programie BoardGamesFactory jako montażysta i recenzent. Dzięki znajomości rynku i doświadczeniu udało mi się znaleźć zatrudnienie w naszej branży. Pracowałem w firmie Bard Centrum Gier - wielu z Was zna mnie właśnie na stopie zawodowej. Teraz jednak pora na nowe wyzwania w 2017 roku!
Nasz zespół tworzą oprócz mnie: Bartek Samel, Jakub Mann, Grzegorz Wacławczyk, Wojtek Filarski i Karol Górniak.
Od niedawna częścią zespołu są też nowe osoby:
Marcin Ropka zajmujący się wdrażaniem nowych projektów na rynek europejski
Wojtek Radłowski zajmujący się koordynacją wszystkiego, co związane z projektem Star Realms
Ryzyko
Kampania Valeria będzie naszą szesnastą kampanią na Wspieram.to. Wszystkie poprzednie zakończyły się sukcesem, a dwie – pobiciem wielu rekordów serwisu Wspieram.to (Roll For The Galaxy i Dodatki do Dominiona).
Jak do tej pory wydaliśmy (albo jesteśmy w trakcie wydawania) niemal 30 gier i jedynym, najpoważniejszym ryzykiem jakie ponosicie wspierając nasze akcje są ewentualne przesunięcia w dostawie gry, co niestety potrafi przytrafić się dosyć często. Z góry prosimy: uzbrójcie się w cierpliwość...
DZIĘKI WAM: uzyskaliśmy łącznie ponad 1 milion złotych na dotychczasowe kampanie, które wspieraliście kilka tysięcy razy. To dzięki Wam jesteśmy nie tylko największym wydawcą gier planszowych na wspieram.to, a także największym autorem crowdfundingowym w kraju. DZIĘKUJEMY
Nasze poprzednie kampanie:
Aktualizacja #48 04.12.2018
Ankieta na dodatkowe znaczniki do Valeria: Wioski
Drodzy wspierający,
Tak jak pisaliśmy w poprzedniej aktualizacji, w 43 celu kampanii zakradł się błąd pisarski - było w nim napisane "Kafelek wyboru akcji i planszetki graczy", a chodziło o "Kafelek wyboru akcji i żetony graczy".
Jak zapewne zauważyliście, w pudełku nie było wspomnianych żetonów graczy. Elementy te dotarły już do naszego biura i możemy rozpoczynać ich wysyłkę. W związku z tym, bardzo prosimy o uzupełnienie ankiety adresowej, którą możecie znaleźć pod TYM LINKIEM. Wysyłka będzie prowadzona na bieżąco za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Elementy będziemy dosyłać wszystkim osobom, które w ogóle zakupiły grę - nie tylko za pośrednictwem kampanii Wspieram.to.
A tak wyglądają wspomniane elementy
Pozdrawiamy,
Games Factory
Komentarze
Szymon Kęsy
5 lat temuAktualizacja #47 04.10.2018
Wyjaśnienie "braków" w Valerii
Aktualizacja #46 10.09.2018
Instrukcja reklamacji
Drodzy wspierający,
Jeszcze jedna szybka aktualizacja dziś.
Wysłaliśmy w zeszłym tygodniu gry do wszystkich, któzy poprawnie wypełnili ankiety. W związku z tym powinniście mieć je już u siebie. Jeśli, jak to czasem się zdarza, paczka jeszcze nie dotarła lub był jakiś problem z zawartością, oto co należy zrobić:
Wyślijcie email na adres valeria@gamesfactory.pl, zawierający dokłany opis problemu.
Zaznaczcie w temacie maila, czy problemem jest brak paczki, uszkodzenie czy brak elementów.
Krótko po otrzmaniu maila zajmiemy się problemem i na pewno uda się go szybko rozwiązać ; )
Dziękujemy Wam za cierpliwość!
GF
Komentarze
Łukasz Krupiński
6 lat temuGonzo
6 lat temuPeciu
6 lat temuXanphia
6 lat temuŁukasz Krupiński
6 lat temuBuckhay
6 lat temuAnonim
6 lat temuPeciu
6 lat temuWojciech Zaborniak
6 lat temuBart Berowsky
6 lat temuBart Berowsky
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuGonzo
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuJAKUB MARKOWSKI
6 lat temuPi0L
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuArtur Szczech
6 lat temuMateusz Szymanowski
6 lat temuPi0L
6 lat temub3r53rk3r
6 lat temuSzymon Kęsy
6 lat temuMateusz Szymanowski
6 lat temuTomasz Drzewiecki
6 lat temulongmen76
6 lat temuMateusz Szymanowski
6 lat temuXanphia
6 lat temuPi0L
6 lat temuŁukasz Krupiński
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuradziokoks
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuTomasz Główka
6 lat temuRetro
6 lat temuBart Berowsky
6 lat temuAktualizacja #45 30.08.2018
Stan wysyłek
Drodzy Wspierający,
Trwa proces wysyłek - centrum spedycyjne przetwarza otrzymane przez nas pliki z danymi. Pierwsze paczki zostaną wysłane kiedy tylko ten proces się skończy - oznacza to, że ostatnie gry zostaną dostarczone najdalej w przyszłym tygodniu.
Odniesiemy się jeszcze do plotki, która do nas dotarła, mówiącej, że Valeria trafi do Polski dopiero 9 września. Nie znamy jej źródła, ale możemy ją zdementować - Valeria jest produkowana w Polsce i nie przewidujemy dalszych opóźnień.
Dla potwierdzenia, zdjęcia już zpaletowanych gier czekających na wysyłkę:
Komentarze
Mateusz Szymanowski
6 lat temuJAKUB MARKOWSKI
6 lat temuSpider44
6 lat temuSpider44
6 lat temumiki
6 lat temuElrath
6 lat temuElrath
6 lat temuPi0L
6 lat temuMichał Narębski
6 lat temuPiotr Chodkiewicz
6 lat temuKrzysztof Tarasiuk
6 lat temuGonzo
6 lat temusztefyn
6 lat temuKatarzyna Płaczek
6 lat temuPatryk Szymański
6 lat temumikolajl
6 lat temumikolajl
6 lat temuCorreio
6 lat temuXanphia
6 lat temumiki
6 lat temumiki
6 lat temuAdam Chrzanowski
6 lat temuEld
6 lat temuGonzo
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuAnonim
6 lat temuPaweł Adamczyk
6 lat temuXanphia
6 lat temuMarco
6 lat temuWarmian
6 lat temuMarco
6 lat temuEld
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuAnonim
6 lat temuMarco
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuDawid Kisiel
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuKrzychuS
6 lat temufuzzyq
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuGames Factory
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuAktualizacja #44 22.08.2018
Ankieta adresowa i rozpoczęcie procesu wysyłek
Drodzy Wspierający,
Rozpoczynamy proces wysyłek Valerii. Przepraszamy po pierwsze za opóźnienie względem ostatnich zapowiedzi. Gry są już gotowe i możemy przystąpić do ich wysyłki.
W tym celu prosimy Was o wypełnienie ankiety dostępnej TUTAJ.
Prosimy o wypełnienie jej do końca tygodnia - w poniedziałek przystąpimy do obróbki danych i niezwłocznie rozpoczniemy wysyłkę.
Dziękujemy za cierpliwość,
GF
Komentarze
Warmian
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuAnonim
6 lat temuXanphia
6 lat temuAnonim
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuJAKUB MARKOWSKI
6 lat temuGonzo
6 lat temukali
6 lat temuMqati
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuAnonim
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuAnonim
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuGonzo
6 lat temuKrzysztof Adamczak
6 lat temuWojciech Cimarno
6 lat temuPiotr Góra
6 lat temuAktualizacja #43 18.07.2018
Brakujące części w drodze.
Cześć,
Aktualizacja krótka, ale z nowymi informacjami:
Otrzymaliśmy informację z Chin, że drewno opuściło już kraj. Transportujemy je drogą lotniczą, więc w ciągu kilku dni przyjedzie do Polski.
Prosto z lotniska komponenty jadą do fabryki, gdzie zostanie dokończona konfekcja. Fabryka zapowiedziała, że termin, w którym możemy odebrać gotowe gry to końcówka pierwszej połowy sierpnia.
Przepraszamy, że tyle to trwało, ale jak widać, zbliżamy się do celu.
GF
Komentarze
KrzychuS
6 lat temuEld
6 lat temuJAKUB MARKOWSKI
6 lat temub3r53rk3r
6 lat temuJohny Deep
6 lat temuAnonim
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuIrasArgor
6 lat temuNikaz
6 lat temuNikaz
6 lat temuAnonim
6 lat temuWojciech Gwizdoń
6 lat temuSławomir Kuś
6 lat temuMarco
6 lat temuXanphia
6 lat temuMarco
6 lat temuTomasz Bielenda
6 lat temuPatryk Szymański
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuTomasz Bielenda
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuEld
6 lat temum1chup
6 lat temuNikaz
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuMateusz Cempa
6 lat temuMarco
6 lat temuAnonim
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuAnonim
6 lat temuWojtek Ignasiak
6 lat temuAnonim
6 lat temuAktualizacja #42 03.07.2018
Transport brakujących części.
Cześć,
Mamy w końcu dobre wiadomości - wszystkie brakujące elementy są już gotowe, organizujemy właśnie ich transport drogą lotniczą do Polski.
Poinformowaliśmy drukarnię o estymowanej dacie dostawy i czekamy na informacje od nich, kiedy będą mogli zakończyć konfekcję. Transport elementów powinien być na miejscu, jak nam zapowiedziano, za około tydzień, a niedługo później gry będą gotowe do wysyłki (kiedy tylko drukarnia potwierdzi terminy będziemy znać datę).
Przepraszamy za przeciągające się opóźnienie, ale jesteśmy na dobrej drodze do zakończenia sprawy.
GF
Komentarze
Artur Szczech
6 lat temuJarosław Wójcicki
6 lat temuMarcin Jośko
6 lat temuEld
6 lat temuAnonim
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuTo Ja Trawa
6 lat temukali
6 lat temuLDM
6 lat temuAnonim
6 lat temuWojtek Ignasiak
6 lat temuSławomir Kuś
6 lat temuMarcin Jośko
6 lat temuAktualizacja #41 22.05.2018
Zdjęcia i stan druku
Cześć,
Na początek - wciąż czekamy na informacje o brakujących elementach i to, kiedy je otrzymamy. Kiedy tylko będziemy coś wiedzieć - będzie aktualizacja.
Mieliśmy za to okazję dokonać kontroli już wykonanych elementów (czyli całego druku) i mamy z niego trochę zdjęć, które możecie zobaczyć poniżej.
Potwierdzamy też, że wszystko z wydrukiem jest w porządku. Kiedy tylko będziemy mogli podać termin zakończenia produkcji, będziecie o nim wiedzieć. Przepraszamy za to opóźnienie,
GF
Komentarze
Anna Przybyła
6 lat temuBoardgameShot
6 lat temuDamian Przybylski
6 lat temuAnna Przybyła
6 lat temuLDM
6 lat temuAnonim
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuAnonim
6 lat temuSebko
6 lat temuAndy
6 lat temuAnonim
6 lat temuDaniel Kołodziejczyk
6 lat temub3r53rk3r
6 lat temuAndy
6 lat temuPatryk Szymański
6 lat temuJarosław Wójcicki
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temuLion
6 lat temuAnonim
6 lat temuGames Factory
6 lat temuLion
6 lat temuJarosław Wójcicki
6 lat temuLion
6 lat temuIrasArgor
6 lat temuIrasArgor
6 lat temuLion
6 lat temuBart Berowsky
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuKomirowsky
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temudanant
6 lat temuKomirowsky
6 lat temuAktualizacja #40 15.05.2018
Status przygotowania gier
Cześć,
Oczekiwanie na nowe wiadomości trwało dłużej niż zarówno Wy jak i my byśmy chcieli, ale mamy nowe informacje o Valerii. Niestety, jak możecie się domyślać z dłuższej ciszy, nie są pozytywne.
Z powodów, których nie zdołano nam zadowalająco wyjaśnić część drewnianych elementów nie dotarła do drukarni, blokując proces konfekcjonowania gier. Mimo naszych prób kontaktu z drukarnią w ostatnich dniach, nie poinformowano nas o tym na czas, co, niestety, skutkuje podjęciem przez nas działań dopiero teraz.
Już jesteśmy w trakcie rozwiązywania problemu i w ciągu kilku dni będziemy mieć informacje gdzie zaginione elementy się znajdują i ile czasu zajmie dostarczenie ich. Drukarnia jest przygotowana na składanie Valerii w pierwszej kolejności kiedy tylko do tego dojdzie.
Przepraszamy za rozczarowanie, robimy co w naszej mocy żeby to rozwiązać.
Komentarze
Marco
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuMarco
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuMarco
6 lat temufitzcarraldo
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuMarcin Jośko
6 lat temub3r53rk3r
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuAscalogan
6 lat temukali
6 lat temuMalko
6 lat temuGames Factory
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuMarcin Jośko
6 lat temuXanphia
6 lat temuJarosław Wójcicki
6 lat temuAktualizacja #39 11.04.2018
Opóźnienie w wysyłce
Cześć,
Nie mamy dla Was dobrych wiadomości:
Tak jak zapowiadaliśmy, Karciane Królestwa są gotowe. Jednak po kontakcie z drukarnią wyszło, że oba dodatki które są do nich dołączane (Królewska Gwardia i Nieumarły Samuraj) w wyniku błędu znalazły się w partii druku zawierającej pozostałe tytuły.
Sprawia to, że gra będzie gotowa do wysyłki dopiero razem z Wioskami i Wyprawami. Przepraszamy, że tak to wygląda, wiemy, że obiecywaliśmy co innego.
Gry zostaną wysłane do wszystkich wspierających w jednej serii, w maju. Odpowiednio wcześniej zbierzemy Wasze dane.
Będziemy Was informować o rozwoju sytuacji i kiedy tylko otrzymamy z drukarni dokładne terminy, poznacie je.
Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość.
GF
Komentarze
Radosław Bryś
6 lat temuwojtek
6 lat temuZiemniag
6 lat temuMateusz Maczek
6 lat temuMarco
6 lat temuJarosław Wójcicki
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuAnna Przybyła
6 lat temuAnna Przybyła
6 lat temuXanphia
6 lat temuJarosław Wójcicki
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuDulo
6 lat temub3r53rk3r
6 lat temuLion
6 lat temuSzymon Gumiński
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuAnonim
6 lat temuSławomir Kuś
6 lat temuAnonim
6 lat temuNikaz
6 lat temuKrzychuS
6 lat temuAnonim
6 lat temuSebko
6 lat temuPati
6 lat temuAnonim
6 lat temuRadosław Bryś
6 lat temulongmen76
6 lat temuAktualizacja #38 06.04.2018
Update z druku Królestw
Cześć,
Po pierwsze, przepraszamy, że piszemy to dopiero teraz. Mieliśmy nadzieję mieć już konkretne pozytywne informacje o królestwach. Jednak, kiedy udało nam się dopiero dziś zdobyć informacje z drukarni dowiedzieliśmy się, że proces nie został jeszcze w 100% domknięty (co miało nastąpić 4 kwietnia według ostatnich ustaleń).
W przyszłym tygodniu mamy nadzieję ogłosić już start procesu wysyłek, jednak, tak jak pisaliśmy wcześniej, czekamy na to ostateczne potwierdzenie przed rozpoczęciem zbierania danych.
Kiedy tylko otrzymamy potwierdzenie zakończenia gry ruszą do magazynu skąd niezwłocznie trafią do Was.
Przepraszamy, że nie mamy jeszcze obiecanych pozytywnych informacji, ale wygląda na to, że to już kwestia tylko kilku dni. Będziemy informować jeśli cokolwiek się zmieni.
GF
Komentarze
Artur Szczech
6 lat temuMarco
6 lat temuXanphia
6 lat temuKomirowsky
6 lat temuWojtek Ignasiak
6 lat temuMarco
6 lat temuWojtek Ignasiak
6 lat temuMarco
6 lat temuAktualizacja #37 29.03.2018
Przygotowania do wysyłek
Cześć,
Jesteśmy w trakcie dopinania ostatnich procedur z drukarnią dotyczących Karcianych Królestw. W związku z tym na początku przyszłego tygodnia będziemy w stanie podać co do dnia termin wysyłek i zebrać Wasze dane adresowe (wstrzymujemy się z tym do momentu, kiedy gry będą gotowe do przesłania do magazynu, co nastąpi zgodnie z zapewnianami drukarni za parę dni).
Postanowiliśmy, zgodnie z wolą większości z Was, wysłać królestwa wcześniej (wraz z koszulkami, niektórzy pytali więc wyjaśniamy) , podczas gdy obie mniejsze gry zostaną wysłane w drugiej partii.
GF
Komentarze
Xanphia
6 lat temuRydl
6 lat temuMalko
6 lat temuBoardgameShot
6 lat temumagilion
6 lat temuJanusz Smoła
6 lat temuRydl
6 lat temuAktualizacja #36 22.03.2018
Po wizycie w drukarni
Cześć,
Jesteśmy po wizycie w drukarni i mamy nowe wiadomości.
Niestety, nie są do końca pozytywne: Najpierw ta lepsza.
Karciane Królestwa mają tylko parę dni opóźnienia względem założonego terminu i na początku kwietnia będą gotowe do wysyłki.
Wioski i Wyprawy niestety, ze względu na przedłużające się procedury w drukarni których mimo starań nie udało się nam przyspieszyć,
będą parę tygodni później. Na ten moment nie jesteśmy w staie wyestymować dokładnej daty, ale przypominamy, że drukarnia znajduje się w Krakowie wiec będziemy w stanie monitorować sytuację na bieżąco.
Tak, przeżywamy ostatnio serię opóźnień w druku i szukamy akternatywnych rozwiązań pozwalajacych uniknąć tego w przyszłości.
Chwilowo jednak musimy poradzić sobie z tym co mamy, a mamy tu dwie możliwości:
Pierwsza to oczekiwanie aż będziemy mieć wszystko i wysłanie tego do Was w jednym pakiecie tak jak planowaliśmy.
Prostsze dla nas a Wam oszczędza biegania do pczakomatów kilka razy.
Druga, do której się skłaniamy, to wysłać Karciane Królestwa najszybciej jak się da, w pierwszym tygdoniu kwietnia a obie pozostałę gry później, kiedy tylko będą w naszych rękach.
Jesteśmy tu otwarci na Wasze opinie, ale wydaje nam się, że taka opcja będzie w zainstniałch okolicznościach najlepsza.
W przyszłym tygodniu ruszy ankieta adresowa mająca na celu zebranie Waszych danych do pierwszej fali wysyłek.
GF
Komentarze
BoardgameShot
6 lat temuAnonim
6 lat temuBoardgameShot
6 lat temuBoardgameShot
6 lat temuAnonim
6 lat temuMalko
6 lat temuRydl
6 lat temuKomirowsky
6 lat temuAnonim
6 lat temuTo Ja Trawa
6 lat temub3r53rk3r
6 lat temuPatryk Szymański
6 lat temuXanphia
6 lat temuGames Factory
6 lat temusnufkinpl
6 lat temuGames Factory
6 lat temuWooL_F
6 lat temuvuvool
6 lat temuBoardgameShot
6 lat temuInsaniss
6 lat temuBuckhay
6 lat temuLDM
6 lat temuMichał Narębski
6 lat temuAktualizacja #35 06.03.2018
Kolejny update z produkcji ; )
Cześć!
Będzie krótko - Valeria się drukuje (w Polsce, żeby nie było, więc czas transportu odpada ; )), wszystko zgodnie z planem. Nie zanosi się na żadne problemy.
Wszystko wskazuje na to, że wysyłka w marcu aktualna - w drugiej połowie miesiąca będziemy zbierać Wasze dane.
GF
Komentarze
Xanphia
6 lat temuRydl
6 lat temuAktualizacja #34 15.02.2018
Update z produkcji
Cześć!
Najnowsze informacje: wczoraj przesłaliśmy do druku ostatnią partię plików.
Wszystko odbywa się w Polsce, a druk i konfekcja zajmą ok 5. tygodni, więc wysyłka w marcu pozostaje aktualna ; )
GF
Komentarze
Aktualizacja #33 05.02.2018
Zwrot za Najeźdźców!
Cześć,
Tak jak zapowiadaliśmy (chociaż z opóźnieniem) ruszamy z rabatem 5% dla tych, którzy wspierali kampanię Najeźdźców (podstawki, nie dodatków!). Jak to działa?
Wypełnijcie tę ankietę:
https://docs.google.com/forms/...
Do środy, a my jeszcze tego samego dnia zrobimy Wam zwrot nadmiarowej kwoty.
Tymi, którzy wypełnią ankietę później zajmiemy się w partiach co parę dni.
Pamiętajcie, żeby wpisać swój adres email ze wspieram.to, inaczej nie będziemy mieć możliwości zweryfikowania Waszych danych!
GF
Komentarze
Szymon Gumiński
6 lat temuAktualizacja #32 18.01.2018
Instrukcje!
Cześć!
Czas na konkrety:
Po pierwsze, póki co wszystko przebiega terminowo. Kończymy przygotowywanie gier do druku. Elementy drewniane są już gotowe i do nas jadą (to jedyne elementy produkowane poza Polską).
Termin na marzec pozostaje aktualny, nie zanosi się na razie na żadne opóźnienia.
A dodatkowo, tak jak w tytule aktualizacji, mamy dla Was do wglądu instrukcje do wszystkich trzech gier. Pamiętajcie tylko, że NIE SĄ TO JESZCZE WERSJE OSTATECZNE! Jeśli znajdziecie jakieś błędy i braki to nie obrazimy się jak je nam wytkniecie, ale jest bardzo możliwe że to po prostu coś o czym wiemy ale nie zostało jeszcze dokończone ; )
Królestwa:
Wioski:
Wyprawy:
Następnym razem powinniśmy już móc pokazać postępy z druku ; )
Komentarze
Aktualizacja #31 21.11.2017
Postępy!
Cześć!
Szybki update:
Na chwilę obecną wszystko zgodnie z planem. Produkcja gier ruszyła i trwa w najlepsze bez żadnych zakłóceń.
Jeśli dalej tak pójdzie, wyrobimy się przed terminem, ale na razie nic nie obiecujemy.
Tymczasem macie do wglądu instrukcję do Królestw:
Jeszcze raz dziękujemy za udaną kampanię, więcej newsów niedługo ; )
GF
Komentarze
BoardgameShot
6 lat temuAktualizacja #30 09.10.2017
Dziękujemy!
Koniec kampanii, 141484 zebrane, mamy 943% celu i jedną z największych kampanii w naszej karierze.
Dziękujemy i bierzemy się za realizację!
(W najbliższych dniach zrobimy aktualizację dla tych, którzy wspierali też Najeźdźców i w związku z tym dostaną obiecaną zniżkę )
GF
Komentarze
Aktualizacja #29 08.10.2017
100% celów!
Mówiąc krótko - macie wszystko ; )
Ostatni cel, którym były dodatkowe postacie do Wypraw, został odblokowany!
Dziękujemy i gratulujemy!
GF